Ze spelen allemaal zichzelf. Met een housewarming feest bij Billy Franco waar dan van alles gebeurt. Ik heb nog niet gelachenquote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ze spelen allemaal zichzelf. Met een housewarming feest bij Billy Franco waar dan van alles gebeurt. Ik heb nog niet gelachen
Speelt Seth Rogen ooit iemand anders dan Seth Rogen?quote:Op zondag 8 maart 2015 19:06 schreef Kally het volgende:
Ik kijk een film met Seth Rogan als Seth Rogan
Ow wacht het is James Francoquote:
Nope, maar nu heet hij ook zo in de filmquote:Op zondag 8 maart 2015 19:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Speelt Seth Rogen ooit iemand anders dan Seth Rogen?
Dit.quote:Op zondag 8 maart 2015 19:04 schreef Uccie het volgende:
Ik werd gelokt...maar ik ga niet draaien vanavond
quote:
quote:
ERMERGERDquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:10 schreef Fokker89 het volgende:
Dit is nog goede muziek ookje verwacht het niet, je ver wacht het niet!
Dat de muziek is goed gekeurd door de meesterquote:
Het is je ook geraaiequote:Op woensdag 11 maart 2015 03:15 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Dat de muziek is goed gekeurd door de meester
ok, bedankt Hansquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:21 schreef pixelbitty het volgende:
Ik ga mijn muziekmapje wel even bijwerken morgenIk heb toch niks beters te doen
.
Graag gedaan Keesquote:
Moet ik je dienst overnemen?quote:
Ging niet helemaal goed, mijn playlist in sam was niet helemaal gelijk met wat er nog op mijn pc stondquote:
Hoelaat?quote:
Sam is dan ook niet helemaal lekkerquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:28 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ging niet helemaal goed, mijn playlist in sam was niet helemaal gelijk met wat er nog op mijn pc stond
dan moet ik over 2 uurtjes opquote:
Komt plukdester nog terug ooitquote:
De tijd zal het leren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:32 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Komt plukdester nog terug ooit?
Ik hoop dat de tijd hardleers isquote:
ik hoop het nietquote:Op woensdag 11 maart 2015 03:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tijd hardleers is
Wat is er voorgevallen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 03:33 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Ik hoop dat de tijd hardleers is
Nieuwe DJ ging laatst proefdraaien maar het was nog erger dan fylax fridayquote:
Alsof jij FF hebt meegemaaktquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Nieuwe DJ ging laatst proefdraaien maar het was nog erger dan fylax friday
Ga toch fietsen manquote:
Timboektoequote:
Ik dacht dat Fylax Friday wel oké was.quote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Was het ook welquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fylax Friday wel oké was.
Denk dat de negatieve associatie met FF voornamelijk kwam door het irritante gespam over het godganse forum door hem.quote:
Daar ging het inderdaad helemaal mis.quote:Op woensdag 11 maart 2015 19:13 schreef Lt.Surge het volgende:
Prima dj wel die Fylax. Zolang niemand de feesthoedjes e.d uit de kast moet halen, is het prima te doen.
Jij hebt nog nooit naar FF geluisterdquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:21 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Was het ookquote:Op woensdag 11 maart 2015 18:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Fylax Friday wel oké was.
OKEquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
MORGEN GEEN DATINGSHOW, MAAR EEN SPECIALE QUIZ. IK ZOEK ALVAST KANDIDATEN ALS INBELLER.
http://gutterfm.nl/Home.phpquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:59 schreef hoink581 het volgende:
[..]
JA IK MOET GEWOON EVEN DE AANDACHT HEBBEN.
kandidaat meldt zichquote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
MORGEN GEEN DATINGSHOW, MAAR EEN SPECIALE QUIZ. IK ZOEK ALVAST KANDIDATEN ALS INBELLER.
je mag mij trouwens ook wel inschrijven, want ik moet dat kotertje van een fylax natuurlijk wel even verslaan.quote:
Ik schrijf het op.quote:Op woensdag 11 maart 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
je mag mij trouwens ook wel inschrijven, want ik moet dat kotertje van een fylax natuurlijk wel even verslaan.
JA LEUK HEB JE AL GENOEG MENSEN!?quote:Op woensdag 11 maart 2015 20:52 schreef hoink581 het volgende:
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.quote:
Ik ga uccie wel even hosselen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:24 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 3. Met jou inclusief. Ik zou nog meer mensen, liefste een aantal die nog niet hebben gesproken.
quote:
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.quote:
Half 10?quote:Op woensdag 11 maart 2015 22:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik op tijd thuis ben.
Oh half 10 zou wel kunnen lukken. Ik moet even met mijn moeder de stad in, maar winkels gaan 21u dicht. Onder voorbehoud dan. Als er andere kandidaten zijn sta ik mijn plek af.quote:
Of Kally?quote:
Mensen die een gezinquote:Op woensdag 11 maart 2015 23:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat is altijd afwachten, die heeft het ook druk met werk en gezin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Enrichment Center is required to remind you that you will be baked, and then there will be cake
quote:Op woensdag 11 maart 2015 23:25 schreef pixelbitty het volgende:
[..]
Mensen die een gezin...
MensenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een leven hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |