Inderdaad. Linkshandigenquote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:59 schreef Evertjan het volgende:
voor Wolfjentwitter:whedonesque twitterde op dinsdag 03-03-2015 om 21:48:06Sarah Michelle Gellar is joining Star Wars Rebels' second season. http://t.co/LvZ7v5B9wX reageer retweet
Je bent zelf een lekker nummertjequote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef de_boswachter het volgende:
DIT IS EEN LEKKER NUMMERTJE JONGENS
OEEEEWWWWWWWW
> PIquote:Op woensdag 4 maart 2015 08:49 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je bent zelf een lekker nummertje
quote:Op woensdag 4 maart 2015 08:51 schreef de_boswachter het volgende:
Ging hij ook uitleggen dat hij met z'n vriendin wel eens een rollenspel deed (kamermeisje / hotelbezoeker.!!!!!!)
wie is dat?quote:
Taylor Stevensquote:
ik bedoelde eigenlijk die ventquote:
Ooohquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik speel ook wel eens een rollenspel met mijn vriendin
zij is de haven en ik ben de kapitein die zijn galjoen in de haven moet aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren enz enz
mijn vriendin is actrice dus alles is sowieso 1 groot rollenspelquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:38 schreef wolfrolf het volgende:
ik speel ook wel eens een rollenspel met mijn vriendin
zij is de haven en ik ben de kapitein die zijn galjoen in de haven moet aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren en afmeren en aanmeren enz enz
Ze is heel dik?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
mijn vriendin is actrice dus alles is sowieso 1 groot rollenspel
XDquote:
Nou idd, 2x gefaxt al vandaagquote:
Ook op strijp?quote:
Enjoy & break a legquote:Op woensdag 4 maart 2015 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
En ik neem weer afscheid
Eerst groepswerk en vanmiddag presentatie(En nee dit is geen sarcasme, ik vind het serieus echt leuk).
quote:
Dit zal wel in de nieuwsuitzending van 13:00 uur zitten.twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:14:40Ok, Windows 8 blijft hangen in updates en Windows 10 (op een andere partitie) zit in een reboot loop. Please make this stop. reageer retweet
Eensquote:
En dat is dan "tech-expert"quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Dit zal wel in de nieuwsuitzending van 13:00 uur zitten.twitter:rachidfinge twitterde op woensdag 04-03-2015 om 12:14:40Ok, Windows 8 blijft hangen in updates en Windows 10 (op een andere partitie) zit in een reboot loop. Please make this stop. reageer retweet
Er zijn wel meer talenten waar ik niks mee hebquote:Op woensdag 4 maart 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet haten op Bruno.
Die gast is genant getalenteerd.
LB2quote:Lunchbox 1
Money For Nothing - Dire Straits
Say My Name - Odesza ft. Zyra
Lunchbox 2
Blauwe Ruis - BLØF
I'm An Albatroz - AronChupa
Neequote:
Gooi jezelf weg.quote:
Dit.quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sowieso wat een kut LB's, maar dan maar Money for Nothing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
Post mokkeltje hier niet meer?quote:
Ik denk dat ze een stap verder hebben gezet in hun relatie... ze posten nu onder hetzelfde account XDquote:
Ik sta er ook van te kijkenquote:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 13:35 schreef Pandaplint het volgende:
"Pandaplint, die kennen we van twitter"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |