Zei die dat het rammelt? Ik hoorde alleen maar dat hij geen zekerheid kan geven. Rammelen betekent dat er iets is dat niet kan kloppen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:38 schreef matteo_111 het volgende:
Heb het even druk gehad en loop ongeveer twee topics achter.
Het is goed dat de ouders nu een voor hen acceptabel verhaal hebben en de zaak een plek kunnen geven. Het verhaal rammelt strikt genomen, en VdG geeft dat ook duidelijk aan, maar beter is er niet.
Door wie gezeefd, bedoel je nu?quote:De argumenten waarmee de scenario's worden 'gezeefd' kennen we natuurlijk al lang.
Is dat zo? Daar heb ik dan overheen gekeken. Zal vast door RTL gedaan zijn.quote:Markant is dat nu de bewerkte nachtfoto's worden getoond die op onze fora zijn gemaakt en gebruikt. Overigens zonder vermelding.
Die VdG zei dat het op basis van dat gesteentes en vegetatie was. En ik meen nog wat, weet alleen niet meer wat. Door twee (teams van) deskundigen was die plek aangewezen, onafhankelijk van elkaar. Voor hen was het kennelijk niet zomaar een doorsnee plek. De Chinees op de hoek hier is trouwens de enige niet-doorsnee Chinees in de hele stad, dit uiteraard terzijde.quote:De plek van de stenen is dus niet gevonden, wel soortgelijke plekken. Dat kan ook niet anders want de nachtfoto's lijken op een tamelijk doorsnee plek te zijn gemaakt. Op veel foto's en films uit het gebied zien we soortgelijke stenen.
Zou kunnen. Of hun lichamelijke toestand was veranderd (beter of slechter), of nog een andere reden. In een diepe kloof zitten, kan trouwens wel een verklaring zijn voor de tijd waarop eerste belpogingen die een aantal keren 's ochtends gedaan zijn (één van de vele, geef ik toe). De zon komt boven de rand uit, en schijnt op die plek.quote:In mijn meest waarschijnlijke scenario hebben ze ergens een probleem gekregen en zijn als gevolg daarvan vast komen te zitten, op afstand van het pad. Dat zou een dergelijke helling kunnen zijn geweest. Hoeft niet, kan. Na 6 april verander hun regelmaat. Ze lijken weer op pad te zijn. Ik betwijfel daarom of de nachtfoto's op de plaats van het eerste ongeluk zijn gemaakt.
Vasthouden? Bedoel je misschien volhouden?quote:Het pad dat Baru ongeveer heeft aangegeven kent geen steile hellingen naast een rivier vóór de 1e kabelbrug. Die hellingen naast een rivier bestaan wel. Vooral na de 1e kabelbrug zijn heel steile hellingen die direct op de rivier uitkomen. Ik heb er een aantal op mijn kaart aangegeven met rode cirkels:
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Ik hoop dat de ouders nu de rust vinden om dit vreselijke verlies te verwerken. Het is goed om te blijven zoeken als er geen bevredigend antwoord is, maar te lang vasthouden slaat terug op jezelf.
Ik denk dat hij niet de 1e quebrada bedoelt, maar de rivier van de 1e kabelbrug. Dan is er echt sprake van een 'tot aan'. Iets anders is ook niet logisch, als je aanneemt dat ze verder gelopen zijn. Als ze van de 1e quebrada weer teruggelopen zouden zijn, zouden ze die steile helling(en) voor de tweede keer gepasseerd zijn. De ouders hebben die in hun video niet laten zien. Dan is er ook geen sprake van tot aan een rivier. De 1e quebrada is waarschijnlijk niet sterk genoeg om hen weg te spoelen en er lijken daar geen steile hellingen te zijn die aan het profiel beantwoorden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 01:45 schreef jackie12 het volgende:
[..]
kijk RTL Late Night vanavond nog even terug zou ik zeggen.
Frank vd G zegt heel duidelijk dat er tussen de top (mirador bij ons) en de 1e beek (1e quebrada bij ons) er afgronden zijn waar je 30/40 meter naar benden kunt vallen.
Daar beneden is een rivierbeding en zijn er stenen (volgens die ene gids!) die lijken op de stenen van de foto.
Ik heb altijd gezegd dat K en L niet verder zijn gegaan dan de 1e quebrada omdat er daarna geen foto's zijn gemaakt.
Dus als er idd in dat gedeelte plekken zijn waar je naar beneden kunt vallen 30/40 meter en je daar benden een rivierbedding ligt waar ook nog eens die ene specifieke steen ligt en uitmondt in de rivier waar alle resten en spullen zijn gevonden dan...
Maar eerder niet
das flauw wat ik zei want ondanks dat je hier alleen maar komt om te ouwehoeren net als toen kan ik niet verwachten dat je alles terugleest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:11 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Jackie, dat slaat nergens op. Waarom zou je telefoontijden manipuleren als je ook een telefoon kan afnemen en zelfs kan laten verdwijnen.
Te belachelijk voor woorden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:16 schreef jackie12 het volgende:
[..]
das flauw wat ik zei want ondanks dat je hier alleen maar komt om te ouwehoeren net als toen kan ik niet verwachten dat je alles terugleest.
Kort: K en L waren vermist en de onderzoeken gingen maar door en daar zou nooit een eind aan komen.
Dader denkt nadat de honden in juni zijn gaan zoeken: hier wil ik vanaf.
resten en spullen geplaatst
Telefoon terug zetten in tijd en fake-noodoproepen doen
quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:15 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Het is duidelijk, de familie is zover dat ze het meest waarschijnlijke scenario kan accepteren. Het scenario dat hier, toen het nog een topic zonder indianen, spook en zieke geestfantasietjes, was al eerder werd geopperd. Een valpartij van één of beide meiden, niet in staat terug te klimmen, wel in staat te bellen, maar geen bereik. Vreselijk maar waarschijnlijk. Dit is wat de familie nu ook accepteert en daarmee houdt alles op. Gun die mensen rust, pak de verentooien in en ga speculeren over Poetin, de IS of voor mijn part de geënsceneerde maanlanding, er is altijd wel wat te verzinnen. Maar gun die mensen rust, ze hebben het nodig.
Nee sorry.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:14 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet de 1e quebrada bedoelt, maar de rivier van de 1e kabelbrug. Dan is er echt sprake van een 'tot aan'. Iets anders is ook niet logisch, als je aanneemt dat ze verder gelopen zijn. Als ze van de 1e quebrada weer teruggelopen zouden zijn, zouden ze die steile helling(en) voor de tweede keer gepasseerd zijn. De ouders hebben die in hun video niet laten zien. Dan is er ook geen sprake van tot aan een rivier. De 1e quebrada is waarschijnlijk niet sterk genoeg om hen weg te spoelen en er lijken daar geen steile hellingen te zijn die aan het profiel beantwoorden.
In het NOS journaal van 0.00 uur zit op 8.20 min een beeld precies bij het moment dat de helling met de rivier wordt genoemd van een helling met rivier. Die is echter zodanig van vorm en steilheid dat ik betwijfel of daarmee de bedoelde helling in beeld gebracht wordt. Kijk:
http://s8.photobucket.com(...).jpg.html?sort=3&o=0
Moet jij niet naar bed? Je was toch moe?quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]leuk je hier gelezen te hebben en misschien tot in een ander topic
![]()
![]()
quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:19 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Moet jij niet naar bed? Je was toch moe?
Nee, Schnautzer heeft hier een punt waar nooit een acceptabel antwoord op gegeven is. Bovendien, sinds een maand of 2, (een topic of 20 dus) loop jij te vertellen hoe makkelijk het is om de beltijden naar je hand te zetten. Dan zet je ze toch niet op zulke opvallende tijden? Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn?quote:
Ga je nou ook nog slijmen bruine ridder?quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Wat levert het jullie eigenlijk op dit gedoe? Eerder in dit topic las ik al "vermaak". Is dat het? Ik neem aan dat de serieuze speurders, die zich baseren op feiten en niet op hersenspinsels, het er nu bij laten zitten? Mata?
Precies, het is gewoon lachwekkend. Het kan in theorie, natuurlijk. Maar in theorie kan ik zo honderden anderen verhaallijnen bedenken die ook "kloppen" maar minsten zo onlogisch zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:21 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nee, Schnautzer heeft hier een punt waar nooit een acceptabel antwoord op gegeven is. Bovendien, sinds een maand of 2, (een topic of 20 dus) loop jij te vertellen hoe makkelijk het is om de beltijden naar je hand te zetten. Dan zet je ze toch niet op zulke opvallende tijden? Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn?
Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: """"?
Dokter Snotneus heeft helemaal geen punt, de familie K viel zelf over de telefoontijden en de fototijden...quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:21 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Nee, Schnautzer heeft hier een punt waar nooit een acceptabel antwoord op gegeven is. Bovendien, sinds een maand of 2, (een topic of 20 dus) loop jij te vertellen hoe makkelijk het is om de beltijden naar je hand te zetten. Dan zet je ze toch niet op zulke opvallende tijden? Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn?
Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: "Wie laat het nou op een verdwaling lijken, door tijden te fingeren die zo verdacht zijn? Of is dat juist heel slim, dat ze dan denken: """"?
Bijzonder woordkeus, er valt hier niet zoveel te lachen...quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:23 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Precies, het is gewoon lachwekkend. Het kan in theorie, natuurlijk. Maar in theorie kan ik zo honderden anderen verhaallijnen bedenken die ook "kloppen" maar minsten zo onlogisch zijn.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:14 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Zei die dat het rammelt? Ik hoorde alleen maar dat hij geen zekerheid kan geven. Rammelen betekent dat er iets is dat niet kan kloppen.
Dat zei hij niet expliciet, maar hij gaf toe dat het niet zo hoeft te zijn maar wel waarschijnlijk ongeveer, en dat de fotoplek niet is gevonden.
[..]
Door wie gezeefd, bedoel je nu?
Gezeefd door hen, een voor een uitgesloten als onwaarschijnlijk.
[..]
Is dat zo? Daar heb ik dan overheen gekeken. Zal vast door RTL gedaan zijn.
De foto's 550 en 542
[..]
Die VdG zei dat het op basis van dat gesteentes en vegetatie was. En ik meen nog wat, weet alleen niet meer wat. Door twee (teams van) deskundigen was die plek aangewezen, onafhankelijk van elkaar. Voor hen was het kennelijk niet zomaar een doorsnee plek. De Chinees op de hoek hier is trouwens de enige niet-doorsnee Chinees in de hele stad, dit uiteraard terzijde.
De soort stenen zijn herkend. Als de plek echt herkend was, waren ze er geweest. De bewerkte foto die ze lieten zien komt van WS. Daarop zijn ook de kabels te zien die er lijken te zijn op die plek. Daar weten ze van, wan die info heb ik hen zelf gestuurd.
[..]
Zou kunnen. Of hun lichamelijke toestand was veranderd (beter of slechter), of nog een andere reden. In een diepe kloof zitten, kan trouwens wel een verklaring zijn voor de tijd waarop eerste belpogingen die een aantal keren 's ochtends gedaan zijn (één van de vele, geef ik toe). De zon komt boven de rand uit, en schijnt op die plek.
In een diepe kloof zitten komt overeen met een Panamese helderziende die, zonder iets van de zaak te weten, zei een visioen gehad te hebben van zo'n situatie met twee jonge vrouwen. Verder is alles natuurlijk onbewijsbaar.
[..]
Vasthouden? Bedoel je misschien volhouden?
Beschouw ik hier even als hetzelfde.
Met de kans dat zijn manipulatie toch aangetoond wordt? DNA gevonden? Geurtje blijven hangen? De dader maakt zelf een veel verser geurspoor dan er mogelijk nog was. Met als aanleiding: hondenquote:Op donderdag 5 maart 2015 02:16 schreef jackie12 het volgende:
[.....]
Kort: K en L waren vermist en de onderzoeken gingen maar door en daar zou nooit een eind aan komen.
Dader denkt nadat de honden in juni zijn gaan zoeken: hier wil ik vanaf.
resten en spullen geplaatst
Telefoon terug zetten in tijd en fake-noodoproepen doen
ah toch wel he, wat ik zei, ze hoefden niet verder omdat ze een cirkel konden maken waarbinnen ze moesten zoeken. Nav telefoondata.quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:38 schreef agter het volgende:
Frank: door de telefoongegevens konden ze het zoekgebied kleiner maken.
Dus omdat de familie K. vragen had over telefoongebruik van hun dode dochter is het scenario van een dader die naderhand de bibbers krijgt en zijn sporen gaat uitwissen logisch???? Laat me raden, die dader, in het dagelijks leven taxichauffer, kreeg spijt en heeft zich recent verdronken in een riviertje?quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dokter Snotneus heeft helemaal geen punt, de familie K viel zelf over de telefoontijden en de fototijden...
Welterusten!quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bijzonder woordkeus, er valt hier niet zoveel te lachen...
Ik weet niet waar je deze onzin gelezen hebt maar kun je er een bron bij geven?quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:28 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Dus omdat de familie K. vragen had over telefoongebruik van hun dode dochter is het scenario van een dader die naderhand de bibbers krijgt en zijn sporen gaat uitwissen logisch???? Laat me raden, die dader, in het dagelijks leven taxichauffer, kreeg spijt en heeft zich recent verdronken in een riviertje?
Of die daders (want het waren er meer, ongeveer een stuk of 10, allemaal gids, al dan niet verdronken) lokken om de haverklap westerse toeristen in een ravijn, omdat ze die toeristen zat zijn en gaan vervolgens elkaar op internet zwart maken om de verdenking op elkaar te brengen.
Ja, maar toen hadden ze Jackie nog niet horen vertellen dat elke snotneus daar met groot gemak, veel minder opvallende tijden van kan maken. Misschien dat ze daarom nu die tijden juist zien als argument tegen een misdrijf. Zou wel logisch zijn, wat jij Jackie?quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dokter Snotneus heeft helemaal geen punt, de familie K viel zelf over de telefoontijden en de fototijden...
Ik heb vanavond twee uur aan de telefoon gehangen met Mata. Ik kan dus wel mede namens hem zeggen: Nee, we laten het er niet bij zitten en we gaan naar Panama.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:20 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
Wat levert het jullie eigenlijk op dit gedoe? Eerder in dit topic las ik al "vermaak". Is dat het? Ik neem aan dat de serieuze speurders, die zich baseren op feiten en niet op hersenspinsels, het er nu bij laten zitten? Mata?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |