of er moet een douanier tussen zitten die wel herkent dat het dure poppetjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meestal niet tegenwoordig. Ze zetten er inderdaad lagere waarde op.
Neuh want gewone transformers kosten geen drol daarquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of er moet een douanier tussen zitten die wel herkent dat het dure poppetjes zijn
Tram 5?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef FrauMilena het volgende:
Godverdomme, zit in de verkeerde tram
Voetballen? Tennisballen? Golfballen?quote:
Ja maar stel, er zit een verzamelaar tussen, iemand met de zelfde kennis als jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh want gewone transformers kosten geen drol daarZe zien dat verschil echt niet
Nahquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we dan nu stoppen met twijfelen over het bestaan er van?
Ah, nouja... Ben inmiddels thuis. Ik zit er aan te denken om fiets te pakken, maar het waait.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk allergisch voor het OV
Nee, ik hou niet zo van in de auto van anderen rijdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je in de mijne mag rijden wil je niet.
Haha!quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef FrauMilena het volgende:
Godverdomme, zit in de verkeerde tram
Dan is vooral de winkel de lul denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar stel, er zit een verzamelaar tussen, iemand met de zelfde kennis als jij.
De kans is miniem, maar toch
Kan ik dit aanbod niet ruilen met die van in je auto rijden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ze tijdens een meet wel ff voor je neus hangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |