abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150249806
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:01 schreef 11en30 het volgende:
Een retour hoeft toch ook niet over precies dezelfde weg of vluchtroute terug te gaan.

Als ze die tekst gegoogletranslate hebben of wel eens een sportprogramma bekeken dan komt er dus een lus als beschrijving uit.
Nee, dat zou alleen zo zijn als er alleen vuelta stond. Ida = gang/heenweg, vuelta = ommekeer/terugweg.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_150249817
Vuelta - Spanish to English Translation | Spanish Central
www.spanishcentral.com/translate/vuelta

vuelta = turn - feminine noun
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  dinsdag 3 maart 2015 @ 15:06:48 #203
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150249863
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 10:12 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Bij de foto staat dat hij in Punta Blanca genomen is, dat is een heel eind verder noordelijk dan het gebied van de vondsten
https://www.google.nl/map(...)5:0x434020eaddfdbe57
Ik denk dat "Punta Blanca" een globale plaatsbepaling is, het dichtstbijzijnde dorp. De foto is in elk geval niet in een bebouwde kom gemaakt. Het zou de route van het project naar de rivier kunnen zijn. Erg goed bevaarbaar lijkt de Changuinola daar overigens niet.

Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
pi_150250008
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:06 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ik denk dat "Punta Blanca" een globale plaatsbepaling is, het dichtstbijzijnde dorp. De foto is in elk geval niet in een bebouwde kom gemaakt. Het zou de route van het project naar de rivier kunnen zijn. Erg goed bevaarbaar lijkt de Changuinola daar overigens niet.

[ afbeelding ]
klopt helemaal er staat > NABIJ
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_150250389
er staat hier (bij de pijl) ook nog een hutje

pi_150250461
Stacey, kun je al die hutjes en huizen die je gevonden hebt in een lijstje zetten (DMS of decimale coordinaten)?

Dan plot ik ze op de HEREkaart.
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_150250844
@ El Matador

In #108 sprak je over een “religieus scenario”, wat versta je daar exact onder?
pi_150251005
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:23 schreef StaceySinger het volgende:
er staat hier (bij de pijl) ook nog een hutje
Google search van diezelfde hut levert verschillende locaties op, waaronder ook Cerro Punta!

Hoe zeker weten we dat dat hutje dus bij de roze pijl staat?
pi_150251199
http://www.panoramio.com/photo/5940290

Hier kom ik uit als ik @Stacy's foto opzoek via Google afbeelding zoeken of hoe heet dat.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150251268
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:37 schreef gynaika het volgende:
@ El Matador

In #108 sprak je over een “religieus scenario”, wat versta je daar exact onder?
De manier van redeneren; uitgaan van een verhaal en daar de feiten inpassen of weggooien als ze niet in je verhaal passen. Niet zozeer monotheïstisch, meer zoals de Oude Grieken.

Als er kritische geluiden komen tegen de beschuldigingen tegen F., breng je gewoon P. of I. in als criminelen.

"je" is trouwens niet persoonlijk bedoeld maar als "men".

pi_150251381
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 00:50 schreef vronie het volgende:
Interessant om te beluisteren in het begin erg rommelig.
http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
Mijn computer loopt vast dus ik heb niet het moment, maar richting einde wordt iets gezegd over een tuin gaan bezoeken.
Er is rondgevraagd door een door deze Ned/Am mensen ingehuurde privédetective.
Ik denk dan meteen aan Boquete garden Inn.
Luister straks nog een keer.
pi_150251506
Sta
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef El_Matador het volgende:
Stacey, kun je al die hutjes en huizen die je gevonden hebt in een lijstje zetten (DMS of decimale coordinaten)?
Dank je wel! Die hutjes zijn belangrijk i.m.o.
pi_150251575
quote:
5s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:25 schreef El_Matador het volgende:

Dan plot ik ze op de HEREkaart.
misschien ja
werd vandaag voor leugenaar uitgemaakt (zonder enige onderbouwing) door een of andere mafkees (grijzemassa of zoiets) en die werd nog gesteund door een mod hier
pi_150251604
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:55 schreef doorgaan het volgende:
Sta

[..]

Dank je wel! Die hutjes zijn belangrijk i.m.o.
Ja en zeker ten noorden van de paddocks waar de wolken op HERE hangen. Ootje en Lutalo hebben daar een paar huisjes gevonden maar Stacey heeft er veel meer.

De kaart wordt zo wel een mooi samenwerkingsproject. O+

pi_150251665
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

misschien ja
werd vandaag voor leugenaar uitgemaakt (zonder enige onderbouwing) door een of andere mafkees (grijzemassa of zoiets) en die werd nog gesteund door een mod hier
Maar dat is toch niet relevant voor de kaart of de huisjes? Wil je ze niet delen dan? Anderen delen toch ook dingen die ze vinden?

pi_150251705
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:47 schreef Lutalo het volgende:
http://www.panoramio.com/photo/5940290

Hier kom ik uit als ik @Stacy's foto opzoek via Google afbeelding zoeken of hoe heet dat.
Op die Cerro Punta site: http://1worldmap.com/Panama/Chiriqui/Cerro-Punta/3712636
staat die foto ook, maar als je op de foto klikt, verschijnt-ie met de beschrijving En route to Almirante.
Lekker handig allemaal

Dus: en route richting Almirante
pi_150251937
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 14:45 schreef StaceySinger het volgende:
ida y vuelta = Going and turn
best verwarrend weer: pak je vuelta los als woord kom je o.a. op > een ronde
maar ida y vuelta hoort bij elkaar in de zin van retourtje: heen en weer (net als bij het o.v.)
Zij zullen dit niet al geweten hebben als ze net met Spaans begonnen, is dat zo trouwens of hadden ze al een basis?
  dinsdag 3 maart 2015 @ 16:08:28 #218
387433 Gorraay
hi-de-hi! ho-de-ho!
pi_150251946
Aldoor dat metalen ruischen van de metalen stralende zee ...
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 16:09:07 #219
249559 crew  Lavenderr
pi_150251974
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:58 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

misschien ja
Dat moet je even toelichten.

Dit is de post waar ik op reageerde, nadat ik eerder geschreven had dat het uit moest zijn met het persoonlijke gedoe.

Op dinsdag 3 maart 2015 12:36 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik plaats hier zelf nooit iets zonder de originele link er bij te voegen.
Daarom verwacht ik dat ook van anderen, anders vind ik het moeilijk om iets serieus te nemen.

Mijn antwoord:
Dat is dan ook prima en ben het met je eens.
pi_150252063
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 15:52 schreef doorgaan het volgende:

[..]

Mijn computer loopt vast dus ik heb niet het moment, maar richting einde wordt iets gezegd over een tuin gaan bezoeken.
Er is rondgevraagd door een door deze Ned/Am mensen ingehuurde privédetective.
Ik denk dan meteen aan Boquete garden Inn.
Luister straks nog een keer.
Waar moet ik op drukken om iets te beluisteren?
pi_150252071
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:01 schreef RapaNui het volgende:

[..]

Op die Cerro Punta site: http://1worldmap.com/Panama/Chiriqui/Cerro-Punta/3712636
staat die foto ook, maar als je op de foto klikt, verschijnt-ie met de beschrijving En route to Almirante.
Lekker handig allemaal

Dus: en route richting Almirante
Rechts staan de coordinaten. 9° 4' 29.91" N 82° 28' 49.96" W
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_150252088
quote:
15s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:00 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Maar dat is toch niet relevant voor de kaart of de huisjes? Wil je ze niet delen dan? Anderen delen toch ook dingen die ze vinden?
Kijk zo'n topic zoals deze is een bedreiging voor de toeristen industrie aldaar.
Dus er komen hier ook users die gelieerd zijn aan die toeristen club.
Dat zag ik ook al toen ik in Natalee Holloway (in the rebound) ging posten en er waarheden aan het licht kwamen.De ATA op Aruba huurde zelfs mensen in een Task Force team in om de forums te domineren ~O>
Als ze iets niet willen is het Minder toeristen.
pi_150252134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:09 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat moet je even toelichten.

Dit is de post waar ik op reageerde, nadat ik eerder geschreven had dat het uit moest zijn met het persoonlijke gedoe.

Op dinsdag 3 maart 2015 12:36 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik plaats hier zelf nooit iets zonder de originele link er bij te voegen.
Daarom verwacht ik dat ook van anderen, anders vind ik het moeilijk om iets serieus te nemen.

Dat is dan ook prima en ben het met je eens.
En als iemand een user onterecht voor leugenaar uitmaakt grijp je niet in ?
pi_150252175
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:08 schreef doorgaan het volgende:

[..]

best verwarrend weer: pak je vuelta los als woord kom je o.a. op > een ronde
maar ida y vuelta hoort bij elkaar in de zin van retourtje: heen en weer (net als bij het o.v.)
Zij zullen dit niet al geweten hebben als ze net met Spaans begonnen, is dat zo trouwens of hadden ze al een basis?
Ze hadden wel wat ritjes, vaartjes en reisjes achter de rug, ik neem aan dat ze regelmatig de vraag hadden gekregen: ida y vuelta? =Retour?
  Moderator dinsdag 3 maart 2015 @ 16:14:32 #225
249559 crew  Lavenderr
pi_150252186
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 maart 2015 16:13 schreef StaceySinger het volgende:

[..]

En als iemand een user onterecht voor leugenaar uitmaakt grijp je niet in ?
Ik heb gezegd dat het over moest zijn met persoonlijke dingen. Oftewel: ingegrepen.
Nu nog graag een bewijs voor het 'steunen' door 'een mod'.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')