onderbroekkuitjesspijkerbroek?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:26 schreef Karina het volgende: [..] Ach ook nu heb je idiote mode, zoals de onderbroekuitjespijkerbroek
Geen gezicht.
Onderbroek uit je spijkerbroek maar aan elkaar zag het er grappig uitquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
onderbroekkuitjesspijkerbroek?
Ik heb het ook maar opgezet al heb ik heel WIDM niet gevolgd. Kijk toch maar halfbakken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:35 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, ik heb besloten. Het debat doe ik wel uitzending gemisten, het is tijd voor WIDM
Marlijn is de molquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:36 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb het ook maar opgezet al heb ik heel WIDM niet gevolgd. Kijk toch maar halfbakken.
Ooow dat ok. Ik was vroeger een skater. Je kan wel raden waar mijn broek hing.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Onderbroek uit je spijkerbroek maar aan elkaar zag het er grappig uit
Van die gozers die hun spijkerbroek zo laag hebben hangen dat je hun onderbroek ziet.
Ok dat was toch anders dan wat je nu ziet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooow dat ok. Ik was vroeger een skater. Je kan wel raden waar mijn broek hing.
Nu ben ik groot geworden.
Skaters,quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ooow dat ok. Ik was vroeger een skater. Je kan wel raden waar mijn broek hing.
Nu ben ik groot geworden.
Is het ookquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:42 schreef Karina het volgende:
Waar is dit Tim? Lijkt op het Vondelpark. Filmmuseum of hoe heet dat gebouw.
Het is live. Rennen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het live? Als ik snel doorloop kan ik nog even kijken daarNiet dat ik dat doe natuurlijk.
inb4 boven of ondergrappenquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee man geen zin inEn mijn haar is nat. Altijd een goede smoes.
Stuk minder kapot geschoten Aziaten inderdaadquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
Het Zakmes was duidelijk geen Rambo 4.
Denk ik ook. Kijk het hele programma niet verder maar goed.quote:
We hadden het foutquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk ik ook. Kijk het hele programma niet verder maar goed.
Ik was een rock-hiphop skater.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Skaters,.
Wat een matig tuig was dat.
quote:
Ik dacht het hele seizoen Rikquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Denk ik ook. Kijk het hele programma niet verder maar goed.
Hmm wat zie jij dat ik niet zie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Ok dat was toch anders dan wat je nu ziet.
Iets andere 'mode' skaters of gewoon onderbroek boven je spijkerbroekquote:Op donderdag 5 maart 2015 20:56 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Hmm wat zie jij dat ik niet zie?
Ik zie sowieso niet veel tieners. Behalve op tv en af en toe op straat.quote:Op donderdag 5 maart 2015 20:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Iets andere 'mode' skaters of gewoon onderbroek boven je spijkerbroek
Vind ik dan.
Man ik zie ze teveelquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet veel tieners. Behalve op tv en af en toe op straat.
En waar ik de straat over moet zie ik doorgaans niet veel tieners.
Maar misschien let ik er niet zo op.
Jij woont dan ook in de hipster stad pur sangquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik zie ze teveelAls ik boodschappen ga doen altijd hele hordes bij de AH. Van die dunne sprietjes in skinnyjeans
De onderbroekenrage is een beetje uit geloof ik.
Is die AH bij een school in de buurt?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Man ik zie ze teveelAls ik boodschappen ga doen altijd hele hordes bij de AH. Van die dunne sprietjes in skinnyjeans
De onderbroekenrage is een beetje uit geloof ik.
Plus er zijn een paar scholen in de buurtquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de hipster stad pur sang
Ga jij nooit verder dan de straat over?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:10 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik zie sowieso niet veel tieners. Behalve op tv en af en toe op straat.
En waar ik de straat over moet zie ik doorgaans niet veel tieners.
Maar misschien let ik er niet zo op.
Redelijk dichtbij ja. Niet eens vlakbij dat is het gekke. Denk dat ze de AH leuk vinden of zoquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:13 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Is die AH bij een school in de buurt?
Brabantquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont dan ook in de hipster stad pur sang
Alles boven de rivierenquote:
Das kut voor je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Redelijk dichtbij ja. Niet eens vlakbij dat is het gekke. Denk dat ze de AH leuk vinden of zo
Jaquote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
JaEn ik vergeet dus elke keer hoe laat de pauzes zijn. Dus meestal is het wel raak als ik boodschappen doe. Het is een vrij kleine AH, meteen vol als die koters wat gaan halen.
Vertel nog eens zo'n spannend verhaal over wat jij allemaal meemaakt.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
JaEn ik vergeet dus elke keer hoe laat de pauzes zijn. Dus meestal is het wel raak als ik boodschappen doe. Het is een vrij kleine AH, meteen vol als die koters wat gaan halen.
De spannende dingen vertel ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vertel nog eens zo'n spannend verhaal over wat jij allemaal meemaakt.
En dan eeuwen in de rij staan omdat ze allemaal 1 blikje energydrink apart af willen rekenen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en ze moeten een mandjequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:22 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En dan eeuwen in de rij staan omdat ze allemaal 1 blikje energydrink apart af willen rekenen.
Doe ik ook altijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:23 schreef Karina het volgende:
[..]
ja en ze moeten een mandjeLopen ze met een mandje met 1 ding erin.
Oehhhh badass.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef vaduz het volgende:
Ben jij ook zo een puber die blikjes energydrink komt afrekenen?
ja, en dan ga ik opnieuw in de rij staan voor het volgendequote:Op donderdag 5 maart 2015 21:27 schreef vaduz het volgende:
Ben jij ook zo een puber die blikjes energydrink komt afrekenen?
Reken je dan ook een zak shag af?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja, en dan ga ik opnieuw in de rij staan voor het volgende
Nee, dat is aan de andere balie.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar daar ga je dus wel nog even heen?
Een voor een, zitten er 50 in.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]en dan reken ik de vloeitjes ook apart af.
Koop je daarna ook nog beltegoed kaarten?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:31 schreef Uccie het volgende:
[..]en dan reken ik de vloeitjes ook apart af.
quote:
Nee, ik heb geen telefoon.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:32 schreef vaduz het volgende:
[..]
Koop je daarna ook nog beltegoed kaarten?
Doe ik ook altijd, en daarna ga ik voor de deur lekker roken en aan mensen vragen of ze moestuinzaadjes hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar daar ga je dus wel nog even heen?
Heb je dan ook een moestuin?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd, en daarna ga ik voor de deur lekker roken en aan mensen vragen of ze moestuinzaadjes hebben.
Heel veel vragen het wel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel nooit iemand jou nummer vragen.
*jouwquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:33 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dan zal er ook wel nooit iemand jou nummer vragen.
Nee, ik wil gewoon graag weten of ze moestuinzaadjes hebben. Ik hou dat dan bij in een boekje.quote:
Soms zie ik ze de week erna weer, maar vaak zeggen ze dan niets meer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef vaduz het volgende:
[..]
Maar dat blijft dan altijd bij een eenmalige ontmoeting.
Hou je het ook bij als je een bus ziet rijden bij welk busdepot hij hoort enzo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon graag weten of ze moestuinzaadjes hebben. Ik hou dat dan bij in een boekje.
Lijkt me best ongemakkelijk eigenlijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms zie ik ze de week erna weer, maar vaak zeggen ze dan niets meer.
Nee dat doe ik met vliegtuigen. Autobussen vind ik niet zo interessant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef vaduz het volgende:
[..]
Hou je het ook bij als je een bus ziet rijden bij welk busdepot hij hoort enzo?
Dan zijn ze overleden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Soms zie ik ze de week erna weer, maar vaak zeggen ze dan niets meer.
Alleen bij de diepvriespizza's, maar verder valt het wel mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef vaduz het volgende:
[..]
Lijkt me best ongemakkelijk eigenlijk.
Alleen bij de diepvriespizza's, maar verder valt het wel mee.quote:
Ga je dan ook vaak naar Schiphol, om zo te kijken zo?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:37 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nee dat doe ik met vliegtuigen. Autobussen vind ik niet zo interessant.
Vandaag heb ik een EC-135 gezien, van de politie. Hij vloog 3 rondjes boven mijn huis en ook nog 3 rondjes iets verderop. Het was heel mooi om te zien en te horen.quote:
Diepteinterviews manquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:38 schreef sp3c het volgende:
ik heb er een biertje bijgepakt
keihard genieten met mate
Waar was je dan? Heb ik voor niks bijna een half uur op een pleintje gestaanquote:
Nee, ik kijk in de lucht en dan scan ik ze met de Flightradar24 Pro app.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:38 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ga je dan ook vaak naar Schiphol, om zo te kijken zo?
topshow, groen zijn ze nog mooierquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een EC-135 gezien, van de politie. Hij vloog 3 rondjes boven mijn huis en ook nog 3 rondjes iets verderop. Het was heel mooi om te zien en te horen.
Hij bedoelde een ander pleintje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar was je dan? Heb ik voor niks bijna een half uur op een pleintje gestaan
Ghahahaha!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waar was je dan? Heb ik voor niks bijna een half uur op een pleintje gestaan
quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vandaag heb ik een EC-135 gezien, van de politie. Hij vloog 3 rondjes boven mijn huis en ook nog 3 rondjes iets verderop. Het was heel mooi om te zien en te horen.
Hoogtepuntje van de dagquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:39 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, ok als jij dat wiltquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat moet je een keer op de radio zeggen
Niet gezien.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook op Twitter gezet.
Link naar het FP-bericht?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:45 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, ik had het ook op Twitter gezet.
Ik heb serieus nog geprobeerd om te achterhalen wat er loos was, voor eventuele verslaggeving. Laatst ook nog toen ik 5 politiewagens en agenten in kogelwerende vesten tegenkwam. Ik moet een perspas hebben man.quote:
Misschien kan je er een papier-marche'enquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog geprobeerd om te achterhalen wat er loos was, voor eventuele verslaggeving. Laatst ook nog toen ik 5 politiewagens en agenten in kogelwerende vesten tegenkwam. Ik moet een perspas hebben man.
quote:
Jij maakt dan ook vaak iets mee, zeg.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:47 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb serieus nog geprobeerd om te achterhalen wat er loos was, voor eventuele verslaggeving. Laatst ook nog toen ik 5 politiewagens en agenten in kogelwerende vesten tegenkwam. Ik moet een perspas hebben man.
Bovenop het binnenhof ofzo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef Karina het volgende:
als die drone neerstort heb je inderdaad wel nieuws gemaakt ja.
Kijk dan ook niet raar op als er hier in de buurt binnenkort iets ontploft ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon met je drone erachteraan vliegen, dan komen ze vanzelf aan je deur
een echte journalist verslaat het nieuws niet alleen, hij maakt het, en dan verslaat hij het
tegenwoordig
toevalig
Ligt eraan WAAR hij neerstort he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:50 schreef sp3c het volgende:
ja dat komt in het nieuws idd
MAAR NIET HEUS!
Ja, Hart van Nederland, daar kijkt geen hond naar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef sp3c het volgende:
of je moet er een zielig verhaal bijhebben dat je de drone van je aan superebola overleden grote liefde hebt gepikt ofzo
dat is wel nieuws
Ja, meestal is het saai maar soms is het ook wel heel spannend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:48 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jij maakt dan ook vaak iets mee, zeg.
Ik denk dat je daar nog van op zult kijken hoeveel mensen dat kijken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, Hart van Nederland, daar kijkt geen hond naar.
Heb je tegenwoordig ook al superebola, verschilt die nog van normale ebola?quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef sp3c het volgende:
of je moet er een zielig verhaal bijhebben dat je de drone van je aan superebola overleden grote liefde hebt gepikt ofzo
dat is wel nieuws
Ja dat sloeg nergens op maar vaduz maakt mij woedend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:51 schreef Karina het volgende:
[..]
Onder, naar boven vallen kan niet man.
nee ik ben gewoon gezondquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heb je tegenwoordig ook al superebola, verschilt die nog van normale ebola?
ja, ik zie het meestal ook wel een paar keer per week.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar nog van op zult kijken hoeveel mensen dat kijken.
Oe ik ga popcorn pakken, rellen!quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat sloeg nergens op maar vaduz maakt mij woedend.
Dat plan is er altijd al geweest, moet er alleen de papieren nog voor halen en dat ding wat verder aanpassen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:49 schreef sp3c het volgende:
gewoon met je drone erachteraan vliegen, dan komen ze vanzelf aan je deur
een echte journalist verslaat het nieuws niet alleen, hij maakt het, en dan verslaat hij het
tegenwoordig
toevalig
Oei een woedende mod.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat sloeg nergens op maar vaduz maakt mij woedend.
oeh, zou wel supercool zijn manquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:53 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat plan is er altijd al geweest, moet er alleen de papieren nog voor halen en dat ding wat verder aanpassen.
Deed ik vroeger altijd, nog in de tijd van voor C2000, gewoon ingebouwde scanner in de auto en zo.quote:Op donderdag 5 maart 2015 21:55 schreef sp3c het volgende:
[..]
oeh, zou wel supercool zijn man
vraag me af wat de wetgeving hiervan vind ... een politieauto mag je ook gewoon achtervolgen zolang hij niet over de snelheidslimiet gaat oid volgens mij
dat zou met een helikopter ook moeten mogenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Deed ik vroeger altijd, nog in de tijd van voor C2000, gewoon ingebouwde scanner in de auto en zo.
Ik heb 1 keer "gezeik" gehad toen ik aan het filmen was bij een conflictje. Toen moest ik van de agent mijn gegevens opgeven en mocht ik de beelden van hem niet online gooien.. Zou hij die beelden tegenkomen dan zou hij mij aanklagenquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:56 schreef sp3c het volgende:
al kan oom agent je wel bevelen niet meer achterhem aan te rijden
dat mag hij dan weer nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 21:59 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer "gezeik" gehad toen ik aan het filmen was bij een conflictje. Toen moest ik van de agent mijn gegevens opgeven en mocht ik de beelden van hem niet online gooien.. Zou hij die beelden tegenkomen dan zou hij mij aanklagen
Naja, hij gaf nadrukkelijk aan dat hij niet met zijn smoelwerk op youtube wilde.. Toen zei ik nog "Dan zet ik het toch op Dumpert?" Maar dat was dus ook niet de bedoeling. Dan zou ik zijn gezicht moeten blurren.quote:
dan mag hij je gegevens nog niet zomaar opslaan, daar zijn regels voor natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:01 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Naja, hij gaf nadrukkelijk aan dat hij niet met zijn smoelwerk op youtube wilde.. Toen zei ik nog "Dan zet ik het toch op Dumpert?" Maar dat was dus ook niet de bedoeling. Dan zou ik zijn gezicht moeten blurren.
Heb je dit zelf zo neergelegd?quote:
Ja, hij was wel tof aan het doen. Maar dat deed ik ook en dat vond hij denk ik heel erg irritant en frustrerend.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan mag hij je gegevens nog niet zomaar opslaan, daar zijn regels voor natuurlijk
hij kan dat niet doen gewoon omdat hij oom agent is want dat neigt toch wel naar machtsmisbruik
Dan had je het gewoon moeten doen om te pesten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ja, hij was wel tof aan het doen. Maar dat deed ik ook en dat vond hij denk ik heel erg irritant en frustrerend.
Nah, zo ben ik niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan had je het gewoon moeten doen om te pesten.
Wat creatief van je.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee ik heb gewoon op google gekeken.
The Expendabelles.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
Serie van films The Expendables in de maak
Met Cnorrie in de hoofdrol, panterjas alles.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:11 schreef Karina het volgende:
[..]
The Expendabelles.
Dat wordt gewoon kut he.
Kijk dan kan het nog wat worden natuurlijkquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Met Cnorrie in de hoofdrol, panterjas alles.
Ik zou het downloaden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Kijk dan kan het nog wat worden natuurlijk
Gewoon 1,5 uur lang hitsig modderworstelen dusquote:
Met 65+ ers?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 1,5 uur lang hitsig modderworstelen dus
Niet liegen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik meedoe inderdaad met 65+ ers ja.
Ik denk dat het dat wordt. Anders wordt het veel te duur.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef sp3c het volgende:
niet dat middelmatige jonge grut uit die laatste film
Denk dat het vooral het laatste wordt, en nog erger.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef sp3c het volgende:
mits ze goede gepensioneerde actiehelden kunnen strikken, niet dat middelmatige jonge grut uit die laatste film
Die zijn tegen de 70, in elk geval is Stallone ouder dan mijn ouders en dat ben jij niet.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou het scheelt niet veel he. Ik ben net zo oud als die gasten
Jason Statham is geen 70.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die zijn tegen de 70, in elk geval is Stallone ouder dan mijn ouders en dat ben jij niet.
Hoeveel reken jij dan per uur?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik denk dat het dat wordt. Anders wordt het veel te duur.
Ik mis Kurt Russel nog wel eigenlijk ...quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:15 schreef sp3c het volgende:
een serie van the expendables zou wel een godverdomde topshow zijn
mits ze goede gepensioneerde actiehelden kunnen strikken, niet dat middelmatige jonge grut uit die laatste film
Is die overleden dan?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik mis Kurt Russel nog wel eigenlijk ...
Jong genoeg voor jou?quote:
Al zou ik 1/100 rekenen van wat zij rekenen dan nog loop ik binnen denk ik.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:17 schreef vaduz het volgende:
Hoeveel
[..]
Hoeveel reken jij dan per uur?
Nee, maar hij zit niet in Expendables.quote:
Hij is nu 70.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:16 schreef sp3c het volgende:
leeft die airwolf dude eigenlijk nog?
hoe oud zou die nu zijn
Je ziet bij Expendables ook wel goed wat de drugs met Ivan Drago hebben gedaan.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
ja ik zag die foto ook al, beetje teveel aan de fles gelurkt.
Ik zag veel betere foto's van hem hoor. TOen hij jong was zag hij er prima uit.quote:
quote:In an October 2014 interview with National Enquirer, Vincent revealed that his right leg was amputated just below the knee in 2012 after he contracted a leg infection as a result of complications from peripheral artery disease. He now walks with a prosthetic limb, though sometimes he is forced to use a wheelchair.
nee die nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zag veel betere foto's van hem hoor. TOen hij jong was zag hij er prima uit.
En als we dan toch bezig zijn, doe Mcleod van de Clan Mcleod er dan ook maar bij
Wel! Die is leuk.quote:
nee dit is 40 jaar geleden corriequote:
Ja heb je gesopt tijdens het kijken van de film?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
als je wilt soppen kijk je maar fifty shades of grey ofzo
quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:21 schreef sp3c het volgende:
macguyver erbij en je bent halverwege een een topshow
Dat begrijp ik dat het 40 jaar geleden is man. Maar als je het vergelijkt met Jason Statham dan zie je het verschil wel he.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:25 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dit is 40 jaar geleden corrie
maar het is dezelfde kutkop, volgens mij kunnen zijn mond en zijn ogen niet goed open ... inteelt was onze theorie indertijd
maar het is wel een goede gepensioneerde actieheld en dat is wat telt
quote:
Hannibal is dood dus die doet niet mee.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:27 schreef sp3c het volgende:
iedereen uit the Ateam trouwens behalve die wijven en die matige italiaan die er later bij kwam
Vinden ze wel iemand die er op lijkt. Immers alles voor de centjes.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Hannibal is dood dus die doet niet mee.
Ja ik zit ook al te denken. Weet er even geen eentje meer.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef sp3c het volgende:
wat was nog meer een coole actieserie van vroeger?
waarom zeg jij allemaal van die rare dingen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef vaduz het volgende:
[..]
Vinden ze wel iemand die er op lijkt. Immers alles voor de centjes.
Steven Seagall!quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:30 schreef sp3c het volgende:
owja the Hoff moet natuurlijk
en Chuck Norris
daarna nog een paar Russen die boris heten en dan zijn we er wel
Waarom stel jij van die vragen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom zeg jij allemaal van die rare dingen?
Die griet wordt met de dag dikker, kolere.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:32 schreef Specularium het volgende:
Jan-Jaap en die vies dikke negeres bij Humberto.
Voor DIE reclames wel denk ik ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef vaduz het volgende:
Want voor reclames rekent hij maar half tarief ofzo?
Oe ja die was ik al vergeten. De Nightelf met hanekam.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:33 schreef sp3c het volgende:
mr T deed ook een world of warcraft reclame
die was episch
Nee, die is niet van vroegah.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:39 schreef LTVDK het volgende:
Vin Diesel is onderhand ook al wel oud genoeg.
Wel een beetje een laatbloeier ja, werd pas bekend met Pitch Black natuurlijk.quote:
Ja maar dan wel in de Ferrari.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
Mag Magnum PI ook, gewoon vanwege de snor?
Maar hij is vroegerder dan Statham, en die doet wel meequote:
En er moet wel iemand doodgaan. Maar dat mag blijkbaar niet meer tegenwoordig.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:46 schreef sp3c het volgende:
zolang het maar niet weer zon generieke moderne actiemeuk wordt met slomo en jonge sexy kutkinderen
en dat sloeg ook nergens opquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar hij is vroegerder dan Statham, en die doet wel mee.
jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:45 schreef Uccie het volgende:
Mag Magnum PI ook, gewoon vanwege de snor?
ja zonder komt ie er niet bij.quote:
Volgens mij is hij dood.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:49 schreef sp3c het volgende:
leeft de fatman van jake en the fatman eigenlijk nog
das een goede badguy
gewoon omdat hij fat is
Klopt wel ja, maar in de eerste twee kon het nog net omdat hij de enige was. Die jonkies in drie gingen echt nergens overquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
en dat sloeg ook nergens op
zeg nou zelf
Oe dan weet ik nog iemand, Rutger Hauer. Als hoboquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Als bad guy moet je gewoon Jeroen Krabbe nemen natuurlijk, en dat hij dan dood gaat aan het eind.
Of gewoon Sam Jackson.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef YokiKater het volgende:
Als bad guy moet je gewoon Jeroen Krabbe nemen natuurlijk, en dat hij dan dood gaat aan het eind.
ik hoopte dat ze dood gingen maar dat gebeurde nietquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:51 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klopt wel ja, maar in de eerste twee kon het nog net omdat hij de enige was. Die jonkies in drie gingen echt nergens over
Hobo with a shotgunquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe dan weet ik nog iemand, Rutger Hauer. Als hobo
Daar zat ik ook nog aan te denken jaquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Jaaaaaaquote:Op donderdag 5 maart 2015 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
the hitcher dat was ook supercool ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef sp3c het volgende:
rutger hauer speelde ook een keer een blinde samurai ofzo in een film
godverdetopshow man
we kunnen alleen maar hopenquote:
Blind Fury.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:56 schreef sp3c het volgende:
rutger hauer speelde ook een keer een blinde samurai ofzo in een film
godverdetopshow man
The Hitcher was ook goed. Zeker die scene met dat vingerpatatje.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja die. The Hitcher was een andere. Was hij ook een bad guy dat wel.
Die heeft nog in een serie gespeeld die ik heb gevolgd. Denk niet dat iemand die serie kent.quote:Op donderdag 5 maart 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
Michael Madsen zou ook nog wel badguy kunnen spelen.
Die speelt ook alleen maar b-films eigenlijk, terwijl het niet eens zo'n beroerde acteur is.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Die heeft nog in een serie gespeeld die ik heb gevolgd. Denk niet dat iemand die serie kent.
http://en.wikipedia.org/wiki/Vengeance_Unlimited
Reservoir Dogs is niet echt een B-film. Of Kill Bill. Maar ik ben ook wel fan van hem ja.quote:Op donderdag 5 maart 2015 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die speelt ook alleen maar b-films eigenlijk, terwijl het niet eens zo'n beroerde acteur is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |