Mijn vriendin had regelmatig dat ze op de bank zat en haar benen niet meer van de bank kon krijgen. Kon er geen kracht mee zetten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:40 schreef -Spring het volgende:
Wat een fijn nieuws, Selvaria!
Elke keer als ik opsta na een een tijdje zitten, zak ik compleet door mn hoeven. Niet vanwege pijn maar gewoon omdat er kracht meer in mn donder zit. Heel bizar.Herkenbaar?
Dankquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:59 schreef L-E het volgende:
[..]
Done! (Dat heeft hoop ik geen verdrietige reden..)
Zoals de vrouw van de pufclub zegt: Na ongeveer 30 weken zwanger is er geen enkele bank waar je zonder Van Gent en Loos uit kunt komenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:01 schreef L-E het volgende:
Hier is het opstaanvandebankalseenwalvismethernia ook alweer begonnen. Dat mijn man hefboom moet spelen enzo
Ik ben pas 22 wekenquote:Op donderdag 5 maart 2015 10:12 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Zoals de vrouw van de pufclub zegt: Na ongeveer 30 weken zwanger is er geen enkele bank waar je zonder Van Gent en Loos uit kunt komen![]()
Risu heeft vast wel een kindje in d'r armen nu, verdorie. Anders duurt het me te lang...![]()
Gevalletje, ik zag dat jij al meldplicht hebt! Gaaf zeg, wat gaat het ook voor jou snel ineens...
Welkom!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:34 schreef kazy het volgende:
Lurker ontlurkt![]()
Ik lees al een tijdje mee hier en het leek me nu toch maar eens tijd om mee te posten. Ik hoop wel dat ik het bij kan houden, want jullie gaan snellll!![]()
Ik zal me nog even kort voorstellen: Kazy, 27 jaar, 2 jaar getrouwd en in verwachting van de eerste. Ik ben nu ruim 21 weken zwanger en onze mini wordt verwacht op 12 juli. We weten inmiddels wat het is en ik doe mijn best om mijn mond te houden tot de bevalling. Sinds ik het geslacht weet, zijn wel de shopremmen losgegaan hier haha.
Overigens heb ik ook al een tijdje last van een doorzakkende rug/benen bij het opstaan. Een raar gevoel als dat gebeurt, juist omdat het (bij mij) geen pijn doet.
Ik zie dat je over 9 dagen uitgerekend bent. Op zich is een iets hogere bovendruk dan meen ik niet zo erg, als de onderdruk maar mooi laag blijft. Ik hoop met je mee dat het met een sisser afloopt!quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:44 schreef Cholula het volgende:
Ik heb normaal een lage bloeddruk, dus toen hij afgelopen maandag 130/78 bleek te zijn, was dat voor mij aan de hoge kant. Morgen moet ik sowieso weer urine inleveren en bloeddruk laten opmeten en dan zal het vast allemaal wel meevallen, denk ik, hoop ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.erf de ogen van je kind - kijk erdoor
Nee, want ik raak daar altijd verdwaaldquote:
Volgens mij mag ze geen bladerdeeg.. ik ga het nog wel eens navragen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:40 schreef kazy het volgende:
Bedankt voor alle welkomstberichtjes!![]()
@Stippelrientje: zoek je iets 'ingewikkelds' of gewoon simpel? Qua simpele gerechtjes zou je iets met bladerdeeg kunnen doen (bijv. vullen met wat kaas en walnoot en dan tot een pakketje vouwen, kwartiertje ofzo in de oven en klaar, dan is het wel lekker om ze warm te eten). Een hartige taart/quiche of misschien een aardappeltortilla in kleine stukjes gesneden? Dat kan ook evt. koud gegeten worden. Of wraps met verschillende vullingen?
Nee dat mag idd niet ivm de fruitsuikers.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:56 schreef mousemicky het volgende:
Ik zou ook voor fruitsalade gaan, of kan dat ook niet ivm fruitsuikers? Of anders wraps met gerookte kip en pesto (oprollen, in stukjes). En ik ben ook dol op blokjes kaas (oud, belegen, geit, erg lekker met appelstroopdip).
Ik heb eigenlijk geen idee wat wel en niet mag met diabetes
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:00 schreef Risu het volgende:
Na nog een nacht vol voorweeen zit ik hier toch weer zonder baby.
Maar wel uitgeslapen. (Ik kan er nog steeds niet over uit wat een verschil dat maakt voor een mens)
Nacht ging van, slapen, wakker door wee, plassen, half stikken in mijn eigen snot, weer gaan slapen keer 4 of 5 ofzo. Steeds ongeveer 2 uur slaap. Bonus de drie uur op het eind toen ik manlief uitgezwaait had naar zijn werk. De krampen waren erger dan de nacht ervoor, maar dat kan ook komen doordat ik deze keer geen pcm heb gepakt. De nachten ervoor wel vanwege de verkoudheid. Baby doet het volgens mij nog wel prima, die danst gewoon door daarbinnen.
Straks een warme douche (want dat stoomt zo lekker) en dan ga ik eens door het huis wandelen, kijken of dat werkt. Klein wasje draaien, beetje bankhangen, nog wat wandelen, weet ik veel.
Hup baby hup. de 10e is al bezet.
Nee, ze mag geen extra brood, bladerdeeg, wraps en zulks ivm de koolhydraten die omgezet worden..quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:04 schreef mousemicky het volgende:
Appelstroop is optioneel, en als ze wel van mosterd houdt kan dat ook natuurlijk. Of ouderwetse kaasblokjes met augurkjes, lekker typisch zwangerschapsvoedsel![]()
En een vriendin van mij had haar babyshower rond lunchtijd, met soep (pompoen, maar iets anders wat zeker goed is kan natuurlijk ook) en verschillende hartige salades en idd quiche (ook te maken met gewoon deeg ipv bladerdeeg).
en quiche zonder deeg?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:08 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee, ze mag geen extra brood, bladerdeeg, wraps en zulks ivm de koolhydraten die omgezet worden..
dus een quiche enzo is ook niets voor haar. Ik ga nog wel even verder neuzen.
Het is rond 20:00H dus alleen borrelhapjes en zulks hoef ik rekening mee te houden.
bedankt voor het meedenken![]()
Thanks! Die ga ik sowieso eens makenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en quiche zonder deeg?
http://www.degezondemama.(...)met-restjes-groente/
Gevulde mini paprikaatjes, gevulde champignons, gehaktballetjes, spiesje met tomaatje, blaadje basilicum en een bolletje mini mozzarella of kipspiesjes (twee stukjes op een cocktailprikker).quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:08 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nee, ze mag geen extra brood, bladerdeeg, wraps en zulks ivm de koolhydraten die omgezet worden..
dus een quiche enzo is ook niets voor haar. Ik ga nog wel even verder neuzen.
Het is rond 20:00H dus alleen borrelhapjes en zulks hoef ik rekening mee te houden.
bedankt voor het meedenken![]()
+1.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:46 schreef Selvaria het volgende:
Ja hallo, hou eens op over al dat lekkere eten! Ik zit hier op m'n werk met alleen nog wat bruine boterhammen bij me.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 14:03 schreef klumsy het volgende:
Net groeiecho gehad en de "kleine"man gaat gewoon lekker door met groeien... De meting kwam uit op 34 weken en dat terwijl ik zondag pas 31 ben! Maar geen bijzondere buiging in de grafiek waardoor we ons zorgen moeten maken. Over een klein uurtje gesprek met de gyn. eens kijken wat die er van te zeggen heeft
![]()
Ow en precies zoals ik al had verwacht ligt ie lekker in stuit! Heb zo een vermoedde dat dat ook niet meer gaat veranderen, zal zo eens informeren, maar stel mezelf maar in op een kz
Een ks op 5 mei? Dit jaar is 5 mei toch een vrije dag? Of draaien ze dan in het ziekenhuis gewoon door qua ks plannen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 15:24 schreef klumsy het volgende:
De gyn verwacht ook dat dit een kz gaat worden, over 3 weken weer een groeiecho en dan zullen we ook gelijk zien of hij nog dwars ligtmaar vooralsnog stel ik me in op een kz de eerste week van mei! Hij had het zelf al over 5 mei dan heeft hij eigenlijk poli dienst ( of hoe je dat ook noemt ) maar dan kon ie wel wat regelen zodat hij zelf de kz kon doen
Die ga ik onthoudenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:54 schreef Zomerzon01 het volgende:
[..]
+1.
Bruine boterham met smeerkaas van de lachende koe.
Je kunt ook champignons ondersteboven op het dakje leggen en ontdoen van het steeltje zodat je een soort bakje krijgt en daar een blokje kaas in doen.
Ff in de oven tot de kaas gesmolten is en dan met een prikkertje erin op een schaaltje.
Ik lucht geen champignons, maar ik hoordaar best vaak over dat dat lekker is.
Dat is ook mooi precies 60 jaar laterquote:Op donderdag 5 maart 2015 16:31 schreef klumsy het volgende:
Ja Lola was ook een kz
M'n vader is van 5-5-55 en wie weet deze dan van 5-5-15
Hier 4 weken, want kantoorbaan (fysiek niet zwaar), 1e kind, tijd van het jaar (jan / Feb: saai en koud) en ik verwacht de 12 week na de bevalling goed te kunnen gebruiken, ga straks ook 4 dagen werken dus dat liefst zo laat mogelijk.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef JantinaGr het volgende:
Wat heeft jullie doen besluiten of je met 6 of 4 weken voor UD met verlof gaat?
Is voor mij nog heel veel weg, maar zat er net over na te denken.
Bij mij op mijn werk is het de laatste jaren babyboom. Alleen vrouwelijke collega's en veel in de 20-30. We hebben een jaar gehad met alleen maar jongetjes. Toen een jaar met alleen meisjes en vorig schooljaar was het om en om. En dan spreek ik van een collega of 5-6 per schooljaar. Wel grappig om te zien. Dit schooljaar zijn we weer de meisjes ingedoken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 17:57 schreef JantinaGr het volgende:
Ik las dat Ggirl ook een jongetje gaat krijgen.![]()
En nog geen gerommel bij Risu. Bébé zit blijkbaar nog prima.
Ik weet niet wat het is, maar het lijkt wel alsof iedereen jongetjes krijgt. Ok, er is hier ook een hele lijst met meisjes, maar vooral hier in m'n eigen omgeving worden alleen maar jongetjes geboren. En dan heb ik het over +/- de laatste 10 zwangerschappen in m'n omgeving.![]()
Wat heeft jullie doen besluiten of je met 6 of 4 weken voor UD met verlof gaat?
Is voor mij nog heel veel weg, maar zat er net over na te denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |