in het filmpje zie je ook de 2 matrassenquote:Op donderdag 5 maart 2015 11:04 schreef StaceySinger het volgende:
02/06/2014
TVN Nieuws deelgenomen aan de zoektocht. De reis duurde 7 uur en betrokken eenheden van het Rode Kruis, het National Civil Protection System (SINAPROC) en het Openbaar Ministerie (MP).
De weg is onbegaanbaar in plaatsen, vol gevaarlijke hellingen en ravijnen.
TVN Noticias participó de la búsqueda. El recorrido tomó 7 horas y participaron unidades de la Cruz Roja, el Sistema Nacional de Protección Civil (Sinaproc) y los fiscales del Ministerio Público (MP). El camino es intransitable en algunos puntos, lleno de pendientes y peligrosos barrancos.
Video >
http://www.tvn-2.com/Noti(...)omar-otro-rumbo.aspx
Inderdaad, en hoe komen die resten dan aan de andere kant? Over de berg heen?quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:13 schreef Ouder1 het volgende:
http://www.answersforkris.com/videos/
16:30
"Geen enkele rotswand gezien, niets waar je in kan vallen en niets waar je uit kunt glijden, het is een volstrekt raadsel"
21:40
"En er zijn ook langs het pad geen steile hellingen of ravijnen waar je in kan donderen en daar dan niet meer gezien wordt"
Deze uitspraken staan haaks op de nu getrokken conclusie.
Maar, met de nieuwe informatie.. Kijk eens op 23:10.. de plek waar de vader zegt: "Als ze wel terug zouden zijn gelopen, terug de Pianista over, dan zouden ze om half 5 van de eerste noodoproep, ongeveer hier geweest kunnen zijn"
Als dat nog voor de Mirador is, dus niet de Boquette kant, (wat ik betwijfel omdat hij zegt: "de Pianista over") dan zie ik hier toch een helling.. Is dat dan de helling die ze bedoelen? In dat geval bevindt zich die locatie dus tussen die 'geul' en de Mirador.
Jackie; mijn interpretatie van die uitspraak is dat er 19 taxichauffeurs waren die hebben getuigd de meiden naar de Pianista trail te hebben gebracht; daarom weet de vader ook niet of het echt de chauffeur van Kris en Lisanne was die is overleden.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:10 schreef jackie12 het volgende:
(en mijn scenario geeft ook antwoord op waarom 18 van de 19 getuigen verkeerd zaten )
Hij heeft het over 'de eerste beek', niet over 'de rivier'.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:14 schreef matteo_111 het volgende:
Ik denk dat hij niet de 1e quebrada bedoelt, maar de rivier van de 1e kabelbrug
Oke...ik wil nog steeds ook, met die M..S. del R. daar en een Nederlands gidsen stel.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:28 schreef Copycat het volgende:
Op donderdag 5 maart 2015 02:30 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb vanavond twee uur aan de telefoon gehangen met Mata. Ik kan dus wel mede namens hem zeggen: Nee, we laten het er niet bij zitten en we gaan naar Panama.
Wat dan? Met alle informatie die we hebben, alle rechtzettingen er ook nog bij.. lijkt mij deze verklaring een heel waarschijnlijke.quote:Op donderdag 5 maart 2015 06:31 schreef Vance het volgende:
Er zijn in mijn ogen echt veels te veel tegenstrijdigheden en allerlei dingen die absoluut niet kunnen kloppen met de uitleg die ons nu door de media gegeven wordt.
Wat ik begreep konden ze het water niet stroomafwaarts volgen omdat ze dan een waterval hadden moeten afdalen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 08:18 schreef Lutalo het volgende:
Maar ook gewond, als je bedenkt dat als je het water stroomafwaarts volgt, je op de plek komt die je eerder 'gekruist' hebt.
De eerste beek heeft het niet in zich om gevangen te raken na een rol naar beneden. Eigenlijk geen enkele stroom in het gebied daar tussen mirador en vindplekken voor zover op foto/video vastgelegd op het www.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:27 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Hij heeft het over 'de eerste beek', niet over 'de rivier'.
Een verzoek aan hikingclubs om op bepaalde plekken diep af te dalen en te kijken leek mij ook een optie. Maar het is bijna weer 1 april en er heeft nog geen begrafenis plaats gehad. Ik kan deze beslissing ook begrijpen.Ik vind het wel bijzonder dat de vader van Kris 180gr. gedraaid is in zijn idee over wat er gebeurd kan zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:30 schreef StaceySinger het volgende:
Ik zou als goede kenner van het gebied zelfs als eerste bij die afgrond/ravijn gaan kijken
of ben ik nou gek ?
Ze zijn eerst een heel stuk gegleden door vegetatie heen die de sporen verdoezelen en pas de laatste meters gevallen. Ze waren dus niet opslag dood. Ze konden er echter ook niet meer uitkomen door dat de weg omhoog geblokkeerd werd door een rotswand van enkele meters en stroom en afwaarts de weg geblokkeerd werd door watervallen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:28 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik doe echt mijn best te denken case closed, lukt nog niet helemaal.
1 Hoe kunnen ze de nachtfoto's nog gemaakt hebben? Deze feiten worden zo van tafel geschoven.
Waarom heeft F de sporen van een valpartij dan niet gezien in de modder?
Dat is idd een goedequote:2 waarom weet niemand iets van watervallen/ravijn binnen 2,5 uur van de laatste bekende dagfoto?
Ook dat is een goede. Blijkbaar hebben de meiden niemand kunnen horen roepen en/of heeft hun roepen het pad niet kunnen bereiken. Zou het kunnen zijn dat het geluid van de watervallen dat heeft overstemd? Of dempt de vegetatie het geluid te veel?quote:3 waarom zijn ze niet eerder gevonden? Is best een "heftige plek"die ze omschrijven
Meiden zitten vast, bellen om hulp. Klinkt logisch.quote:4 hoe verklaren ze de telefoonoproepen?
Ze hebben daar 11 dagen vastgezeten. Slapen met een hb is niet prettig. Uitgedaan en uitgelaten? Waarom niet?quote:5 Hebben ze de bh's als dolle mina's uitgetrokken, die zaten in de tas?
Ik heb daar wel een theorie over. Stel dat je vast zit.. met een waterval die de doorgang blokkeert. Misschien weet je zelfs dat er kabelbruggen en bebouwing zijn stroomafwaarts.. Hoe kan je dan een boodschap sturen waar je bent? Laat iets stroomafwaarts drijven.. De tas en T-shirts zou ik houden; tas als kussen en T-shirts een beetje bescherming tegen de kou. Een lycra valt niet op.. een spijkerbroekje wel. En het moet iets zijn dat niet direct naar de bodem zinkt zoals een zonnebril.quote:6 wie heeft die broek er dan zo ongeschonden neergelegd?
Die zijn verder mee gespoeld?quote:7 Waarom zijn er toen niet meer resten gevonden? Die lagen redelijk aan het "begin" van de zijrivier, de rugzak werd compleet in tact teruggevonden.
Geen idee.quote:8 hoe kan het stuk huid dan toch gevonden zijn? Dat vergaat/verdwijnt toch helemaal snel?
Waarom?quote:Ik vermoed dat de nachtfoto's in Panorama gemaakt zijn, dus de plek laten zien in zijn geheel.
Ik ook.quote:De familie wil stoppen met zoeken en dat respecteer ik.
Dat blijft vreemd idd. Tot nog toe werd steeds gezegd dat daar geen afgronden/ravijnen waren.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
Ik zou als goede kenner van het gebied zelfs als eerste bij die afgrond/ravijn gaan kijken
of ben ik nou gek ?
Ik neem aan dat de familie die foto's wel hebben.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:51 schreef 11en30 het volgende:
Waarom werd er geen foto getoond van een lokatie waar alles aanwezig is? Steile helling, rivierbedding, metershoge rotswanden en watervallen aan beide kanten?
En als je daar ingesloten zou raken na een val, waarom is de exacte lokatie (542 en 550) dan niet gevonden?
quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:30 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
of ben ik nou gek ?
Wat is dit voor flauwekul? Is er een target dat je moet halen om iets te mogen zeggen hier? Staat niks over in de huisregels.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:39 schreef 11en30 het volgende:
Hoeveel posts heeft Dr.Schnautzer in dit topic? En wanneer was je laatste bezoek voor deze?
Die verbaasde mij ook. In andere interviews noemde hij dat helemaal niet. En dan opeens is hij er zelf in geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:40 schreef 11en30 het volgende:
Verder vond ik de opmerking van FdG opmerkelijk dat hij de imaginaire rivierbedding daar beneden naast het pad met meerdere gidsen bezocht heeft.
Dat slaat ook idd nergens op. Iedereen mag hier posten. Zo vaak of zo weinig als men wil.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:00 schreef Dr.Schnautzer het volgende:
[..]
Wat is dit voor flauwekul? Is er een target dat je moet halen om iets te mogen zeggen hier? Staat niks over in de huisregels.
Zo ver zijn ze volgens hun eigen lezing niet geweest.quote:Op donderdag 5 maart 2015 02:14 schreef matteo_111 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet de 1e quebrada bedoelt, maar de rivier van de 1e kabelbrug.
Er wordt duidelijk gezegd dat deze helling zich bevindt tussen de Mirador en de 1e quebrada. De resten hoeven dus niet naar de andere kant.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Inderdaad, en hoe komen die resten dan aan de andere kant? Over de berg heen?
Daar ging het ook helemaal niet over. Schnautzer kwam ons en m.n. de top-poster in het topic even vertellen wat wij wel en niet zouden moeten posten. Daar was het een reactie op.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat slaat ook idd nergens op. Iedereen mag hier posten. Zo vaak of zo weinig als men wil.
Dat is aan de Boquete kant. Op die plek staan een paar huisjes.quote:[img]
Als dat nog voor de Mirador is, dus niet de Boquette kant, (wat ik betwijfel omdat hij zegt: "de Pianista over") dan zie ik hier toch een helling.. Is dat dan de helling die ze bedoelen? In dat geval bevindt zich die locatie dus tussen die 'geul' en de Mirador.
Ik hoor het als 19 getuigen waarvan 1 kan qua tijd.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:16 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Jackie; mijn interpretatie van die uitspraak is dat er 19 taxichauffeurs waren die hebben getuigd de meiden naar de Pianista trail te hebben gebracht; daarom weet de vader ook niet of het echt de chauffeur van Kris en Lisanne was die is overleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |