Vandaar dat je die van jou zaterdag maar hier hebt laten liggen?quote:
Dat is dat hij weer terug kan komen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vandaar dat je die van jou zaterdag maar hier hebt laten liggen?
Je weet toch dat het een excuus is om nog eens langs te komenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dat hij weer terug kan komen.![]()
Daar beschuldigen mannen vrouwen al jaren van. 'per ongeluk' oorbellen laten liggen etc.
Kan 'ie beter voor 1,50 een nieuwe bij de Action halen, kost hem minder geldquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je weet toch dat het een excuus is om nog eens langs te komen
gmtaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is dat hij weer terug kan komen.![]()
Daar beschuldigen mannen vrouwen al jaren van. 'per ongeluk' oorbellen laten liggen etc.
Preciesquote:
Geld is niet altijd het belangrijkste in dit geval...quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Kan 'ie beter voor 1,50 een nieuwe bij de Action halen, kost hem minder geld
Kan ik stoppen met zoekenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies
[..]
Geld is niet altijd het belangrijkste in dit geval...
bustedquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies
Maar dan nu de belangrijkste vraag, waarom had je niet gewoon de ballen om te vragen of je nog een keer zou mogen langskomen?quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan nu de belangrijkste vraag, waarom had je niet gewoon de ballen om te vragen of je nog een keer zou mogen langskomen?
Wat dan wel?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Precies
[..]
De mogelijkheid tot verdere interactie? Dat is lijkt mij een beter motief dan de oplader van 1,50euro.quote:
Mag 'ie dan wel meer moeite voor doen dan alleen zn oplader laten liggen..quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:30 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
De mogelijkheid tot verdere interactie? Dat is lijkt mij een beter motief dan de oplader van 1,50euro.
Dat is de opening, vanuit daar is het natuurlijk nog wel meer moeite, maar dan is het begin iig al gemaakt. Zie het als een goede openingsline in een bar. Beetje hetzelfde idee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:31 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Mag 'ie dan wel meer moeite voor doen dan alleen zn oplader laten liggen..
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is de opening, vanuit daar is het natuurlijk nog wel meer moeite, maar dan is het begin iig al gemaakt. Zie het als een goede openingsline in een bar. Beetje hetzelfde idee.
Ik heb ballen schat.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:27 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar dan nu de belangrijkste vraag, waarom had je niet gewoon de ballen om te vragen of je nog een keer zou mogen langskomen?
Hahahahahaahahaquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:34 schreef rival het volgende:
Ik hoef niks te doen, laat een lader liggen en Yvje doet het verdere werk
Ik heb ook ballen schatquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:34 schreef rival het volgende:
Ik hoef niks te doen, laat een lader liggen en Yvje doet het verdere werk
Ligt eraan. Meestal niet tegenwoordig. Ze zetten er inderdaad lagere waarde op.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:39 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Betaal je dan ook invoerkosten/rechten of is de aanschafwaarde te laag? (of geven ze een te laag bedrag op?)
Whehehe je zei openingquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat is de opening, vanuit daar is het natuurlijk nog wel meer moeite, maar dan is het begin iig al gemaakt. Zie het als een goede openingsline in een bar. Beetje hetzelfde idee.
of er moet een douanier tussen zitten die wel herkent dat het dure poppetjes zijnquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:35 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ligt eraan. Meestal niet tegenwoordig. Ze zetten er inderdaad lagere waarde op.
Neuh want gewone transformers kosten geen drol daarquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
of er moet een douanier tussen zitten die wel herkent dat het dure poppetjes zijn
Tram 5?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef FrauMilena het volgende:
Godverdomme, zit in de verkeerde tram
Voetballen? Tennisballen? Golfballen?quote:
Ja maar stel, er zit een verzamelaar tussen, iemand met de zelfde kennis als jij.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Neuh want gewone transformers kosten geen drol daarZe zien dat verschil echt niet
Nahquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:40 schreef rival het volgende:
[..]
Zullen we dan nu stoppen met twijfelen over het bestaan er van?
Ah, nouja... Ben inmiddels thuis. Ik zit er aan te denken om fiets te pakken, maar het waait.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk allergisch voor het OV
Nee, ik hou niet zo van in de auto van anderen rijdenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je in de mijne mag rijden wil je niet.
Haha!quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:39 schreef FrauMilena het volgende:
Godverdomme, zit in de verkeerde tram
Dan is vooral de winkel de lul denk ikquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja maar stel, er zit een verzamelaar tussen, iemand met de zelfde kennis als jij.
De kans is miniem, maar toch
Kan ik dit aanbod niet ruilen met die van in je auto rijden?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:44 schreef rival het volgende:
[..]
Zal ze tijdens een meet wel ff voor je neus hangen.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef rival het volgende:
[..]
Maar als je in de mijne mag rijden wil je niet.
Moet je doen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:45 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ah, nouja... Ben inmiddels thuis. Ik zit er aan te denken om fiets te pakken, maar het waait.
dat stond in de mail die ik onlangs gestuurd had omdat ik het te lang vond duren met die sollicitatie procedurequote:
Nee.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan ik dit aanbod niet ruilen met die van in je auto rijden?
Dan laat je ze maar aan iemand anders zien en dan geloof ik hem/haar gewoon op zijn/haar woord
Ik zit al 5 weken te wachten op een brief van het UWV, schiet ook niet echt op daar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat stond in de mail die ik onlangs gestuurd had omdat ik het te lang vond duren met die sollicitatie procedure
Fak jou kutbedrijf
Beter dan mijn aanbodquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik blijkbaar als enige het aanbod heb gehad in rival zn auto te mogen rijden
sja uwv is niet de snelste helaasquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik zit al 5 weken te wachten op een brief van het UWV, schiet ook niet echt op daar.
Daar zal wel wat tegenover moeten staanquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind het wel een eer dat ik blijkbaar als enige het aanbod heb gehad in rival zn auto te mogen rijden
Aangezien ik het aanbod heb afgewezen, hoeft er niets tegenover te staanquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Der zal wel wat tegenover moeten staan
/faxie
maar je moet ook invoerrechten betalenquote:Op woensdag 4 maart 2015 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan is vooral de winkel de lul denk ik
Welke kijk je?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.Ik ga series kijken.
Volgens m'n app heb ik nog een aflevering van Arrow, Grey's en Resurrection tegoed, maar ik ga Breaking Bad kijken denk ik.quote:
Heb je daar een app voor?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:05 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Volgens m'n app heb ik nog een aflevering van Arrow, Grey's en Resurrection tegoed, maar ik ga Breaking Bad kijken denk ik.
Huh?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh je wilde er nog wel naast zitten
quote:
o.a Episoderquote:Op woensdag 4 maart 2015 16:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Heb je daar een app voor?Welke?
Welke?quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:03 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Morgen weer een dag.Ik ga series kijken.
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daar zal wel wat tegenover moeten staan
/faxie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |