2005 was deels in Australië, vond ik t leukere deel van de twee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet mee eens. 2007 en 2010 waren best oke en 2005 was meer dan oke
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Overigens doet de manier waarop WIDM Margriet aanprees me denken aan de manier waarop 3fm een Pinkpop aanprijst.
Opdrachten waren juist een aantal hele leuke. Wel het begin van de jokerinflatie en een mwahseizoen qua kandidaten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2005 was deels in Australië, vond ik t leukere deel van de twee.
En die serie in Japan vind ik de matigste van alle 15 seizoenen. Geen leuke kandidaten, geen leuke opdrachten, mede als gevolg van de omgeving.
Dankjequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef Moira. het volgende:
Als het goed is op wieisdemol.avro.nl (linkt door naar http://web.avrotros.nl/wieisdemol/), maar ga 't zelf nu ook allemaal ff bekijken
Weet nog van vorig jaar dat ik de helft van wat er beloofd was nergens terug kon vinden
Ik vond vorige week nog wat dingen van vorig seizoen op youtube die ik nog nooit had gezien
Holland village, de vulkaan, het Japanse rijexamen vond ik leuk, en de karaokeopdracht staat in mijn alltime top 3.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
2005 was deels in Australië, vond ik t leukere deel van de twee.
En die serie in Japan vind ik de matigste van alle 15 seizoenen. Geen leuke kandidaten, geen leuke opdrachten, mede als gevolg van de omgeving.
El Salvador ;-)quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef superniger het volgende:
Vuurwerk met Jan Kooijman was ook wel tof. Volgens mij was dat in Brazilië.
Kooijemans was de eerste helft van het seizoen echt leuk, totdat Patrick zn jokers aan Art gaf. Toen ging Art echt ALLEEN nog maar nepmollen, kreeg Soundos de overhand en misten toppers als Annaquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef superniger het volgende:
Vuurwerk met Jan Kooijman was ook wel tof. Volgens mij was dat in Brazilië.
Klopt ook wel, vond eigenlijk alleen Chris en Marlijn heel tof. Die Rik heeft volgens mij uiteindelijk nog meer geld uit de pot gespeeld dan Margrietquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk nooit een fantastisch seizoen gevonden. Kwam ook door de kandidatengroep. Leuke kandidaten lagen er vroeg uit, terwijl Carolina die niets deed, een enorm storende Margriet en Martine die zichzelf niet was het lang volhielden
Dus tochquote:In Pettah moest een zware lading verplaatst worden. De Mol verloor door onhandigheid steeds pakketjes van het wagentje dat voortgetrokken werd door Rik. De Mol deed absoluut niets om de zware last van Rik te verlichten en gaf zelfs tegendruk aan het wagentje in de hoop om te laat aan te komen.
Geen flauw idee hoe jij het zijn van een 40+ vrouw koppelt aan het niet kunnen halen van de finale, maar je zal wel weten waar je over praat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:55 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Klopt ook wel, vond eigenlijk alleen Chris en Marlijn heel tof. Die Rik heeft volgens mij uiteindelijk nog meer geld uit de pot gespeeld dan Margriet![]()
Vond die acties van de trein en die in dat bloemenveld wel vrij slecht van de kandidaten, aangezien ze allemaal op Margriet zaten (dan ga je haar toch niet uit het oog verliezen?).
Zat zelf eerst op Martine, maar na die auto opdracht (en dat euro-teken) ben ik eigenlijk al geswitcht. Sowieso, statistisch gezien bijna onmogelijk om als 40+ vrouw in de finale te komen (dus als er dan nog 2 bij de laatste 5 zitten dan is de kans op molschap hoog).
quote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kooijemans was de eerste helft van het seizoen echt leuk, totdat Patrick zn jokers aan Art gaf. Toen ging Art echt ALLEEN nog maar nepmollen, kreeg Soundos de overhand en misten toppers als Anna, Kooijemans zelf en Horace
Was in Nicaragua trouwens
Wel imho de leukste winnares (Hadequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opdrachten waren juist een aantal hele leuke. Wel het begin van de jokerinflatie en een mwahseizoen qua kandidaten.
Ik vond IJsland/Spanje verreweg het minste seizoen qua setting. IJsland heeft te weinig te bieden en Spanje ken ik zelf gewoonweg te goed, dat voelt niet als buitenland.
Puur op basis van het verleden (enige drie die het in de BN versie hebben gehaald zijn Inge, Susan en Margriet).quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef KrentebolHooft het volgende:
[..]
Geen flauw idee hoe jij het zijn van een 40+ vrouw koppelt aan het niet kunnen halen van de finale, maar je zal wel weten waar je over praat.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef DaMart het volgende:
Maar op welke foto bij die opdracht op dat eiland met hosselbaas Ayoud was de mol dan te zien?
Ik ben dus niet de enige die daar benieuwd naar isquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:58 schreef Melleyn het volgende:
En die foto van de Mol op dat privé eiland dan? Die krijgen we niet te zien?
Verschrikkelijke molquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Opdrachten waren juist een aantal hele leuke. Wel het begin van de jokerinflatie en een mwahseizoen qua kandidaten.
Ik vond IJsland/Spanje verreweg het minste seizoen qua setting. IJsland heeft te weinig te bieden en Spanje ken ik zelf gewoonweg te goed, dat voelt niet als buitenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |