Ik begroet geen vreemden...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:21 schreef Marrije het volgende:
[..]
je kunt hier ook elkaar begroeten, maar niet in losse posts. Dit topic voor COS en als je daarnaast wat wil groeten is dat best ok, als dat het enige is wat je in een post te melden hebt is dat storend als je nr zoveel bent.
ietsiepietsie oftopic kanvast ook als je daarnaast in die post ook COSt.
Centraal is nu aan de gang begrijp ik.
die is echt stilquote:
En dan zou ze ook nog 'voor elkaar hebben gekregen' dat Klaver groente en fruit wil leveren. Dat is gewoon een leugen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Blackprinces het volgende:
Nou uren drama om vervolgens het met een zin af te doen.
Mijn karaktereigenschap kan het niet met een koe (ofzo)
dat dus ... Raar wichtquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Blackprinces het volgende:
Nou uren drama om vervolgens het met een zin af te doen.
Mijn karaktereigenschap kan het niet met een koe (ofzo)
kunnen we Ruud 5 minuutjes loslaten op fokquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud is het er niet mee eens dat wij dingen zien en horen en er een mening over hebben en er desnoods iets mee doen. Hahahaha
Idd een leugen, ze heeft helemaal niks voorelkaar gekregen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zou ze ook nog 'voor elkaar hebben gekregen' dat Klaver groente en fruit wil leveren. Dat is gewoon een leugen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Jian het volgende:
Wat een onzin allemaal, ga ruzie maken, hommo's
Ruud heeft daar wel een punt. Een buitenstaander bemoeit zich ermee.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Capaja het volgende:
Ruud beetje kinderachtig nu
HIJ heeft iets misdaan, maar dat mag Klaver niet zeggen omdat ie dat op de stream heeft gezien
Hij kent de Macht Van De Elite nog niet..quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
Ruud is het er niet mee eens dat wij dingen zien en horen en er een mening over hebben en er desnoods iets mee doen. Hahahaha
ze heeft tot nu toe niets maar dan ook niets voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan zou ze ook nog 'voor elkaar hebben gekregen' dat Klaver groente en fruit wil leveren. Dat is gewoon een leugen.
dan ben je niet de enigequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Vanessa en idee voor een restaurantje? Ik ga daar iig niet van eten.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij kent de Macht Van De Elite nog niet..
Restaurant 'Vinger in de pap'quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef houdjemond het volgende:
Dat restaurant kan je vergeten. Viesnessa.
Is ook weer zo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ruud heeft daar wel een punt. Een buitenstaander bemoeit zich ermee.
Verder, hebben hij en Emil de koeien de stal ingekregen, zo goed mogelijk als ze konden.
Als die 2 klotemutsen nou eens gezorgd hadden voor de koeien, was er geen probleem geweest.
Maar nu krijgt ipv Billy Ruud de wind van voren hiervoor, terwijl het van de boer alleen maar een opmerking tussen neus en lippen door was (en gericht aan Billy en Lot)
Ruud was vanmiddag alleen bij de koeienquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:27 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ruud heeft daar wel een punt. Een buitenstaander bemoeit zich ermee.
Verder, hebben hij en Emil de koeien de stal ingekregen, zo goed mogelijk als ze konden.
Als die 2 klotemutsen nou eens gezorgd hadden voor de koeien, was er geen probleem geweest.
Maar nu krijgt ipv Billy Ruud de wind van voren hiervoor, terwijl het van de boer alleen maar een opmerking tussen neus en lippen door was (en gericht aan Billy en Lot)
Huub zijn rattenstreekjes kennende zullen ze af en toe heus weleens een pagina van FOK! tegenkomen als ze straks internet hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:26 schreef Urb het volgende:
Ruud moest es weten wat hier en vooral op die live-chat allemaal gezegt word.![]()
laten we het hopenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub zijn rattenstreekjes kennende zullen ze af en toe heus weleens een pagina van FOK! tegenkomen als ze straks internet hebben.
maar ik zal er geen hap etenquote:
Dat zou een beetje verklaren mbt Billy.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Huub zijn rattenstreekjes kennende zullen ze af en toe heus weleens een pagina van FOK! tegenkomen als ze straks internet hebben.
Dat is een hoop geld per persoon.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef Tourniquet het volgende:
Ze wil 2 keer per avond 10 man komen laten eten voor 40 euro pp.
dat zei ik ook net!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef houdjemond het volgende:
Maar biomarkt.. Ze hebben niks verbouwd, de kaas is niet biologisch.. Wat gaan ze daar verkopen, die knutseltjes van Rienk?
ze gaan gewoon bio ... Logieles geven ...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef houdjemond het volgende:
Maar biomarkt.. Ze hebben niks verbouwd, de kaas is niet biologisch.. Wat gaan ze daar verkopen, die knutseltjes van Rienk?
Haha, denk dat je er dan geld bij moet gaan leggen.. Denk je nou echt dat iemand vrijwillig een Billy wilt?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Sanshine het volgende:
[..]
dat zei ik ook net!
Kunnen ze Vanessa en Billy niet verkopen?
Voor een paar koeien of kippen, of een lama desnoods?
Volgens mij is het idee om andere leveranciers daar te laten verkopen, totdat ze zelf groenten etc. hebben.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef houdjemond het volgende:
das ALL-INquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is een hoop geld per persoon.
Vraag me af of veel mensen bereid zijn dat te betalen.
Mensen kunnen dan wel op de stream terecht komen, met kans op ' ontdekking' voor de media.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
40¤ voor vanessa voer? dat is te duurquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
ok. Maar ja, waar waren dan de koeienmeisjes? Bij lin had hij dat niet gedaan hequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef Capaja het volgende:
[..]
Ruud was vanmiddag alleen bij de koeien
en gaf ze zomaar een handje voer
zoals je wel eens een hond een koekje geeft
dus niet om ze binnen te krijgen
Als ze Google mogen gebruiken is er geen ontkomen aan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik Isaquote:
Ik denk dat Hakim haar idee snel inpikt en er een pannenkoekenpaleis van gaat maken.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
150 beurten per maand is best veel hoor .....quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef 5thencounter het volgende:
Aike wil een Steady ¤1500,- per maand binnen hebben...
Dan moet ze maar es snel wat gaan doen met d'r kut...
UTO / [INWONERS] Ruudquote:[img]http://i.fokzine[img]http://forum.fok.nl/topic/2056183[/img].net/p/0s.gif[/img] Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef Laura.b het volgende:
[..]Hoe is z'n buik van voren dan?
die schijt 7 kleuren dat het eten van die boterham ook nog gemeld wordtquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:25 schreef Jian het volgende:
Ruud vindt het niet eerlijk dat ie verlinkt wordt door streamers ....... Live with it looser
In een vies koud tochtig hok, maar ja er waren er ook genoeg die een pannenkoek voor vijf euro namenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Vraag me af of veel mensen bereid zijn dat te betalen voor een huisvrouwenmaaltijd.
niet 400 per maand?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef blanket het volgende:
Het budget voor eten staat nu op 400 euro per week...dus 1500 euro eten per maand klopt niet helemaal.
En dat pannetje dat hij in het bos verstopte. Ik heb nooit meegekregen hoe dat is afgelopen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef Marrije het volgende:
[..]
die schijt 7 kleuren dat het eten van die boterham ook nog gemeld wordt
pfff dat is toch enkrm veel ... Als ik bij mezelf kijk heb ik aan 50 per maand genoeg ... Dus dan moetenhun het ook kunnen redden met 750 per maandquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef blanket het volgende:
Het budget voor eten staat nu op 400 euro per week...dus 1500 euro eten per maand klopt niet helemaal.
Ik heb begrepen dat zijn oorspronkelijke idee niet doorgaat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat sloophoutidee heeft Paul er heel sneaky er doorgedrukt.
Als ze FOK! blokken wordt het iets moeilijker, maar niet onoverkomelijk. webproxies rule!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als ze Google mogen gebruiken is er geen ontkomen aan.
Paul Hein Eek?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat sloophoutidee heeft Paul er heel sneaky er doorgedrukt.
Theo Maassen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:33 schreef Burner82 het volgende:
Wie is Theo waar ze heeft kippen leren slachten?
Harold een wind in haar gezicht na een broodje shoarma ofzo.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef Jian het volgende:
Zucht, die Lotte, kussen op d'r kop vannacht,vrijwilligers?
Las in SV of ergens dat Aike iets gezegd heeft in de trant van "We moeten wel naar regels kijken mbt eten verkopen. We hebben mazzel gehad dat er niemand langs gekomen is na die pannenkoeken.."quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In een vies koud tochtig hok, maar ja er waren er ook genoeg die een pannenkoek voor vijf euro namen
Ah oké. Maar er werd net gedaan of dat al uitgebreid centraal besproken en besloten was terwijl er duidelijk een aantal mensen waren die niet wisten waar het over ging. Paul leek ook een beetje betrapt doordat Aike het nu in centraal noemde.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat zijn oorspronkelijke idee niet doorgaat.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Harold een wind in haar gezicht na een broodje shoarma ofzo.
Met die lampen is het altijd licht.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef Capaja het volgende:
JAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaa een HAAN
die KRAAIT zodra het licht is
gaat nog lachen worden
Een natte ......quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:34 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Harold een wind in haar gezicht na een broodje shoarma ofzo.
Mar daar worden ze niet wakker van ........quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Met die lampen is het altijd licht.
Word!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
straks niet verraden hier wie er uit gaat bij de mol, vond ik vorige week niet zo leuk en erg off topic
Het is een besloten gebied, op uitnodiging en screening, eigenlijk een prive sfeer, en daar mag je gewoon geld aan iemand geven voor wat dan ook.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef ZodiaX het volgende:
Wordt leuk met de voedsel en waren autoriteiten....maar daar denken ze nooit aan...belastingsdienst ook niet.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
straks niet verraden hier wie er uit gaat bij de mol, vond ik vorige week niet zo leuk en erg off topic
ik ben toch een brabander, maar dit kan ik niet vertalenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef Gert het volgende:
Vanassa: "Oewuh kunne het allemaol oewel oewulle"
Paul Hein wil nog steeds een veranda voor de loods maken. Het project daarna wordt het opkrikken van de loods tot een meter vanaf de grond zodat de veranda ook als zodanig gebruikt kan worden ipv dat het slechts een obstakel is om de loods in te kunnen.quote:
Dan gaan mensen weglopen en ineens dingen voor zich zelf doen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik maak me vast op voor DÉCENTRAAL.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef Tourniquet het volgende:
Rienk: "Ik wil gaan Fok!ken"
#truestory
Dit dus.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef GekkePoes het volgende:
Dan gaan mensen weglopen en ineens dingen voor zich zelf doen.
Er is heus wel iemand van Talpa die de belasting regelt. Die gaan echt niet het risico lopen dat ze een miljoenenproject dichtgooien omdat men geen BTW afdraagt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:35 schreef ZodiaX het volgende:
Wordt leuk met de voedsel en waren autoriteiten....maar daar denken ze nooit aan...belastingsdienst ook niet.
ja erg kut, roep maar als er weer wat gebeurtquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef Goejedag het volgende:
Ik ben even bij de collega's, centraal is kut.
Ze denken dat als je een hok vol konijnen stop er vanzelf konijnen bij komen, maar mannetjes gaan vechten die moet je uit elkaar houdenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef tonja het volgende:
Heel goed plan, geen idee hebben hoe of wat en dan konijnen gaan fokken
Als je dan toch wat moet fokken kan je het best met konijnen beginnen lijkt mequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:38 schreef tonja het volgende:
Heel goed plan, geen idee hebben hoe of wat en dan konijnen gaan fokken
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef danilel het volgende:
weet je wat ik wel zou willen zijn?
een utopiakonijn een utopiakonijn
eruit en er weer inquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef houdjemond het volgende:
De hele site ligt er nu uit bij mij, bij jullie ook?
*en daar ging mijn koffie*quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef danilel het volgende:
oh gelukkig dan maarquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dat ik het roerend met je eens ben.
Om lekker te fokken, in zelfgebouwde hokkenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef danilel het volgende:
Emil zei dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:39 schreef tonja het volgende:
Rienk wil gewoon provoceren met zijn 'konijnen kun je eten hè', maar er wordt niet gehapt.
De kans lijkt me erg klein dat ze de tractor mogen verkopen. Anders zouden ze de loods ook op Funda kunnen zetten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef Haropro het volgende:
Tractor repareren en verkopen en hoppa 15K in kas. Van 1000 in de maand kan je best leven met 15 man. Voor de rest, die 3000 euro dus, matrassen, een bankstel, internet, een t.v., een koelkast en een vriezer kopen. Zodat je dus goedkoop boodschappen kan inslaan en klaar.
Nou ja, dat zou mijn Utopia zijn
het nieuwe utopialied!quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:40 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Om lekker te fokken, in zelfgebouwde hokken
Is gewoon hip Engels in de Nederlandse taalquote:
hahaha gelukkig ben ik dus niet de enigequote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Jian het volgende:
Net baalde ik dat mijn streams het niet deden, .... ik vraag me nu af waarom
aha nu je dat zegt leg ik de link word manquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Is gewoon hip Engels in de Nederlandse taal
De huiden ook bewaren en gebruiken dan. zonde om weg te gooienquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Sanshine het volgende:
Ik geef het op. Konijnen fokken en eten maar het velletje weggooien?
Lekker duurzaam Utopianen! Ze moesten je matras afpakken, vannacht nog.
Hakim.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef GekkePoes het volgende:
Paul: "Het gaat nergens meer om, dat hele centraal word steeds gekker, het word steeds gekker "
dat.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef Urb het volgende:
Hakim lijkt centraal niks meer aan te vinden nu ze de leiding lijken te verliezen.
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:41 schreef Sanshine het volgende:
Ik geef het op. Konijnen fokken en eten maar het velletje weggooien?
Lekker duurzaam Utopianen! Ze moesten je matras afpakken, vannacht nog.
jij hoort dat stukken eerder! welke stream was dat?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:42 schreef GekkePoes het volgende:
"Het gaat nergens meer om, dat hele centraal word steeds gekker, het word steeds gekker "
Stream 2quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij hoort dat stukken eerder! welke stream was dat?
Haar ex-man.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Wie heeft andrea uitgelachen over haar stiefdochter?
Is me nog niet opgevallen maar ik kijk niet zoveel en zie haar bijna nooitquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef Sanshine het volgende:
[..]
Kijk naar haar! Totaal onberekenbaar. Als er één echt eng kan gaan flippen is zij het.
ze mogen het woord marktplaats niet meer noemen. kan me niet voorstellen dat "de hemel" hun internettoegang niet beperkt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat type tractor staan voor 1300 tot 2500 euro op Marktplaats en die zijn in betere staat dan die van hun.
Ow, is dat alles.quote:
omdat centraalquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Hakim zo pissed? Omdat hij corvee heeft?
Ik heb nog nergens last van eigenlijk.....quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Mallika het volgende:
Stream klapt er gewoon weer uit, zonder streamwissel![]()
Ik houd het nu echt even voor gezien want dit levert teveel frustratie op.
JdM verander dit aub
Een veranda? Iets zegt me klok en klepel.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Paul Hein wil nog steeds een veranda voor de loods maken. Het project daarna wordt het opkrikken van de loods tot een meter vanaf de grond zodat de veranda ook als zodanig gebruikt kan worden ipv dat het slechts een obstakel is om de loods in te kunnen.
tetten hoop ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef iBenny het volgende:
Hakim: "Ik hoop dat die nieuwe iets van niveau brengt. Want dit..."
Hij vond het Centraal van zo\n laag niveau dat hij zich afvraagt wat hij er nog doet...quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef beequeen het volgende:
Waarom is Hakim zo pissed? Omdat hij corvee heeft?
Mee eens, vind het echt heel heel erg eng. Ergens zit er volgens mij iets niet goed bij dat meisje.quote:
Hij herhaalt keer op keerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
jij hoort dat stukken eerder! welke stream was dat?
Dan moet hij dat in CENTRAAL ventileren en niet achteraf.quote:
Oké maar er waren mensen hier die zeiden dat ze flink veel geld voor die tractor zouden kunnen krijgen.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Sanshine het volgende:
[..]
ze mogen het woord marktplaats niet meer noemen. kan me niet voorstellen dat "de hemel" hun internettoegang niet beperkt.
Nah hoezoooo hahahahquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mee eens, vind het echt heel heel erg eng. Ergens zit er volgens mij iets niet goed bij dat meisje.
tot 30 seconden soms, ik denk omdat die stream ook toegankelijk is voor alle leeftijden is soms ook censuur op , voor alle streams heb je paspoort nodig.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef Marrije het volgende:
[..]
dan loopt stream 1 dus flink achter
Als hij nou eens begint met zijn eigen niveau. Dat is om te janken. Om te beginnen lukt het hem niet eens om een fatsoenlijke zin te produceren.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij vond het Centraal van zo\n laag niveau dat hij zich afvraagt wat hij er nog doet...
Ik denk dat ze uiteiendelijk helemaal geen toegang tot internet zullen krijgen. Geintje van Huub en consorten. Wel leuk eigenlijk.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:44 schreef Sanshine het volgende:
[..]
ze mogen het woord marktplaats niet meer noemen. kan me niet voorstellen dat "de hemel" hun internettoegang niet beperkt.
mensen zeggen wel vaker ietsquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké maar er waren mensen hier die zeiden dat ze flink veel geld voor die tractor zouden kunnen krijgen.
10k toch?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Oké maar er waren mensen hier die zeiden dat ze flink veel geld voor die tractor zouden kunnen krijgen.
Je lijkt wel een Utopiaanquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Na mijn korte nachtje van vannacht ga ik maar eens beetje optijd naar bed.
Tot morgen iedereen
slaap lekkerquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:46 schreef Burner82 het volgende:
Na mijn korte nachtje van vannacht ga ik maar eens beetje optijd naar bed.
Tot morgen iedereen
Dan heb je wat onschuldige mensen een doodsschrik bezorgd vrees ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef waxmask het volgende:
Oops zit in verkeerde topic deze te posten...
[ afbeelding ]
pikkepijpertquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef AnnaNassie het volgende:
Het is goed dat Hakim niet thuis is, het eerste woordje dat zijn zoontje zou leren zou ......zijn!
Hij noemde Woodstock in Bloemendaal als voorbeeld. Dat is dan weer een strandtent. Hij weet echt waar hij het over heeftquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een veranda? Iets zegt me klok en klepel.
Snap je ?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef AnnaNassie het volgende:
Het is goed dat Hakim niet thuis is, het eerste woordje dat zijn zoontje zou leren zou ......zijn!
Begrijp je?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:47 schreef AnnaNassie het volgende:
Niemand. Dat maakt zij ervan.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:43 schreef Burner82 het volgende:
Wie heeft andrea uitgelachen over haar stiefdochter?
Ik ben benieuwd of iemand die tractor pakt en in een boze bui het hek omver rijd, en er vandoor gaat.quote:
Molfans zijn niet zo van de grapjes....quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Dan heb je wat onschuldige mensen een doodsschrik bezorgd vrees ik
en dat de nieuwe wel enig niveau moeten hebben want anders...? (wordt ie gek, wasdat het?)quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:45 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Hij vond het Centraal van zo\n laag niveau dat hij zich afvraagt wat hij er nog doet...
Over de konijntjes heenquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:48 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of iemand die tractor pakt en in een boze bui het hek omver rijd, en er vandoor gaat.
Ook dié is tot nu to braaf.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:37 schreef beequeen het volgende:
Ik maak me vast op voor DÉCENTRAAL.
Ja, ik ga nu eerst de kat pesten, water over haar hoofd gooien, dreigen dat ik naar buiten loop en vervolgens boos mezelf in bed huilen dromen over een lekkere kerel die me kan troosten terwijl mijn wraakzuchtig zusje die ik gisteren mee naar de bios had genomen gaat roddelen met mijn andere zus dat ik niet zo leuk deed en mijn bed doormidden zaagt.. Maar ff rechtovereind zitten en bidden, komt alles weer goed, want al slaapwandelend stop ik een briefje in de gedachtenboom:" Ik pik dit niet langer, ik ben namelijk geweldig!! Snap je, ouwe pikkepijper!"quote:
weet ikquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha nee toch was een antwoord toch toch toch
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, ik ga nu eerst de kat pesten, water over haar hoofd gooien, dreigen dat ik naar buiten loop en vervolgens boos mezelf in bed huilen dromen over een lekkere kerel die me kan troosten terwijl mijn wraakzuchtig zusje die ik gisteren mee naar de bios had genomen gaat roddelen met mijn andere zus dat ik niet zo leuk deed en mijn bed doormidden zaagt.. Maar ff rechtovereind zitten en bidden, komt alles weer goed, want al slaapwandelend stop ik een briefje in de gedachtenboom:" Ik pik dit niet langer, ik ben namelijk geweldig!! Snap je, ouwe pikkepijper!"
Nee, haha, ben niet zo handig. Maar dacht aan "kut"als het eerste woordje dat het zoontje van Hakim zou leren. Gelukkig zit hij in Utopia.quote:
Het bizarre is dat hij dat zelf ook echt denkt te geloven. Dat hij, de allergrootste stoker, iedereen het beste gunt maar dat anderen de boel verpesten.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:48 schreef Baconbus het volgende:
Hakim die zegt dat andere mensen niks anders doen dan konkelen. Wow!
Kom op meid, één postje over de stream, je kunt het.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
hahaha nee toch was een antwoord toch toch toch
was wel ff grappig, en ik snapte hem gelukkig ookquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Nee, haha, ben niet zo handig. Maar dacht aan "kut"als het eerste woordje dat het zoontje van Hakim zou leren. Gelukkig zit hij in Utopia.
ok ok, sorry, andrea is nu met haar massagestoel bezigquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Kom op meid, één postje over de stream, je kunt het.
Utopia in 1 dagquote:
als j daar bent word je wel chagrijnigquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:52 schreef Speedball het volgende:
Wat een stelletje zeikerds zijn ongelofelijk niet normaal, een kudde ongestelde paupers zijn het
Ik hoop dat ze die op de stream hebben gezien en dat er geen van de 5 afspraken komt.quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:51 schreef GekkePoes het volgende:
Massagestoel is klaar:
[ afbeelding ]
Als ze een schone handdoek hebben, die niet stinktquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:53 schreef ChocoFan het volgende:
zal een handdoek helpen tegen de splinters van de massageboom
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:53 schreef waxmask het volgende:
Voor 50 euro mag ook U een half uur met Uw kut over deze splinterboom schuren. Ondertussen kneed onze niet opgeleide masseuse U niet tot een hoogte punt. En het enige dat ontspannen zal aanvoelen is Uw geldbuidel.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:53 schreef waxmask het volgende:
Voor 50 euro mag ook U een half uur met Uw kut over deze splinterboom schuren. Ondertussen kneed onze niet opgeleide masseuse U niet tot een hoogte punt. En het enige dat ontspannen zal aanvoelen is Uw geldbuidel.
[ afbeelding ]
hehe ik weet tquote:Op donderdag 16 januari 2014 20:50 schreef AnnaNassie het volgende:
[..]
Nee, haha, ben niet zo handig. Maar dacht aan "kut"als het eerste woordje dat het zoontje van Hakim zou leren. Gelukkig zit hij in Utopia.
Dat zal toch wel?quote:Op donderdag 16 januari 2014 20:55 schreef Dotteke het volgende:
Zou Peter het zelf door hebbend dat hij niet goed ligt in de groep?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |