quote:
Dat klinkt al beterquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Keiharde neuqseks zonder emotie.
Jaquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij kwam met "Maar als iedereen dan weg is, dan blijf ik alleen achter' Echt super aandoenlijk
Hoe oud is hij/zij of zijn ze?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja alles beter dan vragen over de dood waar je het antwoord niet op hebt (ouders gingen naar een begrafenis) dus ben blij dat de laatste vraag gesteld was toen haar vader er nog was.
4,5jaar geloof ikquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:25 schreef aeque het volgende:
[..]
Hoe oud is hij/zij of zijn ze?
Maar de vraag is inderdaad lastig ja, heb hem 1 keer toch echt moeten beantwoorden omdat ze het gek vond dat haar overgrootvader er op een dag niet meer was, aangezien hij elke dag bij mijn schoonouder was.
En dan is een begrafenis met alle vragen die erbij komen kijken ook niet echt een pretje.
Jij zou een goede moeder zijn Yv.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zij kwam met "Maar als iedereen dan weg is, dan blijf ik alleen achter' Echt super aandoenlijk
Nee, thee en kinderen is geen goede combinatie als je de postbus 51 moet geloven.quote:
In je kamer?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ja kut, zie ik weer een muis voorbij schieten, mag ik van iemand een kat lenen?
Ah bijna de zelfde leeftijd dus, ja dan is het lastig omdat ze dingen wel begrijpen maar niet voor de volle 100%. Wij hebben er vervolgens van gemaakt dat hij een sterretje is geworden zodat elke keer als ze hem mist ze alleen naar boven hoeft te kijken als het avond is.quote:
Jup, ben schijnbaar niet de enigequote:
Brrr zou echt niet meer slapen denk ik. Het idee alleen al.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jup, ben schijnbaar niet de enige
Hoiquote:
Nja blijft altijd moeilijk, want het is zo ongeloofwaardig. Nog steeds eigenlijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:30 schreef aeque het volgende:
[..]
Ah bijna de zelfde leeftijd dus, ja dan is het lastig omdat ze dingen wel begrijpen maar niet voor de volle 100%. Wij hebben er vervolgens van gemaakt dat hij een sterretje is geworden zodat elke keer als ze hem mist ze alleen naar boven hoeft te kijken als het avond is.
Het moeilijkste vond ik zelf eigenlijk nog dat ze tijdens de begrafenis niet helemaal goed begreep waarom oma en mama aan het huilen waren. Dat krijg je bijna niet uitgelegd als ze nog net iets te jong zijn om precies te weten wat de dood nu eigenlijk is.
quote:
Hoe bedoel je ongeloofwaardig?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja blijft altijd moeilijk, want het is zo ongeloofwaardig. Nog steeds eigenlijk.
Het concept hemel is er niet aan te pas gekomen en ze leek het met sterren wel heel goed te begrijpen.quote:
Dan houden zoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Het concept hemel is er niet aan te pas gekomen en ze leek het met sterren wel heel goed te begrijpen.
Nuttige bijdrage.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt al beter
Zo, en nu weer nuttige dingen doen
Nah... Keiharde neuqseks mét emotiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt al beter
Zo, en nu weer nuttige dingen doen
Wow!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah... Keiharde neuqseks mét emotie
Dat is voor echte mazzelaars toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah... Keiharde neuqseks mét emotie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |