Voor iemand die dodelijk vermoeid is praat je best veel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je deze onzin gelezen hebt maar kun je er een bron bij geven?
succes!quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee uur aan de telefoon gehangen met Mata. Ik kan dus wel mede namens hem zeggen: Nee, we laten het er niet bij zitten en we gaan naar Panama.
ik type, ik praat niet, maar blijf ontopic dan ga ik nu echt slapenquote:Op donderdag 5 maart 2015 02:31 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Voor iemand die dodelijk vermoeid is praat je best veel.
"We laten het er niet bij zitten", voor wiens belang komen jullie dan op?quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik heb vanavond twee uur aan de telefoon gehangen met Mata. Ik kan dus wel mede namens hem zeggen: Nee, we laten het er niet bij zitten en we gaan naar Panama.
Voorbij de paddocks zijn wel steile stukken naast een rivier, maar weten we niet precies waar het pad loopt. zie mijn eerder geposte kaart.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:18 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee sorry.
Vanaf de top naar de 1e beek is niet helemaal dwars over de paddocks naar de kabelbruggen en de rivier daarachter.
http://www.rtlxl.nl/#!/rt(...)81-a846-ae8958b3474f
Nee Frank bedoelde echt vanaf de mirador naar de 1e quebrada.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:37 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Voorbij de paddocks zijn wel steile stukken naast een rivier, maar weten we niet precies waar het pad loopt. zie mijn eerder geposte kaart.
quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
De dood van de taxichauffer kwam tot schrik van Frank er ineens bij
quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef A_Fortiori het volgende:
Tja, waar anders zou hij dit moeten lezen of van hebben gehoord?
Allemaal groot gelijk natuurlijk, maar wie slaat er nou eens met de vuist op tafel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Heel erg toevallig dat ze het onderzoek afsluiten, de familie zegt dat ze het afronden en vrede hebben met een ongeluk-scenario en iemand die er iets mee te maken zou kunnen hebben dood wordt gevonden.
Gezonde vent van 34 jaar, drijft in een meertje.
Politie: Ja hij is onwel geworden en toen in het water gevallen
Seems legit.
Dat vond ik nog tot daar aan toe, want met hoeveel Panamese lijken (en een enkele buitenlander) is er al niet gesmeten, om het idee van een misdrijf inzake K&L in de keeltjes te laten glijden? Daar worden sites als Facebook regelmatig voor afgestruind, en zo nu en dan liggen er weer een half dozijn of meer, vers te dampen. Dus dat het die man wat veel wordt, kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Je zou zelfs kunnen zeggen respectloze actie van HK. Om op deze dag jezelf op de voorgrond te zetten. Als er dan toch geen derden bij betrokken zijn in jouw ogen, wacht dan even tot degene die als laatste je dochter heeft gezien en gesproken en afgezet heeft voor hun laatste wandeling en die onder verdachte omstandigheden dood aangetroffen is onder de zoden ligt.
Het belang van waarheidsvinding. Wat nu naar buiten is gebracht is voor mij geen sluitend verhaal.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:34 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
"We laten het er niet bij zitten", voor wiens belang komen jullie dan op?
Aluhoedjes? Hoe kom je daar nou bij?quote:Kijk dat je op vakantie gaat prima, maar ik hoop niet op een aluhoedjes expeditie
Ik ben niet van de wilde speculaties.quote:met weer veel speculatie,
Deel ik liever niet hier.quote:foto's en filmpjes hier,
Ik weet niet hoe de familie erover denkt. Maar STEL dat we iets ontdekken wat meer duidelijkheid geeft, is dat dan een nachtmerrie voor de familie?quote:zodat die familie maar geconfronteerd blijft met deze nachtmerrie.
Ja, als er nog een onderzoeksteam is...quote:Mocht er iets zijn dan zijn er ook andere manieren om daar mee om te gaan, bijv. door het in handen te geven van het onderzoeksteam.
Volgens mij heeft fok heel vaak de primeur gehad met nieuwsberichten over deze zaak. Domnivoor was er meestal erg vlot bij. Grijzemassa ook.quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:11 schreef JustinCase het volgende:
[..]FOK! had de primeur in Nederland
(goeie kans dat dat nog waar is ook)
Ja, sommige foto's stonden hier al voordat ze in Panama gepubliceerd werden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Volgens mij heeft fok heel vaak de primeur gehad met nieuwsberichten over deze zaak. Domnivoor was er meestal erg vlot bij. Grijzemassa ook.
Niet alleen met nieuwsberichten trouwens, ook met die gelekte foto's.
De MSM laten bovendien héél veel liggen. Bijv. hoe je een iPhone kunt manipuleren als veertienjarige, terwijl een hele klup posters maandenlang niet eens op het idee komt. Of dat er in Thailand iemand in een blog een inwoner van Boquete een dubbele moord in de schoenen probeert te schuiven. Dromen van posters? in geen enkele krant afgedrukt. En, was er een journalist de criminelen als het ware kon ruiken, omdat hij er zelf eentje geweest is? Dat soort nalatigheid.quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:22 schreef Poolbal het volgende:
En hier was meestal de correcte info te vinden. Zelfs als 'kwaliteitskranten' paginagrote artikelen plaatsten met keiveel 'research' dan zaten er nog een zooi fouten in.
Niet doen, zo'n pluim. Daar is iedereen hier véél te bescheiden voor.quote:Volgens mij hebben verschillende users media gemaild om hen te attenderen op de fouten, maar mail openen was blijkbaar voor sommige media te ingewikkeld.
Al met al is dit, met Slebweuth, de beste plek geweest om over deze intrigerende zaak te lezen en spreken. Pluim voor de posters
De uitzending met Vader K. en forensicus VdG op RTL, stond ook eerder hier dan in de . . euh.. dan op WebSleuths,quote:Op donderdag 5 maart 2015 03:23 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, sommige foto's stonden hier al voordat ze in Panama gepubliceerd werden.
Dat vond ik ook. Daarom heb ik 'm aangespoord om een inhaalslag te maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:39 schreef 11en30 het volgende:
Hoeveel posts heeft Dr.Schnautzer in dit topic? En wanneer was je laatste bezoek voor deze?
Nou.. toen ze gevonden waren, onderzocht, en klaar lagen om naar Nederland te verschepen. Met de groeten van half Panama, in de vorm van DNA en vingerafdrukken. Waarschijnlijk douane-ambtenaren of ijverige postkamerbeheerders.quote:Op donderdag 5 maart 2015 04:21 schreef Marrije het volgende:
Die telefoons zaten toch met plakband aan elkaar toen ze werden gevonden?
Dat laatste zou ik zeker niet doen, want we weten nu dat ze overal poep van maken.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:34 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
"We laten het er niet bij zitten", voor wiens belang komen jullie dan op?
Kijk dat je op vakantie gaat prima, maar ik hoop niet op een aluhoedjes expeditie met weer veel speculatie, foto's en filmpjes hier, zodat die familie maar geconfronteerd blijft met deze nachtmerrie. Mocht er iets zijn dan zijn er ook andere manieren om daar mee om te gaan, bijv. door het in handen te geven van het onderzoeksteam.
Meer dan wat?quote:Op donderdag 5 maart 2015 05:52 schreef GGMM het volgende:
Laat me raden, jullie denken dat er meer aan de hand is?
Dat ga ik zeker nog wel volgen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jouw scherpe geest zou uitkomst kunnen bieden...
Nieuwe zaken komen boven water, zeker... Er komt nog een unieke expeditie...
Nee, maar feit is dat Leonardo die rol op zich heeft genomen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:17 schreef Gorraay het volgende:
En dat het helemaal niet vaststaat dat L. de chauffeur was ben ik wel met vader K. eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |