Bel op bewegingsmelder aansluitenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:47 schreef svann het volgende:
Daar moet een Berlijnse muur met wachtpost tussen!
Boobytraps rond de boom.quote:
deepthroatquote:
Gewoon mee kappen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef OProg het volgende:
Heel Facebook staat vol met dit soort shit.
De maan op z'n engels.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:48 schreef Exorbitantes het volgende:
Dikke vrouw: Dus gij noem mij uhn Demoon?
Ouwe tang: Nee. Een KWADE demoon!
Yep. Gewoon niks mee doen inderdaad.quote:
Ik ben ook bang voor haar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Demoon doet Evil Eye:
[ afbeelding ]
als je het letterlijk vertaald maar ik snap het niet in deze contex.quote:
claymores op de erfgrensquote:
Wat zeiden we nou netquote:
Ik ben toch voor PSV.quote:
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Demoon doet Evil Eye:
[ afbeelding ]
Echt zo'n type dat hamsters als ontbijt eetquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Demoon doet Evil Eye:
[ afbeelding ]
Ff de DEMOOOOOON uitroeienquote:
Ze ziet er ook uit alsof ze slaat en heel vunzig en luid kan schelden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas maar op voor ze op je gaat zitten :S
HET IS D'R!!!!quote:
Afzinken in het Hollands Diepquote:
Toet, toet, boing , boing!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef matthijst het volgende:
"We gaan lekker zagen" is geen kwaad spreken lijkt me.
quote:
Kelly dusquote:
1x maar dan aan 1 stuk door de hele dagquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:53 schreef livelink het volgende:
Voor 100 euro zou ik die bel nog wel een paar keer laten rinkelen.
Ik denk hetquote:
Die hebben we vorig seizoen ook gemist tochquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:53 schreef donald_dick het volgende:
Ik heb nu al zin in de "een jaar later" aflevering
quote:
Kwijl, kwijlquote:
Boeiend.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die aandacht voor SM opeens in mainstream media.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef super_tekkel het volgende:
[..]
Mag ik nog maals de gelijkheid posten;
[ afbeelding ]
Maar Mexi, je kan dan juist leuke dingen doen, misschien kan je wel in een Golden Oldies koor met begeleiding van de zoon van Prince!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat wijf was ook niet misselijk, maar godverdomme, die twee oude mensen.
Echt, als ik zo word, geef me alsjeblieft een spuit.
Wasteland is ook al in paniek, een horde 50 Shades of IncontiStink wijven dreigen het festival te gaan verpesten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Die aandacht voor SM opeens in mainstream media.
Die moet wegquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:55 schreef icloud het volgende:
Gewonnen zoals ik al zei.
Ik heb de deskundige niet gezien bij de hoorzitting, en wat is er gebeurd met de bel?
Ja, godverdomme, hier ook alquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
En dan zap je naar Npo3 en zie je iemand een condoom om zijn lul doen
Joepie.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar Mexi, je kan dan juist leuke dingen doen, misschien kan je wel in een Golden Oldies koor met begeleiding van de zoon van Prince!
Die had nog een hele klapper met instanties die hij nog moest aanklagen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:55 schreef Momo... het volgende:
Er zou toch ook nog een aflevering komen met Kees nekbaard?
Kun je beter naar een topshow over SM kijken.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
waar en wiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kun je beter naar een topshow over SM kijken.
Zag je hem niet kijken toen die man de bel afspeelde op de telefoon? Alsof hij het licht zag "Verrek da ken ook!"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Zelfscanner het volgende:
Koopt die bij de bouwmarkt meteen een nieuwe bel.
Je was me voor. Ik heb deze gemaaktquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Ik heb teveel wijn op.
[ afbeelding ]
Die hele act is natuurlijk gewoon gejat van de Bowie's, Princen, en weet ik al wie niet meer. Snap ook niet zo goed dat men dat zo fantastisch en uniek vind.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joepie.
Overigens vind ik Jett Rebel best een aardige artiest, maar al die adoratie van de media, zijn hele voorkomen en het hypocriete "ik geef geen interviews meer" om de week erna weer wat te roepen bij Giel
Da's waar. Ik vind het niet zo bijzonder, wel vermakelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die hele act is natuurlijk gewoon gejat van de Bowie's, Princen, en weet ik al wie niet meer. Snap ook niet zo goed dat men dat zo fantastisch en uniek vind.
Rouss.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef killerkip69 het volgende:
topshowje
fam. Raus![]()
Stelletje stiekeme treiteraars met dat pauper facebook....
Maal twee.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
en hoe voelde je daarbijquote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:54 schreef Max23 het volgende:
Kappen met overlast veroorzaken, herrie maken, steeds maar weer klussen in de tuin, schreeuwen in het zwembad alsof je geen buren hebt, en tevens kappen met luchtbuksje schieten.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:52 schreef mootie het volgende:
Kappen met de bel, kappen met roddelen. Nou opbokken graag.
Hehehequote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:08 schreef tralalala het volgende:
Ik heb trouwens al een tijdje Brabanders onder mij wonen, en wat #teambejaarden er van zeiden is keihard terecht.
Om maar even alle Brabanders over één kam te scheren.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 23:47 schreef icloud het volgende:
Zag ik goed dat jetske weigerde een hand te geven?
Op het eind, bedoel je?quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:03 schreef icloud het volgende:
[..]
Jawel bij de andere uitzendingen doet ze het wel en hier niet.
Nou als ik in die buurt zou wonen zou ik meer last hebben van die teringbel dan van dat tokkiewijf met d'r roddelclubje op FB.quote:Op woensdag 4 maart 2015 00:18 schreef k_man het volgende:
Wat een stelletje bij elkaar. Ik snap niet hoe mensen voor de één of de ander kunnen zijn. Een gestoorde flapdrol met een enorme bel tegen een roddeltante op Facebook. Lijkt wel een open inrichting.
Jetske leek er op het eind ook helemaal klaar mee.
Hear hear. Zeikerd is het.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Joepie.
Overigens vind ik Jett Rebel best een aardige artiest, maar al die adoratie van de media, zijn hele voorkomen en het hypocriete "ik geef geen interviews meer" om de week erna weer wat te roepen bij Giel
Ze gaf in de vorige afleveringen ook niemand een hand aan het eind.quote:Op woensdag 4 maart 2015 01:20 schreef Deckard het volgende:
Wat een naargeestige aflevering met mensen die je echt direct de dood wenst. Soms kom je nog wel eens van die rare figuren tegen die gewoon de weg zijn kwijt geraakt, maar deze mensen zijn totaal niets waard. Wat een kinderachtige vertoning van beide kanten.
Geen wonder dat Jetske beide de hand niet schudde en ook aan beide partijen een hekel had. Echt, dan heb je het leuk voor elkaar en dan nog zo in het leven staan.
Zelfde als darten, bowlen, boogschieten etc.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef computergirl het volgende:
wat is de lol van schieten met een luchtbuks eigenlijk?
Ligt eraan of het op de buren gericht wasquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef computergirl het volgende:
quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef computergirl het volgende:
Dat is gewoon leuk. Ik heb ook een buksquote:Op woensdag 4 maart 2015 09:13 schreef computergirl het volgende:
De boom en haag moeten weg, de bel mag niet worden gebruikt, het demoonstel mag geen laster meer verspreiden via Facebook, de nieuwe schutting wordt met een 'onzijdige' samen uitgezocht.quote:
Die gezamelijke schutting gaat nog lastig probleem worden.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
De boom en haag moeten weg, de bel mag niet worden gebruikt, het demoonstel mag geen laster meer verspreiden via Facebook, de nieuwe schutting wordt met een 'onzijdige' samen uitgezocht.
Waarom?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die gezamelijke schutting gaat nog lastig probleem worden.
Die mensen gingen niet echt lekker meer door 1 deur.quote:
Vandaar de onzijdige.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die mensen gingen niet echt lekker meer door 1 deur.
Er is toch een onafhankelijke derde aangewezen om de schutting uit te kiezen?quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die mensen sluiten vrede denk je?
Schuttingen en bomen draait het vaak om maar ok ik lul nog wel ff verder.quote:Op woensdag 4 maart 2015 09:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is toch een onafhankelijke derde aangewezen om de schutting uit te kiezen?
Maar zever er gerust nog even een paar posts over vol.
ze zou 100 euro boete krijgen bij roddelen via FB toch?quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:08 schreef kalinhos het volgende:
Het is wel vermakelijk om te lezen dat die jongere vrouw op de FB-pagina van de Rijdende Rechter overal op reageert
TRINGGGGGGGGGGG en die nagalm.. Tering, hoe verzin je het?quote:
Ze hadden ruzie, Piet.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Een beetje aan de wortels zagen is op Facebook redelijk normaal toch?
quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:20 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het ging om de boom volgens mij.
Ga ik te snel, ouwe?quote:
Die bel.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Heb geen idee, het was een vermakelijke aflevering weer.
Hahaha.quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die blijft geniaal, ik wil er ook 1.
Zo lang??quote:Op woensdag 4 maart 2015 10:57 schreef RijstbaI het volgende:
15 á 30 minuten die bel af laten gaan[ afbeelding ]
Dat zei hij aan het begin van de afleveringquote:Op woensdag 4 maart 2015 11:30 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Zo lang??
En de rest van de buurt heeft dan toch weer last van die bel??
Verzuurde ouwe vent.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:31 schreef RijstbaI het volgende:
[..]
Dat zei hij aan het begin van de aflevering
"Dan zet ik hem even een half uurtje, of een kwartiertje aan''
Ik snap ook de logica niet, als hij last heeft van herrie gaat hij ook herrie maken ???quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:34 schreef kalinhos het volgende:
Maar die bel heeft hij toch zelf ook een partij last van? Het zal alleen werken als hij dat ding kan bedienen met een app ofzo
Wat mij betreft ben je niet goed snik als je zoiets doet.quote:
De buurman had al oordopjes gestuurd.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:43 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Wat mij betreft ben je niet goed snik als je zoiets doet.
Als het nou overlast was door harde muziek ofzo.
Niet tegen normale geluiden kunnenIs die vent de vader van die Autistische kees ofzo.
Je kunt gewoon aan die kop zien, dat ze achterbaks en een vals wijf is.quote:
Goede tip.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
Voor wie nog lawaaierige buren heeft...
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Ik vind het anders een mooie prinses.quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Je kunt gewoon aan die kop zien, dat ze achterbaks en een vals wijf is.
Zo lopen er op de wereld nog meer rond, die er precies zo uitzien.
#MensenKennis
quote:Op woensdag 4 maart 2015 12:52 schreef Pandaplint het volgende:
Voor wie nog lawaaierige buren heeft...
[ afbeelding ]
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
Die oudjes zijn 2 verzuurde bittere types.quote:Op woensdag 4 maart 2015 11:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De buurman had al oordopjes gestuurd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |