abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150304615
quote:
13s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je deze onzin gelezen hebt maar kun je er een bron bij geven?
Voor iemand die dodelijk vermoeid is praat je best veel.
pi_150304616
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb vanavond twee uur aan de telefoon gehangen met Mata. Ik kan dus wel mede namens hem zeggen: Nee, we laten het er niet bij zitten en we gaan naar Panama.
succes!
pi_150304620
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:31 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Voor iemand die dodelijk vermoeid is praat je best veel.
ik type, ik praat niet, maar blijf ontopic dan ga ik nu echt slapen
pi_150304623
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ik heb vanavond twee uur aan de telefoon gehangen met Mata. Ik kan dus wel mede namens hem zeggen: Nee, we laten het er niet bij zitten en we gaan naar Panama.
"We laten het er niet bij zitten", voor wiens belang komen jullie dan op?
Kijk dat je op vakantie gaat prima, maar ik hoop niet op een aluhoedjes expeditie met weer veel speculatie, foto's en filmpjes hier, zodat die familie maar geconfronteerd blijft met deze nachtmerrie. Mocht er iets zijn dan zijn er ook andere manieren om daar mee om te gaan, bijv. door het in handen te geven van het onderzoeksteam.
pi_150304630
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee sorry.
Vanaf de top naar de 1e beek is niet helemaal dwars over de paddocks naar de kabelbruggen en de rivier daarachter.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)81-a846-ae8958b3474f
Voorbij de paddocks zijn wel steile stukken naast een rivier, maar weten we niet precies waar het pad loopt. zie mijn eerder geposte kaart.
pi_150304634
Hoeveel posts heeft Dr.Schnautzer in dit topic? En wanneer was je laatste bezoek voor deze?
pi_150304635
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:37 schreef matteo_111 het volgende:

[..]

Voorbij de paddocks zijn wel steile stukken naast een rivier, maar weten we niet precies waar het pad loopt. zie mijn eerder geposte kaart.
Nee Frank bedoelde echt vanaf de mirador naar de 1e quebrada.
pi_150304666
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:53 schreef gynaika het volgende:

[..]

Ja, daar had hij moeite mee.
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
De dood van de taxichauffer kwam tot schrik van Frank er ineens bij
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef A_Fortiori het volgende:
Tja, waar anders zou hij dit moeten lezen of van hebben gehoord?
_O- FOK! had de primeur in Nederland _O- (goeie kans dat dat nog waar is ook)

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Rica het volgende:

[..]

Heel erg toevallig dat ze het onderzoek afsluiten, de familie zegt dat ze het afronden en vrede hebben met een ongeluk-scenario en iemand die er iets mee te maken zou kunnen hebben dood wordt gevonden.

Gezonde vent van 34 jaar, drijft in een meertje.

Politie: Ja hij is onwel geworden en toen in het water gevallen :7

Seems legit.
Allemaal groot gelijk natuurlijk, maar wie slaat er nou eens met de vuist op tafel?

quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Je zou zelfs kunnen zeggen respectloze actie van HK. Om op deze dag jezelf op de voorgrond te zetten. Als er dan toch geen derden bij betrokken zijn in jouw ogen, wacht dan even tot degene die als laatste je dochter heeft gezien en gesproken en afgezet heeft voor hun laatste wandeling en die onder verdachte omstandigheden dood aangetroffen is onder de zoden ligt.
Dat vond ik nog tot daar aan toe, want met hoeveel Panamese lijken (en een enkele buitenlander) is er al niet gesmeten, om het idee van een misdrijf inzake K&L in de keeltjes te laten glijden? Daar worden sites als Facebook regelmatig voor afgestruind, en zo nu en dan liggen er weer een half dozijn of meer, vers te dampen. Dus dat het die man wat veel wordt, kan ik me voorstellen.

Nee, weet je wat ècht respectloos is? Dat ze hals over kop bij RTL op komen draven om het oplaaiende vuurtje dat die dode taxichauffeur teweegbracht snel te helpen blussen, nota bene ten koste van een boeiend kijkje in de keuken van Wie Molt de TV Wie is de Mol! Dat onderwerp was na een paar minuten voorbij, hoe verklaar je dat? Kan ook een kwartiertje of twee geweest zijn, maar kort was het.

[ Bericht 1% gewijzigd door JustinCase op 05-03-2015 03:20:03 ]
  donderdag 5 maart 2015 @ 03:12:01 #209
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150304668
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:34 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

Het belang van waarheidsvinding. Wat nu naar buiten is gebracht is voor mij geen sluitend verhaal.
quote:
Kijk dat je op vakantie gaat prima, maar ik hoop niet op een aluhoedjes expeditie
Aluhoedjes? Hoe kom je daar nou bij?
quote:
met weer veel speculatie,
Ik ben niet van de wilde speculaties.
quote:
foto's en filmpjes hier,
Deel ik liever niet hier.
quote:
zodat die familie maar geconfronteerd blijft met deze nachtmerrie.
Ik weet niet hoe de familie erover denkt. Maar STEL dat we iets ontdekken wat meer duidelijkheid geeft, is dat dan een nachtmerrie voor de familie?
quote:
Mocht er iets zijn dan zijn er ook andere manieren om daar mee om te gaan, bijv. door het in handen te geven van het onderzoeksteam.
Ja, als er nog een onderzoeksteam is...
Mochten we werkelijk iets vinden (die kans is zéér gering) dan zullen we de juiste personen inlichten.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
  donderdag 5 maart 2015 @ 03:15:42 #210
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150304675
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 03:11 schreef JustinCase het volgende:

[..]

_O- FOK! had de primeur in Nederland _O- (goeie kans dat dat nog waar is ook)

Volgens mij heeft fok heel vaak de primeur gehad met nieuwsberichten over deze zaak. Domnivoor was er meestal erg vlot bij. Grijzemassa ook.
Niet alleen met nieuwsberichten trouwens, ook met die gelekte foto's.
pi_150304683
En hier was meestal de correcte info te vinden. Zelfs als 'kwaliteitskranten' paginagrote artikelen plaatsten met keiveel 'research' dan zaten er nog een zooi fouten in.
Volgens mij hebben verschillende users media gemaild om hen te attenderen op de fouten, maar mail openen was blijkbaar voor sommige media te ingewikkeld.

Al met al is dit, met Slebweuth, de beste plek geweest om over deze intrigerende zaak te lezen en spreken. Pluim voor de posters :)
  donderdag 5 maart 2015 @ 03:23:40 #212
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150304684
quote:
14s.gif Op donderdag 5 maart 2015 03:15 schreef Marrije het volgende:

[..]

Volgens mij heeft fok heel vaak de primeur gehad met nieuwsberichten over deze zaak. Domnivoor was er meestal erg vlot bij. Grijzemassa ook.
Niet alleen met nieuwsberichten trouwens, ook met die gelekte foto's.
Ja, sommige foto's stonden hier al voordat ze in Panama gepubliceerd werden.
pi_150304701
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 03:22 schreef Poolbal het volgende:
En hier was meestal de correcte info te vinden. Zelfs als 'kwaliteitskranten' paginagrote artikelen plaatsten met keiveel 'research' dan zaten er nog een zooi fouten in.
De MSM laten bovendien héél veel liggen. Bijv. hoe je een iPhone kunt manipuleren als veertienjarige, terwijl een hele klup posters maandenlang niet eens op het idee komt. Of dat er in Thailand iemand in een blog een inwoner van Boquete een dubbele moord in de schoenen probeert te schuiven. Dromen van posters? in geen enkele krant afgedrukt. En, was er een journalist de criminelen als het ware kon ruiken, omdat hij er zelf eentje geweest is? Dat soort nalatigheid.

Dat er hier foutloos vakwerk afgeleverd wordt, komt natuurlijk doordat men elkaar hier scherp houdt. Zinnetjes als "dat wil er bij mij niet in", ze staan er niet zomaar. Dan wil zoiets er ècht niet in, neem dat maar van mij aan!

quote:
Volgens mij hebben verschillende users media gemaild om hen te attenderen op de fouten, maar mail openen was blijkbaar voor sommige media te ingewikkeld.

Al met al is dit, met Slebweuth, de beste plek geweest om over deze intrigerende zaak te lezen en spreken. Pluim voor de posters :)
Niet doen, zo'n pluim. Daar is iedereen hier véél te bescheiden voor.
pi_150304714
quote:
6s.gif Op donderdag 5 maart 2015 03:23 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja, sommige foto's stonden hier al voordat ze in Panama gepubliceerd werden.
De uitzending met Vader K. en forensicus VdG op RTL, stond ook eerder hier dan in de . . euh.. dan op WebSleuths,
En het gesprek was nog bezig op TV waar ze nooit iets weten, of hier klommen de resenscenten al in de pen.

Maar je hebt wel gelijk hoor, die foto met dat hoedje is zelfs nu nog op geen enkele Panamees billboard te zien.
:N

[ Bericht 8% gewijzigd door JustinCase op 05-03-2015 03:52:20 ]
pi_150304726
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:39 schreef 11en30 het volgende:
Hoeveel posts heeft Dr.Schnautzer in dit topic? En wanneer was je laatste bezoek voor deze?
Dat vond ik ook. Daarom heb ik 'm aangespoord om een inhaalslag te maken.
  donderdag 5 maart 2015 @ 04:21:56 #216
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_150304743
Die telefoons zaten toch met plakband aan elkaar toen ze werden gevonden?
pi_150304759
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 04:21 schreef Marrije het volgende:
Die telefoons zaten toch met plakband aan elkaar toen ze werden gevonden?
Nou.. toen ze gevonden waren, onderzocht, en klaar lagen om naar Nederland te verschepen. Met de groeten van half Panama, in de vorm van DNA en vingerafdrukken. Waarschijnlijk douane-ambtenaren of ijverige postkamerbeheerders.

Logisch, na al het Nederlandse geklaag, dat de Panamezen er met de pet naar gooiden. Ze zetten hun beste beentje voor.

[ Bericht 5% gewijzigd door JustinCase op 05-03-2015 05:18:11 ]
  donderdag 5 maart 2015 @ 05:31:34 #218
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_150304776
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 02:34 schreef Dr.Schnautzer het volgende:

[..]

Kijk dat je op vakantie gaat prima, maar ik hoop niet op een aluhoedjes expeditie met weer veel speculatie, foto's en filmpjes hier, zodat die familie maar geconfronteerd blijft met deze nachtmerrie. Mocht er iets zijn dan zijn er ook andere manieren om daar mee om te gaan, bijv. door het in handen te geven van het onderzoeksteam.
Dat laatste zou ik zeker niet doen, want we weten nu dat ze overal poep van maken.
  Forum Admin donderdag 5 maart 2015 @ 05:52:32 #219
35723 crew  GGMM
pi_150304795
Laat me raden, jullie denken dat er meer aan de hand is?
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 5 maart 2015 @ 05:55:43 #220
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150304799
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 05:52 schreef GGMM het volgende:
Laat me raden, jullie denken dat er meer aan de hand is?
Meer dan wat?
pi_150304860
Dag,

Ik heb vanaf het begin (de start) van dit topic alles gelezen. Niet echt veel gepost.

Ik persoonlijk blijf op een ander scenario zitten dan dat wat nu de media allemaal van elkaar overnemen.

Ik blijf op het scenario zitten dat al heel snel Kris en Lisanne met iets te maken hebben gekregen waardoor ze van het pad af moesten en de "Wildernis" zijn ingelopen. Dat kan van alles zijn.. van Gekke mannen tot slangen tot mierennesten tot van alles.

Ken L gingen goedgemutst een wandeling maken. Ze hadden denk ik zeker verwacht om snel weer terug te zijn in hun Hostel.

Ik blijf er bij dat er "iets " is gebeurd waardoor ze van het pad zijn geraakt. wat daarna is gebeurd allemaal is een raadsel en een Horror.

Ik kan me goed voorstellen dat de ouders, vrienden en bekenden van K en L rust willen en het een plaats willen geven om het " Los te laten". dat er dan vrede gevonden wordt in de verklaring zoals hij ons nu gegeven wordt snap ik heel goed.

Maar....... Als Kris (Of Lisanne) een zusje van me was geweest zou ik met de laatste verklaring geen genoegen kunnen en willen nemen.

Er zijn in mijn ogen echt veels te veel tegenstrijdigheden en allerlei dingen die absoluut niet kunnen kloppen met de uitleg die ons nu door de media gegeven wordt.

Ik zou me verplicht voelen aan mijn zusje om tot op de bodem uit te zoeken wat er is gebeurd (en ik besef ook dat dat misschien nooit uitgezocht kan en zal worden).

Ikzelf kan in ieder geval dit onderwerp nu niet zo afsluiten.. niet op deze manier. (Helaas).

Take Care,

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 05-03-2015 06:54:51 ]
pi_150304900
Aanvulling:

Ik besef dat de ouders, de familie, de vrienden en iedereen die K en L gekend hebben IRL waarschijnlijk allemaal ook zoeken naar rust , dat ze moe zijn van alle aandacht, dat ze weten dat K en L overleden zijn en nooit meer terugkomen van hun reis. Ik snap dat echt heel erg goed.

Ik denk dat ik zelf " als een van de 2 mijn zusje was geweest" dat ik er ook helemaal klaar mee zou zijn.. met al die media aandacht. Met Forums waarin alles tot uit den treure werd besproken.. Waarin werd gevraagd had L wel een vriendje? waarin gevraagd werd om over hun prive leven te posten voordat de 2 op reis gingen.. Waarop uit den treure werd besproken dat het zo dom was om "halfnaakt" zo werd het toch vaak gepost een hike te gaan doen...

Forums waarop vele beter weters vanaf een zolderkamer wel weten wat je moet doen voor dat je een hike doet zoals bv de Pianista.. en er dan wordt besproken hoe DOM ze wel niet geweest zijn.

Twee domme naieve mutsen zo zijn ze wel eens genoemd. hier op dit forum.

De meest zinvolle bijdragen in dit toch helaas heel trieste topic vond ik de bijdragen van MeloD ! die zelf daar heeft rondgewandeld in dat gebied.

@MeloD jouw bijdragen in dit topic heb ik zeer gewaardeerd!.

Mocht je weer terug willen gaan MeloD dan wil ik wel deels sponsor van je zijn.

Take Care.

[ Bericht 1% gewijzigd door Iceage op 05-03-2015 07:07:15 ]
  donderdag 5 maart 2015 @ 07:39:11 #223
17121 Rica
Mais, je rêve!
pi_150305084
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Jouw scherpe geest zou uitkomst kunnen bieden...

Nieuwe zaken komen boven water, zeker... Er komt nog een unieke expeditie... ;)
Dat ga ik zeker nog wel volgen. :)

Mijn scherpe geest *kuch* .. kan heeft geen aanvulling op wat al door anderen en mezelf is gezegd. Ik heb een half jaar terug al eens gepost dat ik niet vreemd op zou kijken wanneer er één of twee lokale mannen een "ongelukje" krijgen. Zonder de zwemmende taxichauffeur met indigestie, wat al vervelend genoeg is, postuum te willen belasteren, zou het de informele oplossing kunnen zijn waar alle partijen mee kunnen leven. En als dat zo is dan lijkt me dat prima geregeld. :)
Don't try and blame me for your games
Your games are death
My world is light, the angels fill my eyes
With every breath
pi_150305336
Dit is wat me gisteravond opviel bij Umberto T.:

1. Die "rotswand" #542 -van beneden naar boven- is een rotsbodem. Er ligt zichtbaar sediment in de rechterhoek dat daar op wijst. Ik begrijp niet dat ze het steeds over een wand hebben.

2. FvdG sprak weer over "na anderhalf uur alarmnummer", ipv na twee-en-half uur.

3. Over de taxi chauffeurs: Leonardo is degene die de rol van K&L's liftgever op zich heeft genomen, ongeacht of hij dat in werkelijkheid heeft gedaan of niet. Híj was hun taxi chauffeur en hij heeft interviews daarover gegeven, zíjn naam werd steeds daarmee in verband gebracht. Naar de buitenwereld toe was híj hun taxichauffeur.
We weten dat zijn tijdlijn niet klopt met wat de foto's zeggen. Ondanks dat, heeft hij die rol op zich genomen en gehouden. In die rol, is hij op tragische wijze om het leven gekomen. Ja, dat roept vragen op. Als hij K&L niet zou hebben vervoerd, waarom had hij dan die rol op zich genomen? Wat is zijn motivatie geweest?

4. Uit het verhaal van FvdG en HK, concludeer ik dat de valpartij bij de 2eQ zou hebben plaatsgevonden. Op 1 april was er veel minder water in dat beekje!
pi_150305388
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:17 schreef Gorraay het volgende:
En dat het helemaal niet vaststaat dat L. de chauffeur was ben ik wel met vader K. eens.
Nee, maar feit is dat Leonardo die rol op zich heeft genomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')