Dit was in de uitzending te zien:quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dus niet de enige die daar benieuwd naar is.
Ah, ja. Die was als enige nog erger dan dezequote:
IJsland is een fantastisch WIDM-land qua sfeer en setting, maar die groep was nog meer bezig met Mollen dan de Mol zelfquote:
IJsland heeft te weinig te bieden juist. Geen enkele grote stad, dus het was echt van vlakte naar gletsjer naar waterpartij. Wat me op een gegeven moment tegen ging staan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
IJsland is een fantastisch WIDM-land qua sfeer en setting, maar die groep was nog meer bezig met Mollen dan de Mol zelf
Martine en Chris zaten ook op Margrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef byah het volgende:
Wat ik al dacht, Rik en Marlijn hebben zich volledig opengegooid naad elkaar en dus al tijden samen op Margriet gezeten
Mad?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef blup het volgende:
Hoe vaak zal Marlijn van Rik z'n lul gesmuld hebben?
Die blik van haar naar hem iedere keer.
Ik hoop wel dat de regie minder jokers, vrijstellingen en trucs uit de kast haalt, en de deelnemers die niet de Mol zijn ook wat meer intstrueert dat het doel vooral is om geld te verdienen en niet teveel de nepmol uit te hangenquote:
Dat is wel jammer. Eigenlijk moeten kandidaten niet samen spelen want dat verpest het programma, maar dat kan je niet verbieden. Of iedereen moet alleen op een kamer slapenquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef byah het volgende:
Wat ik al dacht, Rik en Marlijn hebben zich volledig opengegooid naad elkaar en dus al tijden samen op Margriet gezeten
Niet geweldig nee, wel beter dan 2012, 2015 en 1999quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef DKUp het volgende:
Vorig seizoen met Susan en die winnares vond ik ook niet zo best
Ja daarom precies.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef blup het volgende:
[..]
Beetje wel, heb liever dat ze aan die van mij zit.
Dennis was voor mij de beste van de BN'ersquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Het seizoen met Kees Tol was voor mij nog het beste, qua BN-er serie
Hier deden ze zo panisch over dat trein fragment. Kees met het een of andere touwtrek opdracht deed pas 'gevaarlijke' dingen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:18 schreef GlennQuagmire het volgende:
[..]
Dennis was voor mij de beste van de BN'ers
Dennis en Kees waren erg goed ja. Dennis is ook mijn favoriet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
2002quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Neee, die met Yvon Jaspers vind ik nog steeds het beste.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef TheVulture het volgende:
Allemaal de schuld van Nadja Hupscher.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Maar feit blijft, het spel wordt pas echt weer zoals het hoort als je het niet met BN'ers speelt die het vooral leuk vinden om te nepmollen omdat de aandacht belangrijker voor ze is dan om de pot te winnen
Die was nog wel het ergst jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van Nadja Hupscher.
Eens, maar dat ga je niet veranderen vrees ik. Nadeel is wel dat als alle kandidaten heel fanatiek spelen, dat je dan makkelijker de Mol kan herkennen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:20 schreef TheVulture het volgende:
Maar feit blijft, het spel wordt pas echt weer zoals het hoort als je het niet met BN'ers speelt die het vooral leuk vinden om te nepmollen omdat de aandacht belangrijker voor ze is dan om de pot te winnen
Rik is hommo dus niet denk ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef blup het volgende:
Hoe vaak zal Marlijn van Rik z'n lul gesmuld hebben?
Die blik van haar naar hem iedere keer.
Mwah je moet als Mol dan nog inventiever zijn, en net als Margriet dus iets weggooien, achterover drukken zodat je vervolgens heel fanatiek kunt spelen terwijl je weet dat de opdracht toch al mislukt isquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef BobW het volgende:
[..]
Eens, maar dat ga je niet veranderen vrees ik. Nadeel is wel dat als alle kandidaten heel fanatiek spelen, dat je dan makkelijker de Mol kan herkennen.
Seizoen twee was erger dan seizoen één. Nico was een waardeloze molquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ah, ja. Die was als enige nog erger dan dezeEn seizoen 1 dan, dat was ook een grap.
Die staat ook niet al te hoog bij mij inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:28 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Seizoen twee was erger dan seizoen één. Nico was een waardeloze mol
1974 wel. Als ze 1974,- hadden gemaakt zoals Marlijn voorstelde was het wel gelukt. Er E1974 van maken was erg slim van Margriet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:55 schreef Redefine het volgende:
Zoals verwacht een beetje een suffe finale aflevering. Dat komt niet zozeer omdat Margriet niks gedaan heeft (zoals Susan en Anne-Marie), maar omdat het voor mij gewoon niet werkt om na elke Mol actie die ze laten zien, terug te gaan naar de 'studio'. Doe er een paar achter elkaar en bespreek het dan daarna, dan loopt het wat lekkerder. Verder vind ik dat ze volgend jaar gewoon weer in een studio moeten gaan zitten, want ik vond dit er echt lachwekkend uitzien. Alsof het topsporters waren die na een groot toernooi werden onthaald of mensen die een ramp hebben overleefd.
Uiteindelijk heeft Margriet het prima gedaan, maar ik heb mij wel weer gestoord aan het (zoals ik eigenlijk al voorspelde) constante noemen van de 'historisch lage pot.' Dat de kandidaten de twee grootste bedragen niet in de pot hebben weten te krijgen was niet de verdienste van Margriet (Bentota en 1974). En er is geen seizoen geweest waarbij er zoveel geld uit de pot gehaald kon worden door de kandidaten. Ja dan is de pot vanzelf niet zo hoog natuurlijk.
Heb het gewoon over de acties van de Mol en liever ook nog hoe dom de rest was en/of hoezeer de anderen vooral aan het Mollen waren. Maar niet steeds herhalen dat het door de Mol komt dat er zo weinig geld in de pot zit.
Ze pakte die verkiezingsopdracht op zich wel goed aan door tegen iedereen "Look at my face" te zeggen. Zij wist namelijk dat hun gezichten op de stembiljetten zouden staan. Dat is makkelijker onthouden dan een naam.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:10 schreef Stranger het volgende:
Ik vind uiteindelijk dat Margriet het best aardig heeft gedaan als mol. Doordat zij als eerste geld uit de pot wisselde en voor zichzelf ging is er best veel geld uit de pot gehouden omdat iedereen een 'oké dat kan ik ook' instelling had. Was anders misschien ook gebeurd maar zij heeft wel het voorbeeld gegeven. Die actie in de trein was ook erg goed.
Enige minpuntjes zijn dat de laatste 4 kandidaten haar allemaal door leken te hebben en dat ze dat blijkbaar zelf niet door had, waardoor ze nog geld pakte in de 'op de foto' opdracht en dat ze niet beter had geoefend op de verkiezingsopdracht.
Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar de volgorde is geweest van de uitslag.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:17 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ze pakte die verkiezingsopdracht op zich wel goed aan door tegen iedereen "Look at my face" te zeggen. Zij wist namelijk dat hun gezichten op de stembiljetten zouden staan. Dat is makkelijker onthouden dan een naam.
Ik ook.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:22 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben eigenlijk wel benieuwd wat daar de volgorde is geweest van de uitslag.
Ja, toen Chris er uit was. Heel duidelijk benoemd.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:56 schreef amaranta het volgende:
Zat die extra 2000 nou uiteindelijk in de pot? Die van de stemronde? want dat is niet meer expliciet benoemd.
Ik denk dat wel weer is bewezen dat het zoeken naar complottheorieën vrij zinloos is.
En ook geen leuke molfoto bij de opdracht met de cameras.
Al dent Chris nog steeds dat hij de mol was, dus in zijn beleving is die 2.000 euro uit de pot gegaanquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:11 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ja, toen Chris er uit was. Heel duidelijk benoemd.
Nee Ajouad danquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:39 schreef Amarantha het volgende:
Chris zag er wel heel erg slecht/oud uit gisteren. Alsof hij in half jaartje tijd zo 10 jaar ouder is geworden.
Dat viel mij ook op ja. Ineens een bolle kop gekregen hahaquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Ajouad dan
Die is 15 kilo ouder geworden.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee Ajouad dan
Dacht te hebben gelezen laatst dat ze vanaf juni al hun mond moeten houden voor de buitenwereld.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:42 schreef Ethanolic het volgende:
[..]Inderdaad, wanneer is het opgenomen? Zit zeker 15 kilo meer aan.
Niet zo goed bekeken? Zeg jij? Juist wel. Er was ook debat op rtl4. Nee mooie kijkcijfers.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:38 schreef wolfrolf het volgende:
De tering
WIE IS DE MOL NPO1 3.359.000
Niet zo goed bekeken dus.
quote:Bij het doodleuk wegsmijten van 1000 euro uit een rijdende trein bijvoorbeeld, op twee passen afstand van Chris Zegers. ,,En dan pas doorhebben dat er overal ramen openstonden. Dat geld had zo weer naar binnen kunnen waaien!''
De finalisten wisten dat in juni al dus ze hebben negen maanden hun mond dicht moeten houden.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:43 schreef Amarantha het volgende:
Dacht te hebben gelezen laatst dat ze vanaf juni al hun mond moeten houden voor de buitenwereld.
Mol ze stak drie vingers buiten haar broekzak.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:50 schreef Amarantha het volgende:
![]()
Maar wat betekende nou die rare handgebaren van Margriet op de groepsfoto?
Dat was nou sarcasmequote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Niet zo goed bekeken? Zeg jij? Juist wel. Er was ook debat op rtl4. Nee mooie kijkcijfers.
Het geld zat in een elektriciteitskastje. Margriet pakte het geld en ze gooide de 1.000 euro uit het raamquote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Verbaasd mij nog wel dat er dus sowieso wel geld is gevonden in die trein. Dat Margriet er iets mee heeft gedaan (of het had gevonden überhaupt) konden wij niet zien volgens mij
Als mol wist zij natuurlijk waar het geld zou liggen, dus het was voor Margriet vooral zaak om te zorgen dat niemand anders het daar vond.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:53 schreef Amarantha het volgende:
Verbaasd mij nog wel dat er dus sowieso wel geld is gevonden in die trein. Dat Margriet er iets mee heeft gedaan (of het had gevonden überhaupt) konden wij niet zien volgens mij
Vond ik ook ja. Teleurstellend weer, net als die gehele finale uitzending (en het spel/de molacties zelf)quote:Op vrijdag 6 maart 2015 09:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben vooral benieuwd waarom de kandidaten de rode lijnen niet vonden en hoe het zat bij het graven. Toch jammer
Dat is opzich wel een grappig dilemma, want wat doe je als mol: zorg je er voor dat niemand door heeft dat jij de mol bent of zorg je eerder dat je veel geld uit de pot speelt. In de laatste fase van het spel zou ik zeggen zoveel mogelijk geld verspelen, want dan is de kans toch graag dat je al ontdekt bent.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 08:10 schreef Stranger het volgende:
Enige minpuntjes zijn dat de laatste 4 kandidaten haar allemaal door leken te hebben en dat ze dat blijkbaar zelf niet door had, waardoor ze nog geld pakte in de 'op de foto' opdracht en dat ze niet beter had geoefend op de verkiezingsopdracht.
Mwah, dat is inderdaad altijd wel zo. Degene waarvan je het het meest denkt is het sowieso niet, want dat is de hand van de regie.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:36 schreef Jivis het volgende:
Opzich had Margriet prima molacties, maar ik vind het bijna schandalig hoe de productie het dit keer gemonteerd heeft zodat Rik overduidelijk als mol afgespiegeld werd. Geen wonder dat niemand er achter komt dat Margriet het is, als ze nauwelijks in beeld komt tijdens de afleveringen. Schijnbaar hadden de kandidaten het tijdens de opnames namelijk wel snel door.
Ik snap dat de regie de mol een beetje in de luwte wil houden, dat doen ze elk jaar, maar dit keer neigde het wel heel erg naar manipulatie.
Ja, wat een stelletje negatievelingen en betweters. Ik heb van dit seizoen genoten, en tot vorige week Rik als mol gezien. En ook dat gezeur over het te dik zijn van kandidaten: ik neem aan dat het allemaal topmodellen zijn hier die daar over z*ken. Ik ben al lang blij dat er gewone mensen met gewone maten op tv zijn, daar voel ik me zelf een stuk lekkerder bij.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 12:38 schreef Marcoss het volgende:
Wat een positieve sfeer in dit topic gisteren
Ze deed het goed.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt een beetje van Margriet gaan houden, lijkt me echt een heerlijk mens
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben echt een beetje van Margrietlijn gaan houden, lijkt me echt een heerlijk mens
Enige wat ik van haar heb geleerd is dat er geen intelligentie inzit, Margriet en Rik zijn echt topmensenquote:
Er is meer dan intelligentie.Ik kende dr niet maar het lijkt me een ontzettend lief en spontaan ding.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Enige wat ik van haar heb geleerd is dat er geen intelligentie inzit, Margriet en Rik zijn echt topmensen
quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Enige wat ik van haar heb geleerd is dat er geen intelligentie inzit, Margriet en Rik zijn echt topmensen
Margriet was echt wel zichzelf. Ze is een echt feministe.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 03:08 schreef BloedendeVagina het volgende:
Er is meer dan intelligentie.Ik kende dr niet maar het lijkt me een ontzettend lief en spontaan ding.
Als ze zichzelf was in die serie dan vind ik dr echt een ontzettend leuke persoonlijkheid hebben.
Ik doelde op Marlijnquote:Op zaterdag 7 maart 2015 11:27 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Margriet was echt wel zichzelf. Ze is een echt feministe.
Laffe hond ben jij met mijn topic😣quote:Op vrijdag 6 maart 2015 10:40 schreef wolfrolf het volgende:
Nee Ajouad dan
💋quote:Op zaterdag 7 maart 2015 17:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Laffe hond ben jij met mijn topic😣
Komt om 23.45u pas.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:58 schreef TLC het volgende:
Ik had graag de herhaling van de finale willen zien vanavond maar ik zie dat er de godganse avond schaatsen vanuit een lege stadion op de tv komt
Dat kon moeilijk anders.quote:Op vrijdag 6 maart 2015 14:36 schreef Jivis het volgende:
Opzich had Margriet prima molacties, maar ik vind het bijna schandalig hoe de productie het dit keer gemonteerd heeft zodat Rik overduidelijk als mol afgespiegeld werd. Geen wonder dat niemand er achter komt dat Margriet het is, als ze nauwelijks in beeld komt tijdens de afleveringen. Schijnbaar hadden de kandidaten het tijdens de opnames namelijk wel snel door.
Ik snap dat de regie de mol een beetje in de luwte wil houden, dat doen ze elk jaar, maar dit keer neigde het wel heel erg naar manipulatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |