Uiteraard keek ik met bril wel eerst goed rond.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar voordat je je bril afzette om te gan zwemmen had je je keuze toch al gemaakt?
Nou jaaaaaaaaaaaa, waskebeurt?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO is dood, zelfs in de sc is er niemand meer.
Er is ool geen reet meer te beleven daar...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:43 schreef Punkman het volgende:
[..]
UTO is dood, zelfs in de sc is er niemand meer.
De SC gaat meestal niet over het TV programmaquote:Op zondag 8 maart 2015 02:44 schreef vaduz het volgende:
Daar posten ze echt 10.000 posts per dag, na een tijdje ben je wel uitgeluld over een tv-programma
Zeker als ze in herhaling vallen en zo ....quote:Op zondag 8 maart 2015 02:44 schreef vaduz het volgende:
Daar posten ze echt 10.000 posts per dag, na een tijdje ben je wel uitgeluld over een tv-programma
DE SC gaat over niets en alles, behalve de streams of het programmaquote:Op zondag 8 maart 2015 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
De SC gaat meestal niet over het TV programma
Ah... ja dat kan... ik heb het programma helemaal niet gevolgd dus ik weet er helemaal niks vanquote:Op zondag 8 maart 2015 02:46 schreef Punkman het volgende:
[..]
Nee, maar is een beetje saai op de streams tegenwoordig.
Dat bedoel ikquote:Op zondag 8 maart 2015 02:46 schreef chufi het volgende:
[..]
DE SC gaat over niets en alles, behalve de streams of het programma
Stel je voor dat ie hem kwijt raakt.quote:
Je ken nu wel boos gaan doen maar ik lees gewoon wat er staat.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:48 schreef FANN het volgende:
[..]
SOMS Piet SOMS...
Je moet wel lezenzet je bril dan op!
Dan kan je nog altijd over koeien lullen.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:44 schreef vaduz het volgende:
Echt al 2 uur terug.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Hou eens op met jeik heb net héérlijke broodjes op sukkel
Ja, op dit moment welquote:Op zondag 8 maart 2015 02:48 schreef Punkman het volgende:
Maar het gaat hier dus over ....... Zwembroeken ......![]()
Dat idd... Middelbare school zwembad memories... Zo ver mogelijk uit het zicht gaan liggen met de meisjes ...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:48 schreef Punkman het volgende:
Maar het gaat hier dus over ....... Zwembroeken ......![]()
SOMS gaat het nergens over en soms juist weer wel, dat klopt toch?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je ken nu wel boos gaan doen maar ik lees gewoon wat er staat.
Dat klopt.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
SOMS gaat het nergens over en soms juist weer wel, dat klopt toch?![]()
SOMS spam jij een heel topic vol met toepjes en SOMS niet
Hoezo? Is ie op zoek naar een partner?quote:
Zou kunnen... een knuffelkoequote:Op zondag 8 maart 2015 02:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoezo? Is ie op zoek naar een partner?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |