52.000 euro voor 8 dagen geen "afschuwelijk bedrag"?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 14:26 schreef sp3c het volgende:
lijkt mij geen afschuwelijk bedrag al zet ik wel vraagtekens bij iets wazigs als een 'inspiratiereis' in een tijd waarin iedereen zogenaamd de broekriem moet aantrekken
dan verwacht ik toch een wat doelgerichtere aanpak
Zit het dan toch in alle lagen?quote:
waarom nou weer EUchampagne?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
52.000 euro voor 8 dagen geen "afschuwelijk bedrag"?
Jij drinkt elke dag EUchampagne op vakantie?
quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:44 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarom nou weer EUchampagne?
nee ik vind het geen afschuwelijk bedrag, dat zei ik net al
We hebben in Nederland tussen de 10.000 en 15.000 politici. Daar zitten gewoon wel eens verkeerde types tussen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Zit het dan toch in alle lagen?
Linksom of rechtsom?
In voorbeeld functies?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We hebben in Nederland tussen de 10.000 en 15.000 politici. Daar zitten gewoon wel eens verkeerde types tussen.
Niet eens zo gek. Nederland kent een hele hoop foute mensen. Dus kennen die ook een vertegenwoordiging in de politiek.
nee maar ik organiseer dan ook geen zakenreisjes voor bobsquote:
Precies. Een paar beunhazen en sjacherraars in de volksvertegenwoordiging is wel zo democratisch verantwoord.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 15:53 schreef Hexagon het volgende:
[..]
We hebben in Nederland tussen de 10.000 en 15.000 politici. Daar zitten gewoon wel eens verkeerde types tussen.
Niet eens zo gek. Nederland kent een hele hoop foute mensen. Dus kennen die ook een vertegenwoordiging in de politiek.
Juist dan of tijdens zou ik gunstig voor de dag willen komen!quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Een paar beunhazen en sjacherraars in de volksvertegenwoordiging is wel zo democratisch verantwoord.
[ afbeelding ]
In dat opzicht is Henk Krol een uitstekende volksvertegenwoordiger.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:26 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Een paar beunhazen en sjacherraars in de volksvertegenwoordiging is wel zo democratisch verantwoord.
[ afbeelding ]
Volgens mij is het allemaal niks.quote:
Dus omdat er van de 10.000 tot 15.000 politici procentje of wat fout is, zijn ze allemaal niks?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:34 schreef john2406 het volgende:
[..]
Volgens mij is het allemaal niks.
En die uitdruking linksom of rechtsom die zit er bij mij ingebakken!
Ja noem het maar raar, mag je ook als het jouw mening is trouwens.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:36 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dus omdat er van de 10.000 tot 15.000 politici procentje of wat fout is, zijn ze allemaal niks?
Rare gedachtenkronkels hebben sommigen.
Gelukkig niet, waren ze nog meer kwijt geweestquote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee maar ik organiseer dan ook geen zakenreisjes voor bobs
Omdat de PVV'ers naarstig op zoek waren naar een "hullie doen het ook!"quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:22 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuws van 4 maanden oud dus. Dat maakt het verder niet minder kwalijk of zo, maar toch.... waarom moeten we het hier nu nog over hebben?
Nee, want dit soort zaken zijn meer het pakkie an van een partijbestuur.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:27 schreef superniger het volgende:
Heeft Pechtold al een reactie gegeven?
Hebben die wel gereageerd?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nee, want dit soort zaken zijn meer het pakkie an van een partijbestuur.
Als het al 4mnd oud is en hij zou dan nog moeten of mogen reageren zou het snel zijn lijkt me?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 17:27 schreef superniger het volgende:
Heeft Pechtold al een reactie gegeven?
De politica jokt, zij stelt dat de opdracht wel is binnengehaald en gebruikt dit tevens als een soort rechtvaardiging van de uitgave, anders had zij niets hoeven verklaren hierover.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, ik kan lezen. Maar dat was blijkbaar ook niet het doel van de reis.
De Telegraaf doet dat nog eens dunnetjes over. Het lijkt geregisseerd, maar ook als dat niet zo is heeft het met journalistiek en waarheidsvinding verdomd weinig te maken.quote:Laten we er niet omheen draaien: het Amerikareisje dat Annemieke Traag in juni 2013 maakte, was onnodig duur. Voor een paar duizend piek kun je best een week aan de warme westkust vertoeven, dat hoeft echt geen 33.000 euro te kosten.
Ah, dat maakt het geheel al genuanceerder.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Behalve dat het een nogal oud (traag hihaho) bericht is, is de manier waarop bepaalde media er mee omgegaan veel triester dan het bericht zelf. Zo wekt GeenStijl de suggestie dat mevrouw Traag in haar uppie ¤33.000 heeft verbrand, terwijl daar een gezelschap van 20 personen mee is gefinancierd:
[..]
De Telegraaf doet dat nog eens dunnetjes over. Het lijkt geregisseerd, maar ook als dat niet zo is heeft het met journalistiek en waarheidsvinding verdomd weinig te maken.
Dat klopt sowieso.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar wat is eigenlijk het praktisch nut van de gedeputeerde staten?
Als ik dat zo lees is het een volkomen overbodige bestuurslaag die zo snel mogelijk wegbezuinigd moet worden.
Beslissen over dingen als varkensstallen, hoogspanningsmasten en provinciale wegen.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:46 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Maar wat is eigenlijk het praktisch nut van de gedeputeerde staten?
Als ik dat zo lees is het een volkomen overbodige bestuurslaag die zo snel mogelijk wegbezuinigd moet worden.
Volstrekt overbodig als aparte bestuurslaag dus. Ze maken zich overigens vooral druk over allerlei leuke projectjes.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:50 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Beslissen over dingen als varkensstallen, hoogspanningsmasten en provinciale wegen.
Hoezo wil je dat nou ineens weten?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:37 schreef sp3c het volgende:
jamaar is het liegen of heeft ze gewoon alleen de klok horen luiden?
bovendien was het doel niet om opdrachten binnen te halen, dat is (zoals ik het lees) een mooie bijkomstigheid
wat het doel wel was is me niet helemaal duidelijk, daar mogen best vragen over gesteld worden
Een peloton toy-boys zo te zien.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 12:39 schreef Twiitch het volgende:
¤33.000?? Hoeveel volk heeft ze meegenomen????
Geen Stijl is toch De Telegraaf?quote:Op dinsdag 3 maart 2015 18:40 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Behalve dat het een nogal oud (traag hihaho) bericht is, is de manier waarop bepaalde media er mee omgegaan veel triester dan het bericht zelf. Zo wekt GeenStijl de suggestie dat mevrouw Traag in haar uppie ¤33.000 heeft verbrand, terwijl daar een gezelschap van 20 personen mee is gefinancierd:
[..]
De Telegraaf doet dat nog eens dunnetjes over. Het lijkt geregisseerd, maar ook als dat niet zo is heeft het met journalistiek en waarheidsvinding verdomd weinig te maken.
Laat maar.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 20:22 schreef Jigzoz het volgende:
De term 'inspiratiereis' is wel afkomstig van die mevrouw?
Mensen die dat soort termen durven te gebruiken zouden sowieso nooit in de buurt van belastingopbrengsten mogen komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |