Zou mooi zijn, toch?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden mijn pogingen positief te zijn aanstekelijk werken
Zonde zeg. Lukt t met de hand ook?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:58 schreef Koen66 het volgende:
Motortje is gewoon kaduuk, hij draait maar zodra ie in beslag weerstand ondervindt stopt ie
het gaat wat beter. maar beide "huisgenoten" eisen veel aandacht....quote:
Hoiquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat wat beter. maar beide "huisgenoten" eisen veel aandacht....
ben benieuwd hoe lang ik ff kan FOkken
wat heeft die vrouw van de chauffeur dan voor privileges nodigquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef fietsie het volgende:
Bizar dat de chauffeur van de congresman meer privileges heeft dan zijn vrouw...
dat weten we met een paar dagen/weken. vooralsnog is het pijnlijk maar de pijn is wat gezaktquote:
We zullen zien.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:07 schreef crv het volgende:
[..]
het gaat wat beter. maar beide "huisgenoten" eisen veel aandacht....
ben benieuwd hoe lang ik ff kan FOkken
Dat laatste is wel heel fijn.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:08 schreef crv het volgende:
[..]
dat weten we met een paar dagen/weken. vooralsnog is het pijnlijk maar de pijn is wat gezakt
Joey is gelukkig iets rustiger dan gisteraaf. hij heeft vanavond voor het eerst in 2 dagen gegetenquote:
ja inderdaadquote:
Yepquote:
TLCquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
Alleen zit ze nu weer TLC te kijken over cougars
Ze volgt een Open Universiteit cursus?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 21:07 schreef D. het volgende:
En de KSC-F1 subleague staat er ook al bij
(paswoord via PM/DM verkrijgbaar)
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze volgt een Open Universiteit cursus?
of ze is fan van FORDquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ze volgt een Open Universiteit cursus?
SPAMquote:
TV-gebaseerde opleiding tot Cougarquote:
Ben jij ook al zo blij dat Verstappen weer mee doet?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is net hetgeen waar ik he-le-maal niks mee heb, F1
Garpjuh!quote:
Heeft die andere pipo al een uitspraak van de rechter?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben jij ook al zo blij dat Verstappen weer mee doet?
ach het is te hopen dat ie de verwachtingen waarmaakt. zou toch mooi zijn als we ook daar weer eens wat succesjes kunnen boekenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
quote:
zou de grindbak in de genen zittenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee, dat boeit me ook niet zo. Zie alleen verstappen steeds voorbij komen in reclames.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heeft die andere pipo al een uitspraak van de rechter?
Der zijn geen grindbakken meerquote:
Dan mag ie ook in wedden dan? Aan het geluid van de grindbak horen wel circuit het isquote:
zie hoeveel ik er van weet. Vroegah vond ik het nog wel leuk overigens, net als wielrennenquote:
Naar Sweet Lake City morgen. Maar of dat nou leuk is of meer een soort ritje door IS gebied weet ik nog niet.quote:
Ja. Maar ja...op haar leeftijd...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Yep
wielrennen is nog steeds leukquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zie hoeveel ik er van weet. Vroegah vond ik het nog wel leuk overigens, net als wielrennen
morgen hooguit kijken naar sport, kids staan om 8:30 al op het veldquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Naar Sweet Lake City morgen. Maar of dat nou leuk is of meer een soort ritje door IS gebied weet ik nog niet.
Zondag sporten en lekker relaxen in de zon.
En jij?
Eens.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is net hetgeen waar ik he-le-maal niks mee heb, F1
dus je kijkt geen enkele sport meer neem ik aan dan ?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
spot de wielrenner die geen dope op heeft
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ach, omdat ze het allemaal doen is het toch weer gelijk? Al begint het wel saai te worden ja.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |