Ach, jeugdzonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Minderjarige meisjes doen enzo. Filmpjes maken daarvan.
Stijn, Mani, GGMM en ik vinden De Tv Kantine een beetje gay.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben jullie Pietertje Derks ook gezien bij De Tv kantine
Buiten dat het teringgay is, is het ook gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Mani, GGMM en ik vinden De Tv Kantine een beetje gay.
Komt door Carlo zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Mani, GGMM en ik vinden De Tv Kantine een beetje gay.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
LuckyTV daarentegen vind ik nog steeds pure aids.
Meer Willy aubquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een proleetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoere one-liner die proleten aanspreekt.
Alleen die Willy's zijn nog leuk, maar inmiddels is dat ook een herhaling steeds. Sinds ze die Sander in de uitzending aandacht hebben gegeven is hij alleen maar luier en minder grappig geworden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
twitter:aafkeromeijn twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:47:51Wel grappig dat #dbssw me inmiddels belt en me een gegarandeerde finaleplek aanbiedt als ik meedoe. Zo gaat dat dus. reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:05 schreef Monolith het volgende:
Eindelijk beeld van fok user El_Matador.
Als een robot.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:06 schreef OProg het volgende:
'Ik denk meteen wat is dat goed'
Ja hoor Matthijs.
Laat Mathijs gewoon die vragen stellen johquote:Op maandag 9 maart 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
En nu mag hij de rest van de uitzending zijn bek houden
Dat is relatief behoorlijk grootquote:Op maandag 9 maart 2015 19:10 schreef Evertjan het volgende:
zo groot is ze toch niet? Volgens Wikipedia 1.79
Foekje Dillemaquote:
dat is er al met de jakhalzen. Volgens mij werkt bijna de hele redactie van Holland Sport mee aan dat programmaquote:
BAH IS DAN NIETS MEER ECHT.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:06 schreef Evertjan het volgende:
DBSSW is doorgestoken kaart mensentwitter:aafkeromeijn twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:47:51Wel grappig dat #dbssw me inmiddels belt en me een gegarandeerde finaleplek aanbiedt als ik meedoe. Zo gaat dat dus. reageer retweet
Na de zevenkamp in Gotzisquote:Op maandag 9 maart 2015 19:16 schreef Evertjan het volgende:
maar wanneer gaat ze bekend maken wat ze gaat doen op het aanstaande WK in Peking? de zevenkamp of de sprintnummers?
Dat zei ze net zelfquote:Op maandag 9 maart 2015 19:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
a oke dus ze traint nog wel voor de zevenkamp op dit moment dan?
Misschien moeten we nog wat privacy inleveren om ons een vals gevoel van veiligheid te gevenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef Sked het volgende:
Bangmakerij van de Matthijs Show, je verwacht het niet
Is ook een vent. Ik vond het leuk om hem als vrouw af te schilderenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ik dacht al, waarom heeft die vent geen adamsappel.
Eric Vloeimans toch? Gitarist? Iets met Mexicaansachtige muziek? Flamenco? Zoiets?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook een vent. Ik vond het leuk om hem als vrouw af te schilderen
Waarom heeft hij dan geen adamsappel?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is ook een vent. Ik vond het leuk om hem als vrouw af te schilderen
Hij noemt ze teringlijders. DOE DAT NOU NIET, LAAT HET TOCH NIET ALLEMASL ESCALEREN.DENK AAN DE GEVoELENS VAN MENSEN.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:23 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
We moeten lief zijn met z'n allen ook voor IS gekken
Hij durft wel, zeg.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:24 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Hij noemt ze teringlijders. DOE DAT NOU NIET, LAAT HET TOCH NIET ALLEMASL ESCALEREN.DENK AAN DE GEVoELENS VAN MENSEN.
Eric Vaarzon Morel. Vloeimans is een trompettist.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:22 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Eric Vloeimans toch? Gitarist? Iets met Mexicaansachtige muziek? Flamenco? Zoiets?
OMG! Ik wilde mezelf bijna op de borst kloppen voor mijn uitstekende geheugen maar inderdaad! Dat waren dezelfde mannen in mijn hoofd.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eric Vaarzon Morel. Vloeimans is een trompettist.
Ja, het lijkt mij enkel op het Westen gericht. Zelf kan ze die oude troep weinig schelen volgens mij.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:25 schreef alors het volgende:
Alsof het IS gaat om die goden of de cultuur. Ze vinden het gewoon heerlijk om ons op de kast te jagen.
Show me the way to KUT !quote:Op maandag 9 maart 2015 19:26 schreef Pandaplint het volgende:
Ik moet denken aan die Kopspijker sketch
Ja echt he. We zetten er gewoon 20 man met een V'tje op hun borst erbij. Dat zal ze leren!quote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Matthijs heeft DE oplossing, een legertje inschakelen.
Misschien kunnen Matthijs en Giel dienst nemen in dat legertje dan?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef wolferl het volgende:
Matthijs heeft DE oplossing, een legertje inschakelen.
Gewoon zo'n schildje er op plakken.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:27 schreef alors het volgende:
[..]
Ja echt he. We zetten er gewoon 20 man met een V'tje op hun borst erbij. Dat zal ze leren!
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ad Visser ziet er al 40 jaar hetzelfde uit.
Daar gaat het niet om. Gewoon bespottelijk dat j e niet op een stoel mag gaan zitten omdat die persoon blijkbaar zó goed is dat alleen hij er op mag zitten.quote:
Wil je dat Jan Slagter een hartverlamming krijgt?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:31 schreef Evertjan het volgende:
dat Sander Dekker die hele NPO maar zo snel mogelijk kapot bezuinigt
quote:
Dat mag niet, sorry.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:36 schreef Specularium het volgende:
Ik vond het wel een leuk grapje van Jan.
Sky on Firequote:Op maandag 9 maart 2015 19:37 schreef Karina het volgende:
Heej dit lijkt wel dat nummer wat op de OS de tune was.
Weet de titel natuurlijk niet meer
Typisch Nederland weer hè. Terrasje, ijsje.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Terrasje? Zo warm was het nou ook weer niet.
Ze moeten niet zeiken, hij heeft niet eens een breukquote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef Evertjan het volgende:
mensen in Vlaanderen is het hele land in rouw vanwege Tom Boonen en hier doen we alsof er niks aan de hand is
gezellig buiten zitten met muts op en de terrasverwarming aan op standje 10quote:Op maandag 9 maart 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Buiten wel.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:38 schreef Karina het volgende:
Verdommequote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
Die gitarist doet me aan deze baas denken.
[ afbeelding ]
Nou maar dan zijn vaderquote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
met of zonder kogelvrijvest?quote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef Mani89 het volgende:
Matthijs was heel even zijn angst voor jihadisten vergeten en reed heerlijk rustig door de wijken.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe zal het nu met hem gaan?quote:
Gister ook trouwens.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef marcodej het volgende:
Het was heerlijk op het Kattukse strand.
*wordtquote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef wolferl het volgende:
Er word live geïmproviseerd, geloof dat Matthijs klaarkomt nu.
Dit is allemaal ingestudeerdquote:Op maandag 9 maart 2015 19:40 schreef wolferl het volgende:
Er word live geïmproviseerd, geloof dat Matthijs klaarkomt nu.
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:39 schreef Sked het volgende:
[..]
Ze moeten niet zeiken, hij heeft niet eens een breuk
twitter:WielerFlits twitterde op maandag 09-03-2015 om 19:36:27Geen klassiekers voor Tom Boonen http://t.co/j9gTz6PWXS http://t.co/LZjYoitWX9 reageer retweet
Die had hij toch nooit gewonnenquote:Op maandag 9 maart 2015 19:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]twitter:WielerFlits twitterde op maandag 09-03-2015 om 19:36:27Geen klassiekers voor Tom Boonen http://t.co/j9gTz6PWXS http://t.co/LZjYoitWX9 reageer retweet
Daar heb ik het over draak!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |