Hoe bedoel je ongeloofwaardig?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nja blijft altijd moeilijk, want het is zo ongeloofwaardig. Nog steeds eigenlijk.
Het concept hemel is er niet aan te pas gekomen en ze leek het met sterren wel heel goed te begrijpen.quote:
Dan houden zoquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:34 schreef aeque het volgende:
[..]
Het concept hemel is er niet aan te pas gekomen en ze leek het met sterren wel heel goed te begrijpen.
Nuttige bijdrage.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt al beter
Zo, en nu weer nuttige dingen doen
Nah... Keiharde neuqseks mét emotiequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:24 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Dat klinkt al beter
Zo, en nu weer nuttige dingen doen
Wow!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nah... Keiharde neuqseks mét emotie
Dat is voor echte mazzelaars toch?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja! Beste!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik heb beide nietquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je tegen de deur gelopen bent ofzo?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
Wel oppassen dat je niet gewoond raakt, straks denkt iedereen dat je aan SM doet
Bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je tegen de deur gelopen bent ofzo?
Heb er niks meer over te zeggen tegenwoordig.quote:
Totaal gemist ook eigenlijk.quote:
Gelukkig kom ik nooit in aanraking met kinderenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:44 schreef aeque het volgende:
[..]
Heb er niks meer over te zeggen tegenwoordig.
Emotie kan je ook keihard verneukenquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik neem wel gewoon genoegen met emotie. :$
Auwquote:
Het beste!quote:
Ja, dat is waarquote:
Niet ijskoud zijn?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:41 schreef Lokasenna het volgende:
Ik neem wel gewoon genoegen met emotie. :$
quote:
Ik loop meestal tegen de lamp.quote:
Voel me nog niet erg verneukt, misschien moet ik daarvoor langer in leven zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:45 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Emotie kan je ook keihard verneuken
Ik was nooit echt weg. Wel afwezig. Maar dat ben ik al mijn hele leven. Ik ga zo ook weer in lurk modusquote:
Thats mequote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
Yats combo breaker:
[..]
Het beste!
[..]
Ja, dat is waar
[..]
Niet ijskoud zijn?
[..]
Ik heb het wel ijskoud, misschien even een hete douche nemen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:46 schreef artelligence het volgende:
Yats combo breaker:
[..]
Niet ijskoud zijn?
Je bent gewoon mentaal celibaatquote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Voel me nog niet erg verneukt, misschien moet ik daarvoor langer in leven zijn.
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Gebrek aan emoties kan je ook verneuken![]()
Een gebrek aan neuken kan je emotioneel maken.
Dat laatste klopt niet. Ik ken zo iemand maar is totaal niet emotioneel.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Gebrek aan emoties kan je ook verneuken![]()
Een gebrek aan neuken kan je emotioneel maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |