moet je iets naars over wielrenners zeggen, dan is vinnie zo hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
kalen is het nieuw nederlandsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:21 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Waar zijn de mods als je ze nodig hebt?
Dat zeg ik!quote:
Mods had ze het overquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je iets naars over wielrenners zeggen, dan is vinnie zo hier
Maar het voordeel is dat verkeersregels blijkbaar niet voor wielrenners gelden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:23 schreef tailfox het volgende:
wielrennen is zo moeilijk,
ook nutteloos rennen is al vervelend en dan nog met een wiel in je handen
ow dan loop ik voortaan met een wielquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat verkeersregels blijkbaar niet voor wielrenners gelden.
Ik heb 14 jaar lang daarop geoefend, die regels, maar het bleek toch makkelijker op zo'n snelle fiets om een eigen setje te hanteren!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar het voordeel is dat verkeersregels blijkbaar niet voor wielrenners gelden.
Trekt tenminste mijn haren niet van m'n kop af en haalt heel handig alle knopen uit m'n haarquote:
Ik borstel al 19 jaar met varkenshaar (minus de tijd tussendoor dat ik het kort had). Gaat prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat zeg ik!
Maar dan komt er weer zo'n biggeveren fan....
Dat doet mijn huidige borstel ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Trekt tenminste mijn haren niet van m'n kop af en haalt heel handig alle knopen uit m'n haar
Dat klopt iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:27 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dat doet mijn huidige borstel ook.
Maar zie ik het nou goed dat er geen steel aan zit?
Geen idee.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:28 schreef fietsie het volgende:
Borstels met stelen zijn toch voor pubermeisjes?
Je moet ook vaker dan 1 keer per week borstelen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:29 schreef fietsie het volgende:
Ik heb een uk die zonder tangle teezer met een vilten matje naar school zou moeten.
En sindsdien ben ik voor mezelf ook fan. (Man -met- haar hier)
2x per dagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Je moet ook vaker dan 1 keer per week borstelen.
Toch geen kort pittig kapsel he?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah ik moet hem eigenlijk niet meer gebruiken aangezien ik nu kort haar.. al een half jaar.. dus eigenlijk heb ik nu niet zoveel meer aan de tangle teezer
Ow well! Op een gegeven moment laat ik het wel weer lang groeien
Dat was 20 jaar geleden misschien hip...quote:
Mw. Fietsie kookt dan niet wat anders voor jou?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ffies "Dat zeg ik, Jumbo!" een plezier doen met wat aankopen, en dan richting huis.
Hoorde dat er me-incompatibele maaltijd is gemaakt, dus moet zelf wat regelen.
Je gaat naar de HALLO Gamma?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:32 schreef fietsie het volgende:
Ik ga ffies "Dat zeg ik, Jumbo!" een plezier doen met wat aankopen, en dan richting huis.
Hoorde dat er me-incompatibele maaltijd is gemaakt, dus moet zelf wat regelen.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:33 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mw. Fietsie kookt dan niet wat anders voor jou?
Het leven is mooi, het is weer vrijdag, en je fietst het weekend inquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:30 schreef fietsie het volgende:
Oow wacht, weekend!!! De Wekeend op de fiets dus!!!
En wat heeft ze nu dan gemaakt waardoor jij iets anders moet halen?quote:
er zijn vrouwen die het staat, maar da's een minderheidquote:
inderdaadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef essnhills het volgende:
Hoe is het eigenlijk met mevr. crv? Die moest toch geopereerd worden vandaag?
Dit kan een belediging zijn of een complimentquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
er zijn vrouwen die het staat, maar da's een minderheid
Ga jij niet ziek worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zit ik onder een dekentje en heb ik een sjaal om, en ik heb het nog steeds koud
Ik hoop het niet, daar heb ik heul geen tijd voorquote:
quote:
wat ik zo op je FB zie staat het je goedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit kan een belediging zijn of een compliment
Ikl heb haar FB geen eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik zo op je FB zie staat het je goed
als je iemands naam weet en die is vrienden met een van jouw vrienden komen ze snel naar boven in FBquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ikl heb haar FB geen eens.
Weet wel dat ze een gave tattoo heeft ;Y
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ikl heb haar FB geen eens.
Weet wel dat ze een gave tattoo heeft ;Y
D'awwwwquote:
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens kan het veel simpeler he... gewoon mijn fotoboek kijken![]()
Hehe dat kanquote:
wij zijn vrienden op de wii volgens mij of niet?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe dat kanM'n man vindt langer haar ook mooier; maar vindt mn korte koppie ook wel leuk (als ik em ook stijl enzo; want in het weekend opgemaakt/niks mee gedaan; noemt ie mij nog steeds een 'jongetje' )
Ja klopt iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef DaMart het volgende:
Priem... lang niet gezien hier.
Alles goed?.
laterrrrrrquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah misschien moet ik ook maar eens naar huis17u geweest!
volgens mij durfde je mij niet toe tevoegenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij zijn vrienden op de wii volgens mij of niet?
had mijn wii anderhalve week niet aangehad. Dus heb heb je toegevoegd toen ik het zagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens mij durfde je mij niet toe tevoegen
ahaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
had mijn wii anderhalve week niet aangehad. Dus heb heb je toegevoegd toen ik het zag
Hopelijk hoef je niet vanuit braboland naar huis, want er staat een stoptrein in de weg, geparkeerd tegen een goederentreinquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
had mijn wii anderhalve week niet aangehad. Dus heb heb je toegevoegd toen ik het zag
zit in 010, collega tagt me net op FB in het AD bericht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet vanuit braboland naar huis, want er staat een stoptrein in de weg, geparkeerd tegen een goederentrein.
ik heb niks gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet vanuit braboland naar huis, want er staat een stoptrein in de weg, geparkeerd tegen een goederentrein.
Terugtaggen met het FP-bericht danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit in 010, collega tagt me net op FB in het AD bericht.
Dat zal een zooitje geven..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De foto doet het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
MartRail zeker weer he![]()
Met hun boemelukken
Zwaar treinongeluk in Zwitserland
quote:
Onbetrouwbare hosterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Onbetrouwbare hoster.
Ja, dat krijg je als er af en toe wordt opgeruimd op de server... modelspoorfoto's staan nu op Martrail.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is ook tofquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Koen66 het volgende:
Hindoestaanse collega viert het Poederfeest.
Lijkt me tof, stukken beter dan dat bloederige gedoe van het offerfeest
vind Hindoisme en Boedhisme sowieso relaxter dan Islam, Christendom en Jodendomquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook tofIk heb een keer meegedaan in Delft
nee dat vind ik nou treurige verspilling van voedsel, hoe leuk het er ook uit zietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Miniem het volgende:
Zon tomatenfeest lijkt me gaver dan poeder
Dat is allemaal afgekeurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat vind ik nou treurige verspilling van voedsel, hoe leuk het er ook uit ziet
Klinkt als een slap excuus om uren de neus te kunnen 'poederen'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Koen66 het volgende:
Hindoestaanse collega viert het Poederfeest.
JAA.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vind Hindoisme en Boedhisme sowieso relaxter dan Islam, Christendom en JodendomKrijg ik nu alle relifreaks achter me aan?
het is een kerelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt als een slap excuus om uren de neus te kunnen 'poederen'.
Rot niet perse. Afgekeurd op dingen als kleur/plekjes etc.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dus allemaal rotte tomaten? getverredemme
kortom, prima eetbaar voor iedereen. Afkeuren op dat soort gronden is schandalig in een wereld waar er miljoenen honger lijden. Net als bananen die recht zijn ipv krom en komkomemrs die krom zijn ipv rechtquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:40 schreef Miniem het volgende:
[..]
Rot niet perse. Afgekeurd op dingen als kleur/plekjes etc.
Tsja, niet goed genoeg voor de supermarkten he. Je kan het prima eten. Maar als het weggegooid wordt kun je er net zo goed wat mee doen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kortom, prima eetbaar voor iedereen. Afkeuren op dat soort gronden is schandalig in een wereld waar er miljoenen honger lijden. Net als bananen die recht zijn ipv krom en komkomemrs die krom zijn ipv recht
Het idee is dat je ze niet weggooit. Het is jammer dat het systeem daar blijkbaar niet in voorziet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tsja, niet goed genoeg voor de supermarkten he. Je kan het prima eten. Maar als het weggegooid wordt kun je er net zo goed wat mee doen.
Aanpassenquote:
amen to this.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het idee is dat je ze niet weggooit. Het is jammer dat het systeem daar blijkbaar niet in voorziet.
Voedselbanken, voedselverwerkingsbedrijven, dierenvoeding... Er zijn zoveel betere opties te bedenken dan duizenden gooigrage mensen.
hell yes! Nu kan het weekend pas echt beginnenquote:
wat kan je met vrienden op de wii?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:23 schreef Toekito het volgende:
[..]
hell yes! Nu kan het weekend pas echt beginnen
quote:
Mevr.crv weer terug gekregen?quote:
uiteindelijk welquote:
quote:
geen idee. Heb dat ding relatief nieuwquote:
Veel pijn? Hebben ze haar zonder medicatie naar huis getrapt??quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:26 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk wel
ondertussen heeft ze wel veel pijn.....ff in de gaten houden anders dus naar de ehbo vanaaf
geen wijntje dus nog ff
Acherrumquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:26 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk wel
ondertussen heeft ze wel veel pijn.....ff in de gaten houden anders dus naar de ehbo vanaaf
geen wijntje dus nog ff
Oeiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:26 schreef crv het volgende:
[..]
uiteindelijk wel
geen wijntje dus nog ff
ze heeft ibu600 plus paracetamol1000 vlak na de op ingenomenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:34 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Veel pijn? Hebben ze haar zonder medicatie naar huis getrapt??
ik kan het inderdaad ook gebruikenquote:
thxquote:
thnxquote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Oei![]()
Sterkte voor jou en Mevr. honda
thxquote:
thxquote:
Klinkt niet fijn. Sterkte.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:02 schreef crv het volgende:
[..]
ze heeft ibu600 plus paracetamol1000 vlak na de op ingenomen
Echter ze heefz altijd al problemen met plaatselijke verdoving. dat werkt slecht/soms niet
Ook bij de tandarts moet vaak extra gespoten worden. vandaar dat het ook wat langer duurde
dit is voorgeschreven na de Operatiequote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Klinkt niet fijn. Sterkte.
Ik zou de pijn niet te lang 'aanzien', want ze zit van deze middelen nu al aan de maximale dosering. Dus alles wat ze extra nodig heeft, moet op voorschrift van een arts. En tegen de tijd dat die erbij gehaald is op de SEH ben je zomaar een uur verder...
De cts was ook al vrij ernstig dus wellicht heeft dat ermee te maken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:10 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Maar als ze nu al veel pijn heeft, was het blijkbaar niet genoeg.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:16 schreef crv het volgende:
er dringt nu iemand anders ernstig aan of ik maar even op wil schieten en koffie wil gaan zetten... want daarna gaan we altijd wandelen en meneer wil bij zijn loopse vriendin langs
'wandelen'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Die maakt het niet uit dat of je het druk met het vrouwtje hebt, hij moet wandelen
fixedquote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:24 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mannen van allerlei soorten, 1 pot nat qua gedrag vaak.
vrouwenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:28 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Levenservaring heet dat, gf. Dat zou jij toch moeten weten.
dat wandelen is alleen maar een middel om bij zijn vriendin te komen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
Die maakt het niet uit dat of je het druk met het vrouwtje hebt, hij moet wandelen
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
dat wandelen is alleen maar een middel om bij zijn vriendin te komen.
Tja autorijden kan ie nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:29 schreef crv het volgende:
[..]
dat wandelen is alleen maar een middel om bij zijn vriendin te komen.
Bij mijn oma deden ze ze alle twee tegelijk. Één keer narcose en zo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:04 schreef crv het volgende:
en het leuke is.....over drie weken moet der andere hand
tien????quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
Eén...tweeeee...drieeeee....vieeeer...
Goede pizza?quote:
smaakte lekker, weet ff niet welke, stond in de oven toen ik binnenkwamquote:
Ik sliep net al even toen ik uk in bed zou leggen. Had ze er een gezellig samenslapen van gemaaktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:37 schreef Buurpoes het volgende:
Poe, ik ben best moe van de hele week...
Voorlopig lijkt dat de slimste keuzequote:
Mij ook welquote:
Ja ja ja ja!quote:
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik lig veilig onder een stapel dekens![]()
Iedereen weet toch dat als je netjes onder de dekens blijft en ook niets laat uitsteken over je bedrand heen dat je dan veilig bent?
Prrrrrrrrrrrr?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:02 schreef fietsie het volgende:
-neemt vandaag vrij van het spinnen. morgen maar weer-
Fietsie-spinnen, met benen. *prrrrr* doe ik meestal vanzelf als ik een warm dekentje hebquote:
Nou ja, ik weet niet of die memo al is aangekomen bij The Bastards hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Maar ik lig veilig onder een stapel dekens![]()
Iedereen weet toch dat als je netjes onder de dekens blijft en ook niets laat uitsteken over je bedrand heen dat je dan veilig bent?
Kan ik ze niet gewoon even naar dit topic verwijzen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou ja, ik weet niet of die memo al is aangekomen bij The Bastards hoor![]()
Anders misschien even online een bericht sturen zodat zij het ook weten voor ze naast je bedje staan?
Echt?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:05 schreef fietsie het volgende:
[..]
Fietsie-spinnen, met benen. *prrrrr* doe ik meestal vanzelf als ik een warm dekentje heb
Denk niet dat ze zo slim zijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ik ze niet gewoon even naar dit topic verwijzen?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zo slim zijn.
Wat wel helpt is je lampje aan laten. Dan schrikken ze
Volgens mij komen ze morgen avond pas. Ergens tussen 10 en half 1, dus daarna ben je weer veiligquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oke![]()
Maar hoe laat mag het lampje weer uit?Enig idee hoe lang die bastards blijven?
Okequote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgens mij komen ze morgen avond pas. Ergens tussen 10 en half 1, dus daarna ben je weer veilig
Heb je alles nog op tijd afgekregen van de week?quote:
Jupquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je alles nog op tijd afgekregen van de week?
Goed gedaan danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup![]()
Ik ben goed op weg en alles, dus morgen weer verder eraan werken. Eigenlijk zou ik dat vandaag al doen, maar ik kon me vandaag niet focussen dus verder gekomen dan m'n aantekeningen van donderdag uitschrijven ben ik niet
Neuj valt mee gelukkigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed gedaan dan
Een dagje rust even mag toch ook wel? Of moet je nu veel meer gaan doen dit weekend?
Dat is wel heel lekker ja. Dan kan je er net wat rustiger aan werken.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Neuj valt mee gelukkigDe deadline is nu ook over het volgende weekend heen getild. Het moest eigenlijk donderdag af, en dat had ik ook wel gered, maar nu heb ik dus wat extra dagen dus kan ik een iets normaler studietempo aannemen
![]()
En inderdaad 1 dagje niks doen vond ik wel kunnen![]()
Gisteravond een hele leuke avond uit gehad waar ik echt aan toe was, en vandaag de hele dag bij de kachel gezeten
Nee, ik vond dat ik het wel had verdiendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat is wel heel lekker ja. Dan kan je er net wat rustiger aan werken.
En avond en een dagje dus, lekker van genieten en niet schuldig voelen hoor
Jaaa, je hebt er hard genoeg voor gewerktquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik vond dat ik het wel had verdiend
Nooooo!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
Wil vrouwlief enthousiast een wolkentaart maken nokt de mixer er mee
damn BBC en MM zijn al dicht...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
dan helpt je haar en klop je met de hand?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:52 schreef Koen66 het volgende:
zouden mijn pogingen positief te zijn aanstekelijk werkenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nooooo!
Is ze een keer enthousiast...
doen we nu ook alquote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dan helpt je haar en klop je met de hand?
Zou mooi zijn, toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden mijn pogingen positief te zijn aanstekelijk werken
Zonde zeg. Lukt t met de hand ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Motortje is gewoon kaduuk, hij draait maar zodra ie in beslag weerstand ondervindt stopt ie
het gaat wat beter. maar beide "huisgenoten" eisen veel aandacht....quote:
Hoiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat wat beter. maar beide "huisgenoten" eisen veel aandacht....
ben benieuwd hoe lang ik ff kan FOkken
wat heeft die vrouw van de chauffeur dan voor privileges nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef fietsie het volgende:
Bizar dat de chauffeur van de congresman meer privileges heeft dan zijn vrouw...
dat weten we met een paar dagen/weken. vooralsnog is het pijnlijk maar de pijn is wat gezaktquote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat wat beter. maar beide "huisgenoten" eisen veel aandacht....
ben benieuwd hoe lang ik ff kan FOkken
Dat laatste is wel heel fijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
dat weten we met een paar dagen/weken. vooralsnog is het pijnlijk maar de pijn is wat gezakt
Joey is gelukkig iets rustiger dan gisteraaf. hij heeft vanavond voor het eerst in 2 dagen gegetenquote:
ja inderdaadquote:
Yepquote:
TLCquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
Alleen zit ze nu weer TLC te kijken over cougars
Ze volgt een Open Universiteit cursus?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:07 schreef D. het volgende:
En de KSC-F1 subleague staat er ook al bij
(paswoord via PM/DM verkrijgbaar)
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze volgt een Open Universiteit cursus?
of ze is fan van FORDquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze volgt een Open Universiteit cursus?
SPAMquote:
TV-gebaseerde opleiding tot Cougarquote:
Ben jij ook al zo blij dat Verstappen weer mee doet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is net hetgeen waar ik he-le-maal niks mee heb, F1
Garpjuh!quote:
Heeft die andere pipo al een uitspraak van de rechter?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo blij dat Verstappen weer mee doet?
ach het is te hopen dat ie de verwachtingen waarmaakt. zou toch mooi zijn als we ook daar weer eens wat succesjes kunnen boekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
zou de grindbak in de genen zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, dat boeit me ook niet zo. Zie alleen verstappen steeds voorbij komen in reclames.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft die andere pipo al een uitspraak van de rechter?
Der zijn geen grindbakken meerquote:
Dan mag ie ook in wedden dan? Aan het geluid van de grindbak horen wel circuit het isquote:
zie hoeveel ik er van weet. Vroegah vond ik het nog wel leuk overigens, net als wielrennenquote:
Naar Sweet Lake City morgen. Maar of dat nou leuk is of meer een soort ritje door IS gebied weet ik nog niet.quote:
Ja. Maar ja...op haar leeftijd...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
wielrennen is nog steeds leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie hoeveel ik er van weet. Vroegah vond ik het nog wel leuk overigens, net als wielrennen
morgen hooguit kijken naar sport, kids staan om 8:30 al op het veldquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar Sweet Lake City morgen. Maar of dat nou leuk is of meer een soort ritje door IS gebied weet ik nog niet.
Zondag sporten en lekker relaxen in de zon.
En jij?
Eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is net hetgeen waar ik he-le-maal niks mee heb, F1
dus je kijkt geen enkele sport meer neem ik aan dan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spot de wielrenner die geen dope op heeft
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, omdat ze het allemaal doen is het toch weer gelijk? Al begint het wel saai te worden ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Om mee te spelen hoef je niet te kijken hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger keek ik het altijd, vanuit mijn bed (gammele slaapbank) op mijn studentenkamer![]()
Toen boem nog echt boem en grind nog echt grind was
Goed idee, nog meer spelletjes waar ik geen tijd voor hebquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Om mee te spelen hoef je niet te kijken hoor![]()
wielrennen en bodybuilding zijn wel heel ergquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kijkt geen enkele sport meer neem ik aan dan ?
spelletjes met jouquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee, nog meer spelletjes waar ik geen tijd voor heb
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee, nog meer spelletjes waar ik geen tijd voor heb
wat dacht je dan van darts. Dat is pas engquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wielrennen en bodybuilding zijn wel heel erg
Waarom?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat dacht je dan van darts. Dat is pas eng
vol met dope?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat dacht je dan van darts. Dat is pas eng
iddquote:
En wat voor dope. Komt allemaal zo uit de fles.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat voor dope. Komt allemaal zo uit de fles.
Mij vast juist het gezever over sport op. Is daar geen losse SC voor waar mensen er wel enthousiast op reageren, zodat we hier wat anders (leukers) kunnen bespreken?quote:
Ik droomde even helemaal weg naar 19 jaar zijn en F1 kijken op mijn slaapbank hoorquote:
Vorig jaar was er genoeg animo hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij vast juist het gezever over sport op. Is daar geen losse SC voor waar mensen er wel enthousiast op reageren, zodat we hier wat anders (leukers) kunnen bespreken?
Waren dat niet damart, mpg etc?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar was er genoeg animo hier
Maar het is duidelijk, ik ben al weg
Kusje op je mopperkontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hey, niet weggaan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn favoriet is zo'n ouderwetse druppelaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef fietsie het volgende:
Zoals het maken van lekkere koffie?
Ik zit nog steeds tussen 3 opties:
- Een ouderwetse filtermachine
- Een volautomaat met bonen
- Een cuppiesmachine
Dan is een volautomaat een betere keuze dan een druppelaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef fietsie het volgende:
Snel goede lekkere koffie voor mij alleen.
Af en toe grondig schoonmaken vind ik geen probleem, maar ik moet niet 10 minuten, een kwartier bezig zijn voor ik de 1e slok heb. Vaak is het momentje wat er was voor koffie dan al weer voorbij.
ik denk dat je voornamelijk vanavond de criticasters hier hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat je voornamelijk vanavond de criticasters hier had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |