Niet voor brood, ze helpen hun broeders(Alawieten en Sjiieten) tegen salafi barbaren.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
arme stumpers, die ten strijde trekken voor een stukje brood is van allen tijde
Allerlei martelingen, tijd voor "boots on the ground".quote:
twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:01:52#FSA 1st Coastal Division assaults #Assad forces position on Mount al-Jaltah #Latakia #Syria https://t.co/i7tdSHyQIs http://t.co/rR9RDtAb4D reageer retweet
"vrijwilligers" uhuquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:56 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Niet voor brood, ze helpen hun broeders(Alawieten en Sjiieten) tegen salafi barbaren.
Niet achter elke boom schuilt een takfiri.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:56 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Niet voor brood, ze helpen hun broeders(Alawieten en Sjiieten) tegen salafi barbaren.
Maar chechenen en afghanis zijn letterlijk overal actief. Ze zijn mercenaries(aka huurlingen) van de laagste klas.quote:Op woensdag 11 maart 2015 12:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
arme stumpers, die ten strijde trekken voor een stukje brood is van allen tijde
arme stumpers dusquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:59 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Maar chechenen en afghanis zijn letterlijk overal actief. Ze zijn mercenaries(aka huurlingen) van de laagste klas.
Het lijkt soms alsof ze beroepshuurlingen zijn die van jongs af aan worden getraind om in elke omgeving te kunnen vechten. Zelfs in Indonesie heb je chechen terroristen.
Ga jijquote:Op woensdag 11 maart 2015 12:56 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
zijn helden je weetz ouwe!quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ga jij![]()
Zijn gewoon regelrechte huurlingen.
twitter:markito0171 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 10:46:14#Syria #Aleppo Rebels killed a dozen #Assad-forces near Bashkuy village http://t.co/AnLH6wXKBD reageer retweet
Ze zijn goedkoper dan bijna elke militie, en ook nog eens effectief. Als ik ooit een president word van een land, zal ik echt overwegen om een ''Foreign Batalion'' op te richten vol met chechenen en Afghanis. Ze doen alles wat je zegt, zeuren niet, en vechten hard.quote:
ben benieuwd hoe lang ze het daar volhouden, ze zijn (nagenoeg) omsingeldquote:Op woensdag 11 maart 2015 13:01 schreef Atak het volgende:
Assad klapoe klapoetwitter:markito0171 twitterde op woensdag 11-03-2015 om 10:46:14#Syria #Aleppo Rebels killed a dozen #Assad-forces near Bashkuy village http://t.co/AnLH6wXKBD reageer retweet
Heeft Azerbeidzjan al om tegen Hezbollah te gebruiken.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoper dan bijna elke militie, en ook nog eens effectief. Als ik ooit een president word van een land, zal ik echt overwegen om een ''Foreign Batalion'' op te richten vol met chechenen en Afghanis. Ze doen alles wat je zegt, zeuren niet, en vechten hard.
ottomaanse devshirmequote:Op woensdag 11 maart 2015 13:01 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ze zijn goedkoper dan bijna elke militie, en ook nog eens effectief. Als ik ooit een president word van een land, zal ik echt overwegen om een ''Foreign Batalion'' op te richten vol met chechenen en Afghanis. Ze doen alles wat je zegt, zeuren niet, en vechten hard.
Dat zijn sjiietische milities uit Afganistan, ze zijn gesteund door Iran in hun strijd tegen Taliban en nu komen ze hun broeders helpen in Syrie.quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:00 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Ga jij![]()
Zijn gewoon regelrechte huurlingen.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:08 schreef Montana_ir het volgende:
[..]
Dat zijn sjiietische milities uit Afganistan, ze zijn gesteund door Iran in hun strijd tegen Taliban en nu komen ze hun broeders helpen in Syrie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#freefrederike
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Assyriers protesteren overal in EU tegen ISIS en Turkije voor het steunen van ISIS
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]erdo kan vanavond niet slapen denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
quote:Op woensdag 11 maart 2015 13:37 schreef Slayage het volgende:
[..]
erdo kan vanavond niet slapen denk ik
leiders!quote:
Dit is onzin. De VS elimineert al jaren 'terroristen' met drones (gerichte aanvallen). 90% van de doden zijn collateral damage. Ik durf te beweren dat Assad nauwkeuriger is, er zitten toch geen burgers meer in de woonwijken waar al maanden zoniet jaren gevochten wordt, alleen nog maar religekkies.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:59 schreef Djibril het volgende:
[..]
Barrelbombs zijn ongeleide projectielen die ze op hele woonwijken gooien. Obama regimes maken gebruik van raketten die gestuurd kunnen worden dus is de kans op burger slachtoffers kleiner.
assads barrelboms laten precies zien waarom Syrie helemaal niks voorstelt. Onder zijn regime is Syrie maar ook niet een stap vooruitgekomen zowel op mensrechtengebied als op technologisch gebied. Het is een corrupt zooitje dat gewoon om zou vallen vroeg of laat.
Eens.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:18 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dit is onzin. De VS elimineert al jaren 'terroristen' met drones (gerichte aanvallen). 90% van de doden zijn collateral damage. Ik durf te beweren dat Assad nauwkeuriger is, er zitten toch geen burgers meer in de woonwijken waar al maanden zoniet jaren gevochten wordt, alleen nog maar religekkies.
Waaorm een TOW afvuren op een gebouwquote:Op dinsdag 10 maart 2015 16:48 schreef Atak het volgende:
FSA stelt niks voor.twitter:rConflictNews twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 16:07:14VIDEO: FSA 1st Coastal Battalion fires TOW missile at an SAA-held hilltop position #Syria http://t.co/9bC8tG9cKY http://t.co/fHxgZo5W4h reageer retweet
Nog meer propaganda (sprookjes) te vertellen?quote:Op woensdag 11 maart 2015 08:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Het verschil is, is dat die vliegtuigen en helicopters van assad regelmatig over de frontlinies en militaire stellingen heen vliegen om vervolgens plekken te bombarderen waar geen wapens zijn, maar slechts burgers. Puur om de bewoners daar weg te krijgen.
Omdat zij dat kunnen.quote:Op woensdag 11 maart 2015 14:26 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waaorm een TOW afvuren op een gebouwAmateuristische religekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |