abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150520491
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 02:17 schreef PizzaMizza het volgende:
Onze ''gematigde'' broeders van de FSA vernietigen een burger-flat. Grappig dat ze hun eigen opstand juist om die reden legitimeren.

Er wonen geen mensen meer in deze flatgebouwen. Het is er ook niet veilig meer en moest anders na de oorlog alsnog afgebroken worden.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_150520829
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Er wonen geen mensen meer in deze flatgebouwen. Het is er ook niet veilig meer en moest anders na de oorlog alsnog afgebroken worden.
Maar als Assad 't deed, dan was het opeens een ander verhaal, toch Al-Qaeda lover?
#freefrederike
pi_150521119
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:32 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar als Assad 't deed, dan was het opeens een ander verhaal, toch Al-Qaeda lover?
Het verschil is, is dat die vliegtuigen en helicopters van assad regelmatig over de frontlinies en militaire stellingen heen vliegen om vervolgens plekken te bombarderen waar geen wapens zijn, maar slechts burgers. Puur om de bewoners daar weg te krijgen.
Exponentile deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_150521208
Hitler praktijken van assads martelkamers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_150521311
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:49 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Het verschil is, is dat die vliegtuigen en helicopters van assad regelmatig over de frontlinies en militaire stellingen heen vliegen om vervolgens plekken te bombarderen waar geen wapens zijn, maar slechts burgers. Puur om de bewoners daar weg te krijgen.
En de rebellen zijn alleen maar vriendelijk en willen mensen helpen. Plus ze zijn seculier. Toch?
#freefrederike
pi_150521977
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:58 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

En de rebellen zijn alleen maar vriendelijk en willen mensen helpen. Plus ze zijn seculier. Toch?
Niet allemaal, maar de meeste rebellen hebben niet eens de wapens om bewoond gebied in saa territorium te raken. Verder hebben de rebellen over het algemeen de opdracht gekregen om slechts militaire stellingen te raken. Er worden zelfs waarschuwingen vooraf verspreidt voor burgers die rondom militaire checkpoints zitten van de regime.
  woensdag 11 maart 2015 @ 10:55:18 #187
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_150523528
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:53 schreef firefly3 het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Random pics are random.
pi_150524262
Iemand een actueel map van Aleppo?
pi_150524531
lijkt er idd op dat handarat in handen vd rebellen is gevallen, ook omdat de assadisten met barrelbombs zijn begonnen te gooien

in aleppo gaat het iig niet zoals de assadisten het hadden gehoopt

Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150524790
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:22 schreef Koskesh het volgende:
Iemand een actueel map van Aleppo?

deze gast omgekomen in het meest noordelijke stukje vd kaart, bashkoy

LeithAbouFadel twitterde op woensdag 11-03-2015 om 06:54:38 Received sad news moments ago; my cousin Elias 'Aziz Sakeef from Halouz was martyred protecting Bashkoy. RIP Shaheed. http://t.co/cB96LoDuQD reageer retweet
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_150525374
omgekomen luitjes in het zuiden, van de Assad International Army

-Rabia Al-Basri
pi_150525871
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 11:57 schreef Slayage het volgende:

[ afbeelding ]
Helden. _O_
pi_150526329
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 09:34 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Niet allemaal, maar de meeste rebellen hebben niet eens de wapens om bewoond gebied in saa territorium te raken. Verder hebben de rebellen over het algemeen de opdracht gekregen om slechts militaire stellingen te raken. Er worden zelfs waarschuwingen vooraf verspreidt voor burgers die rondom militaire checkpoints zitten van de regime.
De rebellen zijn hoofdzakelijk islamisten. Zij brengen alles behalve vrede.
#freefrederike
pi_150526403
quote:

[ afbeelding ]
Haha "International" army :D
pi_150526573
Echt achterlijk hoe de regime te werk gaat. Takfiris mijn reet. Ambulancepersoneel en burgers zijn het hoofddoelwit.

The government told us that a relative of mine, a pharmacist, was dead; but no body has been returned to his family.

While the world’s attention is focused on the horrors perpetrated by the Islamic State in other parts of my country, the daily terror of barrel bombs is our gravest threat.

These are old oil barrels, filled with up to a ton of explosives, nails, gasoline and even chlorine or other chemical agents. Dropped from a high altitude over heavily populated areas, they are crude, ruthless and indiscriminate.

A favorite regime tactic is to drop several in sequence in order to kill or maim the ordinary Syrians who have come to help the victims of the first attack.

http://mobile.nytimes.com(...)egion&_r=1&referrer=

[ Bericht 11% gewijzigd door firefly3 op 11-03-2015 12:44:05 ]
pi_150526592
quote:

[ afbeelding ]
Arme Afghanis, net kanonnenvoer. Deze persoon legt het goed uit:

#freefrederike
pi_150526834
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:39 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Arme Afghanis, net kanonnenvoer. Deze persoon legt het goed uit:

[ afbeelding ]
arme stumpers, die ten strijde trekken voor een stukje brood is van allen tijde
-Rabia Al-Basri
pi_150527011
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:05 schreef firefly3 het volgende:

[..]

Nu zitten ze allemaal te piepen omdat FSA een opmars begint. Toen Assad hele wijken bombardeerde hoorde je ze niet piepen. We hebben allemaal de slachtoffers gezien. We gaan nooit vergeten wat Iran en Assad gedaan heeft.
pi_150527026
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 08:53 schreef firefly3 het volgende:

SPOILER
Wtf is dat? Wat doen ze daar?
pi_150527062
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:53 schreef Atak het volgende:

[..]

serieus? cesar, zegt je niks?
-Rabia Al-Basri
pi_150527119
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

Niet voor brood, ze helpen hun broeders(Alawieten en Sjiieten) tegen salafi barbaren.
pi_150527120
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:53 schreef Atak het volgende:

[..]

Allerlei martelingen, tijd voor "boots on the ground".
pi_150527179
rConflictNews twitterde op dinsdag 10-03-2015 om 20:01:52 #FSA 1st Coastal Division assaults #Assad forces position on Mount al-Jaltah #Latakia #Syria https://t.co/i7tdSHyQIs http://t.co/rR9RDtAb4D reageer retweet
pi_150527194
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:56 schreef Montana_ir het volgende:

[..]

Niet voor brood, ze helpen hun broeders(Alawieten en Sjiieten) tegen salafi barbaren.
"vrijwilligers" uhu
-Rabia Al-Basri
pi_150527202
quote:

[..]

Niet achter elke boom schuilt een takfiri.
pi_150527213
quote:
99s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:47 schreef Slayage het volgende:

[..]

Maar chechenen en afghanis zijn letterlijk overal actief. Ze zijn mercenaries(aka huurlingen) van de laagste klas.

Het lijkt soms alsof ze beroepshuurlingen zijn die van jongs af aan worden getraind om in elke omgeving te kunnen vechten. Zelfs in Indonesie heb je chechen terroristen.
#freefrederike
pi_150527235
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 12:59 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Maar chechenen en afghanis zijn letterlijk overal actief. Ze zijn mercenaries(aka huurlingen) van de laagste klas.

Het lijkt soms alsof ze beroepshuurlingen zijn die van jongs af aan worden getraind om in elke omgeving te kunnen vechten. Zelfs in Indonesie heb je chechen terroristen.
arme stumpers dus
-Rabia Al-Basri
pi_150527239
quote:

[..]

Ga jij _O-

Zijn gewoon regelrechte huurlingen.
#freefrederike
pi_150527261
quote:
4s.gif Op woensdag 11 maart 2015 13:00 schreef PizzaMizza het volgende:

[..]

Ga jij _O-

Zijn gewoon regelrechte huurlingen.
zijn helden je weetz ouwe!
-Rabia Al-Basri
pi_150527264
Assad klapoe klapoe

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')