De schade is vast van epische proporties... dat dan weer wel...quote:Op dinsdag 12 mei 2015 09:42 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Episch centrum is maar zo'n 50km van het gebied waar ik rondliep tijdens de vorige aardbeving. Deze zou wel eens de nekslag kunnen zijn voor een boel huizen die al zwaar beschadigd waren tijdens de vorige.
quote:Op dinsdag 12 mei 2015 10:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De schade is vast van epische proporties... dat dan weer wel...
Geen gewone toeslag, nee, een éxtra toeslag.quote:
Dat kan. Stel, je gaat alleen op vakantie, dus je wilt een 1-persoonskamer. Dan betaal je een toeslag. En dan wil je ook wifi. Dan betaal je een extra toeslag.quote:Op dinsdag 12 mei 2015 15:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen gewone toeslag, nee, een éxtra toeslag.
Ja, klopt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2015 02:34 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh shiiit! Je hebt gelijk. De werkwoorden die voorafgaan in de zin zijn ook tt.
Niet opgelet.
Je wordt oud, Keesquote:
quote:Op woensdag 11 februari 2015 10:22 schreef iemand het volgende:
Maar voor een excotische fitting dan kan je zoeken wat je wilt, dan kan je beter bij een vakhandel terecht!
Al die dooien op de fiets ookquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:43 schreef ratatat het volgende:
Denk dat toerders er toch best veel aan hebben om met hartslag te fietsen. Niet dat je per se een strak schema moet volgen maar het is wel handig om te weten hoe die schemas in elkaar zitten en wat je hartslagzones zijn. Zo krijg je een beter idee waar je mee bezig bent en is het makkelijker progressie te maken.
Tot zo'n 9 maanden geleden gebruikte ik ook m'n hartslagmeter, maar dan vooral als in 'hartslag onder de 165 en ik zit goed'. Kwam altijd helemaal naar de getver thuis en veel langer dan 2 uur hield ik het niet vol. Nu wat meer bewust van hartslagzones en trainingsschemas tijdens het fietsen en dankzij de duurritten is m'n efficiëntie echt keihard omhoog gegaan. En als ik dan wat intensiever ga doen tussendoor weet ik iig hoelang en hoevaak je bepaalde intensiteiten kan doen waardoor ik niet meer de rest van de dag kreupel loop.
Ik bewaar mijn voorruiten ook altijd op de gangquote:Op vrijdag 15 mei 2015 14:53 schreef iemand het volgende:
[..]
Dat je nu mag kiezen vind ik al een voorruit gang.
En voor een pastagerecht heb je geen maso nodig?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:58 schreef Cherna het volgende:.
Een passagerecht is op te laden en dat gratis. Dan heb je geen sado nodig.
Geen idee hoe de bedrijfslijder hierop zou reageren.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:45 schreef iemand het volgende:
Voor een kantoorbaan zal het mij een rotzorg zijn of een collega wel of geen stickie in de pauze rookt zolang zijn werk daar niet onder leid.
Gecorrigeerdquote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:48 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee hoe de bedrijfsleider hierop zou reageren.
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef iemand die ik graag mag het volgende:
Ik heb mijn vingertoppen geveild met een diamantveil en wow wat een precieze reactie op mijn telefoon nu
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 07:28 schreef LXIV het volgende:
Waarom, waarom, waarom vallen politieagenten in Mexico studenten aan die leraar willen worden en waarom gebeurt dit op zo'n vrede wijze.
Die hele bendecultuur in Mexico moet uitgeroeid worden. Letterlijk uitgeroeid, met wortel en tak. Het leger inzetten en ze gewoon allemaal afmaken, hun dorpen platbranden en er zout strooien.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 19:09 schreef CaryAgoys het volgende:
[..]
Voor functies waar je veel aan zogenaamd whining en dining moet doen zoals IB is dat toch juist een voordeel?
quote:Op woensdag 20 mei 2015 22:22 schreef bruinwerker het volgende:
Ik vond laatst een silovaantje van een pakkie peuken in mijn jas van echt iets van 6 jaar geleden, toen het nog 4,60 was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |