Ga jij niet ziek worden?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:41 schreef essnhills het volgende:
Ondertussen zit ik onder een dekentje en heb ik een sjaal om, en ik heb het nog steeds koud
Ik hoop het niet, daar heb ik heul geen tijd voorquote:
quote:
wat ik zo op je FB zie staat het je goedquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Dit kan een belediging zijn of een compliment
Ikl heb haar FB geen eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat ik zo op je FB zie staat het je goed
als je iemands naam weet en die is vrienden met een van jouw vrienden komen ze snel naar boven in FBquote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ikl heb haar FB geen eens.
Weet wel dat ze een gave tattoo heeft ;Y
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ikl heb haar FB geen eens.
Weet wel dat ze een gave tattoo heeft ;Y
D'awwwwquote:
Ohquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Overigens kan het veel simpeler he... gewoon mijn fotoboek kijken![]()
Hehe dat kanquote:
wij zijn vrienden op de wii volgens mij of niet?quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hehe dat kanM'n man vindt langer haar ook mooier; maar vindt mn korte koppie ook wel leuk (als ik em ook stijl enzo; want in het weekend opgemaakt/niks mee gedaan; noemt ie mij nog steeds een 'jongetje' )
Ja klopt iddquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef DaMart het volgende:
Priem... lang niet gezien hier.
Alles goed?.
laterrrrrrquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:08 schreef PriemGirl het volgende:
Owjah misschien moet ik ook maar eens naar huis17u geweest!
volgens mij durfde je mij niet toe tevoegenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:05 schreef Toekito het volgende:
[..]
wij zijn vrienden op de wii volgens mij of niet?
had mijn wii anderhalve week niet aangehad. Dus heb heb je toegevoegd toen ik het zagquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgens mij durfde je mij niet toe tevoegen
ahaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
had mijn wii anderhalve week niet aangehad. Dus heb heb je toegevoegd toen ik het zag
Hopelijk hoef je niet vanuit braboland naar huis, want er staat een stoptrein in de weg, geparkeerd tegen een goederentreinquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
had mijn wii anderhalve week niet aangehad. Dus heb heb je toegevoegd toen ik het zag
zit in 010, collega tagt me net op FB in het AD bericht.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet vanuit braboland naar huis, want er staat een stoptrein in de weg, geparkeerd tegen een goederentrein.
ik heb niks gedaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hopelijk hoef je niet vanuit braboland naar huis, want er staat een stoptrein in de weg, geparkeerd tegen een goederentrein.
Terugtaggen met het FP-bericht danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:16 schreef Toekito het volgende:
[..]
zit in 010, collega tagt me net op FB in het AD bericht.
Dat zal een zooitje geven..quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
De foto doet het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:19 schreef MPG het volgende:
[..]
MartRail zeker weer he![]()
Met hun boemelukken
Zwaar treinongeluk in Zwitserland
quote:
Onbetrouwbare hosterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Onbetrouwbare hoster.
Ja, dat krijg je als er af en toe wordt opgeruimd op de server... modelspoorfoto's staan nu op Martrail.nlSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is ook tofquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Koen66 het volgende:
Hindoestaanse collega viert het Poederfeest.
Lijkt me tof, stukken beter dan dat bloederige gedoe van het offerfeest
vind Hindoisme en Boedhisme sowieso relaxter dan Islam, Christendom en Jodendomquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:30 schreef essnhills het volgende:
[..]
Is ook tofIk heb een keer meegedaan in Delft
nee dat vind ik nou treurige verspilling van voedsel, hoe leuk het er ook uit zietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Miniem het volgende:
Zon tomatenfeest lijkt me gaver dan poeder
Dat is allemaal afgekeurd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee dat vind ik nou treurige verspilling van voedsel, hoe leuk het er ook uit ziet
Klinkt als een slap excuus om uren de neus te kunnen 'poederen'quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:27 schreef Koen66 het volgende:
Hindoestaanse collega viert het Poederfeest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |