het is altijd mijn schuld hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 01:43 schreef vaduz het volgende: Weet iemand trouwens of mod Peter bij de rabobank werkt?
Die was van mijquote:
Bij de ING zeg ik tochquote:Op zondag 8 maart 2015 01:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
[..]
maar werkt hij nou bij de rabo of de ing?
quote:
hij heeft ook een koe in zijn achtertuin staanquote:Op zondag 8 maart 2015 01:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
[..]
maar werkt hij nou bij de rabo of de ing?
Wie volblaffenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:47 schreef FANN het volgende:
[..]
Gewoon effe volblaffen goeie oefening voor zondagavond
Nee, ik doe het niet. Eens maar nooit weer (tenzij ik admin rechten krijgquote:Op zondag 8 maart 2015 01:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En Dees is ook al onder zeil...... WE hebben er hier gewoon 3 modjes nodig
he ja, doe nog eens een fotoquote:Op zondag 8 maart 2015 01:50 schreef sacha het volgende:
[..]
dan heb je mijn nieuwe bank nog niet gezien
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Ik dacht al even, maar ik haal de dingen denk ik door elkaar.quote:
Sorry, ik mis nog weleens wat belangrijke informatie.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:50 schreef sacha het volgende:
[..]
Niets gemist, tenzij jij van antiek houdtquote:Op zondag 8 maart 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, ik mis nog weleens wat belangrijke informatie.
Die is morgen vrij tot dinsdagnachtquote:
Das is die ene van de kringloop, kwam uit 70er jaren vakantiehuisjequote:Op zondag 8 maart 2015 01:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Sorry, ik mis nog weleens wat belangrijke informatie.
quote:Op zondag 8 maart 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Die is morgen vrij tot dinsdagnacht![]()
Maar hij is wel al slapen.... drukke week gehad en ik ben weer klaarwakker, dus ik blijf nog even
Toevallig houd ik daar wel van.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets gemist, tenzij jij van antiek houdt
Heb je het weer over mijn Fobo?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:53 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets gemist, tenzij jij van antiek houdt
Ah OK Gezelligquote:Op zondag 8 maart 2015 01:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Die is morgen vrij tot dinsdagnacht![]()
Maar hij is wel al slapen.... drukke week gehad en ik ben weer klaarwakker, dus ik blijf nog even
Echt?quote:Op zondag 8 maart 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus ik maak een geintje![]()
ik weet ook wel dat het over die bank van Sas gaat
Sorry.quote:Op zondag 8 maart 2015 01:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Jezus ik maak een geintje![]()
ik weet ook wel dat het over die bank van Sas gaat
Prima als je beloofd wakker te blijvenquote:Op zondag 8 maart 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
Zal ik een gek doen en een Radler van 2% inschenken?![]()
Ik denk dat het kaasbroodjes worden, er zijn er nog een paar overquote:Op zondag 8 maart 2015 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor ,,, Met jou doe ik wel een eitje in de morgen
Ja doe eens mal meidquote:Op zondag 8 maart 2015 01:59 schreef FANN het volgende:
Zal ik een gek doen en een Radler van 2% inschenken?![]()
En je hebt werkelijk geen idee he.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:01 schreef vaduz het volgende:
Misschien hebben ze hem in de oven gegooid, weetikveel
hebben we geen tijd voor om toepjes te luisterenquote:
Plakje kaas zal smelten tussen de mayo ...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je droog brood eten of heb je er nog iets lekkers op?
zoete aardappel bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:05 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens het verschil tussen gewone en roode aardappelen?
ieuw.... kaas en mayo?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Plakje kaas zal smelten tussen de mayo ...
ow... nee ik weet het niet eigenlijk, moet je in CUL vragen of effe googelenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik weet niet, zien er rood uit van de buitenkant. De 'gewone' waren op.
STaat er niets op de buitenkant van de verpakking? Jard kokend, zacht, voor patat, puree....quote:Op zondag 8 maart 2015 02:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier dan:quote:Op zondag 8 maart 2015 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook helemaal van mijn apropolis door die vaduz
Die rode kan je ook ongekookt eten.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wist je dat niet, zijn zoete, is net als een appel.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef Juup© het volgende:
Trusten nachtbrakers, ik ga [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ]
Onderaan voor alles geschikt... Dus rauw te eten ookquote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.levenvanhetland.nl/aardappel.htm
Dat je lekker een uurtje extra doetquote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef Juup© het volgende:
Trusten nachtbrakers, ik ga [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ]
vergeet niet te piesen, ander moet je er straks weer uitquote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef Juup© het volgende:
Dat volg ik niet PP.... TH is straks wel weer vroeg wakker denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog ff en dan is Ivo weg met holmaatje Teeven.
tuurlijk kan je een aardappel rauw eten, net als een wortel, is niet een smerig trouwensquote:Op zondag 8 maart 2015 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Onderaan voor alles geschikt... Dus rauw te eten ook
De boel Opstelten.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik niet PP.... TH is straks wel weer vroeg wakker denk ik
Rijst de vraag hoe smaakt een kanarie?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aardappels kun je in elke kleur kweken net zoals kanaries.
Daar zit weinig vlees aan.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rijst de vraag hoe smaakt een kanarie?
Als jij teveel wortels eet wordt je ook oranje, het eerste ga je het zien aan je handpalmenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kun je oranje krijgen door veel wortels te voeren.
Ja, mijn opa had al kanaries, daarna mijn vader nog een tijd, persoonlijke ervaring niet.quote:
Ik eet niet zoveel wortels, helpen die ook echt voor de ogen?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij teveel wortels eet wordt je ook oranje, het eerste ga je het zien aan je handpalmen
quote:Op zondag 8 maart 2015 02:22 schreef vaduz het volgende:
Iets is beter dan niets, wie het kleine niet eert..
ik was effe piesenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik eet niet zoveel wortels, helpen die ook echt voor de ogen?
Nee, en zeker niet van een worteltjequote:Op zondag 8 maart 2015 02:27 schreef chufi het volgende:
Ogen worden niet gauw zomaar beter volgens mij ...
Ben verziend met -5 ofzo en heb voordeel dichtbij wanneer ik over de bril heenkijk.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was effe piesen![]()
eh... weet niet, iets met vitamine A ofzo, maar als je slechte ogen hebt betwijfel ik of ze er beter van worden
Leesbril waardig of bifocal Pietquote:Op zondag 8 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben verziend met -5 ofzo en heb voordeel dichtbij wanneer ik over de bril heenkijk.
Ik heb me vorig jaar een bril laten aanmeten omdat de oogarts dat zei, maar ik kan er niet doorquote:Op zondag 8 maart 2015 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben verziend met -5 ofzo en heb voordeel dichtbij wanneer ik over de bril heenkijk.
Dat is niets .... Wees blij op je leeftijdquote:Op zondag 8 maart 2015 02:31 schreef FANN het volgende:
Maar was 1 en 1,5 of zoiets, dus niet zoveel... voor veraf, dichtbij zie ik héél scherp
Ja, een half jaar later zei hij dat mijn bril te ''zwaar'' was ofzoiets hoe noem je dat?quote:
Op mijn houten been na, heb ik best goeie benenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
Op mijn leesbrilletje na heb ik goede ogen.
wil je erover praten?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb al vanaf de lagere school een bril en dat was niet leuk.
Ja, maar dat is wat anders dan lftd.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Op mijn houten been na, heb ik best goeie benen
Ik vanaf middelbare tot ik jaren lenzen had... Maar opeens was er iets mis ....2 lenzen op 1 oog en dag was niet echt prettig dus uiteindelijk maar weer bril gaan dragenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb al vanaf de lagere school een bril en dat was niet leuk.
Oké...... ja mijn zus had het er ook moeilijk mee, die had van die jampotglazen, da'squote:Op zondag 8 maart 2015 02:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Serieus dat was een grote beperking.
van je eigen zwembroek?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
In het zwembad was het kleur zwembroek onthouden.
Ik en lenzen staan garant voor een ramp.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké...... ja mijn zus had het er ook moeilijk mee, die had van die jampotglazen, da's
wel lullig als je puber bent, maar later kreeg ze lenzen ... probleem opgelost
Ja maar voordat je je bril afzette om te gan zwemmen had je je keuze toch al gemaakt?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zonder bril begon ik daar niet aan.
Uiteraard keek ik met bril wel eerst goed rond.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar voordat je je bril afzette om te gan zwemmen had je je keuze toch al gemaakt?
Nou jaaaaaaaaaaaa, waskebeurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO is dood, zelfs in de sc is er niemand meer.
Er is ool geen reet meer te beleven daar...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO is dood, zelfs in de sc is er niemand meer.
De SC gaat meestal niet over het TV programmaquote:Op zondag 8 maart 2015 02:44 schreef vaduz het volgende:
Daar posten ze echt 10.000 posts per dag, na een tijdje ben je wel uitgeluld over een tv-programma
Zeker als ze in herhaling vallen en zo ....quote:Op zondag 8 maart 2015 02:44 schreef vaduz het volgende:
Daar posten ze echt 10.000 posts per dag, na een tijdje ben je wel uitgeluld over een tv-programma
DE SC gaat over niets en alles, behalve de streams of het programmaquote:Op zondag 8 maart 2015 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De SC gaat meestal niet over het TV programma
Ah... ja dat kan... ik heb het programma helemaal niet gevolgd dus ik weet er helemaal niks vanquote:Op zondag 8 maart 2015 02:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, maar is een beetje saai op de streams tegenwoordig.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 8 maart 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
DE SC gaat over niets en alles, behalve de streams of het programma
Stel je voor dat ie hem kwijt raakt.quote:
Je ken nu wel boos gaan doen maar ik lees gewoon wat er staat.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
SOMS Piet SOMS...
Je moet wel lezenzet je bril dan op!
Dan kan je nog altijd over koeien lullen.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:44 schreef vaduz het volgende:
Echt al 2 uur terug.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou eens op met jeik heb net héérlijke broodjes op sukkel
Ja, op dit moment welquote:Op zondag 8 maart 2015 02:48 schreef Punkman het volgende:
Maar het gaat hier dus over ....... Zwembroeken ......![]()
Dat idd... Middelbare school zwembad memories... Zo ver mogelijk uit het zicht gaan liggen met de meisjes ...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:48 schreef Punkman het volgende:
Maar het gaat hier dus over ....... Zwembroeken ......![]()
SOMS gaat het nergens over en soms juist weer wel, dat klopt toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken nu wel boos gaan doen maar ik lees gewoon wat er staat.
Dat klopt.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
SOMS gaat het nergens over en soms juist weer wel, dat klopt toch?![]()
SOMS spam jij een heel topic vol met toepjes en SOMS niet
Hoezo? Is ie op zoek naar een partner?quote:
Zou kunnen... een knuffelkoequote:Op zondag 8 maart 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo? Is ie op zoek naar een partner?
Op je paard?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als ik weer een keer in de buurt ben kom ik langs.
Je moet wel aardig voor de koe zijn.quote:
Heb je daar ervaring mee?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
hier moet je zijn
http://www.koeknuffelen.nl/
Dat is weer erg UTO...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:55 schreef FANN het volgende:
[..]
hier moet je zijn
http://www.koeknuffelen.nl/
Als ik maar dagelijks verse melk heb vind ik het al goed.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet wel aardig voor de koe zijn.
Doe eens even wat aardiger tegen Fann, wil je!quote:
De rest van de week knuffel ik bomenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:56 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja... doe ik eens per week, word ik Zen van
Ik kan hem wel aan hoorquote:Op zondag 8 maart 2015 02:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Doe eens even wat aardiger tegen Fann, wil je!
Rechtstreeks uit de uier of in de fles eerst?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:56 schreef vaduz het volgende:
[..]
Als ik maar dagelijks verse melk heb vind ik het al goed.
Ze knuffelt dacht ik meestal rechts.quote:
ow... please doquote:Op zondag 8 maart 2015 02:58 schreef Punkman het volgende:
Hebben we het nu niet meer over zwembroeken ?
Ik zou net een foto plaatsen van mij in een zwembroek.
quote:Op zondag 8 maart 2015 02:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Rechtstreeks uit de uier of in de fles eerst?
Voel je vrij.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:58 schreef Punkman het volgende:
DOe dan maar in het plaats je kinderfotos topic hier ...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:58 schreef Punkman het volgende:
En zijn handen zijn schoon, meneer Kaktus zegt ok!quote:Op zondag 8 maart 2015 02:59 schreef FANN het volgende:
[..]
voor de tandarts? want je hebt zo goed gepoetst?
Loop je nu de boel beetje op te naaien?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
DOe dan maar in het plaats je kinderfotos topic hier ...
Nee beetje normaliseren ...quote:Op zondag 8 maart 2015 03:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loop je nu de boel beetje op te naaien?
Nee, als ik hem plaats dan plaats ik hem hier !quote:Op zondag 8 maart 2015 02:59 schreef chufi het volgende:
[..]
DOe dan maar in het plaats je kinderfotos topic hier ...
DOe danquote:Op zondag 8 maart 2015 03:03 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, als ik hem plaats dan plaats ik hem hier !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |