Ik was weer te snelquote:
Kan ook de reden zijn waarom je niet trouwt omdat zelfs de honden niks van je willen wetenquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:17 schreef Lokasenna het volgende:
Tja, als je dan niet wil trouwen ben je mooi fucked.
Uitzonderingen bevestigen de regelquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:16 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? Ze zeggen toch juist; lelijk in de luier, mooi in de sluier?
Achquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:21 schreef rival het volgende:
vriendin van mij kreeg er eentje met het Treacher Collins syndroom
En dan op facebook ook mensen.... Wat een prachtig kind is het toch.... kommop![]()
Moest google'en. Die gaat gepest worden vrees ik.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:21 schreef rival het volgende:
vriendin van mij kreeg er eentje met het Treacher Collins syndroom
En dan op facebook ook mensen.... Wat een prachtig kind is het toch.... kommop![]()
Understatementquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:24 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Moest google'en. Die gaat gepest worden vrees ik.
Ik ook niet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef Fera het volgende:
Ik vind het gewoon eng. Ik zou dit niet kunnen handelen.
Ik vind van niet eigenlijk. Als dat zo vroeg te constateren is zou ik het ook doen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef muhahaha het volgende:
Ben ik hard als ik abortus zou willen bij een dergelijk syndroom?
Nee, ik denk het niet. Zo'n kind krijgt in alle waarschijnlijkheid toch geen normaal leven.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef muhahaha het volgende:
Nee hoor. Denk dat veel mensen dat hebben.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef muhahaha het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind van niet eigenlijk. Als dat zo vroeg te constateren is zou ik het ook doen.Ook omdat zo'n kind geen leven gaat hebben waarschijnlijk.
For once, we agree.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, ik denk het niet. Zo'n kind krijgt in alle waarschijnlijkheid toch geen normaal leven.
Aan de binnenkant is alles toch normaal?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Bizar dat dat überhaupt levensvatbaar kan zijn eigenlijk
Zijn wij het vaak oneens dan?quote:
Dat weet ik niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de binnenkant is alles toch normaal?
Ze zijn vervormt, ze functioneren wel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Bizar dat dat überhaupt levensvatbaar kan zijn eigenlijk
De moeder heeft het heel zwaar. de vader lijkt het makkelijker te accepteren...quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:34 schreef Fera het volgende:
Ik vind het gewoon eng. Ik zou dit niet kunnen handelen.
niet alles.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aan de binnenkant is alles toch normaal?
Ik dacht dat enkel de buitenkant misvormd was. Gezicht, zeg maar.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat weet ik niet?
Als ik zo naar die foto kijk betwijfel ik dat wel eigenlijk
Bedoelde eigenlijk organen als 't hart en zo.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
niet alles.
je gehoorgang e.d. is ook botweefsel.
groot nadeel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind van niet eigenlijk. Als dat zo vroeg te constateren is zou ik het ook doen.Ook omdat zo'n kind geen leven gaat hebben waarschijnlijk.
Ik weet niet eens of ik dit überhaupt zou kunnen.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:38 schreef rival het volgende:
[..]
niet alles.
je gehoorgang e.d. is ook botweefsel.
Dat is wel zwaar kut.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:39 schreef rival het volgende:
[..]
groot nadeel.
Komt gezond uit alle testen, en dan tijdens de bevalling zie je de zuster schrikken
Maar nu we dit weten en de echo bekijken... daar zie je het stiekem al... maarja een echo is geen scherp beeld...
Woow serieus ja?? Holy shitquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:39 schreef rival het volgende:
groot nadeel.
Komt gezond uit alle testen, en dan tijdens de bevalling zie je de zuster schrikken
Maar nu we dit weten en de echo bekijken... daar zie je het stiekem al... maarja een echo is geen scherp beeld...
Kusjequote:Op woensdag 4 maart 2015 12:45 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, waarom moet ik me nu net vandaag beroerd voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |