Dat lijkt me sterk. Het eerste seizoen was een grote wazigheid en puinzooi.quote:
2002 inderdaad: een heel leuk gezelschap met interessante kandidaten: Prince & John, Jantien, George, Harryquote:Op maandag 23 februari 2015 09:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
2002, 2006, 2008 waren de leukste.
2002 omdat het beste niet BNer seizoen met verreweg de leukste mol maar tegelijkertijd sterke en oplettende kandidaten.
2006 vanwege een aantal leuke opdrachten, de tactische keuze bij de splitsing (al was dat voor de toevallige kijker minder leuk) en natuurlijk Frederique op de berg. En Karel
2008 vanwege de extra verzamelobjecten en ook de mol.
kees tol is al twee seizoenen geleden..quote:Op donderdag 26 februari 2015 19:42 schreef Zeta het volgende:
Weet het jaar niet precies maar dat jaar in ik geloof El Salvador dat Art won en patrick de mol was, met volgens mij ook Anna Drijver <3. de WIDM in Jordanië is ook 1 van mijn favorieten
stomste seizoenen vond ik dat jaar met AJ als mol in spanje geloof ik, zeldzaam suf was dat, met het legendarische krijtje als mol actie!
Moet eerlijk zeggen dat ik afgelopen seizoen ondanks Kees Tol die echt geweldig was ook enigzins vond tegenvallen veels te veel sfeerplaatjes en te weinig echte actie
Ditquote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Moira. het volgende:
Zuid-Afrika (2013) is me het meest bijgebleven, omdat ik Kees zo'n leuke mol vond
Vooral het dictee blijf bij mij hangen tijdens dit seizoen. Ik vond het geweldig om te zien dat het Nederlands in Nederland heel ver is doorontwikkeld dan de zuid Afrikaanse Nederlands.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:23 schreef Moira. het volgende:
Zuid-Afrika (2013) is me het meest bijgebleven, omdat ik Kees zo'n leuke mol vond
De eerste seizoenen zonder BN'ers niet, die zijn wel op DVD te kopen en misschien ook wel als torrent te downloaden, geen idee.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 23:32 schreef BloedendeVagina het volgende:
Zijn de oude afleveringen online allemaal terug te kijken? Ik heb het nooit echt gevolgd, tot dit jaar en ben dus eigenlijk wel benieuwd of je met de wetenschap wie de mol is/was, duidelijk zn acties kan herkennen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |