Reservoir Dogs was wel een B-film toen ie uitkwam, dat het daarna zo'n klassieker is geworden is een ander verhaalquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef Karina het volgende:
Reservoir Dogs is niet echt een B-film. Of Kill Bill. Maar ik ben ook wel fan van hem ja.
Nee sp3c weer. Met zijn kop.quote:
Ok dat is waar en die muziek is superquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reservoir Dogs was wel een B-film toen ie uitkwam, dat het daarna zo'n klassieker is geworden is een ander verhaal.
En hier hoort natuurlijk een muziekje bij
Ik heb laatst een Tarantino pakket voor een schappelijk prijsje op de kop getikt. Niks mis mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Reservoir Dogs was wel een B-film toen ie uitkwam, dat het daarna zo'n klassieker is geworden is een ander verhaal.
En hier hoort natuurlijk een muziekje bij
Nee dat is dit stukje, dat ze het lichaam in de meat grinder gooien. Dat was lachen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit dat spel wat Conan toen speelde?
Ik heb bijna alle Tarantino films minstens 3 of 4 keer op DVD en Blu-Rayquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb laatst een Tarantino pakket voor een schappelijk prijsje op de kop getikt. Niks mis mee.
En alsnog zit ik nog niet in de filmredactie.
Maar heb jij ook dit?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb bijna alle Tarantino films minstens 3 of 4 keer op DVD en Blu-Ray
Ik vond dat laatste deel niet zo leuk, ik wil dat hij Aaron Bleyaert molesteert.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat is dit stukje, dat ze het lichaam in de meat grinder gooien. Dat was lachen!
Jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar heb jij ook dit?
[ afbeelding ]
[..]
Met bewijs zelfsquote:
Heb ik eigenlijk ook alleen maar gekocht omdat ik True Romance nog niet op Blu-ray hadquote:
Zonder de kijken: Tinkebell?quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:50 schreef Mani89 het volgende:
Beetje onsmakelijk wat daar bij Pauw aan tafel zit.
2 ouwe mannen verkleed als vrouw.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zonder de kijken: Tinkebell?
Ma Tokkie?
Amerigo met gebroken poten?
Ja, probleem van filmliefhebber zijn en alles fysiek willen hebbenquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb wel eens schokkende dingen gelezen en dit is daar één van.
Daarom heb ik sinds kort Community ook fysiek in huis.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja, probleem van filmliefhebber zijn en alles fysiek willen hebben
Dit is iets te geforceerd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:59 schreef Specularium het volgende:
Dat kijken,.
Dat dan ook nog kopen,![]()
![]()
.
Ik ben niet zo'n tv-serie kijker, heb ook maar iets van 5 series op blu-ray denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 23:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daarom heb ik sinds kort Community ook fysiek in huis.
Specularium, Mani en ik zijn er dol op
Welke?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n tv-serie kijker, heb ook maar iets van 5 series op blu-ray denk ik.
Tuurlijk ken ik het al, maar dit is zo goed, bij wijze van spreke duw ik mijn geld gewoon door de brievenbussen van de acteurs en producers.quote:
Ik zou er doorheen gaan plassen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tuurlijk ken ik het al, maar dit is zo goed, bij wijze van spreke duw ik mijn geld gewoon door de brievenbussen van de acteurs en producers.
Ik veins gewoon even dat je oprechte interesse hebt ... Firefly, Dollhouse, Terminator TSCC, Top Gear specials en OZ.quote:
Ik ken dit allemaal niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik veins gewoon even dat je oprechte interesse hebt ... Firefly, Dollhouse, Terminator TSCC, Top Gear specials en OZ.
Summer Glauquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zie al een paar thema's: Summer Glau, Joss Whedon, etc.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:09 schreef Mani89 het volgende:
Ik heb The Warriors en The Great Escape op DVD, allebei pareltjes van films.
Ok, ik ben ingetuned. Ga je straks Krakakaaa zeggen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:16 schreef Uccie het volgende:
Ik draai nog even een uurtje op Gutter, voor de slapelozen.
Voorlopig doet mijn mic het nietquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ok, ik ben ingetuned. Ga je straks Krakakaaa zeggen?
Net die ene gif waar ze d'r kleren uittrekt werkt dan weer nietquote:
Ja, dat was nog ff een foutje.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor De Kast.
Dan moet ik altijd aan LTKDV denken.
En ik heb gelijk het geluid uitgezet ook.
Ik moest bij dit bericht aan jou denken, hopelijk heb jij wel een vuurtje bijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor De Kast.
Niet Elf?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:33 schreef Specularium het volgende:
Ik hoor De Kast.
Dit zal Yasmin wel zijn geweest met haar scooter.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik moest bij dit bericht aan jou denken, hopelijk heb jij wel een vuurtje bij
Zou wel iets voor haar zijn ja ... vraag me dan alleen af wat ze daar helemaal doet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit zal Yasmin wel zijn geweest met haar scooter.
Lijkt me wel iemand die dan de aansteker vergeet op het kastje.
Ja, onder mutant01 geloof ik.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:46 schreef Specularium het volgende:
Ze post wel weinig, zit natuurlijk nu onder haar normale mannelijke account.
En een snor.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 00:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel, die heeft natuurlijk ook een scooter.
Die is wel goed, vooral als Michael McDonald erdoorheen gemixt is.quote:
Nate dogg sowiesoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die is wel goed, vooral als Michael McDonald erdoorheen gemixt is.
Misschien moet je eens de deur uit, Duindigt.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond bij DWDD, de dochter van Leon de Winter. Gaat dat zien.
[ afbeelding ]
Heeft ze weer een boek geschreven?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:13 schreef Mani89 het volgende:
Vanavond bij DWDD, de dochter van Leon de Winter. Gaat dat zien.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Wat zal ik bestellen bij de snackbar?
Broodje open been en een berenklauw pinda.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Bamiblok, kalfskroket.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
Leuk, zie je daar.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:45 schreef Tem het volgende:
Ik ga naar een restaurant vanavond en daarna aftanken.
Ze zit daar met haar even beeldige moeder voor het boekenbal, ofzo. Ik kijk gewoon met geluid uit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft ze weer een boek geschreven?
Jessica en Leon zijn verschrikkelijk,quote:Op vrijdag 6 maart 2015 16:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze zit daar met haar even beeldige moeder voor het boekenbal, ofzo. Ik kijk gewoon met geluid uit.
Daar had ik overheen gekeken en met James Brown heb je je imago weer een beetje kunnen redden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:42 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die van Mark R moet je goed vinden. Anders weet ik het ook niet.
Hey Uccie, ik heb een spannende anekdote. Ik heb net in de supermarkt een pakje roggebrood gepakt voor een omaatje omdat zij er niet bij kon omdat het product op de bovenste plank lag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar had ik overheen gekeken en met James Brown heb je je imago weer een beetje kunnen redden.
Heb je d'r daarna wel even neergehoekt met dat roggebrood en keihard "participeren" geroepen?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hey Uccie, ik heb een spannende anekdote. Ik heb net in de supermarkt een pakje roggebrood gepakt voor een omaatje omdat zij er niet bij kon omdat het product op de bovenste plank lag.
Hoi Johannes, wat een leuk verhaal!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Uccie, ik heb een spannende anekdote. Ik heb net in de supermarkt een pakje roggebrood gepakt voor een omaatje omdat zij er niet bij kon omdat het product op de bovenste plank lag.
Is jou dat ook wel eens overkomen?
Nee, ik ben geen Wilders aanhanger.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je d'r daarna wel even neergehoekt met dat roggebrood en keihard "participeren" geroepen?
Wat, dat vraagt hij tochquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:50 schreef Specularium het volgende:
Uccie heeft haar lolbroekje weer aan.
Ik gaf daar een leuk voorzetje, maar erg jammer dat ik niet serieus genomen word.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:49 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoi Johannes, wat een leuk verhaal!
Nee er vraagt mij nooit iemand iets van de bovenste plank te pakken.
Ah, je hebt a la Klijnsma een moestuin in d'r smoelwerk gepropt dusquote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Wilders aanhanger.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik gaf daar een leuk voorzetje, maar erg jammer dat ik niet serieus genomen word.
Ik wil dat erg graag zoals timmmmm niet weet.
quote:
Wie dat wil, mag van mij door 100 Oehoe's aangevallen worden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
Henklettering wil die hele vogel afknallen las ik.
Ik vind dat nummer van Guus Meeuwis over de Oehoe ook wel mooi.quote:
Kijk, eerlijk duurt het langst. Wat een prachtige anekdote. En zo waarheidsgetrouw ook nog.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vraag inderdaad weleens mensen iets voor mij van de bovenste plank te pakken.
Maar hier in de supermarkt heb je net zo'n richteltje onderaan het schap en als ik daar op ga staan kan ik er net bij als het vak gevuld is. Dus als er niemand in de buurt is klim ik zelf.
Als ik kon painten, zou ik het grafisch ondersteunen. Maar helaas, daar ligt mijn talent niet.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vind dat nummer van Guus Meeuwis over de Oehoe ook wel mooi.
[..]
Kijk, eerlijk duurt het langst. Wat een prachtige anekdote. En zo waarheidsgetrouw ook nog.
Zoiets?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik kon painten, zou ik het grafisch ondersteunen. Maar helaas, daar ligt mijn talent niet.
quote:
Doet me erg denken aan dit fragment uit Zondag Met Lubach, een paar dagen eerder:quote:
Ja, van die loners die gewoon in hun eentje boodschappen gaan doen ipv met hun matties.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:04 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Ja, alleen zonder bier en loopt het voor mij beter af qua boodschappen. Helaas is de man in kwestie over het algemeen ook nog minder aantrekkelijk danwel in het gezelschap van echtgenote/vriendin of in enkel geval vriend.
Of dan kijk je in het mandje, stiekem....en dan ligt daar voorgesneden ui, dat vind ik zo'n afknapper.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, van die loners die gewoon in hun eentje boodschappen gaan doen ipv met hun matties.
Dat is wel een type he.
Ik kijk vaak of de ingrediënten van Nasi à la Johannes in het mandje liggen van degene voor mij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Of dan kijk je in het mandje, stiekem....en dan ligt daar voorgesneden ui, dat vind ik zo'n afknapper.
Ik heb recentelijk een improvisatieversie van nasi à la Johannes gemaakt, ik had het recept/internet niet bij de hand. Maar ik moet zeggen, na velen keren bami was nasi wel weer een aangename verrassing.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk vaak of de ingrediënten van Nasi à la Johannes in het mandje liggen van degene voor mij.
Zo af en toe zie ik het, dus mijn gerecht is een succes
Ze moeten maar fijn uitzoeken wat ze met dat beest doen. Ik heb ergens geschreven dat ze dat beest gewoon zouden moeten afknallen en dan net doen alsof niemand weet wie dat gedaan heeft. Probleem opgelost. Maar "moeten" in de zin van: zou een goed idee zijn. Wat ze werkelijk doen, zal me aan de bips oxideren.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 17:55 schreef Specularium het volgende:
Henklettering wil die hele vogel afknallen las ik.
En mihoen, eet je dat wel?quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dat verbaast mij helemaal niks.
Niet dat ik nu opeens een keer bami ga eten ofzo.
Ik heb al rijst met groente gegeten maar ik heb eigenlijk nog wel trek.quote:
Marianne vindt jou nu een internetrambo.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ze moeten maar fijn uitzoeken wat ze met dat beest doen. Ik heb ergens geschreven dat ze dat beest gewoon zouden moeten afknallen en dan net doen alsof niemand weet wie dat gedaan heeft. Probleem opgelost. Maar "moeten" in de zin van: zou een goed idee zijn. Wat ze werkelijk doen, zal me aan de bips oxideren.
Maak jij ook altijd van die ruige handbewegingen?quote:
Ben wel een vrij ruige jongen al zeg ik het zelf.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 18:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak jij ook altijd van die ruige handbewegingen?
FTFYquote:
Oh, is dat wat?quote:
Spannendquote:Op vrijdag 6 maart 2015 19:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weet ik niet, ga het straks drinken.
Lastig weg te krijgen zo te merken?quote:
quote:
Zo noemt men mij.quote:
Ferry Doedels.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:09 schreef Njosnavelin het volgende:
Wie is die blonde bij Alles mag op vrijdag?
Lekker origineel ...quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Iedereen zit bij Gutter want Fokker zit al mijn gifjes daar te posten.
Imitatie is de grootste eer toch of zoiets?quote:
Ja ik kom daar dus nooit.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
En iedereen zat bij Gutter omdat ik een topshow draaide *kuch*.
Heb wel de stream in itunes staan, helaas is de kwaliteit aan de matige kantquote:
Van de stream of van mijquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb wel de stream in itunes staan, helaas is de kwaliteit aan de matige kant.
Ik dit geval de streamquote:
In VLC of TuneIn-app werkt het ook wel iets beter.quote:
In VLC klinkt ie net zo brak eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
In VLC of TuneIn-app werkt het ook wel iets beter.
oh ok, bij mij klinkt ie eigenlijk wel prima.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In VLC klinkt ie net zo brak eerlijk gezegd
Klinkt voornamelijk erg schelquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
oh ok, bij mij klinkt ie eigenlijk wel prima.
Met krakaka!quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
En iedereen zat bij Gutter omdat ik een topshow draaide *kuch*.
Hmm vreemd, zal het eens met Fokker nakijken.quote:
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:35 schreef Specularium het volgende:
Iedereen zit bij Gutter want Fokker zit al mijn gifjes daar te posten.
Of gewoon geen bagger kwaliteit mp3's afspelenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmm vreemd, zal het eens met Fokker nakijken.
oh.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hmm vreemd, zal het eens met Fokker nakijken.
Dat heten gewoon tipsquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV nou heel Gutter af te zeiken?
oehhquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:52 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV nou heel Gutter af te zeiken?
[ afbeelding ]
Ja de stream is 192kbs. hangt er natuurlijk wel vanaf met wat voor MP3's iemand draait, maar de stream blijft zoquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat heten gewoon tipszelfs ik kan wel eens aardig zijn
.
meeste mp3's zijn primaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon geen bagger kwaliteit mp3's afspelen
Gewoon een FLAC stream van makenquote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja de stream is 192kbs. hangt er natuurlijk wel vanaf met wat voor MP3's iemand draait, maar de stream blijft zo
Die heb ik alleen nog maar van mp3's die ik rond 2000 heb binnengehaald met 1kb/squote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kost watmaar dan heb je nog DJ's die met 128kbs mp3tjes gaan draaien
Veel mp3's die op 128 kb/s zijn geëncodeerd, zijn prima te beluisteren. Het hangt erg af van de kwaliteit van het encoderen.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 23:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kost watmaar dan heb je nog DJ's die met 128kbs mp3tjes gaan draaien
Sowieso haters.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:10 schreef timmmmm het volgende:
OUD / Harde supernanny maakt meer kapot dan je lief is
Mensen die op supernanny haten_!
quote:
Supernanny...quote:Op zaterdag 7 maart 2015 10:10 schreef timmmmm het volgende:
OUD / Harde supernanny maakt meer kapot dan je lief is
Mensen die op supernanny haten_!
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 12:37 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze is niet vies dik en heeft wel een leuk gezicht.
Dit is toch het mooiste.quote:
Klassiekertje ja. Tem vindt The Smiths ook wel goed volgens mij, dus die jongen is niet helemaal gevrijwaard van enige smaak.quote:
Tem noemt ze ook wel The Lays.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Klassiekertje ja. Tem vindt The Smiths ook wel goed volgens mij, dus die jongen is niet helemaal gevrijwaard van enige smaak.
Vooral populair hij hipsters. Maar je kan me altijd wakker maken voor de cynische teksten van Morrissey en het heerlijke melodisch gitaarspel van Johnny Marr.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:30 schreef Tem het volgende:
Wel grappig dat jullie twintigers The Smiths luisteren.
Dit is mij favoriet denk ik.quote:
Heb ik ook een paar keer gehad op traject Utrecht - Rotterdam. Is niet dat men dat niet inplant natuurlijk.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:55 schreef timmmmm het volgende:
NS
Omdat we nog even onze conducteur kwijt zijn, kunnen we helaas nog niet vertrekken
Hatful of Hollow staan voor mij hun beste verzameling nummers op. Daarna werd het steeds een tikkeltje minder, vooral dat laatste album vind ik redelijk zaad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Dit is mij favoriet denk ik.
Hele The Queen is dead album is goed trouwens.
Je zou toch denken dat wanneer zoveel mensen afhankelijk van je zijn, je wel op tijd komt op je werkquote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar keer gehad op traject Utrecht - Rotterdam. Is niet dat men dat niet inplant natuurlijk.
Klopt, dat was ook het eerste album wat ik ooit van ze kocht. Ik heb alle albums van The Smiths en Morrissey. En van The Cure ook trouwens, en daar ook nog een flink deel van op vinyl.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:56 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hatful of Hollow staan voor mij hun beste verzameling nummers op. Daarna werd het steeds een tikkeltje minder, vooral dat laatste album vind ik redelijk zaad.
Ze hadden gewoon niemand ofzo. Die trein, midden in de spits, vertrok ook uiteindelijk niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat wanneer zoveel mensen afhankelijk van je zijn, je wel op tijd komt op je werk
Misschien heeft hij wel een ongeluk gehad.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 13:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat wanneer zoveel mensen afhankelijk van je zijn, je wel op tijd komt op je werk
Nee joh, die zit nog aan zijn frappelattecappucino bij de Starbucks.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien heeft hij wel een ongeluk gehad.
Kijk, daar gaat het al fout, hij koos voor koffie.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, die zit nog aan zijn frappelattecappucino bij de Starbucks.
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:18 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Kijk, daar gaat het al fout, hij koos voor koffie.
Deze ook niet. Volgende een uur laterquote:Op zaterdag 7 maart 2015 14:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon niemand ofzo. Die trein, midden in de spits, vertrok ook uiteindelijk niet.
the Godfatherquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:14 schreef Specularium het volgende:
Ik heb geen zin vandaag.
Ik zoek nog een enorme kutfilm die aansluit bij dat gevoel.
Kom jij vanavond nog quizzen bij Gutter?quote:
Ik denk dat ik vanavond ook maar intune, volgens mij komt er niet zoveel bijzonders op TV.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kom jij vanavond nog quizzen bij Gutter?
Deel 2 is om 22u.
Misschien, weet nog even niet wat ik vanavond doe. Was wel leuk vorige keer.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deel 2 is om 22u.
Ik zag ook niet veel soeps.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vanavond ook maar intune, volgens mij komt er niet zoveel bijzonders op TV.
Ik vind quizen en spelletjes ook altijd wel grappig. Vroeger deden we ook weleens pim pam pet via de radioquote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien, weet nog even niet wat ik vanavond doe. Was wel leuk vorige keer.
quote:Tante Es, het alter-ego van Jörgen Raymann, schittert zaterdagavond in haar eerste eigen tv-programma. In Dat ding van Tante Es bestookt ze BN’ers als vanouds met zeer brutale vragen.
Tante Es was jarenlang te zien in Raymann is Laat en zo:RAYMANN. Haar entree was iedere week het hoogtepunt van de show. De NPO heeft met Dat ding van Tante Es besloten om de excentrieke dame een eigen programma te geven.
Brutaal
Dat ding van Tante Es zit boordevol rubrieken en spellen, maar dat is niet helemaal waar het programma om draait. Het alter-ego van Jörgen Raymann ontvangt elke week een BN’er die wordt bestookt met brutale vragen. Dit levert zo nu en dan zeer bijzondere antwoorden op. Zo weten de kijkers bijvoorbeeld dat Nicolette van Dam seks heeft gehad in een vliegtuig.
Zaterdagavond
De zaterdagavond op NPO 1 is volgens Jörgen Raymann niet meer wat het zijn moet. Met Dat ding van Tante Es probeert hij daar verandering in te brengen. "De NPO en ik denken met haar weer de vrolijkheid van de zaterdagavond uit te stralen", vertelde Raymann in het Algemeen Dagblad.
Dit zei ik om jou uit de tent te lokken.quote:
Ze was gisteren bij Humberto om dit programma te promoten.quote:
Hoe moet pim pam pet ook alweer?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:42 schreef Uccie het volgende:
Ik vind quizen en spelletjes ook altijd wel grappig. Vroeger deden we ook weleens pim pam pet via de radio.
Ze?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:59 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze was gisteren bij Humberto om dit programma te promoten.
Dan moet je een woord geven aan de hand van een omschrijving, bijvoorbeeld etenswaar met een K, wat de anderen ook hebben...of juist niet, dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoe moet pim pam pet ook alweer?
Heb het laatst gekocht bij de AH, straks eens even checken wat het ook alweer is.
Zullen ze wel leuk vinden denk ik.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk ook nog naartoe.
Oja inderdaad. Moet je niet het antwoord zo snel mogelijk zeggen? Voordat iemand anders wat heeft zeg maar?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan moet je een woord geven aan de hand van een omschrijving, bijvoorbeeld etenswaar met een K, wat de anderen ook hebben...of juist niet, dat weet ik niet meer
Ben je ook FP redactie dan?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moest ik eigenlijk ook nog naartoe.
Wat is quizzen bij Gutter?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 15:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Deel 2 is om 22u.
Hij mag mijn FP pas lenen.quote:
Je enige succesvolle typetje (god weet waarom) zo lang uitmelken, dan ben je echt lui.quote:
Jij gaat niet toch?quote:
Wel een echte humorist bij de Amerikaanse Funny Videos, daar kan Hansie Hansie nog een puntje aan zuigen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:21 schreef Mani89 het volgende:
Bob Saget walks into a bar. The bartender says "Hi Sir, what can I get you?"
Bob says "I'll have a Bob Saget"
The bartender says "How do you make a Bob Saget?"
Bob says "You give me one shot, I suck at it for eight years and then you give me 100 Million Dollars."
Dit is Raymann.
Ik wil sowieso niet dood gevonden worden.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op een FP meet wil je toch niet dood gevonden worden?
Waarom niet? Zijn allemaal gezellige mensen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op een FP meet wil je toch niet dood gevonden worden?
Dat weet je helemaal niet. Geef mij maar de veiligheid van mijn zolderkamer en dan de meest gore teksten het internet op gooien!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:31 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Waarom niet? Zijn allemaal gezellige mensen.
Een quiz op GutterFM. Je luistert naar Fokker en antwoordt in dm.quote:
Precies. Vergeleken daarbij valt het echte leven in het niet.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet je helemaal niet. Geef mij maar de veiligheid van mijn zolderkamer en dan de meest gore teksten het internet op gooien!
Niet noodzakelijkerwijs in dm.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een quiz op GutterFM. Je luistert naar Fokker en antwoordt in dm.
Nee, maar bij voorkeur wel.quote:
Ja, maar dan hebben de mensen met inbelmodems zo'n nadeel.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar dat is een stuk minder leuk.
Lompehork?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, maar dan hebben de mensen met inbelmodems zo'n nadeel.
Nee, die krijgt de vragen per rooksignaal.quote:
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die krijgt de vragen per rooksignaal.
Ik heb er allemaal hele sociale dingen voor afgezegd. Met vrienden en dat soort dingen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:42 schreef Mani89 het volgende:
Als ik echt helemaal niks anders te doen heb, doe ik mee. Ik doe dus mee.
Ik ga er een paar potjes Battlefield 4 met mezelf voor afzeggen, ook best een groot offer. Ik heb er zin an!quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal hele sociale dingen voor afgezegd. Met vrienden en dat soort dingen.
Heftig, dat is inderdaad wel een eer voor Fokker.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ga er een paar potjes Battlefield 4 met mezelf voor afzeggen, ook best een groot offer. Ik heb er zin an!
Alleen als je een tuinbroek aanhebt #teamopzijquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:53 schreef Specularium het volgende:
Mag ik ook in een team met Marianne?
Ik heb helemaal geen broek aan. #teamrtl7quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als je een tuinbroek aanhebt #teamopzij
Je kan beter bij Uccie gaan, die deed het vorige keer beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:53 schreef Specularium het volgende:
Mag ik ook in een team met Marianne?
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen broek aan. #teamrtl7
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:08 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je kan beter bij Uccie gaan, die deed het vorige keer beter.
Ja daar gaat mijn avond uitquote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb er allemaal hele sociale dingen voor afgezegd. Met vrienden en dat soort dingen.
Ik wil wel een keer meedoen.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een quiz op GutterFM. Je luistert naar Fokker en antwoordt in dm.
FOK! is net het echte leven, maar dan beter.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 16:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Precies. Vergeleken daarbij valt het echte leven in het niet.
Prioriteiten.quote:
Er schijnt een deel3 te komen, dus je krijgt nog een kans.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wil wel een keer meedoen.
Maar ik weet niet of dat vanavond is.
[..]
FOK! is net het echte leven, maar dan beter.
Kan die dat nog, met zijn overgewicht en plofkop?quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel bij de #teamRTL7 bandwagon, dan voel ik mij gesteund door Steven Seagal.
Mijn ideale stapavond is gevuld met vele potjes Pim Pam Pet dus dat komt goed uit.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Er schijnt een deel3 te komen, dus je krijgt nog een kans.
Ik neem je ook niks kwalijkquote:
Alsof ik vrienden hebquote:
En bedanktquote:
Is een echte baas hoor.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Kan die dat nog, met zijn overgewicht en plofkop?
Ik zit al klaar, heb hele wiki lijsten uitgedraaid en.... oh wacht.quote:
Ja ja, zo'n baas dat hij met al zijn kracht zijn vrouw door de kamer heen sloeg, wat een heldquote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is een echte baas hoor.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |