Ach, jeugdzonden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:46 schreef alors het volgende:
[..]
Minderjarige meisjes doen enzo. Filmpjes maken daarvan.
Stijn, Mani, GGMM en ik vinden De Tv Kantine een beetje gay.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:49 schreef DuvelDuvel het volgende:
Hebben jullie Pietertje Derks ook gezien bij De Tv kantine
Buiten dat het teringgay is, is het ook gewoon niet grappig.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Mani, GGMM en ik vinden De Tv Kantine een beetje gay.
Komt door Carlo zekerquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:50 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Stijn, Mani, GGMM en ik vinden De Tv Kantine een beetje gay.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
LuckyTV daarentegen vind ik nog steeds pure aids.
Meer Willy aubquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
Ik ben een proleetquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stoere one-liner die proleten aanspreekt.
Alleen die Willy's zijn nog leuk, maar inmiddels is dat ook een herhaling steeds. Sinds ze die Sander in de uitzending aandacht hebben gegeven is hij alleen maar luier en minder grappig geworden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:52 schreef GGMM het volgende:
twitter:aafkeromeijn twitterde op maandag 09-03-2015 om 11:47:51Wel grappig dat #dbssw me inmiddels belt en me een gegarandeerde finaleplek aanbiedt als ik meedoe. Zo gaat dat dus. reageer retweet
quote:Op maandag 9 maart 2015 19:05 schreef Monolith het volgende:
Eindelijk beeld van fok user El_Matador.
Als een robot.quote:Op maandag 9 maart 2015 19:06 schreef OProg het volgende:
'Ik denk meteen wat is dat goed'
Ja hoor Matthijs.
Laat Mathijs gewoon die vragen stellen johquote:Op maandag 9 maart 2015 19:08 schreef Sked het volgende:
En nu mag hij de rest van de uitzending zijn bek houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |