Is deels gewenning. Wat ik wel eens doe als ontbijt is overnight oats maken. Kost je 's ochtends helemaal geen tijd om te maken, omdat je het de avond ervoor klaar zet. Het is ook nog eens redelijk makkelijk weg te werken.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Questular het volgende:
Hmmm als ik rond 07:15 in de gym sta moet ik echt wel iets van eten binnen hebben gekregen.
quote:He’s only been running for a few years; bodybuilding and never retiring, says Charles Eugster, are the secrets to his success.
quote:The medal-winning rower, runner, and body builder, finally took up serious bodybuilding when he was 87, having looked in the mirror and disliking what he saw.
Knap, maar onrealistisch voor 99% van de mensen boven de 90.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:58 schreef seto het volgende:
95-Year-old Smashes 200m World Record: ‘Bodies Can be Rebuilt at Any Age’
[..]
[..]
Pff zo vroeg krijg ik echt nog niks naar binnen. Fasted trainingen werken daarentegen heerlijk bij mij.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:21 schreef Questular het volgende:
Hmmm als ik rond 07:15 in de gym sta moet ik echt wel iets van eten binnen hebben gekregen.
Dat heb ik ook. Om 6.50 sta ik in de gym en tegen 8 uur ben ik op mijn werk en eet ik mijn ontbijt (wat oats met melk).quote:Op maandag 16 maart 2015 20:21 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Pff zo vroeg krijg ik echt nog niks naar binnen. Fasted trainingen werken daarentegen heerlijk bij mij.
Ik vind die powerlift bench press techniek echt als vals spelen eruit zien. Zo kan iedereen wel 20% bij zijn bench erop gooien. Ik doe het ze nog steeds niet na hoor maar ik vind het gewoon afdoen aan de sportquote:Op maandag 16 maart 2015 21:12 schreef Snakey het volgende:
Cool. http://sheiko-program.ru/(...)l-bench-press-record
Yan Urusov was the strongest in the Category 66kg/145lbs. He set a new Russian National Record with 225kg/496lbs.
Holy moses... Dat is bijna 3,5 x z´n BW.
Ik ben nog steeds op zoek naar de goede techniek, en ik kwam daarbij ook tegen dat het beter is om flink te archen om je schouders te ontlasten, omdat je armen veel minder ver zakken (ellebogen onder het niveau van de bench bij "vlakke" benchpress).quote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:21 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik vind die powerlift bench press techniek echt als vals spelen eruit zien. Zo kan iedereen wel 20% bij zijn bench erop gooien. Ik doe het ze nog steeds niet na hoor maar ik vind het gewoon afdoen aan de sport
ROM is ook veel kleiner, zou zelf echt nooit die techniek gebruiken tenzij ik mee doe aan een powerliftcompetitiequote:Op dinsdag 17 maart 2015 01:43 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op zoek naar de goede techniek, en ik kwam daarbij ook tegen dat het beter is om flink te archen om je schouders te ontlasten, omdat je armen veel minder ver zakken (ellebogen onder het niveau van de bench bij "vlakke" benchpress).
Fasted? Hoe laat trainde je voorheen?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 08:47 schreef Ethanolic het volgende:
Vanmorgen voor het eerst voor mijn werk getraind, dat beviel echt prima
enkel water met protein en een caff cap van tevoren. Dus wel carbloos.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 09:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Fasted? Hoe laat trainde je voorheen?
Haha, ja het was ook meer een lief dagboek postquote:Op dinsdag 17 maart 2015 11:56 schreef fathank het volgende:
Wacht gewoon tot je ff langs de fysio bent geweest. Ontzie je rug in ieder geval dus ga lekker curlen met een belt ofzo.`
Wij kunnen niet voor jou bepalen of je wel of niet moet gaan trainen. JIj hebt last van je rug, jij kan het het beste inschatten. Met termen als "mijn onderrug heeft het begeven" en "vandaag begint het echt vervelend te worden" is het enigzins lastig een diagnose te stellen.
Ik neem een bak koffie en dan ga ik. Maar ik train dan ook al jaren 's morgens. Ik moet er juist niet aan denken om met een volle maag te trainen. Het is maar wat je gewend bent.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 10:07 schreef DjMark het volgende:
Als je de dag/avond ervoor ook gewoon goed gegeten hebt, hoef je IMHO 's ochtends niet per se veel te eten om toch lekker te kunnen trainen.
Wat mij geholpen heeft: Sta niet helemaal kaarsrecht maar al klein een beetje naar voren gebogen (vanuit je onderrug). Ga dan, zonder die hoek te veranderen naar beneden en weer naar boven terwijl je constant spanning op je benen houdt. Zou super stabiel moeten voelen.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heeft iemand nog tips om m'n (lowbar) squat te verbeteren? Inmiddels raak ik erg gefrustreerd met deze oefening. Ik let altijd goed op form en na heel wat techniek gerelateerde filmpjes gezien te hebben ga ik steeds met goede moed het squatrack in, maar het wil maar niet lukken.
Als ik omhoog kom ben ik heel instabiel en shift mijn zwaartepunt naar voren....
Mijn stats zijn (5x5) 50kg OHP en 110kg DL, dan valt een 60kg squat wel erg in het niet
Doe je iets om je core sterker te krijgen? En zeg niet: ja DL, ajb, dat is niet genoeg.quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:24 schreef Jedi_Pimp het volgende:
Heeft iemand nog tips om m'n (lowbar) squat te verbeteren? Inmiddels raak ik erg gefrustreerd met deze oefening. Ik let altijd goed op form en na heel wat techniek gerelateerde filmpjes gezien te hebben ga ik steeds met goede moed het squatrack in, maar het wil maar niet lukken.
Als ik omhoog kom ben ik heel instabiel en shift mijn zwaartepunt naar voren....
Mijn stats zijn (5x5) 50kg OHP en 110kg DL, dan valt een 60kg squat wel erg in het niet
Waarom zou dat (DL) niet genoeg zijn voor de core als hij ook squat?quote:Op dinsdag 17 maart 2015 14:58 schreef Snakey het volgende:
[..]
Doe je iets om je core sterker te krijgen? En zeg niet: ja DL, ajb, dat is niet genoeg.
En, wel eens van de valsalva maneuver gehoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |