Iedere coalitiepartij dekt zijn eigen (coalitie) kabinet.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:10 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Iedere partij dekt zijn eigen bewindslieden.
Lang niet altijd. Maar een partij die op -30 in de peilingen staat heeft wel iets beters te doen dan het kabinet op te blazen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:15 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Iedere coalitiepartij dekt zijn eigen (coalitie) kabinet.
Ja ok, vond het alleen zo makkelijk om weer de PvdA af te zeiken terwijl de VVD verantwoordelijk is voor het feit dat incompetente idioten zoals Opstelten en Teeven in dit kabinet terecht zijn gekomen.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Lang niet altijd. Maar een partij die op -30 in de peilingen staat heeft wel iets beters te doen dan het kabinet op te blazen.
Ik bestrijd ook niet dat Opstelten een idioot is. Maar in het politieke spel gelden nu eenmaal andere regels.quote:Op maandag 9 maart 2015 18:20 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja ok, vond het alleen zo makkelijk om weer de PvdA af te zeiken terwijl de VVD verantwoordelijk is voor het feit dat incompetente idioten zoals Opstelten en Teeven in dit kabinet terecht zijn gekomen.
twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:32:28Opstelten maakt dadelijk zijn aftreden bekend, hoor ik. reageer retweet
twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:37:35Fred Teeven stapt ook op, hoor ik reageer retweet
twitter:lammert twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:38:33Chef parlementaire redactie Telegraaf: “@wouterdewinther: Opstelten en Teeven weg” reageer retweet
JUICHENquote:Op maandag 9 maart 2015 21:39 schreef Ajacied422 het volgende:
verslaggever rtl:twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:32:28Opstelten maakt dadelijk zijn aftreden bekend, hoor ik. reageer retweet
twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:37:35Fred Teeven stapt ook op, hoor ik reageer retweet
twitter:JoostVullings twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:42:06Opstelten en Teeven stappen op!!! reageer retweet
En steun van het parlement, want die kamerleden zijn geen haar beter.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:28 schreef Rockefellow het volgende:
Graaier en/of crimineel zijn is al tijden de manier om geld te verdienen in Nederland.
Lage investering en belastingdruk.
nochquote:Op donderdag 5 maart 2015 00:17 schreef Straatcommando. het volgende:
Van deze mannen zou je een foto kunnen hebben waarop te zien is hoe ze zwart geld in ontvangst nemen en nog zouden ze niet oprotten. Nog zouden ze het ontkennen en nog zouden ze op een of andere manier op hun plek blijven zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |