Inderdaad. Linkshandigenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Evertjan het volgende:
voor Wolfjentwitter:whedonesque twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 21:48:06Sarah Michelle Gellar is joining Star Wars Rebels' second season. http://t.co/LvZ7v5B9wX reageer retweet
Je bent zelf een lekker nummertjequote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
DIT IS EEN LEKKER NUMMERTJE JONGENS
OEEEEWWWWWWWW
> PIquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker nummertje
quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ging hij ook uitleggen dat hij met z'n vriendin wel eens een rollenspel deed (kamermeisje / hotelbezoeker.!!!!!!)
wie is dat?quote:
Taylor Stevensquote:
ik bedoelde eigenlijk die ventquote:
Ooohquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik speel ook wel eens een rollenspel met mijn vriendin
zij is de haven en ik ben de kapitein die zijn galjoen in de haven moet aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren enz enz
mijn vriendin is actrice dus alles is sowieso 1 groot rollenspelquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik speel ook wel eens een rollenspel met mijn vriendin
zij is de haven en ik ben de kapitein die zijn galjoen in de haven moet aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren enz enz
Ze is heel dik?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mijn vriendin is actrice dus alles is sowieso 1 groot rollenspel
XDquote:
Nou idd, 2x gefaxt al vandaagquote:
Ook op strijp?quote:
Enjoy & break a legquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik neem weer afscheid
Eerst groepswerk en vanmiddag presentatie(En nee dit is geen sarcasme, ik vind het serieus echt leuk).
quote:
Dit zal wel in de nieuwsuitzending van 13:00 uur zitten.twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:14:40Ok, Windows 8 blijft hangen in updates en Windows 10 (op een andere partitie) zit in een reboot loop. Please make this stop. reageer retweet
Eensquote:
En dat is dan "tech-expert"quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zal wel in de nieuwsuitzending van 13:00 uur zitten.twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:14:40Ok, Windows 8 blijft hangen in updates en Windows 10 (op een andere partitie) zit in een reboot loop. Please make this stop. reageer retweet
Er zijn wel meer talenten waar ik niks mee hebquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Bruno.
Die gast is genant getalenteerd.
LB2quote:Lunchbox 1
Money For Nothing - Dire Straits
Say My Name - Odesza ft. Zyra
Lunchbox 2
Blauwe Ruis - BLØF
I'm An Albatroz - AronChupa
Neequote:
Gooi jezelf weg.quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso wat een kut LB's, maar dan maar Money for Nothing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Post mokkeltje hier niet meer?quote:
Ik denk dat ze een stap verder hebben gezet in hun relatie... ze posten nu onder hetzelfde account XDquote:
Ik sta er ook van te kijkenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef Pandaplint het volgende:
"Pandaplint, die kennen we van twitter"
Baas.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef Pandaplint het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Vraag van Pandaplint kwam voorbij tijdens Holy Molyquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er? Luister ik eens niet
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat gebeurde er? Luister ik eens niet
twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:17:56@effeekdom @gerardekdom #holymoly Voor Michiel: Was BedMichiel nu een onderdeel van een door Wilbert gewenste horizontale programmering? reageer retweet
Leuke.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:17:56@effeekdom @gerardekdom #holymoly Voor Michiel: Was BedMichiel nu een onderdeel van een door Wilbert gewenste horizontale programmering? reageer retweet
Fuck gemistquote:Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef Pandaplint het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]twitter:Pandaplint twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:17:56@effeekdom @gerardekdom #holymoly Voor Michiel: Was BedMichiel nu een onderdeel van een door Wilbert gewenste horizontale programmering? reageer retweet
Doen ze geen 90's request meer?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:04 schreef wolfrolf het volgende:
k hoop dat 3FM, nu ze 90s request niet meer doen, ze 10s request gaan doen
Dat is toch al langere tijd bekend dacht ik?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze geen 90's request meer?
Kan me het niet voorstellen. Het was de afgelopen jaren nog redelijk succesvol en past op dit moment nog wel bij het publiek. Ik verwach dat ze het nog een jaar of drie doen en dat het daarna wel langzaamaan verdwijnt.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:12 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat is toch al langere tijd bekend dacht ik?
Wilbert heeft gister bij BNR gezegd dat ze er mee gestopt zijn.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan me het niet voorstellen. Het was de afgelopen jaren nog redelijk succesvol en past op dit moment nog wel bij het publiek. Ik verwach dat ze het nog een jaar of drie doen en dat het daarna wel langzaamaan verdwijnt.
Toch vreemd. Het format werkte nog wel en zal ook nog niet opgepakt worden door Radio 2.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Wilbert heeft gister bij BNR gezegd dat ze er mee gestopt zijn.
http://www.bnr.nl/?service=player&type=column&audioId=2483752quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Wilbert heeft gister bij BNR gezegd dat ze er mee gestopt zijn.
Ik zal mijn vrienden bij 3FM er eens op aanspreken.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Doen ze geen 90's request meer?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:17 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ik zal mijn vrienden bij 3FM er eens op aanspreken.
Ik vind het ook vreemd de doelgroep van 3FM gaat toch tot 35 jaar de meeste mensen van die doelgroep zijn toch geboren/opgegroeid in de 90s.quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toch vreemd. Het format werkte nog wel en zal ook nog niet opgepakt worden door Radio 2.
Maar wel doorgaan met SR en whatnotNouja. De 90's week was altijd de leukste week vond ik zelf.
Tijd?quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
http://www.bnr.nl/?service=player&type=column&audioId=2483752
Die gozer vult makkelijk de Arena... vrij apart idd...quote:Op woensdag 4 maart 2015 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kaarten voor Dotan in Ziggo Dome!!12@#44 Je. Verwacht. Het. Niet.
Oh neequote:Op woensdag 4 maart 2015 14:32 schreef ChatGirl het volgende:
V&A / [GEZ] 3FM zoekt mensen die 'slissen'
Vanaf 17 minuten ongeveer.quote:
Ik denk dat ze schrok van jouw UI.quote:
Renee doet alsof hij me niet kentquote:
Renee is dan ook een meisjequote:Op woensdag 4 maart 2015 15:07 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Renee doet alsof hij me niet kent
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Bronson op 04-03-2015 15:27:54 ]
Bang dat het druk wordt op het toilet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dankjewle bronson
Nu ga ik mij even afzonderen
En ja.. maar wel een blote bips en ik vind dat niet erg, maar als mijn collega's het ineens zien... wie weet wat die er van vinden
quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:30 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Bang dat het druk wordt op het toilet?
Die vinden dat alleen maar prettig. Ben je werknemer van de dag.quote:Op woensdag 4 maart 2015 15:29 schreef wolfrolf het volgende:
Dankjewle bronson
Nu ga ik mij even afzonderen
En ja.. maar wel een blote bips en ik vind dat niet erg, maar als mijn collega's het ineens zien... wie weet wat die er van vinden
al uitgefapt?quote:
Niet haten op Hoogie.quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:14 schreef de_boswachter het volgende:
Wie is die stem naast Coen waar amper naar te luisteren valt. Wat een zaag.
Niet haten op BJ.quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:28 schreef Pandaplint het volgende:
Jan wil commercieel mee. Maar 538 wil er natuurlijk niets mee te maken hebben[ afbeelding ]
twitter:vanderzande twitterde op woensdag 04-03-2015 om 16:36:35.@JanSmit biedt op #3FM aan om bij #coenundsanderfest te komen zingen, daar moet @coen3fm over nadenken, iets met transfer naar #538... reageer retweet
twitter:coen3fm twitterde op woensdag 04-03-2015 om 16:39:30@vanderzande @JanSmit Haha welnee mijnheer de sensatiejournalist. Bijzonder blij dat Jan komt! reageer retweet
quote:Op woensdag 4 maart 2015 16:53 schreef ieniminimuis het volgende:
Yeah presentatie ging goed, ons voorstel heeft gewonnen
En ik mag een aantal uren werken deze week
Goede middag dus
Wie, wat, waar?quote:
Op rtl 4 bij dat programma met Johnny.quote:
Inderdaadquote:Op woensdag 4 maart 2015 21:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Op rtl 4 bij dat programma met Johnny.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
Fotoboek van De-Boswachterquote:Op woensdag 4 maart 2015 22:16 schreef ieniminimuis het volgende:
Zouden er meer knappe boswachters zijn?
Ik snap van dat hele Fobo echt niets.quote:
Zo moeilijk is het toch niet?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap van dat hele Fobo echt niets.
Volgen via FB, zoek hem op Twitter, gooi al je stalkcharmes in de strijd!quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Hij is boswachter bij Hollandse duin in Zuid-Holland omgeving Noordwijk. Mss moet ik maar een excursie bij Thomas gaan boeken
Wat kun je daar nou niet aan snappen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 22:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik snap van dat hele Fobo echt niets.
Maar wel een berichtjequote:
Ik zie het nut er ook niet zo van in, wolfje is eigenlijk de enige stamgast op die van mij.quote:
Sollicitatie. In het meest gunstige geval kan ik 16u per week uit m'n team en binnen dezelfde organisatie iets anders doen wat mij helemaal geweldig lijkt!quote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Sollicitatie. In het meest gunstige geval kan ik 16u per week uit m'n team en binnen dezelfde organisatie iets anders doen wat mij helemaal geweldig lijkt!
ik zal voor je dansenquote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Sollicitatie. In het meest gunstige geval kan ik 16u per week uit m'n team en binnen dezelfde organisatie iets anders doen wat mij helemaal geweldig lijkt!
ik duim nu vast, want ik moet dan beginnen met werken en ik vermoed niet dat mijn baas het leuk gaat vinden als ik ga zitten duimendraaien..... succes!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Stinken is geen goed plan bij sollicitaties.quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:34 schreef minthy het volgende:
Dank mensen!!
Ik ga m'n stinkende best doen
Succes!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:34 schreef minthy het volgende:
Dank mensen!!
Ik ga m'n stinkende best doen
Dank, gelukkig pik ik deze tip nog ff mee!!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:36 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zou ik niet doen. Stinken is geen goed plan bij sollicitaties.
Er hangt een dennenboompje tussen nu, dank!!quote:Op woensdag 4 maart 2015 23:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Succes!
En wat sersjee zegt!
Geur is heel belangrijk... Dus beentjes bij elkaar!
Dank Roelbaas!!quote:
ik hoorde hem in de uitzending, ze kennen je geloof ikquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
Het fragment van mij met mijn vrienden van NPO 3FM![]()
http://go.3fm.nl/effe-ekdom/detail/7006/holy-moly-wie-is-de-mol-y
@2min21
Ze moeten ook echt lachenquote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
@2min21
quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
@2min21
Ik hoorde het gisteravond toen ik de uitzending terugluisterde.quote:Op donderdag 5 maart 2015 09:36 schreef Pandaplint het volgende:
@2min21
Jij luistert Effe Ekdom terug?quote:Op donderdag 5 maart 2015 10:24 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik hoorde het gisteravond toen ik de uitzending terugluisterde.
Nee ik bedoelde dat ik het fragment had gezien.quote:
quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:24 schreef de_boswachter het volgende:
Katy is echt zo'n dom lelijk wicht he, niet normaal.
*uwquote:
Michiel las mn supermarkt app'je nog voor. Maar ik heb dus serieus een keer op de fiets midden in het Vondelpark met dit nummer op mijn hoofd keihard HE HE HE!! BRRRRRR!!! geroepen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Romantics, hoor je de laatste tijd veel..
Laat je het personeel dit jaar met rust?quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:08 schreef SilentChaos het volgende:
SCHNITZEL!
Nog 2 dagendan zit ik lekker in Oostenrijk
Eerste wat ik bestel is een schnitzel met een heerlijk Zillertal biertje
Ik zal wel moetenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Laat je het personeel dit jaar met rust?
Zonder Kanye en Riri zou dit nummer helemaal geweldig zijn.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:11 schreef GlennQuagmire het volgende:
Zonder Kanye zou dit echt een heel mooi nummer zijn
Dan hou je alleen gitaarmuziek overquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zonder Kanye en Riri zou dit nummer helemaal geweldig zijn.
dit lijkt wel het einde van de muppet showquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Conclusie het liedje had nooit opgenomen mogen worden.
Zelfs de zoon van Prince maakt wel eens fouten.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Sersjee het volgende:
Een hoop van wat ie heeft gemaakt vind ik wel leuk, maar dit...
Dit vind ik inderdaad een erg mager liedje. Maar ook Prince had mindere dingen, dus het kan nog goed komen.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Sersjee het volgende:
Dit. Vooral rare herrie.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:18 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik vind dit tot nu toe de slechtste single van Jett.
dat dus.quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Sersjee het volgende:
Vrouwenquote:Op donderdag 5 maart 2015 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie noemt zijn auto "gebakje"!!!
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Bronson het volgende:
[..]
Zelfs de zoon van Prince maakt wel eens fouten.
quote:Op donderdag 5 maart 2015 12:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit vind ik inderdaad een erg mager liedje. Maar ook Prince had mindere dingen, dus het kan nog goed komen.
Spreek voor jezelfquote:
quote:De NPO heeft het voornemen op per 1 januari 2016 te stoppen met NPO Radio 6. Het voorgenomen besluit is onderdeel van de toekomststrategie waarbij mede onder invloed van de bezuinigingen en toegenomen concurrentie in het aanbod nog scherper gekeken moet worden wordt naar doelmatigheid van de aanbodkanalen.
De NPO heeft het voornemen op per 1 januari 2016 te stoppen met NPO Radio 6. Het voorgenomen besluit is onderdeel van de toekomststrategie waarbij mede onder invloed van de bezuinigingen en toegenomen concurrentie in het aanbod nog scherper gekeken moet worden wordt naar doelmatigheid van de aanbodkanalen.
Het bereik van NPO Radio 6 blijft vrij stabiel tussen rond 0.3 luistertijdaandeel, de zender bereikt wekelijks tussen de 150.000 en 200.000 luisteraars, en ontwikkelt zich niet duidelijk door. Het behaalt daarmee niet de impact die de investering in een landelijke publieke zender ook in de toekomst rechtvaardigt.
Dit voornemen kan niet anders dan een teleurstelling zijn voor iedereen die zo hard en vol passie werkt aan de programma’s van NPO Radio 6. Het is ook een teleurstelling voor de trouwe luisteraars van NPO Radio 6. De Raad van Bestuur is op dit moment in gesprek met de omroepen over de intentie die ze met Radio 6 heeft. Mogelijk gaat het verder als digitaal Soul & Jazz-kanaal bij één van de andere hoofdzenders.
Hierboven lees je de officiële verklaring van NPO. En dit vinden wij van NPO Radio 6 ontzettend jammer.
Waarom gebeurt dit?
- De publieke omroep heeft te maken met stevige bezuinigingen en een snel veranderend medialandschap. Tegelijkertijd hebben we de ambitie om ons publiek meer te bieden. Dat betekent dat er scherpe keuzes gemaakt moeten worden en het budget zo gericht mogelijk moet worden ingezet.
- De NPO wil zich richten op minder kanalen, zodat het publiek meer kwaliteit en interactie geboden kan worden.
- Kanalen van onvoldoende toegevoegde waarde voor ons publiek (waarvan de inhoud bijv ook op andere plekken binnen de publieke omroep te vinden is) of waarvan de kosten niet opwegen tegen de baten, willen we schrappen of verbeteren.
- Op dit moment wordt bekeken welke websites portals, apps en themakanalen worden gecontineerd en welke niet.
En wat gebeurt er met de 'zwarte' muziek?
- Het is de intentie om NPO Radio 6 verder te laten gaan als digitaal themakanaal met non-stop soul&jazz. En dan onder een van de hoofdzenders, waarschijnlijk NPO Radio 2. Er wordt gekeken hoe NPO Radio 2 vernieuwd kan worden en soul& jazz en belangrijke events als de Zwarte Lijst (naast de ‘witte’ Top 2000) en het North Sea Jazz festival een plek kan krijgen op de zender. Naar R2 luisteren meer dan 2 miljoen mensen, dus veel mensen kunnen voortaan genieten van Soul & Jazz.
- De kosten voor R6 in de huidige vorm zijn te hoog in verhouding tot de belangstelling van het publiek voor een muziekzender (150.000 a 200.000 luisteraars per week tegen 2,5 a 3 miljoen euro per jaar).
En de DJ's en medewerkers?
Alle DJ's, producers, redacteuren, muzieksamenstellers die bij NPO Radio 6 werken hebben dat afgelopen periode en nog steeds met hart en ziel gedaan. Voor ons allen is dit een enorme teleurstelling. De komende tijd gaat NPO met de omroepen de plannen voor R6 verder bespreken en zorgvuldig kijken hoe zovee
Reken maar van Jazz.quote:
Kunnen we weer 3 DJ's sturen op ONZE kostenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |