abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150262973
[quote]0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:25 schreef Grijzemassa het volgende:
El Siglo;

Ik weet nog steeds niet wat er staat. Leo had een gids met 3 buitenlanders in zijn taxi. Die gingen daar zwemmen. Toen dreef hij levenloos in het water en hebben andere mensen maar de hulpdiensten gebeld. :?

[ Bericht 10% gewijzigd door Lavenderr op 03-03-2015 22:20:42 ]
pi_150263317
@11 en 30: Vrije vertaling:

El conductor trasladó a tres extranjeros y un guía al sector turístico de Gualaca, para conocer el balneario de Los Cangilones.

De bestuurder vervoerde 3 buitenlanders en een gids naar Gualaca.....
...
Al parecer G. se encontraba esperando a los visitantes y al guía que se encontraban en este lugar bañándose.

Kennelijk was G.aan het wachten op de bezoekers en hun gids die met elkaar aan het zwemmen waren.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 03-03-2015 21:47:02 ]
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 21:47:34 #53
249559 crew  Lavenderr
pi_150263477
Voor de zoveelste keer: geen achternamen.
pi_150263570
quote:
'
Het is niet uit te sluiten.
pi_150263635
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
Voor de zoveelste keer: geen achternamen.
Sorry, ik had gewoon gecopiëerd van El Siglo en geplakt en had het niet door
pi_150263707
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef gynaika het volgende:

[..]

'
Het verhaal dat ze direkt zijn afgevoerd naar het vliegveld voor OR klopt zeker niet. Dat blijkt uit de foto's van hun camera.
pi_150264174
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:53 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Het verhaal dat ze direkt zijn afgevoerd naar het vliegveld voor OR klopt zeker niet. Dat blijkt uit de foto's van hun camera.
Dat verhaal in het AD klopt niet maar een ander scenario in die richting kan mogelijk zijn als wij nu meer juiste gegevens daarvoor aangereikt krijgen.
pi_150264782
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

zijn die twee Panamese klanten al verhoord ?
Verhoord of gehoord ik begrijp wat je bedoelt.
Had zeker gemoeten maar niet gebeurd.
pi_150265025
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:18 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Verhoord of gehoord ik begrijp wat je bedoelt.
Had zeker gemoeten maar niet gebeurd.
aan de tand voelen, want of die foto's liegen of al die getuigen
jmo
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150265065
[quote]0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:23 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

dubbel
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150265126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 21:49 schreef gynaika het volgende:

[..]

'
Spijkerbroekjesroof ook niet. Want kledingdiefstal bestaat, en criminelen deinzen nergens voor terug.
dat soort onzin wordt hier regelmatig gepost. Poekje meen ik, maar er zijn er meer van. Geen klonen, vrees ik.

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:04 schreef gynaika het volgende:

[..]

Dat verhaal in het AD klopt niet maar een ander scenario in die richting kan mogelijk zijn als wij nu meer juiste gegevens daarvoor aangereikt krijgen.
Meer gegevens maken een scenario (welk soort dan ook) nooit mogelijk. Wel vaak onmogelijk.

[ Bericht 4% gewijzigd door JustinCase op 03-03-2015 22:35:17 ]
pi_150265273
Vanaf het allereerste begin is deze zaak nooit behandeld als mogelijk misdrijf.

Vandaag nog die oude radioreportage terug geluisterd hoe Westra, de oud-rechercheur, zijn afschuw duidelijk maakte hoe de Panamesen om zijn gegaan met de zaak van Kris en Lisanne.

Mooi hoe hij de vergelijking maakte tussen een zelfmoord in Nederland en in Panama.
In Nederland wordt deze in beginsel altijd behandeld als moord in Panama niet.

Of Leonardo verdronken of vermoord is moet nog duidelijk worden.
Alhoewel, bij Osman is dat ook nooit opgehelderd.
pi_150265867
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef jackie12 het volgende:

Vandaag nog die oude radioreportage terug geluisterd hoe Westra, de oud-rechercheur, zijn afschuw duidelijk maakte hoe de Panamesen om zijn gegaan met de zaak van Kris en Lisanne.

Mooi hoe hij de vergelijking maakte tussen een zelfmoord in Nederland en in Panama.

Momenteel zijn de bezuinigingen in NL zo hoog bij ook het NFI en FP, dat veel zaken helaas niet onderzocht worden. Er zijn per jaar in NL gemiddeld 5000 personen die komen te overlijden en waarvan de doodsoorzaak niet bekend is. Bij de FP komen slechts een paar honderd op de onderzoekstafel. Flink % hiervan is niet aan een natuurlijke doodsoorzaak overleden. Ze pleiten nu om in ieder geval de sporen op de plaats delict/plek van overlijden vrij te stellen zodat men "later" deze kan onderzoeken in geval van een mogelijk delict.

Huidige voorbeelden mag ik niet geven, maar er zijn 3 ouderparen aan het knokken omdat ze niet geloven in de zelfmoord van hun dochter maar plek van overlijden is nooit behandeld is als plaats delict.

Bron:Radio 1, interview met F v d G, forenisch Pathaloog afgelopen donderdagmiddag, 12:00 uur
pi_150265919
Hopelijk zijn die 3 buitenlandse toeristen en de gids wel bekend om zeker te weten dat het geen fake afspraak was om hem naar die plek te lokken.

Ik kan uit de verschillende berichtgevingen niet opmaken of Leo die mensen net afgezet had of kwam ophalen.
E.e.a. zou uit contact met een centrale of mobiel telefoonverkeer duidelijk kunnen worden.

Hebben de toeristen en gids gezegd dat hij met hun op pad was of vertelde Leo dat aan iemand toen hij een hapje aan het eten was?
Veel vragen, hopen maar dat het goed uitgezocht wordt.
pi_150266255
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:27 schreef jackie12 het volgende:

Ik nog niet, was het net van plan toen Grijzemassa kwam met dat bericht over de taxichauffeur. Ga dat zeker nog doen vanavond.
quote:
Mooi, te mooi om waar te zijn. En dus ook niet waar. Van alle zelfmoorden die ik van dichtbij meegemaakt heb, is er niet één zo behandeld. Integendeel zelfs, in één van die (helaas bijna twee handen vol) gevallen, zat ik erbij toen een agent uitlegde waarom dat niet gedaan was. In geen van die gevallen vond ik trouwens dat het wel als moord behandeld had moeten worden.
quote:
Het gaat ook niet opgehelderd worden, althans niet tot ieders tevredenheid. Boer Jasper wordt ook nog steeds door een paar verwarde geesten voor onschuldig gehouden, en gezien als erin geluisd.

[ Bericht 2% gewijzigd door JustinCase op 03-03-2015 22:58:49 ]
pi_150266783
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:38 schreef Grijzemassa het volgende:
Hopelijk zijn die 3 buitenlandse toeristen en de gids wel bekend om zeker te weten dat het geen fake afspraak was om hem naar die plek te lokken.

Ik kan uit de verschillende berichtgevingen niet opmaken of Leo die mensen net afgezet had of kwam ophalen.
E.e.a. zou uit contact met een centrale of mobiel telefoonverkeer duidelijk kunnen worden.

Hebben de toeristen en gids gezegd dat hij met hun op pad was of vertelde Leo dat aan iemand toen hij een hapje aan het eten was?
Veel vragen, hopen maar dat het goed uitgezocht wordt.
Als het een fake afspraak was, geeft dat uiteraard te denken. Maar als het echt was, zegt dat veel minder. Iemand kan ook achter de taxi aan gereden zijn, of geweten hebben dat de bewuste gids vaak Leo belde als hij er een taxi moest komen. Manieren genoeg, als je een taxichauffeur ergens wilt hebben. Tot zelf als hitman de toerist uithangen toe.
pi_150267023
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 20:05 schreef StaceySinger het volgende:
4 x onderdompeling ?
ook zo'n dubbelzinnige: inmersión: (onder)dompeling en ook :
duiken - het duiken

maar er was niemand in de buurt ... vreemde zaak.
pi_150267221
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:50 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Als het een fake afspraak was, geeft dat uiteraard te denken. Maar als het echt was, zegt dat veel minder. Iemand kan ook achter de taxi aan gereden zijn, of geweten hebben dat de bewuste gids vaak Leo belde als hij er een taxi moest komen. Manieren genoeg, als je een taxichauffeur ergens wilt hebben. Tot zelf als hitman de toerist uithangen toe.
Ja je kan van alles bedenken. Maar er zijn zaken die echt uitgezocht kunnen worden, waren er echt 3 toeristen en een gids of vertelde Leo aan iemand dat hij die mensen op kwam halen.
pi_150267344
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ja je kan van alles bedenken. Maar er zijn zaken die echt uitgezocht kunnen worden, waren er echt 3 toeristen en een gids of vertelde Leo aan iemand dat hij die mensen op kwam halen.
Daarom begon ik ook met te beamen dat het te denken zou geven, als die klanten er helemaal niet waren.
pi_150267397
Boer Jasper wordt ook nog steeds door een paar verwarde geesten voor onschuldig gehouden, en gezien als erin geluisd.

Wil jij 's proberen het verwarde verhaal van Henk M. ( vh OM) over Ali H. aan mij uit te legen?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150267415
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef Lutalo het volgende:
Boer Jasper wordt ook nog steeds door een paar verwarde geesten voor onschuldig gehouden, en gezien als erin geluisd.

Wil jij 's proberen het verwarde verhaal van Henk M. ( vh OM) over Ali H. aan mij uit te legen?
Nee.
pi_150267449
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:03 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Nee.
;) Begrijpelijk dat je je daar niet aan waagt.
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 23:13:30 #73
249559 crew  Lavenderr
pi_150267785
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:02 schreef Lutalo het volgende:

We gaan het hier niet over deze zaak hebben.
Dit is het Panama-topic en daar houden we het bij.
pi_150267845
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

We gaan het hier niet over deze zaak hebben.
Dit is het Panama-topic en daar houden we het bij.
Ik reageerde op JC . O-)
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 23:19:41 #75
249559 crew  Lavenderr
pi_150267988
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:15 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ik reageerde op JC . O-)
Ja, snap ik :Y , maar dit topic is al ingewikkeld genoeg om er nog andere zaken bij te betrekken.
pi_150268639
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:04 schreef Lutalo het volgende:

[..]

;) Begrijpelijk dat je je daar niet aan waagt.
Niet aan waagt? Aan een verward verhaal heb ik geen behoefte. Daarvan lees ik er hier al meer dan genoeg. En als ik het moet uitleggen, zal ik het eerst moeten beluisteren.

Het kan natuurlijk zijn, dat het helemaal geen verward verhaal is. Maar ook dan is het tijdverspilling, want boer Jasper is niet door een OVJ veroordeeld, maar door een meervoudige rechtbank. Als die rechters ook allemaal verward waren, had hij in beroep kunnen gaan.

Sorry, maar er zijn voor mij grenzen, zelfs hier op BNW. Ik ga ook niet in op truthers, moonhoaxers, vaxxers, platte-aarde-profeten, creationisten of Bielefeld-ontkenners. Hoewel, bij die laatste doe ik nog wel eens het voorstel om in Bielefeld verder te praten, onder het genot van een goed glas. Op mijn kosten, die drankjes, maar de reiskosten betalen zij, als de stad toch blijkt te bestaan.
pi_150268670
Nogmaals, de dood van Leonardo moet nog onderzocht worden maar verdacht vind ik het wel.

Voor de mensen die altijd het meest dachten aan verdwalen maar dit toch wel verdacht vinden ben ik benieuwd hoe ze er nu in staan.
pi_150268947
In juli riep ik al dat er bepaalde mensen ondervraagd moesten worden maar is dit nooit gebeurd.

De eenvoudige vragen die ik toen al benoemde aan Leonardo waren

- hoe laat heb je Kris en Lisanne opgepikt ?
- waar heb je ze opgepikt ?
- wie waren de 2 Panamesen die al in de taxi zaten ?
- waar heb je die 2 Panamesen afgezet ?
- Ben je net als sommige taxichauffeurs ook wel eens een gelegenheidsgids ?
- 5 dollar betaalden ze pp of in totaal?

Deze vragen kunnen niet meer gesteld worden aan Leonardo.

Ik had ook een vragenlijstje voor Eileen, Feliciano, Sigrid en Plinio.

Wanneer worden Eileen, Feliciano, Sigrid, Plinio nou een keer gehoord??
En wanneer gaan ze nou eindelijk eens (nog een keer) langs alle getuigen die qua tijd allemaal verkeerd zaten?
pi_150269069
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:38 schreef jackie12 het volgende:
Nogmaals, de dood van Leonardo moet nog onderzocht worden maar verdacht vind ik het wel.

Voor de mensen die altijd het meest dachten aan verdwalen maar dit toch wel verdacht vinden ben ik benieuwd hoe ze er nu in staan.
Ik ben niet van de altijd-het-meest-X, en ook niet van de altijd-het-minst-Y. Meer van de doe-es-wat-minder-nep-logica, van de demagogeer-es-niet-zo en - heel toepasselijk hier - van de voorbarig-is-nergens-goed-voor (behalve om achteraf, als je goed gegokt hebt, het heertje te zijn)

Dus ik zit in dezen geheel op jouw lijn, want jij wilt ook niet voorbarig zijn dit keer. Dat het er nog van mocht komen, dat wij het zo roerend eens zijn. Ik neem er meteen een Belgisch biertje op. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 04-03-2015 00:04:19 ]
pi_150269080
JC Sorry, maar er zijn voor mij grenzen, zelfs hier op BNW. Ik ga ook niet in

Op in gaan? Je begint er zelf over. Blijf dan achter de door jezelf getrokken grens, als je geen woord buitenlands spreekt.
:)
pi_150269155
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:38 schreef jackie12 het volgende:

Ik zie verdwalen en verdere ongelukken/infecties zeker als een goede mogelijkheid.
Na de haar foto versterkte dat idee.
Maar na dit bericht gaat de weegschaal bij mij een flinke slag in de andere richting.

Ik heb een misdrijf nooit uitgesloten en daarom bleef ik ook zoeken naar aanknopingspunten.
We weten natuurlijk nog niets, maar verdacht vind ik het wel. :7
pi_150269284
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:51 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik zie verdwalen en verdere ongelukken/infecties zeker als een goede mogelijkheid.
Na de haar foto versterkte dat idee.
Maar na dit bericht gaat de weegschaal bij mij een flinke slag in de andere richting.

Ik heb een misdrijf nooit uitgesloten en daarom bleef ik ook zoeken naar aanknopingspunten.
We weten natuurlijk nog niets, maar verdacht vind ik het wel. :7
Niets aan toe te voegen, behalve een smiley: _O_
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150269361
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:49 schreef Lutalo het volgende:
JC Sorry, maar er zijn voor mij grenzen, zelfs hier op BNW. Ik ga ook niet in

Op in gaan? Je begint er zelf over. Blijf dan achter de door jezelf getrokken grens, als je geen woord buitenlands spreekt.
:)
Ik gaf een voorbeeld van gekte waar geen kruid tegen gewassen is. En waar ik dus ook niet op in ga.

Let wel: om dat laatste. En dat met zeer veel nadruk!

Bij voorbeelden van gekte kan het altijd gebeuren dat iemand meent dat het voor haar/hem bedoeld is. Voor het geval dat: nee, het was bedoeld als voorbeeld.

Godsamme, welk voorbeeld kan ik hier dan noemen, zonder dat iemand zich aangesproken voelt? Alleen Bielefeld?

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bielefeldcomplot

Ik ben er niet gerust op.
pi_150269465
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Ik gaf een voorbeeld van gekte waar geen kruid tegen gewassen is. En waar ik dus ook niet op in ga.

Bij voorbeelden van gekte kan het altijd gebeuren dat iemand meent dat het voor haar/hem bedoeld is. Voor het geval dat: nee, het was bedoeld als voorbeeld.

Godsamme, welk voorbeeld kan ik hier dan noemen, zonder dat iemand zich aangesproken voelt? Alleen Bielefeld?

Ik had hier nog nooit van gehoord.
Kende wel iemand uit Bielefeld, maar dat maakt mij vast weer deel van het complot. *)
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

woensdag 4 maart 2015 @ 00:03:09 #85
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150269526
ALS de taximan een/de geliquideerde kroongetuige is dan begint het einde van K en L al voor de wandeling.
Worden er toch een paar zenuwachtig nu 1 april weer nadert?
Wie dit leest is gek
pi_150269622
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 23:58 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Je kunt een voorbeeld waar je (blijkbaar) weinig van weet, ook achterwege laten.
pi_150269632
Je mag toch aannemen dat de families die Leonardo hebben gesproken. Tenslotte de laatste bevestigde getuige (al klopt de tijd dan niet, maar dat kunnen ook gerichte vragen geweest zijn).

Dat is ook m.i. de reden dat er "geen getuigen langs de Pianista" waren (gevonden). Men ging al op pad voor getuigen met het idee "Heeft u deze meisjes om 13:30 op de Pianista gezien? Nee? Dank u."

Niet: "Heeft u deze meisjes op 1 april gezien? Hoe laat was dat?".

Door die verkeerde tijdlijn zijn ook de getuigen op een verkeerd been gezet.

woensdag 4 maart 2015 @ 00:08:09 #88
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_150269671
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Kende wel iemand uit Bielefeld, maar dat maakt mij vast weer deel van het complot. *)
Heey ik heb wel eens iemand ontmoet die op de maan gelopen heeft (Harrison Schmitt - Apollo 17)
Wat een toeval toch allemaal.
Wie dit leest is gek
pi_150269697
quote:
99s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:08 schreef Nieuwschierig het volgende:

[..]

Heey ik heb wel eens iemand ontmoet die op de maan gelopen heeft (Harrison Schmitt - Apollo 17)
Wat een toeval toch allemaal.
Offtopic poging? Trap ik niet in. :*

pi_150269700
quote:
11s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Daar gaan we het NIET over hebben! Na het helaas toch iemand treffende ander voorbeeld, waar ik het (om die reden, en ook omdat Lavenderr het zegt) niet over wil hebben, kan ik niet voorzichtig genoeg zijn.
pi_150269809
quote:
19s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef El_Matador het volgende:
Je mag toch aannemen dat de families die Leonardo hebben gesproken. Tenslotte de laatste bevestigde getuige (al klopt de tijd dan niet, maar dat kunnen ook gerichte vragen geweest zijn).

Dat is ook m.i. de reden dat er "geen getuigen langs de Pianista" waren (gevonden). Men ging al op pad voor getuigen met het idee "Heeft u deze meisjes om 13:30 op de Pianista gezien? Nee? Dank u."

Niet: "Heeft u deze meisjes op 1 april gezien? Hoe laat was dat?".

Door die verkeerde tijdlijn zijn ook de getuigen op een verkeerd been gezet.
je zult je nog verbazen over de knulligheid en amateurisme die er in Panama heeft plaatsgevonden omtrent het vragen en ondervragen van getuigen.
Die is er gewoon niet geweest!

Panama was leading en Nederland (die ook geen fuck deed) keek toe.
pi_150269863
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:06 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Je kunt een voorbeeld waar je (blijkbaar) weinig van weet, ook achterwege laten.
Dat loopt wel los hoor. Bij Bielefeld ligt dat anders, daar weet ik inderdaad relatief weinig vanaf. Anders had ik - uiteraard - dat wel als voorbeeld genoemd. Maar dan zul je net weer zien, dat daar iemand een boel onzin over "weet".

Dus helaas, ik weet geen oplossing. Bij elk broodje aap zijn wel mensen die het respectloos vinden, onwetend of iets ook heel ergs, als je dat broodje aap een broodje aap noemt.
pi_150269872
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:13 schreef jackie12 het volgende:

[..]

je zult je nog verbazen over de knulligheid en amateurisme die er in Panama heeft plaatsgevonden omtrent het vragen en ondervragen van getuigen.
Die is er gewoon niet geweest!

Panama was leading en Nederland (die ook geen fuck deed) keek toe.
Nederland heeft ook geen jurisdictie om iets te doen, welke organisatie had je willen zien? Die nieuw op te richten van Dick S.?

Maar nu stel je dus dat er geen getuigen zijn ondervraagd. Hoe kan je dan toch beweren dat er "geen getuigen waren"? :?

pi_150270007
quote:
19s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:15 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nederland heeft ook geen jurisdictie om iets te doen, welke organisatie had je willen zien? Die nieuw op te richten van Dick S.?

Maar nu stel je dus dat er geen getuigen zijn ondervraagd. Hoe kan je dan toch beweren dat er "geen getuigen waren"? :?
De getuigen die bekend zijn zijn de getuigen die bij de ouders bekend zijn
(je kunt dit zelfs nog zien als Martijn F bij Pauw zit, de tijdlijn werd door de foto's "gewoon" omgegooid)

Verder is er door de Panamesen NOOIT onderzoek gedaan richting een misdrijf.
En de ouders konden dat ook niet afdwingen als Nederlander.
Zij moesten haast slijmen en ja-knikken om de Panamesen met bitch Pitty zo ver te krijgen om toch nog een keer te gaan zoeken.
pi_150270056
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:20 schreef jackie12 het volgende:

[..]

De getuigen die bekend zijn zijn de getuigen die bij de ouders bekend zijn
(je kunt dit zelfs nog zien als Martijn F bij Pauw zit, de tijdlijn werd door de foto's "gewoon" omgegooid)

Verder is er door de Panamesen NOOIT onderzoek gedaan richting een misdrijf.
En de ouders konden dat ook niet afdwingen als Nederlander.
Zij moesten haast slijmen en ja-knikken om de Panamesen met bitch Pitty zo ver te krijgen om toch nog een keer te zoeken.
Ik weet niet of er NOOIT onderzoek is gedaan naar een misdrijf, ik heb niet op de burelen van de Panamese politie rondgelopen. Wel zegt een agent in de NeXvideo dat ze een misdrijf niet uitsluiten.

Die tijdlijn van de foto's is m.i. eerder een slordigheid van EenVandaag dan iets anders, een deel verwisseling, een deel verzonnen tijden (Kris met flesje water _491 om "14:00", na de laatste foto).

pi_150270124
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 22:58 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Misschien is het hier iets duidelijker .

http://translate.google.n(...)23848016&prev=search
pi_150270135
Het is al mis gegaan bij Sigrid.
13.10 uur zei ze. Niet een uurtje of 13 nee 13.10

Als iemand zo specifiek iets zegt zou ik het ook geloven.
pi_150270164
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef vronie het volgende:

[..]

Misschien is het hier iets duidelijker .

http://translate.google.n(...)23848016&prev=search
Nog niet duidelijk.
Perico, kun jij ons helpen??! :)
pi_150270210
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:25 schreef jackie12 het volgende:
Het is al mis gegaan bij Sigrid.
13.10 uur zei ze. Niet een uurtje of 13 nee 13.10

Als iemand zo specifiek iets zegt zou ik het ook geloven.
Ja, ik snap het nu echt niet meer. Sigrid (werkt bij Habla Ya!, waar?) zei 13:10, maar Eileen (werkt bij SatR, waar?) zei OOK "net na enen"?

Dat kan dus niet allebei kloppen, zelfs niet als het over 31 maart ging....

woensdag 4 maart 2015 @ 00:29:17 #100
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_150270215
quote:
0s.gif Op woensdag 4 maart 2015 00:27 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nog niet duidelijk.
Perico, kun jij ons helpen??! :)
Lastig he die slechte vertalingen...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo