quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je in de mijne mag rijden wil je niet.
Moet je doen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah, nouja... Ben inmiddels thuis. Ik zit er aan te denken om fiets te pakken, maar het waait.
dat stond in de mail die ik onlangs gestuurd had omdat ik het te lang vond duren met die sollicitatie procedurequote:
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik dit aanbod niet ruilen met die van in je auto rijden?
Dan laat je ze maar aan iemand anders zien en dan geloof ik hem/haar gewoon op zijn/haar woord
Ik zit al 5 weken te wachten op een brief van het UWV, schiet ook niet echt op daar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat stond in de mail die ik onlangs gestuurd had omdat ik het te lang vond duren met die sollicitatie procedure
Fak jou kutbedrijf
Beter dan mijn aanbodquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik blijkbaar als enige het aanbod heb gehad in rival zn auto te mogen rijden
sja uwv is niet de snelste helaasquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit al 5 weken te wachten op een brief van het UWV, schiet ook niet echt op daar.
Daar zal wel wat tegenover moeten staanquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik blijkbaar als enige het aanbod heb gehad in rival zn auto te mogen rijden
Aangezien ik het aanbod heb afgewezen, hoeft er niets tegenover te staanquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Der zal wel wat tegenover moeten staan
/faxie
maar je moet ook invoerrechten betalenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is vooral de winkel de lul denk ik
Welke kijk je?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.Ik ga series kijken.
Volgens m'n app heb ik nog een aflevering van Arrow, Grey's en Resurrection tegoed, maar ik ga Breaking Bad kijken denk ik.quote:
Heb je daar een app voor?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens m'n app heb ik nog een aflevering van Arrow, Grey's en Resurrection tegoed, maar ik ga Breaking Bad kijken denk ik.
Huh?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh je wilde er nog wel naast zitten
quote:
o.a Episoderquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je daar een app voor?Welke?
Welke?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.Ik ga series kijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zal wel wat tegenover moeten staan
/faxie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |