Ik heb niet eens erop gegokt lelquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al die mensen bedroeft dat ze het fout haddenelk seizoen weer
Ik had het in de prono fout, maar dat komt omdat pronotechnisch ik op de winst inzette. Maar Margriet was gewoon productietechnisch het meest logisch.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Al die mensen bedroeft dat ze het fout haddenelk seizoen weer
Wat is er dan zo kut aanquote:
Beetje raar inderdaad.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef AF_ het volgende:
Waarom verneuk je dan die fotoopdracht niet ?
50/50 op rik margriet..quote:
Marlijn juist.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef svann het volgende:
Rik heeft het gered dankzij de samenwerking.
Dat is elk seizoen al zo.. Of kijk je voor het eerstquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik had het in de prono fout, maar dat komt omdat pronotechnisch ik op de winst inzette. Maar Margriet was gewoon productietechnisch het meest logisch.
Daarom is het zo'n stom, idioot iets. Het wordt productietechnisch alleen maar neergezet, een hoop genepmol, enzovoorts.
zo'n 80%quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Mensen die nog dachten dat het Rik was
Het wordt elk seizoen erger.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:55 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dat is elk seizoen al zo.. Of kijk je voor het eerst
vrouwstrugglesquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:54 schreef Haaibaaike het volgende:
Verdomme mijn mol weg![]()
10 weken op Rik gezeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |