abonneren op de telegraafquote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
Wat doen jullie meestal? Bij de een of twee na laatst rol wc papier, nieuwe kopen?
en met mede in stand houden... meh.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
abonneren op de telegraaf
Ik heb altijd een voorraad. Koop zo'n XL-verpakking als ze in de aanbieding zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
Wat doen jullie meestal? Bij de een of twee na laatst rol wc papier, nieuwe kopen?
ja maar die is ook niet oneindig of is die aanbieding er steeds voordat je voorraad in gevaar komt?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb altijd een voorraad. Koop zo'n XL-verpakking als ze in de aanbieding zijn.
Twee na laatste.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
Oehhhh living on the edge!quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
er werd vaak gepost dat ze niet tegen anderen durfde te zeggen dat ze utopia kijken.
ik durf niet tegen mijn vrienden/familie te zeggen dat ik op fok in de coss zit
beter nog niet vastpakkenquote:
Ja, en anders koop ik het buiten de aanbieding. Dat durf ik!quote:Op zondag 17 mei 2015 11:23 schreef PeZu het volgende:
ja maar die is ook niet oneindig of is die aanbieding er steeds voordat je voorraad in gevaar komt?
Eenmaal, andermaal, verkocht?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef PeZu het volgende:
Ik heb mijn vingertoppen geveild met een diamantveil
die heb ik ook altijdquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en anders koop ik het buiten de aanbieding. Dat durf ik!
[ afbeelding ]
Ja die is lekkerquote:Op zondag 17 mei 2015 11:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, en anders koop ik het buiten de aanbieding. Dat durf ik!
[ afbeelding ]
Geen tieptyfus meer?quote:Op zondag 17 mei 2015 11:25 schreef PeZu het volgende:
Ik heb mijn vingertoppen geveild met een diamantveil en wow wat een precieze reactie op mijn telefoon nu
ooh kakquote:
nee maar deze welquote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Copycat het volgende:
Mag ik 'm meenemen naar het originele taalfouten-topic?
Dat is voor een ander topic. Het tenenkrommende topic. Dubbelop, ook.quote:
Eet jij wc papierquote:Op zondag 17 mei 2015 11:27 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ja die is lekkerNet als die van de AH met de blauwe vlindertjes
Je bent zelf een rkv!quote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef PeZu het volgende:
Rare aannames die jullie daar doen dames van de rvk
was dat dan nu weer?quote:
geen idee ik postte rvk.quote:
Hier een poosje terug iets van gezegd. Daredevil, ik, want dat was de Jumbo waar laatst een klant werd gemolesteerd.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:30 schreef Voxs het volgende:
Die jumbo maakt het vaak wel bont met taalfouten
rode kut vereniging?quote:
die gasten zijn ontslagenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hier een poosje terug iets van gezegd. Daredevil, ik, want dat was de Jumbo waar laatst een klant werd gemolesteerd.
hahaha zie boven je post.quote:
Ja, maar toen voerden ze nog een waar terreurbewind.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 11:36 schreef Copycat het volgende:
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #79
Niet lezen gaat...quote:Op zondag 17 mei 2015 11:36 schreef Copycat het volgende:
TTK / Originele taal- en spelfouten op FOK! #79
Ik heb je er nog niet zien staan.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:41 schreef Ygritte het volgende:
Niet lezen gaat...
Sta er zelf vast ook tussen
zulks een aardige klootzakkenmevrouwquote:
Ik doe nog wel eens 'aanelkaar of aan elkaar' verkeerd, waardoor er dan dus inderdaad compleet iets anders staat dan ik bedoel te zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef Copycat het volgende:
Te vaak komen mensen daar op hoge poten verhaal halen. Ook wel vermakelijk, maar op deze manier haal je die angel er uit.
Het is ook de bedoeling dat het echt originele fouten zijn. Geen doorsnee d-t-tjes, maar grappige foutjes die vaak ook onbedoeld heel charmant zijn.
nee precies. ik werd er knetter gek vanquote:Op zondag 17 mei 2015 11:54 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik doe nog wel eens 'aanelkaar of aan elkaar' verkeerd, waardoor er dan dus inderdaad compleet iets anders staat dan ik bedoel te zeggen.
(ik geef de schuld aan te veel engels lezen)(of was het nou teveel)
Ohw en laten we het maar niet over d's en t's hebben![]()
Je bent zelf heel charmantquote:Op zondag 17 mei 2015 11:50 schreef Copycat het volgende:
Te vaak komen mensen daar op hoge poten verhaal halen. Ook wel vermakelijk, maar op deze manier haal je die angel er uit.
Het is ook de bedoeling dat het echt originele fouten zijn. Geen doorsnee d-t-tjes, maar grappige foutjes die vaak ook onbedoeld heel charmant zijn.
quote:
Ohw... ik dacht je nieuwe tatoeage van [insert] random debiel iets om lollig over te komen[/insert]quote:
net of ik onder zitquote:Op zondag 17 mei 2015 12:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
[..]
Ohw... ik dacht je nieuwe tatoeage van [insert] random debiel iets om lollig over te komen[/insert]
jupsquote:
ik 3quote:
Kliekje, bed, tomato, tomato.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je probeert me in je kliekje te trekken, hè?
[ afbeelding ]
ah zaadjes dusquote:Op zondag 17 mei 2015 12:08 schreef rico80 het volgende:
Status report:
4 van 10 trostomatenplanten naar de klote
Paar paprikaplantjes op half 7
Courgettes gaan top
Veldsla en rucola gaan als de brandweer
Selderij doet mweh
Prei, mweh
Andijvie gaat top
De kruiden gaan wel aardig ( tijm, peterselie, basilicum, marjolein )
Oh ja en de uien gaan ook wel aardig volgens mij
Toch vandaag maar even de plexiglazen platen erboven hangen die hier al maanden staan, want 1 stevige bui en de boel is weer naar de getsie
In for more?quote:
Ja ik en nu?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef Joezi het volgende:
Zitten enkelen hier weer om de COS te grienen_!
heb op elke voet een tattoo links een naam recht een prinsessen kroon voor dochterquote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In for more?
Dikke vette sleeve ofzo vind ik echt supervet, maar ik denk niet dat ik dat ooit ga doen. Ben als de dood dat ik het dan na 10 jaar niks meer vind.
Bij mij heb je dat niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In for more?
Dikke vette sleeve ofzo vind ik echt supervet, maar ik denk niet dat ik dat ooit ga doen. Ben als de dood dat ik het dan na 10 jaar niks meer vind.
Ja zaadjes ja, moet nog wel wat hoor later in het jaar, ik heb nog bieten liggen, bloemkool, tuinbonen en winterprei.quote:
This is why we can't have nice thingsquote:Op zondag 17 mei 2015 12:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, het is al 1,5 jaar hetzelfde en het doet er totaal niet toe.
Ik vind een sleeve soms wel mooi maar niet als het abrupt stopt bij de pols. Mooier is een geleidelijke overgang naar meer huid.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In for more?
ik kan slecht tegen discriminatie mijn excuusquote:Op zondag 17 mei 2015 12:10 schreef Joezi het volgende:
[..]
Waar maak je je druk om, het is al 1,5 jaar hetzelfde en het doet er totaal niet toe.
jups ik wil een schouderarm piece, tradiotioneel gezet met babmboo naalden, zo'n dude gaat dan eerst paar keer gezellig met je keuvelen en maakt een patroon op jouw persoonlijkheid als hij beslist of je 'waardig' bent.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
In for more?
Oh ik vind zeker ook niet alles mooi. Alles valt en staat met mooi gezet en bijna kunst enzv.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:12 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik vind een sleeve soms wel mooi maar niet als het abrupt stopt bij de pols. Mooier is een geleidelijke overgang naar meer huid.
Discriminatie zal er altijd zijn dat zit in de mens. En ook jij doet er onbewust aan mee met alleen al met je dagelijkse boodschappen.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik kan slecht tegen discriminatie mijn excuus
juist, enzv.quote:Op zondag 17 mei 2015 12:15 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh ik vind zeker ook niet alles mooi. Alles valt en staat met mooi gezet en bijna kunst enzv.
Tis erg of niet?quote:Op zondag 17 mei 2015 12:25 schreef PeZu het volgende:
Weet je het is ook niet zo gek dat hooikoorts kut is, mijn lijf geeft gewoon aan ik wil geen bomen cum in me.
quote:Op zondag 17 mei 2015 12:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
This is why we can't have nice things___
jups...quote:Op zondag 17 mei 2015 12:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Tis erg of niet?
Heb mijn hele neus bleeehggg... al een pakje zakdoeken 'op'.
Spannend. Ga ik blij zijn met winst op PEC en een kleine 40 euro verlies, of pak ik een troostprijs van ruim 75 piek.quote:
PEC heeft niks meer te winnen toch, dit wordt achter de schermen wel geregeldquote:Op zondag 17 mei 2015 13:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Spannend. Ga ik blij zijn met winst op PEC en een kleine 40 euro verlies, of pak ik een troostprijs van ruim 75 piek.
Ahh, dat is jammer ja. Kan je beter een ouwe Polaroid kopen.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:47 schreef isax het volgende:
ik had bij de kringloop winkel een Kodak Colorburst 250 gespot.
ik zit nog steeds te overwegen om terug te gaan om toch te kopen ook al weet ik dat er geen film voor is
Een neef van mij bezit een digitale camera dan kun je gelijk de foto zien op een klein schermpje achterop, best vernuftquote:Op zondag 17 mei 2015 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ahh, dat is jammer ja. Kan je beter een ouwe Polaroid kopen.
die heb ik eenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ahh, dat is jammer ja. Kan je beter een ouwe Polaroid kopen.
echt?quote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een neef van mij bezit een digitale camera dan kun je gelijk de foto zien op een klein schermpje achterop, best vernuft
wowquote:Op zondag 17 mei 2015 13:54 schreef Joezi het volgende:
[..]
Een neef van mij bezit een digitale camera dan kun je gelijk de foto zien op een klein schermpje achterop, best vernuft
Ze hebben FEY-VIT gekeken, en de spelers hebben een grote voorkeur voor FEY in de play offs.quote:Op zondag 17 mei 2015 13:50 schreef Joezi het volgende:
[..]
PEC heeft niks meer te winnen toch, dit wordt achter de schermen wel geregeld
quote:Op zondag 17 mei 2015 13:55 schreef isax het volgende:
[..]
die heb ik een
maar deze zag er echt heel vet uit
maar de film word anders ontwikkeld dan polaroid dus kan je niet fixen. je kan wel een of ander film van fuji fixen zodat het werkt maar ik weet het nog niet want ook al koste die maar 10 euro dat soort film verkopen ze weer niet in nederland
Gebaseerd op de laatste maanden wel jaquote:Op zondag 17 mei 2015 13:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze hebben FEY-VIT gekeken, en de spelers hebben een grote voorkeur voor FEY in de play offs.
Veel realistischerquote:Op zondag 17 mei 2015 13:58 schreef Scrutinizer het volgende:
FotografieDat wordt toch niets, ik blijf alles gewoon tekenen en schilderen.
Meeste wat ik koop breng ik weer terug, misschien moet ik wat wat vaker nuchter gaan shoppenquote:Op zondag 17 mei 2015 14:04 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zo net kleding kasten uitgezocht meeste winterkleding opgeruimd... en weggegooid een hoop.
Waarom kopen wij vrouwen dingen die we nooit dragen
quote:Op zondag 17 mei 2015 14:07 schreef Joezi het volgende:
[..]
Meeste wat ik koop breng ik weer terug, misschien moet ik wat wat vaker nuchter gaan shoppen
Jaaa, een Rolleiflexquote:Op zondag 17 mei 2015 14:09 schreef isax het volgende:
[..]
als ik zulke dingen zie snap ik digitale fotografie echt niet
ik wil mega graag een 6x6 maaaaaar die zijn belachelijk duur dus ik kijk iedere week bij kringloop winkels of ik er een spot
[ afbeelding ]
Ik zou hem kopen omdat cool! Hier ook een rijtje oude camera (erfstukken)quote:Op zondag 17 mei 2015 13:47 schreef isax het volgende:
ik had bij de kringloop winkel een Kodak Colorburst 250 gespot.
ik zit nog steeds te overwegen om terug te gaan om toch te kopen ook al weet ik dat er geen film voor is
lol met een shirtje minder gek, ik heb veel dezelfde tshirtjesquote:Op zondag 17 mei 2015 14:08 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb ooit een jas gekocht een zwarte leren motor jack zeg maar. week later kom ik thuis met precies zon jack triester kon niet
En waar moet je dat allemaal neerzetten? Past dit wel bij je opruimmethode?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hem kopen omdat cool! Hier ook een rijtje oude camera (erfstukken)
Ja want ik wordt er blij van en vind ze mooi, dus dan mag het van mariequote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
En waar moet je dat allemaal neerzetten? Past dit wel bij je opruimmethode?
Ik heb twee dezelfde sokken aan.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:14 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol met een shirtje minder gek, ik heb veel dezelfde tshirtjes
Dat is raarquote:
hier drie laden volquote:Op zondag 17 mei 2015 14:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zou hem kopen omdat cool! Hier ook een rijtje oude camera (erfstukken)
Goffer... Rij je Leiden in, is er marathon.. 1,5 uur over een stukje van 20 minutenquote:Op zondag 17 mei 2015 13:22 schreef rico80 het volgende:
Goffer, ga je de deur uit, sta je ineens 20 minuten stil op een kruising voor een of ander wielren gezeik. Borden iets eerder was fijn geweest, had ik een andere route gereden
Ontspan... Zen...
Onterven met die hap!quote:Op zondag 17 mei 2015 14:33 schreef akveor het volgende:
Mem en zussie gespot... links...
[ afbeelding ]
Wie?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:33 schreef akveor het volgende:
Mem en zussie gespot... links...
[ afbeelding ]
lik mijn moederneukende kutgatquote:
Ik las het. Het ging me meer om het totaalbeeld. Het is een zoekplaatje van dingen die mis zijn.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
lik mijn moederneukende kutgat![]()
liedje is een cover btw
Tietjes in de lucht en gaan. Subtiel allemaal hoor.quote:
Voor de jeugd wel leuk toch, ik luisterde op mijn 10de ook al NWA casettesquote:Op zondag 17 mei 2015 14:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik las het. Het ging me meer om het totaalbeeld. Het is een zoekplaatje van dingen die mis zijn.
Die wilde ik net plaatsen.quote:Op zondag 17 mei 2015 14:54 schreef Joezi het volgende:
lol dat liedje werd ook eens bij Nederlandse idols auditie gedaan
Kan jij een beetje zingen?quote:Op zondag 17 mei 2015 14:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die wilde ik net plaatsen.
Doe mij Miley maar.
Miley.
Nee!quote:
Jurassic Bark?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:05 schreef PeZu het volgende:
Zap je naar comedy central saddest futurama ever, bam right in the feels
tuurlijkquote:
Maar de eigenaar had toch beloofd dat er binnen een paar jaar CL gespeeld zou worden in Arnhem?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef Joezi het volgende:
[..]
Europa league he, derde plek is direct, de 4 daaronder play offs
De vorige eigenaar bij presentatie van de nieuwe eigenaar die al weg is en een stadionverbod heeft wegens het dreigen met amputeren van vingers.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar de eigenaar had toch beloofd dat er binnen een paar jaar CL gespeeld zou worden in Arnhem?
Gezellig daarquote:Op zondag 17 mei 2015 15:15 schreef Joezi het volgende:
[..]
De vorige eigenaar bij presentatie van de nieuwe eigenaar die al weg is en een stadionverbod heeft wegens het dreigen met amputeren van vingers.
Een vinger van iemand anders.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je 1 vinger moest amputeren, welke zou je dan kiezen?
linker pink yakuza stijlquote:Op zondag 17 mei 2015 15:18 schreef Joezi het volgende:
[..]
Als je 1 vinger moest amputeren, welke zou je dan kiezen?
Pink rechts. Hoewel ik die wel gebruik bij het theedrinken.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:24 schreef Joezi het volgende:
Ik zit even te oefenen, pink heb je inderdaad het weinigste aan
waardeloos hak maar afquote:
je bent mork van orkquote:Op zondag 17 mei 2015 15:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pink rechts. Hoewel ik die wel gebruik bij het theedrinken.
ik mag ze wel altijd zo zijdezachtquote:Op zondag 17 mei 2015 15:30 schreef Ygritte het volgende:
[ afbeelding ]
Just touched the murder parts... still alive...
Hij heeft zichzelf uitgeroepen tot de winnaar van de Utopia-500-dagen-quiz hoewel een andere user alle antwoorden eerder postte dan hij.quote:
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij heeft zichzelf uitgeroepen tot de winnaar van de Utopia-500-dagen-quiz hoewel een andere user alle antwoorden eerder postte dan hij.
Onze Burner?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Is die andere er niet meer? Af en toe kwam hij wel eens hier (ruzie maken). Homo geloof ik.
Met Brain welquote:Op zondag 17 mei 2015 15:46 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee die maakt geen ruzie, en die is er nog steeds
Burnerquote:Op zondag 17 mei 2015 15:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van wie was die "I want to believe" ook al weer?
ebinas toch?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van wie was die "I want to believe" ook al weer?
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij heeft zichzelf uitgeroepen tot de winnaar van de Utopia-500-dagen-quiz hoewel een andere user alle antwoorden eerder postte dan hij.
quote:Op zondag 17 mei 2015 15:51 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Dan zal hij het zijn. Had hij later een bewegende ui met een mannetje?
ooh ja die met die halve sportschool in zijn woonkamer...quote:
toegegeven alles maar freshfruit is niet zo moeilijk en gunt ls ook zijn plezier. Lichtpuntje in de duisternis.quote:
Komt niet meer hier, en terecht natuurlijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:52 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Houdt hij zich rustig nou? Leek me nogal een driftkikker.
Ik volg je niet. Wat heeft dat vruchtje ermee te maken?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef PeZu het volgende:
toegegeven alles maar freshfruit is niet zo moeilijk en gunt ls ook zijn plezier. Lichtpuntje in de duisternis.
Dat was de snelle user tijdens de quiz.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wat heeft dat vruchtje ermee te maken?
Er zou een aparte COS moeten zijn waar je alleen na afname IQ-test in mag, beetje zoals KPD. Probleem is alleen dat het daar dan bijzonder rustig zal blijvenquote:Op zondag 17 mei 2015 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
toegegeven alles maar freshfruit is niet zo moeilijk en gunt ls ook zijn plezier. Lichtpuntje in de duisternis.
Kern van waarheidquote:
die won en ls gaf toe dat ff veel sneller wasquote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik volg je niet. Wat heeft dat vruchtje ermee te maken?
Probleem is dat de mensen die voor die test slagen niet echt Utopia kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef rico80 het volgende:
[..]
Er zou een aparte COS moeten zijn waar je alleen na afname IQ-test in mag, beetje zoals KPD. Probleem is alleen dat het daar dan bijzonder rustig zal blijven
er zit zeker een kern inquote:Op zondag 17 mei 2015 15:57 schreef Joezi het volgende:
[..]
Kern van waarheidAlleen is het in Marokko echt wel racistischer tegen Berbers, donkere Afrikanen en Chinezen
probleem?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probleem is dat de mensen die voor die test slagen niet echt Utopia kijken.
Exact mijn punt. Ik ben gewoon een beetje een rarequote:Op zondag 17 mei 2015 15:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Probleem is dat de mensen die voor die test slagen niet echt Utopia kijken.
Tayu?quote:Op zondag 17 mei 2015 15:58 schreef rico80 het volgende:
[..]
Exact mijn punt. Ik ben gewoon een beetje een rareEr was trouwens eerder nog een Mensa lid maar die heeft ook afgehaakt. Was ook veel met het boeddhisme bezig, reuze interessant. Naam even kwijt..
nee man.quote:
LS is net het debiele neefje. Iedereen weet beter, maar denkt: 'Laat 'm maar in die waan'.quote:Op zondag 17 mei 2015 15:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat was de snelle user tijdens de quiz.
Hij won en gaf vervolgens toe dat een ander sneller was?quote:
quote:
ja..quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij won en gaf vervolgens toe dat een ander sneller was?
I rest my voorgaande case.
Als LS z'n pc uitdoet gaat het licht in Utopia uit, zegt men.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:00 schreef Copycat het volgende:
[..]
LS is net het debiele neefje. Iedereen weet beter, maar denkt: 'Laat 'm maar in die waan'.
Daar hield ze na drie weken al innig van.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:01 schreef Joezi het volgende:
Ze was verliefd op een Nepalees ontmoet op vakantie, hopelijk is alles okay
OP op zwart, geen polls, mods zonder werk, alles.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als LS z'n pc uitdoet gaat het licht in Utopia uit, zegt men.
Verliefd zijn is een toverbalquote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar hield ze na drie weken al innig van.
Men als in LekkerSimpel?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Als LS z'n pc uitdoet gaat het licht in Utopia uit, zegt men.
Al lang niets meer van Japie vernomen. Hoop dat dat zo blijft.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men als in LekkerSimpel?
De beste vrind van TerrorJaap.
Ik denk dat dat ook een debiel neefje relatie is.. Jaap was kandidaat Grootmeesterquote:Op zondag 17 mei 2015 16:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Men als in LekkerSimpel?
De beste vrind van TerrorJaap.
Zijn talenten lagen inderdaad in het autistisch spectrum.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:10 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook een debiel neefje relatie is.. Jaap was kandidaat Grootmeester
Vorig jaar zag ik hem nog op de uitvaart van Leo. Hij nam twee stoelen in.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Al lang niets meer van Japie vernomen. Hoop dat dat zo blijft.
Ja, dat afvallen van hem was ook een wassen neus. Hij heeft op een gegeven moment dat ook weer willen gebruiken om in de belangstelling te komen staan. Hij zocht daartoe contact met bekende deelnemers van Obese en The Biggest Loser. Obese heeft hem als kandidaat keer op keer afgewezen, begreep ik.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vorig jaar zag ik hem nog op de uitvaart van Leo. Hij nam twee stoelen in.
Is zelfs nog een foto van ons genomen. Samen met anderen. Niet dat je denkt dat wij erg close waren. Zijn overtollige kilo's deden mij ook dik lijken. Ik ben daarna direct op dieet gegaan.
The Biggest Loser is hem wel op zijn lijf geschreven.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja, dat afvallen van hem was ook een wassen neus. Hij heeft op een gegeven moment dat ook weer willen gebruiken om in de belangstelling te komen staan. Hij zocht daartoe contact met bekende deelnemers van Obese en The Biggest Loser. Obese heeft hem als kandidaat keer op keer afgewezen, begreep ik.
De policors hier. Worden witheet als je verwijst naar de afkomst van iemand maar maken zelf mensen belachelijk op basis van lichaamsgewicht, intelligentie, geestelijke ziektes en geslacht.quote:
Nou ja, zwaartekracht geldt voor iedereen he, ook voor autisten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:24 schreef ChocoFan het volgende:
Hij deed toch ook springen van de duikplank? Dat is hem nog wel gelukt toen.
Yep, hij was NLP-ombudsman.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
The Biggest Loser is hem wel op zijn lijf geschreven.
Deed hij ook niet iets met NLP?
Oh, denk je weer zo. Ok dan. En hoi Brain.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:26 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
De policors hier. Worden witheet als je verwijst naar de afkomst van iemand maar maken zelf mensen belachelijk op basis van lichaamsgewicht, intelligentie, geestelijke ziektes en geslacht.
Lol, zou wat zijn als hij niet naar beneden was gevallen.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef rico80 het volgende:
[..]
Nou ja, zwaartekracht geldt voor iedereen he, ook voor autisten.
quote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh, denk je weer zo. Ok dan. En hoi Brain.
zie je het voor je spring van de plank, val je omhoog dan denk je echt wtf bbqquote:Op zondag 17 mei 2015 16:28 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, zou wat zijn als hij niet naar beneden was gevallen.
Wat doen die lui op jouw Facebook?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Yep, hij was NLP-ombudsman.
NLP is weer helemaal terug volgens mij. Heb een hoop van die figuren op Facebook die van die wijze spreuken posten. Spreuken die nogal open deuren zijn maar waarvan ik juist denk dat zijzelf het schoolvoorbeeld zijn van mensen die die wijsheden niet in de praktijk uitoefenen.
Of je blijft ineens zweven, ook een goed wtf momentje.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie je het voor je spring van de plank, val je omhoog dan denk je echt wtf bbq
wel tof om een keer te ervarenquote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Of je blijft ineens zweven, ook een goed wtf momentje.
Nee! Wel een paar van die 'Deel dit als je tegen verkrachting bent'-types en 'Ik wou dat er een trappetje naar de hemel was, dan kwam ik elke dag met je kletsen'-figuren, maar daar houdt het mee op. Gelukkig maar. Dit is soms al erg genoeg.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:30 schreef rico80 het volgende:
Heb jij ze niet dan? Ik ook een paar. Familie
Echt wel, maar ik zou dat niet willen in zo'n vliegtuig, wat een vrije val maakt naar beneden waardoor je eventjes geen zwaartekracht ervaart. Maar zweven lijkt me heerlijk.quote:
Moest vandaag toevallig naar de keuken hopsen om de keukenrol te pakkenquote:Op zondag 17 mei 2015 11:20 schreef PeZu het volgende:
TMIquote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moest vandaag toevallig naar de keuken hopsen om de keukenrol te pakken
whieeeee!quote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt wel, maar ik zou dat niet willen in zo'n vliegtuig, wat een vrije val maakt naar beneden waardoor je eventjes geen zwaartekracht ervaart. Maar zweven lijkt me heerlijk.
Ik heb er nu één die continu klaagt dat Facebook niks aan is, zegt mensen te ontvrienden die reclame maken of een foto van hun avondmaaltijd posten.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee! Wel een paar van die 'Deel dit als je tegen verkrachting bent'-types en 'Ik wou dat er een trappetje naar de hemel was, dan kwam ik elke dag met je kletsen'-figuren, maar daar houdt het mee op. Gelukkig maar. Dit is soms al erg genoeg.
Dus je bent niet naar die doorkijk-woning op de hoek verhuisd?quote:Op zondag 17 mei 2015 16:33 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moest vandaag toevallig naar de keuken hopsen om de keukenrol te pakken
lol nee,hier heb ik wel altijd de gordijnen open en inkijk van 2 zolderautisten ramen, waarvan eentje met een vishengel de voordeur sleutel naar beneden hengeltquote:Op zondag 17 mei 2015 16:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus je bent niet naar die doorkijk-woning op de hoek verhuisd?
Ach, die autisten die kom je toch nooit tegen. Hier tegenover woonde ook een vrouw die ik nog nooit buiten gezien heb. Verder dan de deur opendoen voor een pakketje van de postbode kwam ze niet.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:45 schreef Joezi het volgende:
[..]
lol nee,hier heb ik wel altijd de gordijnen open en inkijk van 2 zolderautisten ramen, waarvan eentje met een vishengel de voordeur sleutel naar beneden hengelt
Hoe heet die blonde die wel eens bij RTL-Boulevard zit? Die en dat soort wenkbrauwen vind ik lelijk.quote:Op zondag 17 mei 2015 16:59 schreef isax het volgende:
hoihoi!
heb net een nieuw filmpje op youtube gepost
staat me goed he?
gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |