De meeste niet kloppende getuigenissen zijn gratis.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mogelijk. Geld gekregen voor een zwetsverhaal over een taxirit die hij gedaan zou hebben om iemand anders een alibi te verschaffen. Jackie hoeft zijn scenario nog niet aan te passen.
De getuige taxichauffeur Leonardo M zei dat ie ze bij de afslag van de taalschool had opgepikt en voor 5 dollar om 13.30 had opgepikt en afgezet bij de Pianistaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant verklaarde hij: 'Ik schat dat ze om 13.40 uur zijn uitgestapt. Ze vroegen waar de wandelroute precies begint en ik wees hen de pizzeria Il Pianista aan. Ze betaalden me 5 dollar voor de rit en ik ben vertrokken.'
Dat tijdstip klopt niet, ook niet 'ongeveer'.
Maar die worden niet levenloos in het water teruggevonden.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:48 schreef JustinCase het volgende:
[..]
De meeste niet kloppende getuigenissen zijn gratis.
Kan ook aan gerichte vraagstelling liggen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Volgens de Volkskrant verklaarde hij: 'Ik schat dat ze om 13.40 uur zijn uitgestapt. Ze vroegen waar de wandelroute precies begint en ik wees hen de pizzeria Il Pianista aan. Ze betaalden me 5 dollar voor de rit en ik ben vertrokken.'
Dat tijdstip klopt niet, ook niet 'ongeveer'.
Wat gebeurt er allemaal!!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:48 schreef StaceySinger het volgende:
Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Mogelijk. Geld gekregen voor een zwetsverhaal over een taxirit die hij gedaan zou hebben om iemand anders, die ze werkelijk een lift gegeven had, een alibi te verschaffen. Jackie hoeft zijn scenario nog niet aan te passen.
http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:11 schreef RapaNui het volgende:
Waar moet ik op drukken om iets te beluisteren?
Korte samenvattingquote:
zijn die twee Panamese klanten al verhoord ?quote:
Hoop dat dit wel echt uitgezocht wordt! Wat heeft hij gegeten, waarom was hij daar? Met wie?...en duidelijkheid ooit : de eerste of tweede (Osman V.) in een Agatha C. achtige reeks?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:14 schreef Gorraay het volgende:
Según datos extraoficiales el hombre había ingerido alimentos y a los pocos minutos se tiró al río y luego falleció.
Ik las vermoord..quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zijn die twee Panamese klanten al verhoord ?
Verhoord?? Op welke gronden? Een taxi delen met iemand?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:01 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
zijn die twee Panamese klanten al verhoord ?
Vertel! Oprecht nieuwsgierig naar je ideeën.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef 10minuteman het volgende:
Denken jullie niet aan orgaan diefstal? Ik denk dat dit best plausibel is.
gewoon goed onderzoek doenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verhoord?? Op welke gronden? Een taxi delen met iemand?![]()
Verhoren zie ik voor verdachten maar goed.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gewoon goed onderzoek doen \
getuigen verhoren
Getuigen hoor je.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:07 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
gewoon goed onderzoek doen![]()
getuigen verhoren
waarom moeten ze dan nog naar dat wandel pad vragen ?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:06 schreef StaceySinger het volgende:
nog meer getuigen
Volgens getuigen zouden de meisjes uit een taxi zijn gestapt en bij een buurtbewoner naar het wandelpad hebben gevraagd. Omdat het al laat in de middag was, werd hun afgeraden om de tocht te maken
http://henhouse.freesmfho(...)c,4.msg21.html#msg21
Ik dacht al dat het aan mij lag.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:09 schreef agter het volgende:
[..]
Getuigen hoor je.
Verdachten verhoor je.
Dit is Alto de Lino. Leonardo was Pianista.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:10 schreef StaceySinger het volgende:
[..]
waarom moeten ze dan nog naar dat wandel pad vragen ?
Terwijl die taxi chauffeur ze bij de entrada del Pianista heeft afgezet ?
Nee, hij is dezelfde:quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:38 schreef Lutalo het volgende:
Dat was een andere taxichauffeur, Leonardo M.
http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)-en-de-neptaxi.dhtmlquote:Op dinsdag 3 maart 2015 21:05 schreef 10minuteman het volgende:
Denken jullie niet aan orgaan diefstal? Ik denk dat dit best plausibel is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |