Wat een smerig zootje, slecht geregisseerdquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef AF_ het volgende:
[..]
Nee die stond al ernaast toen de rest kwam
En toen stond rik als een gek te smilen -> Winnaar?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
Wat een smerig zootje, slecht geregisseerd
ATLETIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zometeen weten we het ratatatatata koekoek
of de winnaarquote:
Ja dat is hem! Dankjewel!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:47 schreef Remzz het volgende:
[..]
Far Cry 3 - Brian Tyler geeft mijn Shazam aan
HAHAHAHA Dat zou garpig zijjn!!1quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef Alleforums het volgende:
dadelijk na een uur lang praten; "Wie is de mol? " - Dat zie je volgende week hahaha
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:49 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb ik geld uit de pot gehaald? Ja dat heb ik. Maar dat mag allemaal.
Dit is minimaal net zo ergquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:50 schreef Martinello het volgende:
Bij RTL zou nu eerst nog een reclameblok komen.
Hebben we een jointje gerookt?quote:
"nico is de mol"quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef Pandaplint het volgende:
Speel het geluid dan ook achterstevoren af
We betalen al dat geld niet voor niets aan de NPOquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef Waterdrinker het volgende:
wel mooi gemonteerd allemaal trouwens
quote:
quote:
Ik na 2quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
IK ZEI DIT AL NA 5 MINUTEN IN DE EERSTE AFLEVERING
Idd was al vanaf de eerste aflevering duidelijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
Juist nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou, dan is het definitief een kutseizoen.
Ik kijk volgend jaar niet meer.quote:
Dan heb jij de prono gewonnen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:52 schreef Mani89 het volgende:
kots kotsquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
De winnaar krijgt Margriet bedoel je?.
Dan ben je meteen een verliezerquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, sorry dat. Haha.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij had een joker minder.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:53 schreef Fred_B het volgende:
Chris heeft de test dus flink verneukt vlak voor de finale.
Al die mensen bedroeft dat ze het fout haddenquote:
Ik heb niet eens erop gegokt lelquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al die mensen bedroeft dat ze het fout haddenelk seizoen weer
Ik had het in de prono fout, maar dat komt omdat pronotechnisch ik op de winst inzette. Maar Margriet was gewoon productietechnisch het meest logisch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al die mensen bedroeft dat ze het fout haddenelk seizoen weer
Wat is er dan zo kut aanquote:
Beetje raar inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef AF_ het volgende:
Waarom verneuk je dan die fotoopdracht niet ?
50/50 op rik margriet..quote:
Marlijn juist.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef svann het volgende:
Rik heeft het gered dankzij de samenwerking.
Dat is elk seizoen al zo.. Of kijk je voor het eerstquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het in de prono fout, maar dat komt omdat pronotechnisch ik op de winst inzette. Maar Margriet was gewoon productietechnisch het meest logisch.
Daarom is het zo'n stom, idioot iets. Het wordt productietechnisch alleen maar neergezet, een hoop genepmol, enzovoorts.
zo'n 80%quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mensen die nog dachten dat het Rik was
Het wordt elk seizoen erger.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is elk seizoen al zo.. Of kijk je voor het eerst
vrouwstrugglesquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Verdomme mijn mol weg![]()
10 weken op Rik gezeten
hij mag margriet dr tietenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Donnie-Brasco het volgende:
wat heeft ie gewonnen ? ¤450? dat is zeker fantastisch
Mwah, ik had liever Margriet als winnaar.quote:
huilenquote:
is leukquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Waterdrinker het volgende:
wtf heb je er nou aan om daar buiten te staan?
Dat wist ik alquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Scorpion_17 het volgende:
Zo, we weten ook meteen hoe marlijn klinkt als ze klaarkomt
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh ja, wie had er ook alweer ongelijk over die de mol is?
quote:
wel maar molactiequote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
De rik en chis zagen de enveloppe echt niet![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
of een molactie van een kandidaatquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
mollenacties laten zien dan kunnen we weer verder
moet je vast weer online gaan kijkenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Donnie-Brasco het volgende:
laat nou maar die hints zien en de 'mollen-acties'
Ik snap niet dat ze niet zagen dat de cameraman die bleef filmen toen ze wegliepenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Treurnis inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef GlennQuagmire het volgende:
Maar ze is het niet!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef Replicat het volgende:
[..]
Wel een beetje mollig..
EDIT: Iets té mollig
En aanwijzingenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:59 schreef Sked het volgende:
mollenacties laten zien dan kunnen we weer verder
heh?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Waarom staat op AD.NL al een intervieuw met margriet als mol zijnde?
Anders mocht ze niet naar binnen net.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Omdat dat van tevoren al is gedaan gok ik zomaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:00 schreef Vlaggenroof het volgende:
Jawel zit er gewoonquote:
AD wist al wie de mol was>?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ootste-lol-had.dhtml
denk dat ze die kans krijgen om het morgen in de krant te kunnen zetten, met een dikke NDA dat niemand het lektquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef Sked het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)ootste-lol-had.dhtml
Blijkbaarquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
AD wist al wie de mol was>?
Denk dat alle kranten het al wel wisten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
denk dat ze die kans krijgen om het morgen in de krant te kunnen zetten, met een dikke NDA dat niemand het lekt
Wel meer media gok ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
AD wist al wie de mol was>?
Ze stond gewoon aan de draden te trekken hoorquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:02 schreef Stickertje het volgende:
door deze opdracht dacht ik eerst dat chris de mol was, omdat een van de rode lijnen op een C leek.. veel info heb je niet na de eerste aflevering
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef TLC het volgende:
Moesten die 3 kandidaten bij de finale ook in het echt achteruit lopen ?
no shitquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:03 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ze stond gewoon aan de draden te trekken hoor
nog nooit gehad, ik vind die molacties maar vaak fuck ups van kandidaten dan echte mol acties.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:01 schreef Yaku het volgende:
Oh kijk, nu komen de 'Oh ja....' momenten.
Ja, aan een kabeltje trekken. Ik dacht dat er een rode lijn zou zijn afgedekt door de mol.quote:
Jawel 500quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
En vervolgens niks uit de pot pikken, wat saai.
nouja, penningmeester zijn als mol en dan alles eruit gappen is ook zo laagquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
En vervolgens niks uit de pot pikken, wat saai.
Mensen laten kijkenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |