Ja, daar had hij moeite mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
De dood van de taxichauffer kwam tot schrik van Frank er ineens bij
is nogal wiedus, als binnen 24 uur na de dood van die chauffeur geroepen wordt welke doodsoorzaken er allemaal mogeljk zijnquote:
Ach, er zijn er hier vast die denken dat dit gezegd wordt om ons het zwijgen op te doen leggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef Copycat het volgende:
En dan sta je te boek als bizarre spookverhaalverzinner.
Absoluut. De schop naar BNW was niet eerder zo passend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:57 schreef agter het volgende:
Ach, er zijn er hier vast die denken dat dit gezegd wordt om ons het zwijgen op te doen leggen.
Je zou zelfs kunnen zeggen respectloze actie van HK. Om op deze dag jezelf op de voorgrond te zetten. Als er dan toch geen derden bij betrokken zijn in jouw ogen, wacht dan even tot degene die als laatste je dochter heeft gezien en gesproken en afgezet heeft voor hun laatste wandeling en die onder verdachte omstandigheden dood aangetroffen is onder de zoden ligt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Heel erg toevallig dat ze het onderzoek afsluiten, de familie zegt dat ze het afronden en vrede hebben met een ongeluk-scenario en iemand die er iets mee te maken zou kunnen hebben dood wordt gevonden.
Gezonde vent van 34 jaar, drijft in een meertje.
Kun jij even laten zien waar die plek is? Liefst foto + coördinaten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef Copycat het volgende:
En dan sta je te boek als bizarre spookverhaalverzinner.
Nee hoor dat hoeft niet want daar is de nachtlokatie dus niet aangetroffen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
De Fokspeditie heeft er weer een doel bij: afdalen van een steile helling aan touwen van 70 meter lang.
Oh? Waar dan wel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet want daar is de nachtlokatie dus niet aangetroffen.
Niet gevonden. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet want daar is de nachtlokatie dus niet aangetroffen.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Hij had er moeite mee dat zijn dood door velen in verband wordt gebracht met de zaak K en L, en hij had daar deze avond liever niet mee geconfronteerd willen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
is nogal wiedus, als binnen 24 uur na de dood van die chauffeur geroepen wordt welke doodsoorzaken er allemaal mogeljk zijn
het leven hangt van toevalligheden aan elkaar
Is vast ook best vervelend als je conclusie op basis van expertise en intensief onderzoek opeens wankel wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Hij had er moeite mee dat zijn dood door velen in verband wordt gebracht met de zaak K en L, en hij had daar deze avond liever niet mee geconfronteerd willen worden.
Als dit al zo voorbereid was en toevallig samenvalt met de dood van de taxichauffeur qua timing, en Hans K. al een 360gr draai heeft gemaakt, dan is dit denk ik heel onprettig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Hij had er moeite mee dat zijn dood door velen in verband wordt gebracht met de zaak K en L, en hij had daar deze avond liever niet mee geconfronteerd willen worden.
Precies, dat was voor hem zeer onprettig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Is vast ook best vervelend als je conclusie op basis van expertise en intensief onderzoek opeens wankel wordt.
Ongeloofwaardig verhaal. Bomen en struiken groeien naar de zon toe, de zwaartekracht trekt lianen naar beneden en niet recht vooruit en waterplassen vormen zich niet tegen verticale wanden aan. Verder hangen er denk ik ook geen rechthoekige objecten in de lucht. Tenzij dat de pakketbezorgende drone is natuurlijk. 542 Is van boven naar beneden genomen. Dat ziet elke padvinder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef A_Fortiori het volgende:
die foto met die rots: van onder naar boven toe, zei ik toch (althans mijn zoon dan)
Dat moet Stacey zijn geweest, die heeft altijd "spook" op zijn/haar maps staan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
haha hij zei dat hij spookverhalen las
vast uit dit topic
Nee, Mata heeft net twee uur aan de telefoon gehangen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nu komt Mata want die zit op het vinkentouw
Hoezo daar?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef jackie12 het volgende:
Tussen de mirador en de 1e quebrada moeten ze dus naar beneden zijn gevallen en in een rivierbedding terecht zijn gekomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |