abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150304054
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Na de 1e quebrada

[..]

De koeien lopen van de paddocks via de Mirador naar Boquete. Dat is niet door de 2e quebrada.
quote:
19s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee. Na de 1e quebrada

[..]

De koeien lopen van de paddocks via de Mirador naar Boquete. Dat is niet door de 2e quebrada.
Nee!

Na 8.00 min

"Afdaling van de top van de berg naar de 1e beek zijn stukken in het pad die het zonder meer in zich hebben...."
" van die geulen waar het water van de berg naar beneden stroomt."

"Nogmaals ik weet niet of het daar gebeurd is maar dit zijn wel van die plekken die dat in zich hebben"
pi_150304081
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:39 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Vooral het verhaal van Van der G. Tenenkrommend dun.
Eens. Betwijfelt hij nou of de taxichauffeur werkelijk dood is?
pi_150304088
Kaartjesmakers, welke rivierbedding (die uitkomt waar de rugzak resten ed zijn gevonden) stroomt daar??
pi_150304091
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:55 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Belachelijk dat ie dat zei!
  donderdag 5 maart 2015 @ 00:56:57 #130
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_150304093
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:15 schreef Rica het volgende:

[..]

Dank je. Ik vermoed echter dat het na vandaag een beetje klaar is en er geen nieuwe zaken boven water (pun intended) zullen komen.

Wel prachtig materiaal voor een boek of een docu/film.
Dat boek en de docu komen zeker. Een film misschien ook wel.
Ik denk dat er ook nog wel het een en ander aan nieuwe info boven water komt. Rond 1 april zal het hele verhaal wel weer in de media komen, met een paar 'nieuwe' foto's erbij.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_150304103
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Het grootste spookverhaal aller tijden komt ie zelf mee. 8)7
pi_150304125
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:57 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Het grootste spookverhaal aller tijden komt ie zelf mee. 8)7
Alle moleculetjes in mijn lichaam zeggen dat als er vanochtend niet in de media had gestaan over de taxichauffeur zij vanavond niet aan tafel hadden gezeten.

En diezelfde moleculetjes roepen heel hard dat ze al heel lang meelezen want waar anders dan op WS en hier wordt er nog gesproken over kris en Lisanne?
pi_150304132
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:56 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Hij heeft de mavo niet eens afgemaakt!
Flut CV. ;)
http://www.forensischpatholoog.nl/cv/cv-2010-09.pdf
Make my day!
  donderdag 5 maart 2015 @ 01:05:30 #134
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150304161
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:55 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Met wat Van der G. en vader K. daarover zeggen ben ik het wel eens. Van der G. heeft terecht kritiek op de mensen voor wie nu al praktisch vaststaat dat Leonardo op de een of andere manier geliquideerd is i.v.m. zijn rol als chauffeur van K&L. Vader K. twijfelt er terecht aan of Leonardo wel hun taxichauffeur was. Wat moet je met de getuigeverklaring van iemand die zegt dat hij de meiden om 13.40 bij het restaurant heeft afgezet terwijl het in werkelijkheid niet later dan 11.00 uur kan zijn gebeurd?
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150304185
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:05 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Met wat Van der G. en vader K. daarover zeggen ben ik het wel eens. Van der G. heeft terecht kritiek op de mensen voor wie nu al praktisch vaststaat dat Leonardo op de een of andere manier geliquideerd is i.v.m. zijn rol als chauffeur van K&L. Vader K. twijfelt er terecht aan of Leonardo wel hun taxichauffeur was. Wat moet je met de getuigeverklaring van iemand die zegt dat hij de meiden om 13.40 bij het restaurant heeft afgezet terwijl het in werkelijkheid niet later dan 11.00 uur kan zijn gebeurd?
En? Waarom moet je dan in twijfel trekken of deze jonge vader van 2 kinderen wel echt dood is? En dan nog klagen over spookverhalen? Nou misschien is je dochter niet dood. Eat that.
  donderdag 5 maart 2015 @ 01:08:18 #136
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150304190
quote:
1s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:01 schreef agter het volgende:

[..]

Hij heeft de mavo niet eens afgemaakt!
Flut CV. ;)
http://www.forensischpatholoog.nl/cv/cv-2010-09.pdf
Ach, niets van wat hij zei had iets met zijn vakgebied te maken. :7
pi_150304212
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:05 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik heb heel veel te zeggen maar heel even 2 dingetjes
1- Ik zou als vader willen weten hoe mijn dochter bij de Pianista is gekomen.
1 van de 19 ?? Lezen ze hier mee?? Das Plinio

2- wat 11.30 terecht zei; Al moest ik mn huis verkopen, ik MOEST de fotolocatie vinden. Als ze tussen de top en de 1e beek naar beneden zijn gevallen dan MOET daar de fotolocatie zijn
Door dat maar "aan te nemen omdat een gids dat zegt" Fuck it!
pi_150304225
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef Rica het volgende:

[..]

Dat moet bijna wel zou je zeggen. Schoenen, broekje, rugzak ed. lagen kilometers verder weg. Als de ouders dan toch met deze laatste theorie genoegen nemen is er iets wat wij niet weten.
Er is natuurlijk iets, zeg maar gerust een boel, wat wij niet weten. En daarvan weten de families ongetwijfeld een deel wel.
Dat er vondsten een heel stuk verderop gevonden zijn, heeft denk ik niet in de 1e plaats te maken met meer weten, maar met minder voor onmogelijk houden. Een rivier stroomt en neemt van alles mee. En dan zitten hier een stel posters elkaar aan te praten dat dit wel héél ver is, en dat een rugzak, en vooral de plastic zonnebrilletjes erin, dat niet ongeschonden kunnen doorstaan.
(wat heeft een licht plastic dingetje in een rugzak nou helemaal te lijden van eventueel wat in die rugzak heen en weer gerammeld worden? Ik daag iedereen uit om zo'n ding stuk te krijgen in een rugzak in wild stromend water, zonder erop te gaan staan. )
  donderdag 5 maart 2015 @ 01:17:11 #139
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150304256
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:07 schreef 11en30 het volgende:

[..]

En? Waarom moet je dan in twijfel trekken of deze jonge vader van 2 kinderen wel echt dood is? En dan nog klagen over spookverhalen? Nou misschien is je dochter niet dood. Eat that.
Had ik gemist: "Hij is overleden." - "Zelfs dat weet ik niet eens". Zullen we maar als een hyperbool beschouwen. Met zijn kritiek op het aluhoedjesgehalte van de reacties op de dood van L. ben ik het wel eens. En dat het helemaal niet vaststaat dat L. de chauffeur was ben ik wel met vader K. eens. Er worden "feiten" gecreëerd die die naam (nog) niet verdienen.
Het eigenlijke verhaal van Van der G. is zo lek als een mandje. Al moet ik er bij zeggen dat hij ook helemaal niet pretendeert De waarheid in pacht te hebben.
pi_150304282
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:17 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Het eigenlijke verhaal van Van der G. is zo lek als een mandje.
+1

En die trui ruikt vast naar spruitjes.
pi_150304284
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:07 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een vrij harde uitspraak. Er werd niet getwijfeld over het overleden van deze taxichauffeur, maar er werd gezegd dat de kans waarschijnlijk klein is dat dit de taxichauffeur is geweest die Kris&Lisanne heeft afgezet.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:13 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dat er vondsten een heel stuk verderop gevonden zijn, heeft denk ik niet in de 1e plaats te maken met meer weten, maar met minder voor onmogelijk houden. Een rivier stroomt en neemt van alles mee. En dan zitten hier een stel posters elkaar aan te praten dat dit wel héél ver is, en dat een rugzak, en vooral de plastic zonnebrilletjes erin, dat niet ongeschonden kunnen doorstaan.
(wat heeft een licht plastic dingetje in een rugzak nou helemaal te lijden van eventueel wat in die rugzak heen en weer gerammeld worden? Ik daag iedereen uit om zo'n ding stuk te krijgen in een rugzak in wild stromend water, zonder erop te gaan staan. )
Plastic zonnebril, ok. Maar er zaten ook smartphones in de tas. De tas heeft - voordat het door de rivier werd vervoerd - nog een val van tientallen meters gemaakt en de touchscreen werkt nog gewoon? Ik liet mijn Samsung S2 op de badkamervloer vallen en hele toestel was kapot, inclusief beeldscherm. Deed niets meer.
pi_150304295
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:21 schreef MidnightB00m het volgende:

[..]

Dat vind ik wel een vrij harde uitspraak. Er werd niet getwijfeld over het overleden van deze taxichauffeur,
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:17 schreef Gorraay het volgende:
"Hij is overleden." - "Zelfs dat weet ik niet eens".
pi_150304316
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:24 schreef 11en30 het volgende:

[..]

[..]

Thanks! Ja, dat was dan niet echt een handige uitspraak van F. en zeker niet in context van spookverhalen :N
pi_150304320
Ze hebben geen verhaal. Kijk hier kun je zo door de zandbodem zakken en naar beneden vallen in de beek eh rivierbedding terechtkomen. En dan? Niks. Dan houdt het verhaal op.
pi_150304352
quote:
3s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:24 schreef 11en30 het volgende:
Trouwens al lang geen levensteken meer gezien van Baru.
ook dood, geen water in de longen
pi_150304363
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:59 schreef Rica het volgende:

[..]

Ja dat is die jongeman die met schoenen aan ging zwemmen en toen kramp gekregen heeft en noodlottig verdronken is. Was een ongeluk.
je was erbij begrijp ik?
pi_150304372
Heb het even druk gehad en loop ongeveer twee topics achter.

Het is goed dat de ouders nu een voor hen acceptabel verhaal hebben en de zaak een plek kunnen geven. Het verhaal rammelt strikt genomen, en VdG geeft dat ook duidelijk aan, maar beter is er niet.

De argumenten waarmee de scenario's worden 'gezeefd' kennen we natuurlijk al lang.
Markant is dat nu de bewerkte nachtfoto's worden getoond die op onze fora zijn gemaakt en gebruikt. Overigens zonder vermelding.
De plek van de stenen is dus niet gevonden, wel soortgelijke plekken. Dat kan ook niet anders want de nachtfoto's lijken op een tamelijk doorsnee plek te zijn gemaakt. Op veel foto's en films uit het gebied zien we soortgelijke stenen.

In mijn meest waarschijnlijke scenario hebben ze ergens een probleem gekregen en zijn als gevolg daarvan vast komen te zitten, op afstand van het pad. Dat zou een dergelijke helling kunnen zijn geweest. Hoeft niet, kan. Na 6 april verander hun regelmaat. Ze lijken weer op pad te zijn. Ik betwijfel daarom of de nachtfoto's op de plaats van het eerste ongeluk zijn gemaakt.

Het pad dat Baru ongeveer heeft aangegeven kent geen steile hellingen naast een rivier vóór de 1e kabelbrug. Die hellingen naast een rivier bestaan wel. Vooral na de 1e kabelbrug zijn heel steile hellingen die direct op de rivier uitkomen. Ik heb er een aantal op mijn kaart aangegeven met rode cirkels:

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Ik hoop dat de ouders nu de rust vinden om dit vreselijke verlies te verwerken. Het is goed om te blijven zoeken als er geen bevredigend antwoord is, maar te lang vasthouden slaat terug op jezelf.
pi_150304374
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

ook dood, geen water in de longen
_O- _O-
pi_150304396
Mooie post Matteo :)
pi_150304410
quote:
0s.gif Op donderdag 5 maart 2015 01:38 schreef matteo_111 het volgende:
Heb het even druk gehad en loop ongeveer twee topics achter.

Het is goed dat de ouders nu een voor hen acceptabel verhaal hebben en de zaak een plek kunnen geven. Het verhaal rammelt strikt genomen, en VdG geeft dat ook duidelijk aan, maar beter is er niet.

De argumenten waarmee de scenario's worden 'gezeefd' kennen we natuurlijk al lang.
Markant is dat nu de bewerkte nachtfoto's worden getoond die op onze fora zijn gemaakt en gebruikt. Overigens zonder vermelding.
De plek van de stenen is dus niet gevonden, wel soortgelijke plekken. Dat ka ook niet anders want de nachtfoto's lijken op een tamelijk doorsnee plek te zijn gemaakt. Op veel foto's en films uit het gebied zien we soortgelijke stenen.

In mijn meest waarschijnlijke scenario hebben ze ergens een probleem gekregen en zijn als evolg daarvan vast komen te zitten, op afstand van het pad. Dat zou een dergelijke helling kunnen zijn geweest. Hoeft niet, kan. Na 6 april verander hun regelmaat. Ze lijken weer op pad te zijn. Ik betwijfel daarom of de nachtfoto's op de plaats van het eerste ongeluk zijn gemaakt.

Het pad dat Baru ongeveer heeft aangegeven kent geen steile hellingen naast een rivier vóór de 1e kabelbrug. Die hellingen naast een rivier bestaan wel. Vooral na de 1e kabelbrug zijn heel steile hellingen die direct op de rivier uitkomen. Ik heb er een aantal op mijn kaart aangegeven met rode cirkels:

http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0

Ik hoop dat de ouders nu de rust vinden om dit vreselijke verlies te verwerken. Het is goed om te blijven zoeken als er geen bevredigend antwoord is, maar te lang vasthouden slaat terug op jezelf.
kijk RTL Late Night vanavond nog even terug zou ik zeggen.
Frank vd G zegt heel duidelijk dat er tussen de top (mirador bij ons) en de 1e beek (1e quebrada bij ons) er afgronden zijn waar je 30/40 meter naar benden kunt vallen.
Daar beneden is een rivierbeding en zijn er stenen (volgens die ene gids!) die lijken op de stenen van de foto.

Ik heb altijd gezegd dat K en L niet verder zijn gegaan dan de 1e quebrada omdat er daarna geen foto's zijn gemaakt.
Dus als er idd in dat gedeelte plekken zijn waar je naar beneden kunt vallen 30/40 meter en je daar benden een rivierbedding ligt waar ook nog eens die ene specifieke steen ligt en uitmondt in de rivier waar alle resten en spullen zijn gevonden dan...
Maar eerder niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')