*meld
Weekwissels

, Jager met mooie getallen, gefeliciteerd met vriend!
Fijn dat je ex weer normaal doet DJMO! Mannen soms

. Ik zou voor kaartje2go gaan, maargoed voor ons hoeft het dan ook niet zo speciaal en zelfontworpen.
Dinsdag onze proefdruk binnengehad, gewoon een standaard kaartje via internet, zijn er helemaal tevreden mee

. Liet em aan mn moeder zien, eerst maar op de website omdat ze de naam dan nog niet zou zien. "Oh leuke naam!" "ehh mam, dat is het voorbeeld op de site, niet onze naam he?"

Later alsnog het kaartje laten zien, ze zou toch ook niet de eerste zijn die de naam al weet. En gelukkig vond ze DE naam ook erg leuk

. Iedereen die de naam weet vind em leuk, vind ik toch best fijn

Beterschap Pinquit!
Fijn van je medecursist Selvaria!
Hier is de eerste al bevallen.. 5,5 week te vroeg ivm loslatende placenta ineens!

Kindje deed qua grootte al niet onder voor volgroeide baby, dus gelukkig gaat het goed, ook met de moeder. Maar nou vind ik dat ik genoeg horrorverhalen om me heen heb gehoord, dus ik en de andere medecursisten gaan gewoon normaal bevallen vind ik

Edit: iedereen hier ook natuurlijk he!
Rawedni, wens je nog een goede rest van de zwangerschap en bevalling toe!
Mw.Cactus, heb inderdaad ook alweer meldplicht gaat echt snel!
Ik zak eigenlijk nooit door mn benen, kom wel erg moeilijk overeind vaak.. De ene keer gaat het best vloeiend, de andere keer heb ik een paar minuten nodig

Sticker voor Pessie! Balen van die lage suiker ineens!
Ook een sticker voor Vlindur! Ah leuk dat je dat al kon zien die dikke lipjes, mijnes heeft die ook

Welkom Kazy!
Je houdt het wel spannend hoor Risu! En dus nog een kans voor een bevalling met volle maan, moet lukken

Jongetje voor Ggirl

Succes morgen met het gesprek, spannend! (ze mogen je toch niet ontslaan puur omdat je zwanger bent?)