abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_150391890
quote:
Antwoorden voor Kris
Video op Vimeo
Website ouders Kris
Nieuws

Beschrijving Pianista Trail terug bij Habla Ya!
Uitzending RTL Late Night - Transcriptie door ToniB
Persbericht ongeval Kris & Lisanne - EenVandaag (pdf)
Families: Kris en Lisanne zijn verongelukt (RTV Utrecht) - NOS

Voor het maken van kaarten hebben we 5 mogelijkheden tot onze beschikking
elk met hun voor- en nadelen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijdlijn vermissing en vondst Lisanne en Kris - update 4-3-2015
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van de wandeling
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vondsten Lisanne en Kris & algemene foto's
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interviews, getuigen & zoekacties
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwslinks & Informatie op video
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mirador en paddocks video Edwin & Friends
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Extra informatie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Status HERE-kaart van het gebied (samenwerking van de users in dit topic)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door El_Matador op 07-03-2015 21:49:52 ]
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150391948
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:30 schreef El_Matador het volgende:

en dat al hun spullen door aaaaal die rivieren (eerst Q2, dan de Rio Matteo, dan de Rio XX,2e kabelbrug, het levensgevaarlijke stuk Culebra en dan na de monding van de Pata de Macho pas aanspoelen?) zijn vervoerd zonder ook maar iets te breken, daar kan ik niet in meegaan.
En een andere lokatie op kortere afstand? Die via de laatste instroom (PdM) aankomt bij de vindplaatsen?

De camera van Halfthrottle stond vol water na 1 dag onder water. De batterij was stuk. Maar al het gefilmde was bewaard gebleven en hij doet het nog steeds.

PS Wat bedoel je met mijn eerdere vergelijking? :?
pi_150391972
Laatste reacties:

quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:40 schreef 11en30 het volgende:

[..]

In koud water blijft het beter bewaard en het ' balletje' zou misschien kunnen duiden op stromend water. Jammer idd dat deze schoenmaker niet bij zijn leest is gebleven, tenminste, in deze verklaring naar buiten. In "True Story" 15:45-15:59 ligt er een stok of iets dergelijks op de bodem. Blijft veel steken achter stenen wsl maar dat blijft wel goed bewaard dus er valt nog genoeg te vinden. Als ze nog zouden gaan zoeken. Daar lijkt het (officieel) niet op.
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat is waar, maar de plek waar die huid gevonden is, is voor zover we weten in de buurt van de rib van Kris, wat nóg weer verder stroomafwaarts is dan de rugzak. Zeg zo'n 18-20 kilometer.

Wel een magische vondst dan; een "balletje huid" die zoooover vervoerd wordt en dan opeens toevalligerwijs gevonden wordt.

Zo'n entertainmentprogramma leent zich natuurlijk niet voor een uitgebreide analyse, dat neem ik hem niet kwalijk. Wel dat juist op het vlak van zijn ervaring het punt niet naar voren werd gehaald.

Ik zie het ook niet als "spookverhaal", want het artikel in La Prensa (meen ik, kan een andere krant zijn) was heel erg duidelijk met beschrijving van zwarte puntjes etc. Enrique A. had er ook op gereageerd toen.

Ik vrees toch dat dit een soort mediagezicht is voor het afsluiten van de hele zaak voor de familie K.

Je vergelijking van daarstraks gaat op dat vlak ook mank; in feite heeft die januari-expeditie niets echt gevonden, toch draait Hans K. ineens een heel ander verhaal in elkaar, maar echt compleet anders.

Dat is wat anders dan wij die afhankelijk zijn van (niet zelden brakke) journalistiek, met vertalingen, verdraaiingen, onvolledigheid, onduidelijkheid over waar de foto's zijn genomen langs de Pianista (11:05 aan het begin of pas verderop), etc.

Wij zijn niet in het bezit van alle data en moeten het dus doen met wat we gevoed krijgen. Dat is voor de families anders, want qua gevonden fysieke data is er niets veranderd tussen oktober (AFK) en nu.
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 18:52 schreef El_Matador het volgende:
Nog iets; die temperatuurdata van de camera lijkt dus ook totaal onbetrouwbaar, wat Justin en anderen al eerder zeiden.

24 graden in een diep donker dal hoog in de bergen (~1600 meter) is onmogelijk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 7 maart 2015 @ 19:53:37 #4
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_150394356
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat het geen ongeluk is. Vind de vondsten van lichaamsdelen onlogisch en niet echt op een ongeluk wijzen.
Aan het typen...
pi_150395669
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat het geen ongeluk is. Vind de vondsten van lichaamsdelen onlogisch en niet echt op een ongeluk wijzen.
Oh? Vertel.
  zaterdag 7 maart 2015 @ 20:22:38 #6
206164 Gibson88
Beste debater aldus tong80
pi_150395721
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 20:21 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Oh? Vertel.
Dat deed ik al.
Aan het typen...
pi_150398092
Zou voor die “roetsjbaan” het “derde pad op de Mirador”, steep area, in aanmerking kunnen komen?
pi_150398874
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef gynaika het volgende:
Zou voor die “roetsjbaan” het “derde pad op de Mirador”, steep area, in aanmerking kunnen komen?
Hey gynaika, ik heb dat "steep area" nu al een paar keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat of waar daarmee bedoeld wordt, kun je dat uitleggen/heb je meer info daarover?

En welk "derde pad" op de Mirador? We kennen er toch maar 2? De aankomst (de Klim) en het pad verder naar de tunnel en de quebrada's?

OP is trouwens geupdate met ToniB's harde werk.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150399128
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey gynaika, ik heb dat "steep area" nu al een paar keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat of waar daarmee bedoeld wordt, kun je dat uitleggen/heb je meer info daarover?

En welk "derde pad" op de Mirador? We kennen er toch maar 2? De aankomst (de Klim) en het pad verder naar de tunnel en de quebrada's?

OP is trouwens geupdate met ToniB's harde werk.
Ik ben @ynaika niet, maar kan dit wel beantwoorden.
We hebben het ook over de 'steep area' gehad toen we gezocht hebben op Here naar de plek van de Mirador
Ik weet niet of je ooit AFK hebt gezien (tip: doen :-)) daarop is duidelijk te zien en te horen dat Roelie ( moeder van Kris ) naar een soort pad, iets naar boven, wijst en vraagt wat het is.
Het antwoord van Feliciano is niet helemaal duidelijk, ik hoor stip eria, zoiets, maar hij zegt in feite 'steep area'.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 21:37:46 #10
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150399159
Ja, ToniB, fantastisch, veel dank!!!
pi_150399336
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik ben @ynaika niet, maar kan dit wel beantwoorden.
We hebben het ook over de 'steep area' gehad toen we gezocht hebben op Here naar de plek van de Mirador
Ik weet niet of je ooit AFK hebt gezien (tip: doen :-)) daarop is duidelijk te zien en te horen dat Roelie ( moeder van Kris ) naar een soort pad, iets naar boven, wijst en vraagt wat het is.
Het antwoord van Feliciano is niet helemaal duidelijk, ik hoor stip eria, zoiets, maar hij zegt in feite 'steep area'.
Natuurlijk heb ik AFK gezien, maar heb niet de hele video van seconde tot seconde in mijn hoofd ofzo.

Ok, ik zal nog es kijken wat Felicianio bedoelt. Het zou het kleine klimmetje naar de Caribische kant kunnen zijn?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150399438
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey gynaika, ik heb dat "steep area" nu al een paar keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat of waar daarmee bedoeld wordt, kun je dat uitleggen/heb je meer info daarover?

En welk "derde pad" op de Mirador? We kennen er toch maar 2? De aankomst (de Klim) en het pad verder naar de tunnel en de quebrada's?

OP is trouwens geupdate met ToniB's harde werk.
Ik zie dat Lutalo het al heeft beantwoord en dat is prima. Zie inderdaad de video AFK en het wordt je duidelijk. Daar weet ik het zelf ook van.
pi_150399523
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:37 schreef Marrije het volgende:
Ja, ToniB, fantastisch, veel dank!!!
Die gozer verdient een standbeeld.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 21:45:14 #14
249559 crew  Lavenderr
pi_150399529
quote:
19s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:32 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hey gynaika, ik heb dat "steep area" nu al een paar keer voorbij zien komen, maar ik heb geen idee wat of waar daarmee bedoeld wordt, kun je dat uitleggen/heb je meer info daarover?

En welk "derde pad" op de Mirador? We kennen er toch maar 2? De aankomst (de Klim) en het pad verder naar de tunnel en de quebrada's?

OP is trouwens geupdate met ToniB's harde werk.
Ik heb precies hetzelfde. Begrijp ook niet wat daarmee bedoeld wordt.
pi_150399845
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:45 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb precies hetzelfde. Begrijp ook niet wat daarmee bedoeld wordt.
Ik heb de video bovenaan in de OP gezet omdat er zovaak naar verwezen wordt, de OP wordt er niet minder compact door. ;)
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator zaterdag 7 maart 2015 @ 21:55:05 #16
249559 crew  Lavenderr
pi_150400062
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:51 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik heb de video bovenaan in de OP gezet omdat er zovaak naar verwezen wordt, de OP wordt er niet minder compact door. ;)
Ah bon ;)
  zaterdag 7 maart 2015 @ 22:23:12 #17
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150401849
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 19:53 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Op een of andere manier heb ik het gevoel dat het geen ongeluk is. Vind de vondsten van lichaamsdelen onlogisch en niet echt op een ongeluk wijzen.
Dit gevoel is hier al heel vaak geuit.

Wat we nodig hebben zijn argumenten, scenario's, redeneringen, enz.
pi_150401946
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:23 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Wat we nodig hebben zijn argumenten, scenario's, redeneringen, enz.
Op WS heb ik er iets over geschreven:

http://www.websleuths.com(...)1569276#post11569276
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150403344
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Op WS heb ik er iets over geschreven:

http://www.websleuths.com(...)1569276#post11569276
Reactie Zazara 05:33 PM
quote:
According to a quote in De Telegraaf, on the bones of the women that were found, traces of a fall were visible. http://www.pressreader.co(...)70116901308/TextView (In Dutch, 3rd column)
Sporen van een val op de botten. Dat is dan nieuwe informatie. Toch iets van een breuk? :?
pi_150403426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Reactie Zazara 05:33 PM

[..]

Sporen van een val op de botten. Dat is dan nieuwe informatie. Toch iets van een breuk? :?
Ik zie het en heb er gelijk op gereageerd. De Telegraaf, de krant van Brakker Nederland:

http://www.websleuths.com(...)1569988#post11569988
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:17:10 #21
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150404189
quote:
12s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 22:59 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ik zie het en heb er gelijk op gereageerd. De Telegraaf, de krant van Brakker Nederland:

http://www.websleuths.com(...)1569988#post11569988
Met precies die plek op de foto die het team voor ogen had wordt uiteraard door de Telegraaf bedoeld dat het team aan de hand van de nacht foto's dacht dat de fotolocatie een rivierkloof is.
En dat die op de veronderstelde valplek ook werd aangetroffen.

Door zie zin met opzet anders te intrepeteren worden valsporen op een bot niet meer of minder waar.
Het staat los van elkaar en mits juist geintrepeteerd is ht 1e waar. En het 2e kan waar zijn.
Wie dit leest is gek
pi_150404288
quote:
99s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:17 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Met precies die plek op de foto die het team voor ogen had wordt uiteraard door de Telegraaf bedoeld dat het team aan de hand van de nacht foto's dacht dat de fotolocatie een riviekloof is.
En dat die op de veronderstelde valplek ook werd aangetroffen.
Jij weet wat De Telegraaf bedoelt maar hieronder beticht je mij van "met opzet" anders interpreteren? :N

quote:
Door zie zin met opzet anders te intrepeteren worden valsporen op een bot niet meer of minder waar.
Het staat los van elkaar en mits juist geintrepeteerd is ht 1e waar. En het 2e kan waar zijn.
We hebben informatie van de Panamese forensische experts die expliciet hebben gezegd dat er GEEN trauma's op de botten zijn aangetroffen. Dus nu ineens een quotetje van De Telegraaf (waarom geef jij die brakke krant zoveel krediet? :? ) waarmee een serieus forensisch onderzoek gereduceerd wordt tot onzin?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zaterdag 7 maart 2015 @ 23:20:17 #23
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150404315
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 21:17 schreef gynaika het volgende:
Zou voor die “roetsjbaan” het “derde pad op de Mirador”, steep area, in aanmerking kunnen komen?
Die steep area moet dan op of vlak bij de Continenta Devide zijn.
Hie dichter daar bij, hoe minder water er van hogergelegen delen wordt aangevoerd en hoe minder kans dus dat spullen en lichaamsdelen naar beneden spoelen in de regentijd.
Wie dit leest is gek
pi_150404319
Telegraaf schrijft dat de afgrond pal naast het Pianistapad is. Zou daar nu ook een bord staan zoals bij de helling aan Boquetezijde? Zag er iig geen op de video van de vrienden (die wel dat andere bord gefilmd hebben). Zou het te maken hebben met de waterval waar de vrienden gaan kijken op 4:10?

Dat ze er niet nog een zoekactie tegenaan gooien naar de exacte nachtlokatie. :? Daar moet een reden voor zijn maar welke?
pi_150404426
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 maart 2015 23:20 schreef 11en30 het volgende:
Dat ze er niet nog een zoekactie tegenaan gooien naar de exacte nachtlokatie. :? Daar moet een reden voor zijn maar welke?
- geen motivatie (de Kremers accepteren de huidige verklaring zonder de exacte locatie gevonden te hebben)
- te gevaarlijk (afdalen in zo'n kloof is niet zonder risico's)
- speld in een hooiberg (exact die locatie vinden lijkt me erg moeilijk)

?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')