http://gutterfm.nl/Home.phpquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA IK MOET GEWOON EVEN DE AANDACHT HEBBEN.
kandidaat meldt zichquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
MORGEN GEEN DATINGSHOW, MAAR EEN SPECIALE QUIZ. IK ZOEK ALVAST KANDIDATEN ALS INBELLER.
je mag mij trouwens ook wel inschrijven, want ik moet dat kotertje van een fylax natuurlijk wel even verslaan.quote:
Ik schrijf het op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
je mag mij trouwens ook wel inschrijven, want ik moet dat kotertje van een fylax natuurlijk wel even verslaan.
JA LEUK HEB JE AL GENOEG MENSEN!?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
MORGEN GEEN DATINGSHOW, MAAR EEN SPECIALE QUIZ. IK ZOEK ALVAST KANDIDATEN ALS INBELLER.
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.quote:
Ik ga uccie wel even hosselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.
quote:
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.quote:
Half 10?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.
Oh half 10 zou wel kunnen lukken. Ik moet even met mijn moeder de stad in, maar winkels gaan 21u dicht. Onder voorbehoud dan. Als er andere kandidaten zijn sta ik mijn plek af.quote:
Of Kally?quote:
Mensen die een gezinquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is altijd afwachten, die heeft het ook druk met werk en gezin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mensen die een gezin...
MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een leven hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |