Om mee te spelen hoef je niet te kijken hoorquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
Vroeger keek ik het altijd, vanuit mijn bed (gammele slaapbank) op mijn studentenkamer![]()
Toen boem nog echt boem en grind nog echt grind was
Goed idee, nog meer spelletjes waar ik geen tijd voor hebquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef D. het volgende:
[..]
Om mee te spelen hoef je niet te kijken hoor![]()
wielrennen en bodybuilding zijn wel heel ergquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:21 schreef crv het volgende:
[..]
dus je kijkt geen enkele sport meer neem ik aan dan ?
spelletjes met jouquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee, nog meer spelletjes waar ik geen tijd voor heb
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Goed idee, nog meer spelletjes waar ik geen tijd voor heb
wat dacht je dan van darts. Dat is pas engquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wielrennen en bodybuilding zijn wel heel erg
Waarom?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat dacht je dan van darts. Dat is pas eng
vol met dope?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat dacht je dan van darts. Dat is pas eng
iddquote:
En wat voor dope. Komt allemaal zo uit de fles.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En wat voor dope. Komt allemaal zo uit de fles.
Mij vast juist het gezever over sport op. Is daar geen losse SC voor waar mensen er wel enthousiast op reageren, zodat we hier wat anders (leukers) kunnen bespreken?quote:
Ik droomde even helemaal weg naar 19 jaar zijn en F1 kijken op mijn slaapbank hoorquote:
Vorig jaar was er genoeg animo hierquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:32 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Mij vast juist het gezever over sport op. Is daar geen losse SC voor waar mensen er wel enthousiast op reageren, zodat we hier wat anders (leukers) kunnen bespreken?
Waren dat niet damart, mpg etc?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Vorig jaar was er genoeg animo hier
Maar het is duidelijk, ik ben al weg
Kusje op je mopperkontquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hey, niet weggaan!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn favoriet is zo'n ouderwetse druppelaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef fietsie het volgende:
Zoals het maken van lekkere koffie?
Ik zit nog steeds tussen 3 opties:
- Een ouderwetse filtermachine
- Een volautomaat met bonen
- Een cuppiesmachine
Dan is een volautomaat een betere keuze dan een druppelaar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:39 schreef fietsie het volgende:
Snel goede lekkere koffie voor mij alleen.
Af en toe grondig schoonmaken vind ik geen probleem, maar ik moet niet 10 minuten, een kwartier bezig zijn voor ik de 1e slok heb. Vaak is het momentje wat er was voor koffie dan al weer voorbij.
ik denk dat je voornamelijk vanavond de criticasters hier hadquote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mensen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik denk dat je voornamelijk vanavond de criticasters hier had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |