Ja, daar had hij moeite mee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
De dood van de taxichauffer kwam tot schrik van Frank er ineens bij
is nogal wiedus, als binnen 24 uur na de dood van die chauffeur geroepen wordt welke doodsoorzaken er allemaal mogeljk zijnquote:
Ach, er zijn er hier vast die denken dat dit gezegd wordt om ons het zwijgen op te doen leggen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef Copycat het volgende:
En dan sta je te boek als bizarre spookverhaalverzinner.
Absoluut. De schop naar BNW was niet eerder zo passend.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:57 schreef agter het volgende:
Ach, er zijn er hier vast die denken dat dit gezegd wordt om ons het zwijgen op te doen leggen.
Je zou zelfs kunnen zeggen respectloze actie van HK. Om op deze dag jezelf op de voorgrond te zetten. Als er dan toch geen derden bij betrokken zijn in jouw ogen, wacht dan even tot degene die als laatste je dochter heeft gezien en gesproken en afgezet heeft voor hun laatste wandeling en die onder verdachte omstandigheden dood aangetroffen is onder de zoden ligt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef Rica het volgende:
[..]
Heel erg toevallig dat ze het onderzoek afsluiten, de familie zegt dat ze het afronden en vrede hebben met een ongeluk-scenario en iemand die er iets mee te maken zou kunnen hebben dood wordt gevonden.
Gezonde vent van 34 jaar, drijft in een meertje.
Kun jij even laten zien waar die plek is? Liefst foto + coördinaten.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef Copycat het volgende:
En dan sta je te boek als bizarre spookverhaalverzinner.
Nee hoor dat hoeft niet want daar is de nachtlokatie dus niet aangetroffen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:00 schreef Nieuwschierig het volgende:
De Fokspeditie heeft er weer een doel bij: afdalen van een steile helling aan touwen van 70 meter lang.
Oh? Waar dan wel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet want daar is de nachtlokatie dus niet aangetroffen.
Niet gevonden. Dat is wat anders.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee hoor dat hoeft niet want daar is de nachtlokatie dus niet aangetroffen.
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Hij had er moeite mee dat zijn dood door velen in verband wordt gebracht met de zaak K en L, en hij had daar deze avond liever niet mee geconfronteerd willen worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
is nogal wiedus, als binnen 24 uur na de dood van die chauffeur geroepen wordt welke doodsoorzaken er allemaal mogeljk zijn
het leven hangt van toevalligheden aan elkaar
Is vast ook best vervelend als je conclusie op basis van expertise en intensief onderzoek opeens wankel wordt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Hij had er moeite mee dat zijn dood door velen in verband wordt gebracht met de zaak K en L, en hij had daar deze avond liever niet mee geconfronteerd willen worden.
Als dit al zo voorbereid was en toevallig samenvalt met de dood van de taxichauffeur qua timing, en Hans K. al een 360gr draai heeft gemaakt, dan is dit denk ik heel onprettig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Grijzemassa het volgende:
Op woensdag 4 maart 2015 23:05 schreef gynaika het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij verkeerd begrijpt. Hij had er moeite mee dat zijn dood door velen in verband wordt gebracht met de zaak K en L, en hij had daar deze avond liever niet mee geconfronteerd willen worden.
Precies, dat was voor hem zeer onprettig.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:21 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Is vast ook best vervelend als je conclusie op basis van expertise en intensief onderzoek opeens wankel wordt.
Ongeloofwaardig verhaal. Bomen en struiken groeien naar de zon toe, de zwaartekracht trekt lianen naar beneden en niet recht vooruit en waterplassen vormen zich niet tegen verticale wanden aan. Verder hangen er denk ik ook geen rechthoekige objecten in de lucht. Tenzij dat de pakketbezorgende drone is natuurlijk. 542 Is van boven naar beneden genomen. Dat ziet elke padvinder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:37 schreef A_Fortiori het volgende:
die foto met die rots: van onder naar boven toe, zei ik toch (althans mijn zoon dan)
Dat moet Stacey zijn geweest, die heeft altijd "spook" op zijn/haar maps staan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
haha hij zei dat hij spookverhalen las
vast uit dit topic
Nee, Mata heeft net twee uur aan de telefoon gehangen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 21:02 schreef Lavenderr het volgende:
Nu komt Mata want die zit op het vinkentouw
Hoezo daar?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef jackie12 het volgende:
Tussen de mirador en de 1e quebrada moeten ze dus naar beneden zijn gevallen en in een rivierbedding terecht zijn gekomen.
Ik neem aan dat jullie de expeditie/vakantie gewoon door laten gaan?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:38 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee, Mata heeft net twee uur aan de telefoon gehangen.
Tsja hoe weet ik dat
Mag jij zo laat nog internetten?quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:33 schreef Fylax het volgende:
haha hij zei dat hij spookverhalen las
vast uit dit topic
Daar hebben we het ook over gehad. En ja, we willen het allebei door laten gaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:39 schreef kuil het volgende:
[..]
Ik neem aan dat jullie de expeditie/vakantie gewoon door laten gaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Grijzemassa op 05-03-2015 10:39:13 ]
Ja jij. Maar zij niet. En dat is hun goed recht.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:16 schreef 11en30 het volgende:
Het lijkt er daar geografisch op, daar baseren ze hun hele scenario op. Ik zou pas rusten als de exacte fotolokaties gevonden zijn. Pas dan weet je of daar steile hellingen in de buurt zijn of andere gevaren.
Nee andere rivierquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:57 schreef 11en30 het volgende:
Zelfde rivier als die andere "verdrinking"?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over gehad. En ja, we willen het allebei door laten gaan.
Ja dat is die jongeman die met schoenen aan ging zwemmen en toen kramp gekregen heeft en noodlottig verdronken is. Was een ongeluk.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:53 schreef Grijzemassa het volgende:
Leo is in het district Gualaca verdronken, ene O.V. op 4 april in een rivier op de grens van Gualaca en Boquete, zie de laatste zin in dit bericht. Deze keer geen link want er staat een schokkende foto bij het artikel. Het is niet dezelfde rivier maar wel in/bij het district
Hey jij! Je bent terug en gelijk weer OP-master. Goed gedaan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:56 schreef A_Fortiori het volgende:
het leven hangt van toevalligheden aan elkaar
Ik heb concreet aangegeven waarom ik denk dat hun verhaal niet helemaal klopt maar het kan zeker wel een integere beslissing zijn om nu zo te handelen, daar heb ik geen oordeel over. Wij hebben geen idee wat er achter de schermen allemaal kan spelen en wat hun motieven zijn of strategie is.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja jij. Maar zij niet. En dat is hun goed recht.
Want jij probeert nu ook om hun integriteit in twijfel te trekken.
Met een beetje hulp van Lavenderr...Ik moest wel,..je was even afwezig....dank:)quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hey jij! Je bent terug en gelijk weer OP-master. Goed gedaan.
Dat moet bijna wel zou je zeggen. Schoenen, broekje, rugzak ed. lagen kilometers verder weg. Als de ouders dan toch met deze laatste theorie genoegen nemen is er iets wat wij niet weten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb concreet aangegeven waarom ik denk dat hun verhaal niet helemaal klopt. Het kan zeker wel een integere beslissing zijn om nu zo te handelen. Wij hebben geen idee wat er achter de schermen allemaal kan spelen en wat hun motieven zijn.
Nee. Na de 1e quebradaquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:29 schreef jackie12 het volgende:
Tussen de mirador en de 1e quebrada moeten ze dus naar beneden zijn gevallen en in een rivierbedding terecht zijn gekomen.
De koeien lopen van de paddocks via de Mirador naar Boquete. Dat is niet door de 2e quebrada.quote:- welke rivier loopt er beneden?
- welke gids wees hen daar op na het zien van de donkere foto's?
Het is het pad waar koeien doorheen lopen.
Die zullen daar dan wel vaak naar beneden donderen.
Haha, Lavenderr neemt de honneurs prima waar.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:04 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Met een beetje hulp van Lavenderr...Ik moest wel,..je was even afwezig....dank:)
Ik heb daar wel een idee van. Het blijven draaien in de cirkel verdwalen-misdrijf-ongeluk leidt naar verwachting tot niets meer. En die beslissing zullen ze niet in 1 dag genomen hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Ik heb concreet aangegeven waarom ik denk dat hun verhaal niet helemaal klopt. Het kan zeker wel een integere beslissing zijn om nu zo te handelen. Wij hebben geen idee wat er achter de schermen allemaal kan spelen en wat hun motieven zijn.
Eens en jouw waarheidsvindende geest is meer dan welkom, terug in het topic.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel zou je zeggen. Schoenen, broekje, rugzak ed. lagen kilometers verder weg. Als de ouders dan toch met deze laatste theorie genoegen nemen is er iets wat wij niet weten.
Nee die moet per se nu met spoed in 4 talen terwijl de taxi's nog door Boquete rijden als eerbetoon?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:07 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ik heb daar wel een idee van. Het blijven draaien in de cirkel verdwalen-misdrijf-ongeluk leidt naar verwachting tot niets meer. En die beslissing zullen ze niet in 1 dag genomen hebben.
Of ze nemen er door gebrek aan beter wel genoegen mee?quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:05 schreef Rica het volgende:
[..]
Dat moet bijna wel zou je zeggen. Schoenen, broekje, rugzak ed. lagen kilometers verder weg. Als de ouders dan toch met deze laatste theorie genoegen nemen is er iets wat wij niet weten.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Daar hebben we het ook over gehad. En ja, we willen het allebei door laten gaan.
Dank je. Ik vermoed echter dat het na vandaag een beetje klaar is en er geen nieuwe zaken boven water (pun intended) zullen komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Eens en jouw waarheidsvindende geest is meer dan welkom, terug in het topic.
Niet perse vandaag maar waarschijnlijk al dagen of weken geleden gepland voor vandaag.quote:Op donderdag 5 maart 2015 00:09 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Nee die moet per se nu met spoed in 4 talen terwijl de taxi's nog door Boquete rijden als eerbetoon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |