Ja de hele vloer ligt ermee onder.quote:Op zondag 15 maart 2015 17:48 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
gast het bloed spuit uit zijn knieën van de druk
Ik zie er wel een tulp in!quote:Op zondag 15 maart 2015 19:12 schreef Snakey het volgende:
Benni was er trouwens niet bij in Melbourne. Torned pec.
[ afbeelding ]
Mm, ik dacht twee neukende schildpadden. Misschien moet ik Freud even bellen.quote:Op zondag 15 maart 2015 20:16 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Ik zie er wel een tulp in!
Gelukkig heeft hij magic beard powers, dan is dat zo weer beter.quote:Op zondag 15 maart 2015 19:12 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
wel goeie definition onze scandinavierquote:Op zondag 15 maart 2015 20:18 schreef Snakey het volgende:
[..]
Mm, ik dacht twee neukende schildpadden. Misschien moet ik Freud even bellen.
Het is gewoon tornquote:Op zondag 15 maart 2015 19:12 schreef Snakey het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, weer wat geleerd.quote:Op maandag 16 maart 2015 10:53 schreef seto het volgende:
[..]
Het is gewoon torndacht even dat hij zo'n hipster mohawk had door die deur
Ik zag dit moment vanuit een andere hoek al voorbij komen op twitter. Doe ie het nou op sokken?quote:Op zondag 15 maart 2015 12:36 schreef Snakey het volgende:
Eddie Hall nieuw world record deadlift, 462 kilo.![]()
Arnie gaat uit zijn bol.![]()
[ afbeelding ]
https://www.facebook.com/giantslive?fref=nf
Uiteraard.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ik zag dit moment vanuit een andere hoek al voorbij komen op twitter. Doe ie het nou op sokken?
Wat ik vaak doe is: kom melk opwarmen in magnetron. Schep whey + brinta erdoorheen tot het een pap is. Daarna nog 3-4 eieren gebakken, omkleden, preworkout en knallen maar. Na de workout gelijk een banaan en een shake van 2 scheppen whey isolaat.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Questular het volgende:
Het zie er naar uit dat ik binnenkort in de vroege ochtend mn work out ga doen (werktijden wijziging). Nu ben ik gewend om goed gegeten te hebben voordat ik begin dus als mensen een goed pre work out ontbijt voor me hebben (wat snel weg te krijgen is) dan hoor ik dat graag
Havermout in de magnetron.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:03 schreef Questular het volgende:
Het zie er naar uit dat ik binnenkort in de vroege ochtend mn work out ga doen (werktijden wijziging). Nu ben ik gewend om goed gegeten te hebben voordat ik begin dus als mensen een goed pre work out ontbijt voor me hebben (wat snel weg te krijgen is) dan hoor ik dat graag
Food is for function... taste doesn't matter.quote:
Nou, veel plezier. Ik gebruik het voor beide.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:17 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Food is for function... taste doesn't matter.
ik het liefste ook, dus suggesties?quote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Nou, veel plezier. Ik gebruik het voor beide.
thx dit is wel de soort snelle optie waar ik naar opzoek benquote:Op maandag 16 maart 2015 17:12 schreef Eleiko het volgende:
Ik krijg Brinta met koude melk ook wel weg. Koop een Grote Shakebeker > 1 liter, 0,75 liter melk 150 gram Brinta, schudden en dan in 1 teug naar binnen. Sneller kan bijna niet.
Mja, ik heb eigenlijk geen eten nodig voor m'n workout. Pak meestal alleen een whey shake om alvast wat eiwitten binnen te krijgen. Ik heb nooit iets gemerkt van meer/minder koolhydraten oid.quote:Op maandag 16 maart 2015 17:18 schreef Questular het volgende:
[..]
ik het liefste ook, dus suggesties?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |