The Flying Dutchman noemen ze me wel eens.quote:
That's what she said.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
The Flying Dutchman noemen ze me wel eens.
Ik ben er veel te snel en het gaat gepaard met rampen
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:38 schreef Harmankardon het volgende:
Lammetjes in de wei Meh
Lammetjes op je bord Meh
Dat had mijn zus eens een keer toen we nog klein warenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:38 schreef Harmankardon het volgende:
Lammetjes in de wei![]()
Lammetjes op je bord
En het punt is?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:40 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat had mijn zus eens een keer toen we nog klein waren
We waren aan het fietsen door Texel heen en bij een weiland stopten we. Komt er een lammetje naar mijn zus toegerend en begon heel nieuwsgierig te snuffelen
En wat aten we die avond?
Juist, lamskoteletten
Heb nog niks gegeten vanavond!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:45 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Flauw. Zout tekort? Zou je niet zeggen met al die snacks
Dat jij niet verder kijkt dan je neus breed is.quote:
Dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat jij niet verder kijkt dan je neus breed is.
Als ik geen zin heb om de waarheid te spreken hou ik wel gewoon mijn mond, daar helpt een pinokkioneus toch niet tegen?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Had iedereen maar een Pinokkio neus. Zou een hoop gedoe schelen om maar even bij de puurheid van Disney te blijven
Ik ben gewoon eerlijk. Net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Had iedereen maar een Pinokkio neus. Zou een hoop gedoe schelen om maar even bij de puurheid van Disney te blijven
Ik hoop van welquote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om de waarheid te spreken hou ik wel gewoon mijn mond, daar helpt een pinokkioneus toch niet tegen?
Ja maar dat geldt niet voor iedereen. En als het je op de man af wordt gevraagd moet je vaak wel antwoorden toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik geen zin heb om de waarheid te spreken hou ik wel gewoon mijn mond, daar helpt een pinokkioneus toch niet tegen?
Want mensen liegen veel bedoel je?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
Had iedereen maar een Pinokkio-neus. Zou een hoop gedoe schelen om maar even bij de puurheid van Disney te blijven
Oh dat sowieso, kijk maar naar de VVD.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 19:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niet per se veel, maar wel een aantal belangrijke/hooggeplaatste denk ik ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |