hebben we geen tijd voor om toepjes te luisterenquote:
Plakje kaas zal smelten tussen de mayo ...quote:Op zondag 8 maart 2015 02:03 schreef FANN het volgende:
[..]
Ga je droog brood eten of heb je er nog iets lekkers op?
zoete aardappel bedoel je?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:05 schreef vaduz het volgende:
Weet iemand trouwens het verschil tussen gewone en roode aardappelen?
ieuw.... kaas en mayo?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Plakje kaas zal smelten tussen de mayo ...
ow... nee ik weet het niet eigenlijk, moet je in CUL vragen of effe googelenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik weet niet, zien er rood uit van de buitenkant. De 'gewone' waren op.
STaat er niets op de buitenkant van de verpakking? Jard kokend, zacht, voor patat, puree....quote:Op zondag 8 maart 2015 02:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hier dan:quote:Op zondag 8 maart 2015 02:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook helemaal van mijn apropolis door die vaduz
Die rode kan je ook ongekookt eten.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:07 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wist je dat niet, zijn zoete, is net als een appel.quote:
quote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef JuupŠ het volgende:
Trusten nachtbrakers, ik ga [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ]
Onderaan voor alles geschikt... Dus rauw te eten ookquote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef FANN het volgende:
[..]
http://www.levenvanhetland.nl/aardappel.htm
Dat je lekker een uurtje extra doetquote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef JuupŠ het volgende:
Trusten nachtbrakers, ik ga [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ] en dan [ afbeelding ]
vergeet niet te piesen, ander moet je er straks weer uitquote:Op zondag 8 maart 2015 02:12 schreef JuupŠ het volgende:
Dat volg ik niet PP.... TH is straks wel weer vroeg wakker denk ikquote:Op zondag 8 maart 2015 02:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
Nog ff en dan is Ivo weg met holmaatje Teeven.
tuurlijk kan je een aardappel rauw eten, net als een wortel, is niet een smerig trouwensquote:Op zondag 8 maart 2015 02:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Onderaan voor alles geschikt... Dus rauw te eten ook
De boel Opstelten.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat volg ik niet PP.... TH is straks wel weer vroeg wakker denk ik
Rijst de vraag hoe smaakt een kanarie?quote:Op zondag 8 maart 2015 02:16 schreef Piet_Piraat het volgende:
Aardappels kun je in elke kleur kweken net zoals kanaries.
Daar zit weinig vlees aan.quote:Op zondag 8 maart 2015 02:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Rijst de vraag hoe smaakt een kanarie?
Als jij teveel wortels eet wordt je ook oranje, het eerste ga je het zien aan je handpalmenquote:Op zondag 8 maart 2015 02:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die kun je oranje krijgen door veel wortels te voeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |