abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150306531
Zwangerschap en Geboorte!

2015

2 maart: Risu (meisje)
14 maart: Cholula (jongen)
23 maart: DJMO (Zusje met een piem0l)
23 maart: Gevalletje (jongen)
28 maart: Kooks11
31 maart: faptist (meisje)

8 april: _Happy_ (verrassing!)
12 april: MevrouwCactus (jongen)
16 april: Fannetje (jongen)

1 mei: Nikooos (papa) (meisje)
1 mei: pessie
2 mei: twist02 (meisje)
4 mei: Melliemuis (jongen)
7 mei: Vlindur (Jonkje)
10 mei: Klumsy (jongen)
12 mei: Ehhe en Kentekenplaat
14 mei: Selvaria
17 mei: Shopaholic1984 (twee meiden)
28 mei: -ik86- (jongen)

3 juni: -Spring (meisje)
5 juni: Purebliss
7 juni: Lunapuella
9 juni: Quickie_Brat (meisje)
14 juni: Lijnloos (jongen)
Medio juni: Minarosa

1 juli: McLaura (jongen)
7 juli: Krisvc (meisje)
*** 9 juli: L-E & fokking.fokker *** (meisje)
13 juli: IsabellaMariaAnna
18 juli: Mariposas (jongen)
25 juli: Zomerzon01
30 juli: Fuente (meisje)

6 augustus: Flying Fish
*** 7 augustus: LuDann & Black_Ninja***
11 augustus: Stippelrientje (jongen)
12 augustus: Ggirl (jongen)
24 augustus mousemicky
25 augustus: Coccinelle (jongen)

*** 1 september: MissBliss en Re ***
10 september: Jagärtrut
12 september: Wizzy
14 september: gestreeptestoel
19 september: Malteser

3 oktober: J0ycie88
10 oktober: Limone
14 oktober: Sara82
23 oktober: *** Cassandra87 en bartholomeus ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

----------------

Aanpassingen graag dmv quote / pm!

[ Bericht 0% gewijzigd door L-E op 06-03-2015 16:21:35 ]
pi_150306547
Deel 1526! *O*
  donderdag 5 maart 2015 @ 09:47:42 #3
396469 Nikooos
huizenlol.nl
pi_150306610
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:40 schreef -Spring het volgende:
Wat een fijn nieuws, Selvaria!

Elke keer als ik opsta na een een tijdje zitten, zak ik compleet door mn hoeven. Niet vanwege pijn maar gewoon omdat er kracht meer in mn donder zit. Heel bizar. :') Herkenbaar?
Mijn vriendin had regelmatig dat ze op de bank zat en haar benen niet meer van de bank kon krijgen. Kon er geen kracht mee zetten. :Y
pi_150306697
LE wil je mij uit de OP halen aub?
pi_150306706
Dat ja. En wat LE zegt. Ik zak dan onaangekondigd door mn rug en benen. Nu weet ik het gelukkig, maar ik ben al een paar keer serieus op mn plaat gegaan. :'D
pi_150306802
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:52 schreef Rawedni het volgende:
LE wil je mij uit de OP halen aub?
Done! (Dat heeft hoop ik geen verdrietige reden.. :* )
pi_150306833
Hier is het opstaanvandebankalseenwalvismethernia ook alweer begonnen. Dat mijn man hefboom moet spelen enzo :@
pi_150306857
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:

[..]

Done! (Dat heeft hoop ik geen verdrietige reden.. :* )
Dank :) Nee hoor, ik post hier alleen nooit (jullie gaan me te snel) en de datum was ook verkeerd :)
pi_150307047
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:01 schreef L-E het volgende:
Hier is het opstaanvandebankalseenwalvismethernia ook alweer begonnen. Dat mijn man hefboom moet spelen enzo :@
Zoals de vrouw van de pufclub zegt: Na ongeveer 30 weken zwanger is er geen enkele bank waar je zonder Van Gent en Loos uit kunt komen ^O^

Risu heeft vast wel een kindje in d'r armen nu, verdorie. Anders duurt het me te lang... ;)

Gevalletje, ik zag dat jij al meldplicht hebt! Gaaf zeg, wat gaat het ook voor jou snel ineens...
pi_150307054
*O* voor de wisseldagen en verjaardagen!

Ggirl ik zou wel redelijk vlot aangeven dat je zwanger bent, maar als je het gevoel hebt dat je daarna gewipt wordt is het wel verstandig om eerst advies in te winnen. Ik vind het overigens altijd wel verhelderend om een gesprek aan te gaan met mensen die zulke opmerkingen maken. met klamme handjes en klotsende oksels vaak, maar het klaart de lucht meestal zodat je weer op goede voet verder kan.

Geen nieuws nog van Risu? Misschien heeft ze, net als ik, kunnen uitslapen. Of niet natuurlijk :%

Ik kreeg gisteren de vraag van mijn yogajuf of mijn bloeddruk hoger was dan normaal, ik word blijkbaar sneller rood dan normaal. Morgen eens kijken of de druk weer wat lager is.
pi_150307059
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Zoals de vrouw van de pufclub zegt: Na ongeveer 30 weken zwanger is er geen enkele bank waar je zonder Van Gent en Loos uit kunt komen ^O^

Risu heeft vast wel een kindje in d'r armen nu, verdorie. Anders duurt het me te lang... ;)

Gevalletje, ik zag dat jij al meldplicht hebt! Gaaf zeg, wat gaat het ook voor jou snel ineens...
Ik ben pas 22 weken :'(
pi_150307069
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef L-E het volgende:

[..]

Ik ben pas 22 weken :'(
Je oefent vast :Y
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:15:02 #13
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_150307110
Zo, ik ben bij de verloskundige geweest!
Bloeddruk goed, ijzer prachtig, baby vast in het bekken :o en het lijkt haar een normaal formaat baby, kortom net als mijn middelste. Kan de maat 44 en 50 in de kast blijven liggen, scheelt wassen :7 . Wel vervelend was dat ik bijna onderuit ging. Heb echt een tijd moeten blijven zitten en durfde eerst echt niet te fietsen :@ . Kreeg van de vk een nat doekje in mn nek en de assistente gaf thee met suiker. Voel me nu nog wel wiebelig, suf en moe.
Besproken hoe het zit met de 10 uren extra indicatie kraamzorg ivm bekken. Ik ga de zorgverzekeraar even bellen voor een formulier. En bevallingshoudingen besproken, zij heeft voorkeur voor handen en knieën in mijn conditie.
En ze zei dat ik 5 mei al lang bevallen zou zijn omdat ze me geen dag langer dan nodig willen laten lopen. Ik begrijp alleen niet zo goed wat ze daarmee bedoelt en geloof dat ik voor nu maar even de struisvogel toe ga passen en ga zorgen dat ik met 37 weken echt alles klaar heb. Over 2 weken terugkomen.

Oh, en walvis klinkt heel bekend :') ik moet eerst op mijn zij gaan liggen, dan mezelf omhoog duwen met met handen, even blijven zitten en dan hopen dat ik op kan staan :')

Spring, dat klinkt wel naar! Maar ik begrijp dat het geen pijn doet?

Cholula, misschien duwt de baby tegen je longen aan?

Ik hoop voor Risu dat ze bevallen is. Ik vond haar gisteravond wel zo klinken :@ maar ik kan het fout hebben. Anders zal ze lekker uitslapen ;)
pi_150307130
Wat veel weekwissels vandaag... Hier ook, vandaag alweer 28 weken *O* *O*
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:17:29 #15
259886 pessie
pi_150307148
Oh ja inderdaad, alle weekwissels vergeten :@ .
*O* *O* *O* *G* *G* *G*
pi_150307155
Er wordt goed gebatst op donderdag *O*
pi_150307489
Jup, weekwissel! 31 weken vandaag *O*

Vanochtend controle gehad en hij lag er keurig bij. Zn gemiddelde berekend en hij zit al precies op de middenlijn O+ Hij heeft ook weer dikke lippen, net als R.ienk en mn man O+

Over 2 weken weer terug :)

Hier zak ik soms ook compleet door mn hoeven. Vooral als ik te snel opsta :{w En omhoogkomen is ook een dingetje als ik niet eerst op mn zij rol en mn benen eerst het bed uit gooi en dan mee omhoog veer :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_150307520
Lurker ontlurkt :W

Ik lees al een tijdje mee hier en het leek me nu toch maar eens tijd om mee te posten. Ik hoop wel dat ik het bij kan houden, want jullie gaan snellll! ;)

Ik zal me nog even kort voorstellen: Kazy, 27 jaar, 2 jaar getrouwd en in verwachting van de eerste. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en onze mini wordt verwacht op 12 juli. We weten inmiddels wat het is en ik doe mijn best om mijn mond te houden tot de bevalling. Sinds ik het geslacht weet, zijn wel de shopremmen losgegaan hier haha.

Overigens heb ik ook al een tijdje last van een doorzakkende rug/benen bij het opstaan. Een raar gevoel als dat gebeurt, juist omdat het (bij mij) geen pijn doet.
pi_150307532
Cholula, is sneller rood worden tijdens yoga een kenmerk van hoge bloeddruk, serieus?
pi_150307629
In combinatie met mijn dikke plofkop en vochtpootjes blijkbaar wel.
Pessie ik weet niet of hij tegen mijn longen aandrukt, misschien wel, maar dan zou ik toch kortademiger zijn denk ik?

Welkom kazy!
pi_150307665
Oh, vocht vasthouden is niet tof. Was hij laatste keer ook aan de hogere kant?
pi_150307690
Welkom kazy! *O*
pi_150307703
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:34 schreef kazy het volgende:
Lurker ontlurkt :W

Ik lees al een tijdje mee hier en het leek me nu toch maar eens tijd om mee te posten. Ik hoop wel dat ik het bij kan houden, want jullie gaan snellll! ;)

Ik zal me nog even kort voorstellen: Kazy, 27 jaar, 2 jaar getrouwd en in verwachting van de eerste. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en onze mini wordt verwacht op 12 juli. We weten inmiddels wat het is en ik doe mijn best om mijn mond te houden tot de bevalling. Sinds ik het geslacht weet, zijn wel de shopremmen losgegaan hier haha.

Overigens heb ik ook al een tijdje last van een doorzakkende rug/benen bij het opstaan. Een raar gevoel als dat gebeurt, juist omdat het (bij mij) geen pijn doet.
Welkom! *O*
pi_150307746
Ik heb normaal een lage bloeddruk, dus toen hij afgelopen maandag 130/78 bleek te zijn, was dat voor mij aan de hoge kant. Morgen moet ik sowieso weer urine inleveren en bloeddruk laten opmeten en dan zal het vast allemaal wel meevallen, denk ik, hoop ik.
  donderdag 5 maart 2015 @ 10:52:13 #25
259886 pessie
pi_150307956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik heb normaal een lage bloeddruk, dus toen hij afgelopen maandag 130/78 bleek te zijn, was dat voor mij aan de hoge kant. Morgen moet ik sowieso weer urine inleveren en bloeddruk laten opmeten en dan zal het vast allemaal wel meevallen, denk ik, hoop ik.
Ik zie dat je over 9 dagen uitgerekend bent. Op zich is een iets hogere bovendruk dan meen ik niet zo erg, als de onderdruk maar mooi laag blijft. Ik hoop met je mee dat het met een sisser afloopt!

Kazy, gefeliciteerd en welkom!
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:00:16 #26
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150308175
Welkom Kazy *O*

Gefeliciteerd Jagar! *O*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150308239
*O* Nog maar twee dagen en dan is de babyshower voor mijn zusje O+ *O*
Ik ben er zo enthousiast over... ik denk doordat ik de cadeautjes uit de grote gezamelijke cadeautjes mand zo tof vind :9 (en mijn nieuwe neefje die in aantocht is natuurlijk O+ )

Nu maar eens verzinnen wat voor hartige hapjes ik ga maken voor 15 dames (want dat is mijn extra taak). Inspiratieloos :{
Schudden voor gebruik
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:27:38 #28
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150308720
Pinterest al gecheckt stippel?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150308742
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:27 schreef pinquit het volgende:
Pinterest al gecheckt stippel?
Nee, want ik raak daar altijd verdwaald :@

ik wil rekening houden met de zwangerschapssuikers van mijn zusje, zodat ze gewoon mee "kan" snoepen.
* Stippelrientje zet brainstorm aan :9
Schudden voor gebruik
pi_150308802
Weet iemand waar je die leuke banners hebt, vandaag is je baby zo groot als een avocado?
pi_150309108
Bedankt voor alle welkomstberichtjes! *O*

@Stippelrientje: zoek je iets 'ingewikkelds' of gewoon simpel? Qua simpele gerechtjes zou je iets met bladerdeeg kunnen doen (bijv. vullen met wat kaas en walnoot en dan tot een pakketje vouwen, kwartiertje ofzo in de oven en klaar, dan is het wel lekker om ze warm te eten). Een hartige taart/quiche of misschien een aardappeltortilla in kleine stukjes gesneden? Dat kan ook evt. koud gegeten worden. Of wraps met verschillende vullingen?
pi_150309210
Welkom kazy!

Wekenwissel hier, 19 weken vandaag O+ Wat gaat het snel ineens.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150309426
Welkom Kazy! *O*
pi_150309449
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:40 schreef kazy het volgende:
Bedankt voor alle welkomstberichtjes! *O*

@Stippelrientje: zoek je iets 'ingewikkelds' of gewoon simpel? Qua simpele gerechtjes zou je iets met bladerdeeg kunnen doen (bijv. vullen met wat kaas en walnoot en dan tot een pakketje vouwen, kwartiertje ofzo in de oven en klaar, dan is het wel lekker om ze warm te eten). Een hartige taart/quiche of misschien een aardappeltortilla in kleine stukjes gesneden? Dat kan ook evt. koud gegeten worden. Of wraps met verschillende vullingen?
Volgens mij mag ze geen bladerdeeg.. ik ga het nog wel eens navragen.
Schudden voor gebruik
pi_150309488
Kazy welkom! *O*

Stippel: ik maak me er meestal lekker makkelijk vanaf bij zulke dingen :@ maar de vorige keer vielen mijn gevulde eitjes en een grote schaal fruitsalade wel goed in de smaak (babyshower van m'n schoonzus)! :Y)
Er waren nog andere hapjes ook hoor, maar dit was mijn bijdrage
  donderdag 5 maart 2015 @ 11:56:19 #37
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150309588
Ik zou ook voor fruitsalade gaan, of kan dat ook niet ivm fruitsuikers? Of anders wraps met gerookte kip en pesto (oprollen, in stukjes). En ik ben ook dol op blokjes kaas (oud, belegen, geit, erg lekker met appelstroopdip :9~ ).

Ik heb eigenlijk geen idee wat wel en niet mag met diabetes :?
pi_150309683
Na nog een nacht vol voorweeen zit ik hier toch weer zonder baby.
Maar wel uitgeslapen. (Ik kan er nog steeds niet over uit wat een verschil dat maakt voor een mens)
Nacht ging van, slapen, wakker door wee, plassen, half stikken in mijn eigen snot, weer gaan slapen keer 4 of 5 ofzo. Steeds ongeveer 2 uur slaap. Bonus de drie uur op het eind toen ik manlief uitgezwaait had naar zijn werk. De krampen waren erger dan de nacht ervoor, maar dat kan ook komen doordat ik deze keer geen pcm heb gepakt. De nachten ervoor wel vanwege de verkoudheid. Baby doet het volgens mij nog wel prima, die danst gewoon door daarbinnen.

Straks een warme douche (want dat stoomt zo lekker) en dan ga ik eens door het huis wandelen, kijken of dat werkt. Klein wasje draaien, beetje bankhangen, nog wat wandelen, weet ik veel.
Hup baby hup. de 10e is al bezet.
pi_150309685
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Ik zou ook voor fruitsalade gaan, of kan dat ook niet ivm fruitsuikers? Of anders wraps met gerookte kip en pesto (oprollen, in stukjes). En ik ben ook dol op blokjes kaas (oud, belegen, geit, erg lekker met appelstroopdip :9~ ).

Ik heb eigenlijk geen idee wat wel en niet mag met diabetes :?
Nee dat mag idd niet ivm de fruitsuikers.
Appelstroop ook niet, maar kaasblokjes staan al op het lijstje :D
Schudden voor gebruik
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:01:12 #40
259886 pessie
pi_150309705
Ik kreeg een keer van iemand met diabetes groentestukjes )wortel, komkommer) met hummusdip.
pi_150309706
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:00 schreef Risu het volgende:
Na nog een nacht vol voorweeen zit ik hier toch weer zonder baby.
Maar wel uitgeslapen. (Ik kan er nog steeds niet over uit wat een verschil dat maakt voor een mens)
Nacht ging van, slapen, wakker door wee, plassen, half stikken in mijn eigen snot, weer gaan slapen keer 4 of 5 ofzo. Steeds ongeveer 2 uur slaap. Bonus de drie uur op het eind toen ik manlief uitgezwaait had naar zijn werk. De krampen waren erger dan de nacht ervoor, maar dat kan ook komen doordat ik deze keer geen pcm heb gepakt. De nachten ervoor wel vanwege de verkoudheid. Baby doet het volgens mij nog wel prima, die danst gewoon door daarbinnen.

Straks een warme douche (want dat stoomt zo lekker) en dan ga ik eens door het huis wandelen, kijken of dat werkt. Klein wasje draaien, beetje bankhangen, nog wat wandelen, weet ik veel.
Hup baby hup. de 10e is al bezet.
*O* Go Risu Go *O*
Schudden voor gebruik
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:02:53 #42
259886 pessie
pi_150309756
Nou Risu, toch maar rustig verder dus! Ik had stiekem echt verwacht dat je kindje er al zou zijn :@ .
  donderdag 5 maart 2015 @ 12:04:38 #43
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150309806
Appelstroop is optioneel, en als ze wel van mosterd houdt kan dat ook natuurlijk. Of ouderwetse kaasblokjes met augurkjes, lekker typisch zwangerschapsvoedsel ;)

En een vriendin van mij had haar babyshower rond lunchtijd, met soep (pompoen, maar iets anders wat zeker goed is kan natuurlijk ook) en verschillende hartige salades en idd quiche (ook te maken met gewoon deeg ipv bladerdeeg).
pi_150309895
Kaas en augurkjes!! Daar heb ik zin in! :') |:(
pi_150309903
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:04 schreef mousemicky het volgende:
Appelstroop is optioneel, en als ze wel van mosterd houdt kan dat ook natuurlijk. Of ouderwetse kaasblokjes met augurkjes, lekker typisch zwangerschapsvoedsel ;)

En een vriendin van mij had haar babyshower rond lunchtijd, met soep (pompoen, maar iets anders wat zeker goed is kan natuurlijk ook) en verschillende hartige salades en idd quiche (ook te maken met gewoon deeg ipv bladerdeeg).
Nee, ze mag geen extra brood, bladerdeeg, wraps en zulks ivm de koolhydraten die omgezet worden..
dus een quiche enzo is ook niets voor haar. Ik ga nog wel even verder neuzen.

Het is rond 20:00H dus alleen borrelhapjes en zulks hoef ik rekening mee te houden.

bedankt voor het meedenken O+
Schudden voor gebruik
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 5 maart 2015 @ 12:12:27 #46
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_150310002
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:08 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Nee, ze mag geen extra brood, bladerdeeg, wraps en zulks ivm de koolhydraten die omgezet worden..

Het is rond 20:00H dus alleen borrelhapjes en zulks hoef ik rekening mee te houden.

en quiche zonder deeg?

http://www.degezondemama.(...)met-restjes-groente/
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_150310089
quote:
Thanks! Die ga ik sowieso eens maken :Y) O+
Schudden voor gebruik
pi_150310199
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:08 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Gevulde mini paprikaatjes, gevulde champignons, gehaktballetjes, spiesje met tomaatje, blaadje basilicum en een bolletje mini mozzarella of kipspiesjes (twee stukjes op een cocktailprikker).
Groente zoals paprika, komkommer, wortel, tomaat met bijvoorbeeld yoghurtdip.

Qua presentatie staan op pinterest leuke ideeën zoals komkommer in de vorm van een pinguin en met koekjesuitstekers kun je vormpjes uitsteken van de kaas in plaats van blokjes. (met metalen uitstekers lukt dit ook met wortel of paprika)
pi_150311057
Ja hallo, hou eens op over al dat lekkere eten! Ik zit hier op m'n werk met alleen nog wat bruine boterhammen bij me. :'(
pi_150311305
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Selvaria het volgende:
Ja hallo, hou eens op over al dat lekkere eten! Ik zit hier op m'n werk met alleen nog wat bruine boterhammen bij me. :'(
+1. :(
Bruine boterham met smeerkaas van de lachende koe. :)

Je kunt ook champignons ondersteboven op het dakje leggen en ontdoen van het steeltje zodat je een soort bakje krijgt en daar een blokje kaas in doen.
Ff in de oven tot de kaas gesmolten is en dan met een prikkertje erin op een schaaltje. :)
Ik lucht geen champignons, maar ik hoor (8> daar best vaak over dat dat lekker is. :7
Oost west, mij best.
pi_150311401
L-E mag mijn datum naar 12 augustus en er een jongetje bij?

Hier is de kogel door de kerk, vanavond de mail naar personeelszaken de deur uit, morgen 'babychocola' mee naar t filiaal en het net tegen alvast tegen mijn vertrekkende collega verteld die zo naar huis gaat.. (En dan horen we t morgen wel..)
pi_150311955
Jongetje voor Ggirl! Leukleuk!

Risu, vannacht is het ook nog volle maan, dus kan het ook prima :D Maar toch vind ik het lang duren!
pi_150312568
Ik vind volle maan ook wel een goeie. Dat zei ik een hele tijd geleden al een keer tegen schoonmoeder. Ik zag het namelijk op de kalender staan en heb wel vaker van de 'meer babies met volle maan' theorie gehoord. Ik ga iig proberen wat actiever te zijn vandaag. Beweging stimuleert ofzo.

Net een berichtje van mijn man.. Hij heeft mijn verkoudheidje overgenomen. Dat zat er dik in natuurlijk. Maar liever hij dan ik hoor. Hij hoeft geen eigenwijs kind mee te sjouwen. :P
Sowieso, bijna weekend, kan ie lekker uitzieken. (Watch out for man-flu)
pi_150312725
Snel beter worden zodat je kan persen onder het licht van de volle maan Risu! *O* :%
pi_150313277
*meld

Weekwissels *O*, Jager met mooie getallen, gefeliciteerd met vriend!

Fijn dat je ex weer normaal doet DJMO! Mannen soms :'). Ik zou voor kaartje2go gaan, maargoed voor ons hoeft het dan ook niet zo speciaal en zelfontworpen.
Dinsdag onze proefdruk binnengehad, gewoon een standaard kaartje via internet, zijn er helemaal tevreden mee O+. Liet em aan mn moeder zien, eerst maar op de website omdat ze de naam dan nog niet zou zien. "Oh leuke naam!" "ehh mam, dat is het voorbeeld op de site, niet onze naam he?" :P Later alsnog het kaartje laten zien, ze zou toch ook niet de eerste zijn die de naam al weet. En gelukkig vond ze DE naam ook erg leuk *O*. Iedereen die de naam weet vind em leuk, vind ik toch best fijn :)

Beterschap Pinquit!

Fijn van je medecursist Selvaria!
Hier is de eerste al bevallen.. 5,5 week te vroeg ivm loslatende placenta ineens! :o Kindje deed qua grootte al niet onder voor volgroeide baby, dus gelukkig gaat het goed, ook met de moeder. Maar nou vind ik dat ik genoeg horrorverhalen om me heen heb gehoord, dus ik en de andere medecursisten gaan gewoon normaal bevallen vind ik :6 Edit: iedereen hier ook natuurlijk he!

Rawedni, wens je nog een goede rest van de zwangerschap en bevalling toe!

Mw.Cactus, heb inderdaad ook alweer meldplicht gaat echt snel! :o

Ik zak eigenlijk nooit door mn benen, kom wel erg moeilijk overeind vaak.. De ene keer gaat het best vloeiend, de andere keer heb ik een paar minuten nodig :P

Sticker voor Pessie! Balen van die lage suiker ineens!

Ook een sticker voor Vlindur! Ah leuk dat je dat al kon zien die dikke lipjes, mijnes heeft die ook O+

Welkom Kazy!

Je houdt het wel spannend hoor Risu! En dus nog een kans voor een bevalling met volle maan, moet lukken :P

Jongetje voor Ggirl *G* Succes morgen met het gesprek, spannend! (ze mogen je toch niet ontslaan puur omdat je zwanger bent?)
  donderdag 5 maart 2015 @ 13:59:22 #56
259886 pessie
pi_150313758
Wilde Mereltje niet ook in de OP? Weet haar datum niet meer...

Ggirl een ventje! En spannend! Hoop dat je collega's het wel leuk vinden :* .

Geval, loslatende placenta :o Dat is schrikken! Dat komt toch bijna nooit voor?
Was denk ik niet iets met suiker hoor, moest diep inademen en uitademen ivm kijken hoe diep het kindje ligt, ik denk dat ik niet goed genoeg heb gezucht, dus teveel zuurstof ofzo.
pi_150313922
Net groeiecho gehad en de "kleine" :') man gaat gewoon lekker door met groeien... De meting kwam uit op 34 weken en dat terwijl ik zondag pas 31 ben! Maar geen bijzondere buiging in de grafiek waardoor we ons zorgen moeten maken. Over een klein uurtje gesprek met de gyn. eens kijken wat die er van te zeggen heeft :)
Ow en precies zoals ik al had verwacht ligt ie lekker in stuit! Heb zo een vermoedde dat dat ook niet meer gaat veranderen, zal zo eens informeren, maar stel mezelf maar in op een kz
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
  donderdag 5 maart 2015 @ 14:08:06 #58
259886 pessie
pi_150314037
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef klumsy het volgende:
Net groeiecho gehad en de "kleine" :') man gaat gewoon lekker door met groeien... De meting kwam uit op 34 weken en dat terwijl ik zondag pas 31 ben! Maar geen bijzondere buiging in de grafiek waardoor we ons zorgen moeten maken. Over een klein uurtje gesprek met de gyn. eens kijken wat die er van te zeggen heeft :)
Ow en precies zoals ik al had verwacht ligt ie lekker in stuit! Heb zo een vermoedde dat dat ook niet meer gaat veranderen, zal zo eens informeren, maar stel mezelf maar in op een kz
:o Dat meen je niet! Jouw kids houden wel van dwarsliggen zeg!
En kennelijk verwacht een echo bij jou gewoon grote kids ;)
pi_150314053
Vanmorgen een sticker gehaald bij de vk. Bloeddruk goed, onderdruk iets hoger dan eerst. (70 ipv 60 dus nog goed hoor, maar iemand anders mat het nu, dus ga er vanuit dat ie niet veel verschilt met vorige keer). Hartje weer gehoord en met voelen bleek hij nog voldoende ruimte te hebben, dus is het niet de verwachting dat de bevallling al snel gaat komen, datumtweeling met jou gaat me dus niet lukken DJMO! :P
In het begin hebben ze eens in het dossier gezet dat ik rond 36 weken zou moeten oefenen met toucheren, dus ik had me er al op voorbereid (ivm met vroeger vaginisme, zijn bang dat inwendig onderzoek niet lukt en ik gelijk een ruggeprik moet hebben, maar die wil ik niet zomaar). Ze heeft even gevoeld en dat ging gewoon goed *O* ze voorzien dus geen problemen meer hiermee! Bmm was nog helemaal dicht maar al wel iets aan het verweken. Had al niet het gevoel dat de baby snel zou komen, dat lijkt dus wel te kloppen.

Nou was voor volgende week het plan 1x 30 min. ver weg te gaan (vriendin afleiding bieden, in zelfde woonplaats als DJMO) en 1x ruim 60 min. (verjaardag nichtje). Dan ben ik dus ruim 38 weken. Hoef gelukkig niet zelf te rijden. Aangezien de verwachting is dat de bevalling nog even op zich zal laten wachten, lijkt me dit wel te kunnen. Maar op het eind bleek dat beeb, in tegenstelling tot wat me de vorige controle werd verteld, toch niet genoeg is ingedaald.. Dus als het vruchtwater breekt moet ik meteen bellen en gaan liggen.. Nu twijfel ik dus toch of het wel zo handig is, maar wil graag nog naar beide toe!
pi_150314264
Pessie, denk niet dat dat vaak voorkomt? Zal het vanavond nog wel horen op cursus denk ik. Ze had bloedverlies, dus alarmbellen gingen wel af en ze waren er gelukkig op tijd bij :)
Ohh dat kan dan ook wel ja! Dat laag wroeten om te voelen of ze ingedaald zijn voelt ook niet erg fijn vind ik.. Was vandaag bij mij een leerling bij, dus mocht het 2x :P

Geen kleintje dus Klumsy! Succes zo bij de gyn. Toch een stuit dus, balen zeg!
pi_150316225
De gyn verwacht ook dat dit een kz gaat worden, over 3 weken weer een groeiecho en dan zullen we ook gelijk zien of hij nog dwars ligt :) maar vooralsnog stel ik me in op een kz de eerste week van mei! Hij had het zelf al over 5 mei dan heeft hij eigenlijk poli dienst ( of hoe je dat ook noemt ) maar dan kon ie wel wat regelen zodat hij zelf de kz kon doen :)
pi_150316310
Gevalletje je kan toch ook ergens anders gaan liggen? Ik heb me er vorige week in ieder geval niet door laten tegen houden.
pi_150317708
Heb mijn nesteldrang weer losgelaten. In het kader van in beweging blijven heb ik het bed verschoond, de slaapkamer gezogen, en een wasje gedraaid (4 shirtjes woei) nieuwe was zit er net in en ik ben met een sopje door het huis gegaan om alle deurklinken enzo te soppen. Bacterien enzo. (Sopje was vies, dus had wel een beetje nut)
Beetje veel misschien, maar ik had geen bekkenpijn vandaag door al dat gerust en ik vond het wel een goed idee. Ik voel me rug een beetje nu en het rommelt een beetje, maar verder nergens last van. Zelfs bekken nog steeds niet.
Oh ja, heb de vluchttas ook weer in en uitgepakt. 2 extra rompers en een extra pyjama erbij gedaan en bedacht dat het verschoningsmatje er helemaal niet in hoeft.
pi_150317712
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 15:24 schreef klumsy het volgende:
De gyn verwacht ook dat dit een kz gaat worden, over 3 weken weer een groeiecho en dan zullen we ook gelijk zien of hij nog dwars ligt :) maar vooralsnog stel ik me in op een kz de eerste week van mei! Hij had het zelf al over 5 mei dan heeft hij eigenlijk poli dienst ( of hoe je dat ook noemt ) maar dan kon ie wel wat regelen zodat hij zelf de kz kon doen :)
Een ks op 5 mei? Dit jaar is 5 mei toch een vrije dag? Of draaien ze dan in het ziekenhuis gewoon door qua ks plannen?

Maar wat maakt het ook uit eigenlijk. Ik krijg dit keer ook weer een ks en ik ben benieuwd of deze wel op de geplande datum wacht :D
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150318119
Ik dacht ook dat er op 5 mei geen geplande kz zou zijn, maar hij heeft die dag dienst en zei dat er wel wat ge regelen was zodat hij hem dan kon doen, aangezien dat de enige dag is die week dat hij zelf dienst heeft :) maar het is best een chaot dus wie weet kan het inderdaad niet eens :P los van het feit dat ik niet weet of ik die dag wil aangezien m'n vader dan ook jarig is....
pi_150318254
Ah zo, nouja, het kàn sowieso, zeker als het spontaan begint zal het wel moeten. Heb je bij L ook een ks gehad?
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_150318323
Mooie datum Klumsy :) 5-5-'15. Hoop dat mijn kind besluit uit zichzelf te komen die dag! (Mijn vader is die dag ook jarig!)
pi_150318609
Ja Lola was ook een kz :)

M'n vader is van 5-5-55 en wie weet deze dan van 5-5-15
pi_150319133
Ggirl, gefeliciteerd met het jongetje in je buik! En succes met het gedoe op je werk.

Klumsy wat een klein eigenwijsje heb je. En drie weken voor op groei, flinke kerel dan! Loopt ie ongeveer gelijk op met mijn gemiddelde 34-weker ;)

Welkom Kazy!

Risu, balen dat je nog geen kleintje hebt kunnen verwelkomen. Lijkt me geen pretje om over de uitgerekende datum te gaan. Maar zo te lezen heb je je nog wel vermaakt!

Hier vandaag ook wisseldag, 34 wk nu! En gisteren m'n laatste werkdag gehad dus ik heb verlof! Wel een maf idee hoor! :o Maar aangezien dochterlief veel op school is, ga ik er lekker van genieten O+
  donderdag 5 maart 2015 @ 16:46:03 #70
259886 pessie
pi_150319210
Rawedni en klumsy what are the odds :o
pi_150319774
Bhehe. Ik denk jemig wat gaat die dag toch langzaam, het is gewoon nog steeds kwart voor 3. Euh huh? Oh lol, klok staat al een tijdje stil. Geen wonder dat ik zo'n honger heb. Ik ga maar gauw wat eten en dan op zoek naar een nieuw batterijtje.

Wat grappig zeg 5 mei verjaardagen. Mooie datum ook.
Zelfde dag als een ander lijkt me alleen wat minder. Daarom wil ik ook niet op de 10e, want dan is mijn moeder jarig. Maar in principe heb ik niks te willen. Kind kiest.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 5 maart 2015 @ 17:17:50 #72
147316 crew  DJMO
#trut
pi_150320305
Welkom Kazy!

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 12:54 schreef Zomerzon01 het volgende:

[..]

+1. :(
Bruine boterham met smeerkaas van de lachende koe. :)

Je kunt ook champignons ondersteboven op het dakje leggen en ontdoen van het steeltje zodat je een soort bakje krijgt en daar een blokje kaas in doen.
Ff in de oven tot de kaas gesmolten is en dan met een prikkertje erin op een schaaltje. :)
Ik lucht geen champignons, maar ik hoor (8> daar best vaak over dat dat lekker is. :7
Die ga ik onthouden :9~

Verder hoop gelezen, maar weinig onthouden :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_150321390
5-5-15 is een mooie datum! 15-7-15 zou hier nog kunnen.
pi_150321436
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef klumsy het volgende:
Ja Lola was ook een kz :)

M'n vader is van 5-5-55 en wie weet deze dan van 5-5-15
Dat is ook mooi precies 60 jaar later O+
pi_150321482
Ik las dat Ggirl ook een jongetje gaat krijgen. O+

En nog geen gerommel bij Risu. Bébé zit blijkbaar nog prima.

Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof iedereen jongetjes krijgt. Ok, er is hier ook een hele lijst met meisjes, maar vooral hier in m'n eigen omgeving worden alleen maar jongetjes geboren. En dan heb ik het over +/- de laatste 10 zwangerschappen in m'n omgeving. :o

Wat heeft jullie doen besluiten of je met 6 of 4 weken voor UD met verlof gaat?
Is voor mij nog heel veel weg, maar zat er net over na te denken.
pi_150321765
Ik ga nu voor 6, want drukke zomer in het vooruitzicht, er loopt al een kindje rond en de vorige keer beviel ik vier weken te vroeg. Voor de overgang van stressvol werk naar babymodus had ik eh, wat beperkt de tijd :+

Ik ga niet voor hetzelfde scenario nu, maar ik wil wel graag het concept verlof meemaken deze keer.

Vorige keer was de overweging dat ik me heel goed voelde, geen fysiek werk heb en ik liever meer weken met baby had. Die had ik dus genoeg, haha.

Nu neem ik achteraf nog extra weken vrij.
pi_150321806
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 16:46 schreef pessie het volgende:
Rawedni en klumsy what are the odds :o
Sisters from another mother :o
pi_150321902
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef JantinaGr het volgende:

Hier 4 weken, want kantoorbaan (fysiek niet zwaar), 1e kind, tijd van het jaar (jan / Feb: saai en koud) en ik verwacht de 12 week na de bevalling goed te kunnen gebruiken, ga straks ook 4 dagen werken dus dat liefst zo laat mogelijk.
pi_150322066
ik ben voor 4 weken voor gegaan, maar achteraf was ik misschien liever met 6 gegaan. Fysiek ging nog wel, maar mijn hoofd zat de laatste twee weken echt totáál niet meer bij werk.

De reden waarom ik voor 4 weken heb gekozen, is dat ik dan twee weken extra na de bevalling heb, en dat leek me fijn. Je zou echter ook vakantieverlof of ouderschapsverlof nog kunnen opnemen om je verlof wat op te rekken na afloop.
pi_150322168
Ligt ook echt aan het werk dat je hebt, he.
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:31:47 #81
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150322482
Ik wil 4 weken van te voren stoppen. Ik heb wel redelijk fysiek werk (fotografie), dus 6 weken van te voren stop ik met shoots en dan heb ik nog 2 weken om alles af te ronden. En ik heb liever meer tijd na de bevalling met de baby O+
Ik doe redelijk wat zwangerschapsfotografie, dus dat is wel grappig denk ik op het eind, met 2 bollies ipv 1 :') :P
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_150322626
Ooh MB ik wil ook nog een shoot plannen als ik wat zichtbaarder zwanger ben O+ O-)

Ik weet nog niet wanneer ik ga stoppen. Ik heb in de zomer altijd 3 weken vrij, maar zit er aan te denken om maar een week op te nemen, en 2 weken aan mijn verlof te plakken. En of dat nu voor mijn verlof of achter mijn verlof is, is mij om het even. Al heb ik natuurlijk 4 weken langer verlof als ik door werk tot 36 weken in dat geval. Ik heb geen zwaar werk, maar ik zie tegen die tijd wel hoe ik mij voel, met name mentaal.
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:41:50 #83
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_150322808
Oh leuk! Stuur me tegen die tijd maar een berichtje :Y
Ziggy played guitar
  donderdag 5 maart 2015 @ 18:46:07 #84
56471 pinquit
oh my lama!
pi_150322948
Ik weet ook niet wanneer ik stop. Ik werk op oproepbasis en word alleen betaald voor het werk wat ik doe. Verlof betekent dus no moneyz..
Scheelt wel dat ik thuis werk, en alles zelf kan inplannen. Hoelang ik door werk ligt denk ik een beetje aan hoelang ik nog kan zitten :+
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_150323431
5-5-'15 is inderdaad wel een mooie datum! :Y

Ik stop 4 weken voor m'n UD, eigenlijk vooral om de redenen die al genoemd zijn: voel me prima, geen fysiek werk (kantoorbaan), nog geen andere kids en heb liever meer tijd mét baby :)
Zit alleen wel met ongeveer een uur reistijd (enkele reis), dus daarvan kan ik me voorstellen dat dat tegen het einde wat zwaarder wordt omdat m'n dagen zo lang zijn. Maar heb nog superveel vrije dagen, dus af en toe wat uurtjes opnemen is geen probleem gelukkig :)

Hebben jullie soms ook het idee dat je buik echt van de één op de andere dag veel groter is? :o
Afgelopen dagen zeiden veel mensen dat m'n buik nu echt groot werd, terwijl ik zelf juist het idee had dat er weinig gebeurde. Maar sinds vandaag vind ik 'm echt opeens enorm!
Vannacht ook 2 uur wakker gelegen van de buikpijn :{ en bedacht me dat Mini misschien gewoon een flinke groeispurt had?
pi_150323659
Leuk die reacties. :D

Hier denk ik op dit moment ook aan 4 weken voor UD, ook kantoorbaan. En ik wil zoveel mogelijk tijd met de baby...

Heb zelf na aftrek van 2 weken vakantie in juni O+ nog bijna 4 weken aan vrije dagen, dus ik ga daar ook zeker wat mee doen.
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:14:51 #87
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150323934
Ik ga 4 weken en 3 dagen voor UD met verlof, want dan begint op onze school de zomervakantie. Ik hoop dat ik t deze keer wel mee mag meemaken, acclimatiseringstijd, want dat heb ik bij J. wel gemist. Dat was: hectische periode voor kerst op werk, drukke feestdagen, opeens moeten bevallen. Geen aanrader iig ;(

Ik ga niet eerder al met verlof om mijn groep mentorstudenten nog uit te kunnen zwaaien op de diploma-uitreiking, en omdat ik met verlof gaan een anderhalveweek voor eind schooljaar ook niet echt collegiaal vond... Ik heb in de laatste weken echter bijna geen lessen, dus fysiek moet t te doen zijn hoop ik.
pi_150324359
Ik ga 6 weken van tevoren met verlof. Ik doe fysiek zwaar werk en vind het nu al pittig :') Bij ons gaat om die reden eigenlijk iedereen 6 weken ervoor met verlof. Ik plak bijna al mijn vakantie achter mijn verlof, dus ongeveer 5 weken extra.
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_150324783
Ik heb gekozen voor vier weken van tevoren, maar dat was niet mogelijk geweest als ik geen goede afsprajen had kunnen maken met mijn keidinggevende. Ik vond de laatste weken wel echt pittig, vooral om mijn hoofd bij het werk te houden. Gelukkig kon ik regelmatig een woensdag vrij nemen.
pi_150325254
Ik ga denk ik ook vier weken voor UD met verlof. Misschien dat ik er nog een weekje (of twee) vakantie vooraf aan vastplak, afhankelijk van hoe ik me tzt voel. Ik heb een kantoorbaan, maar de laatste tijd begint mijn rug op te spelen als ik te lang zit. Hopelijk wordt dat niet erger en kan ik gewoon doorwerken!
  donderdag 5 maart 2015 @ 19:50:06 #91
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_150325265
Jongens, de dementie kickt hier hard in. Werd net gebeld door de verloskundige, waar ik bleef. Had blijkbaar om half 8 een afspraak :@ . Ik was er van overtuigd dat dat volgende week was bij 16 weken, maar niet dus... Stond ook niet in mijn agenda (maar wel in het vk afsprakenboekje natuurlijk). Schaam... En heb plechtig beloofd volgende week wel op tijd te zijn bij de nu nieuw gemaakt afspraak...
pi_150325602
De OP is aangepast, maar om er zeker van te zijn dat de ts het ziet is het echt handiger om zulke dingen via pm/dm te melden :) (ik lees lang niet alles mee hier, ik ben daar vast niet alleen in)

Ik heb al verlof :7 :')
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:14:16 #93
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_150326201
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef JantinaGr het volgende:
Ik las dat Ggirl ook een jongetje gaat krijgen. O+

En nog geen gerommel bij Risu. Bébé zit blijkbaar nog prima.

Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof iedereen jongetjes krijgt. Ok, er is hier ook een hele lijst met meisjes, maar vooral hier in m'n eigen omgeving worden alleen maar jongetjes geboren. En dan heb ik het over +/- de laatste 10 zwangerschappen in m'n omgeving. :o

Bij mij op mijn werk is het de laatste jaren babyboom. Alleen vrouwelijke collega's en veel in de 20-30. We hebben een jaar gehad met alleen maar jongetjes. Toen een jaar met alleen meisjes en vorig schooljaar was het om en om. En dan spreek ik van een collega of 5-6 per schooljaar. Wel grappig om te zien. Dit schooljaar zijn we weer de meisjes ingedoken.

Ik had gekozen om 6 weken van te voren met verlof te gaan, omdat ik dan net in de zomervakantie uitkwam met mijn bevallingsverlof. En de zomervakantie er dus nog achteraan had. Maar ik zit nu al thuis. Dus niet meer van toepassing. Ok, als je de ziektewet in gaat, ga je automatisch 6 weken van te voren met verlof.
pi_150326287
Hier dus 6 weken van tevoren met verlof. Ik ben kleuterjuf en vond het de laatste weken al echt heel erg pittig, vnl fysiek gezien.

Dat betekent dat ik dit schooljaar nog 3 weken zal moeten werken omdat we als laatste vakantie hebben, maar daarna heb ik dan weer 5 weken vakantie dus dat is wel lekker!
pi_150326462
Hier 4 weken. Inderdaad om de redenen die al genoemd zijn. Kantoorbaan, eerste kindje, zo lang mogelijk bij m'n kindje willen zijn. Nu wordt dat misschien nog veel langer als ik na m'n verlof niet terug hoef te komen. :')

Vandaag de blije doos opgehaald en wat kleine benodigdheden. Kruikje en kruikenzak enzo. Fijn om dat soort dingen eindelijk een beetje in te gaan slaan.
Want het leven is niet meer dan een sprookje
  donderdag 5 maart 2015 @ 20:25:23 #96
259886 pessie
pi_150326711
Ik bouw voor mezelf stukjs verlof in :7 Sinds 2 maanden hebben we een hulp in de huishouding, dus ik doe geen huishouden meer (niet dat ik dat nog kan momenteel), sinds maandag gaat middelste naar de psz 2x per week, dit jaar heb ik de aangifte uitbesteed. In april zal ik de BTW aangifte nog moeten afhandelen en dingen als zakelijke mail, facturen e.d. zal ik toch gewoon bij moeten houden. Kortom, fysiek heb ik eigenlijk al langzamerhand steeds een beetje "verlof", maar andere dingen gaan gewoon door.
pi_150326811
Ik ga vier weken voor tijd met verlof, maar neem daarvoor nog een week vakantie, dus stop vijf weken van tevoren.
pi_150329467
Ik ga zes weken van tevoren met verlof en plak er ook nog een week vakantie voor. Ook fysiek werk en nu deels in de ziektewet, dus dan heb je geen keus meer. De week extra is zodat ik niet meer hoef te werken als ik jarig ben. :P
  donderdag 5 maart 2015 @ 21:12:43 #99
335643 faptist
Maakt fouten
pi_150329576
< docent op een vmbo school. Fysiek en emotioneel vrij zwaar..
Maar ik heb toch tot 4 weken voor UD kunnen doorwerken. Sterker nog, had nog wel even door kunnen gaan. Voel me prima!
Maar... Ben ook heel blij dat het niet meer hoeft. Kan me helemaal voorstellen dat het wel goed is voor je lichaam.

Vandaag naar de gyno geweest.. Man man wat ging het chaotisch, maar ik heb wel even m'n Bebe kunnen bekijken op de echo en het goede nieuws gekregen dat ze helemaal was ingedaald.
M'n gyno was super knap. Ik werd er gewoon een beetje 16 van ofzo , haha.
Heel erg leuk consult dus.

Daarna rondleiding gekregen op de kraamafdeling. Ben nu helemaal zen en morgen ga ik m'n vluchttas inpakken.
Een trapleuning plaatsen (anders mag m'n kraamverzorgster blijkbaar niet naar boven/beneden *rolt met ogen) en lekker even met een sopje door het huis.. Al zie ik steeds minder om te poetsen,want gezien m'n man thuis zit (baan kwijt door faillisement) is het blijkbaar in onze routine gaan zitten om het huis goed bij te houden..

Oh. Verder; ik hou zo van m'n man. Vorige week lekker m'n hormonen op hem kunnen loslaten en het heeft gewerkt. Morgen uit eten en daarna naar de bios! Yes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')